Jezus dat was echt het coolste verhaal!quote:Op donderdag 15 september 2005 22:26 schreef Rhanna het volgende:
The_legend_Killer , die van het Elite modellenbureau houden we erin
ga je nu het e-mail adresquote:Op donderdag 15 september 2005 23:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jezus dat was echt het coolste verhaal!![]()
Ik heb me fucking dood gelachen hiero
( exit, de f0ckiing verslaafduhh )
Nee dank je, doe jij maarquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je nu het e-mail adres
3l1t3-m0d3l-l00k@hotmail.com aanmaken?
Nee sorry, ik heb te lang niet geMSNd om haar niveau aan te kunnenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dank je, doe jij maar
Wie maakt een photoshop logo?
Wat let je?quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef FREAKY_ME het volgende:
Meesterlijk topic dit. Het valt me mee dat ik nog geen foto's van mijn nichtje voorbij heb zien komen. Die zou hier ook perfect thuis passen
![]()
ze is best dom en naief eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:06 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Jasper zegt:
Heeeey
;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {RaMOn HVJ !@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
hoi
Jasper zegt:
Ik ben een groot fan van je
;; LoTTe .. } mY Du$shii viR Di LeVunTjuH {RaMOn HVJ !@} {LiLLy mii SgaTjUh }{ zegt:
Hoeso?
Jasper zegt:
Ik heb je foto gezien op internet
Ohw.. ben jji dan oOk van die mOdellen buro:")
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:06 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Jasper zegt:
Heeeey
hoi
Jasper zegt:
Hoeso?
Jasper zegt:
Wat doe jequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:11 schreef _Surface het volgende:
Om jullie even uit de illussie van enkele pagina's terug te helpen, die belgische site is fake, en gemaakt door Humo, een Belgisch weekblad
Ik zeik bijna in me broek van het lachenquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:06 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Jasper zegt:
Heeeey
hoi
Jasper zegt:
Hoeso?
Jasper zegt:
Had ik al gepostquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:11 schreef _Surface het volgende:
Om jullie even uit de illussie van enkele pagina's terug te helpen, die belgische site is fake, en gemaakt door Humo, een Belgisch weekblad
Ze heeft zelf mijn meeltje verneuktquote:Jja dat ben iick. Maar die fotow hdden jullie tog al? :S
<BLOCKQUOTE style='PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #A0C6E5 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px'><font style='FONT-SIZE:11px;FONT-FAMILY:tahoma,sans-serif'><hr color=#A0C6E5 size=1>
From: <i>"Marijke van Hal" <cailleaghruadh@hotmail.com></i><br>To: <i>lotte-_-@hotmail.com</i><br>Date: <i>Thu, 15 Sep 2005 20:18:40 +0200</i><br>
<br><html><div style="background-color:"><div class=RTE>Hoi Lotte,</div>
<div class=RTE> </div>
<div class=RTE>Ik weet het niet, dus vraag het maar voor de zekerheid. Ben jij dit?</div>
<div class=RTE>Je hebt echt een fantastische uitraling</div>
<div class=RTE><a href="http://members.lycos.nl/arlac/pauper/tepleh.jpg">http://members.lycos.nl/arlac/pauper/tepleh.jpg</a></div>
<div class=RTE> </div>
<div class=RTE>Groetjes,</div>
<div class=RTE>Sarah Laaks, </div>
<div class=RTE>Elite Modelling Agency.</div></div><br clear=all><hr>Speel online games via MSN Messenger <a href="http://g.msn.com/8HMBNLNL/2743??PS=47575">klik hier</a> </html>
Posten die foto's.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:57 schreef FREAKY_ME het volgende:
Meesterlijk topic dit. Het valt me mee dat ik nog geen foto's van mijn nichtje voorbij heb zien komen. Die zou hier ook perfect thuis passen
![]()
Srr,niet gezienquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:39 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Had ik al gepost![]()
Mijn primeur, wat doe je?![]()
Ik ben benieuwd hoe haar sollicitatiebrieven eruit zien.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:24 schreef Rhanna het volgende:
Ik had haar gemeeld, en kreeg toch nog antwoord terug
[..]
Ze heeft zelf mijn meeltje verneukt
Of hoe ze haar proefwerken/tentamens op school maakt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:31 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe haar sollicitatiebrieven eruit zien.
Was jij het gewoon ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:14 schreef Chanandler het volgende:
Zoo wat heb ik kunnen lachen de laatste 2/3 dagen. Soms verbaasde me het hóe makkelijk mensen alles zomaar geloven, maar ook hoeveel moraalridders er nog bestaan die proberen iemand te "redden". Jullie denken, waar hééft die kerel het over. Als ik de naam Lotte zeg, gaat er dan een lampje branden?
Mên stelletje goedgelovige pubers met te veel hormonen die zich uitgeven voor een elite modellen bureau, en dan ook nog geloven dat het arme meisje zooo dom is dat ze er intrapt.
Bij deze zou ik graag het volgende willen zeggen:
GOTCHA!![]()
Props!quote:E zegt:
chanadler fooled ya fokkers?
Daarom bleef ik het zo mooi volgenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
Lotte was dat meisje dat zelfmoord gepleegd had ofzo, was toen ook op fokradio.
Dude, godver. Dat hoedje heb ik ookquote:Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik vermoed dat deze allochtoon ook breezer is.
LOL @ Spinquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:25 schreef dabadbass het volgende:
Geen idee hoe ik eraan kom...
Die vieze zwarte rand om der ogen
[afbeelding]
Vind ik weinig Breezah aan eigenlijk.quote:
Die bhquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:25 schreef dabadbass het volgende:
Geen idee hoe ik eraan kom...
Die vieze zwarte rand om der ogen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil ze waarschijnlijk laten zien hoe trots ze is op het feit dat ze met haar 12e al "flinke" jetsers heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Die bh
Wat hebben die vingers bij haar voorgevel voor nut?
anders vallen ze er af, ze zijn nep schatquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:18 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Die bh
Wat hebben die vingers bij haar voorgevel voor nut?
Hhm plus een jaar of 4quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wil ze waarschijnlijk laten zien hoe trots ze is op het feit dat ze met haar 12e al "flinke" jetsers heeft.![]()
Ok 12 misschien overdreven maar ik weet niet, 16 lijkt me gewoon te oud.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:11 schreef PieterCK het volgende:
hhm hoeft niet, ex van mij had ook niet zulke grote..
maar 12, nee![]()
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:48 schreef dabadbass het volgende:
[..pics..]
DE téring!! Leuk feestje!quote:
Ik weet niet hoe het komt maar deze foto spreekt me op een of andere manier wel aanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[afbeelding uit breezah topic]
Hoi Toeps!quote:Op zondag 18 september 2005 09:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
nah mensen dit is muh cu2
ik ben nah jamaica sie de foto hier boven ik ben 14 jaar kom uit duh-haagiej sit op ut veurs en als juh meer ovah muh wil weten kijk ff verder so niej rot lkkrah op!!! en laat ook ff een berichiej 8ter
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3251845
Gezellige intro.
Euh, nee?quote:Op zondag 18 september 2005 09:53 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Hoi Toeps!
Ik zie dat je ook wat design doet
Spreken we af?![]()
Veurs? Nog nooit van gehoord, zmok-onderwijs zekerquote:Op zondag 18 september 2005 09:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben nah jamaica sie de foto hier boven ik ben 14 jaar kom uit duh-haagiej sit op ut veurs en als juh meer ovah muh wil weten kijk ff verder so niej rot lkkrah op!!! en laat ook ff een berichiej 8ter
Gezellige intro.
Wat een debiele schuilnaam heeft dat wijf. Ik zou mijn kind later nooit Saba, Curacao, Aruba of Bonaire als schuilnaam meegeven.quote:Op zondag 18 september 2005 09:42 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezellige intro.
Zeker het zusje van Jamaiquote:Op zondag 18 september 2005 11:30 schreef Toeps het volgende:
Die ouders waren ook BrEeZaH, wie noemt zijn kaaskind nou Jamaica?
quote:Op zondag 18 september 2005 14:41 schreef benchMarc het volgende:
Lol, deze pauper denkt ook dat hij mussels heeft![]()
![]()
http://www.superdudes.nl/Mnrtje*Marviin/pics
Je hoeft de tekst nog niet eens te lezen wat voor een type is!quote:Op zondag 18 september 2005 14:41 schreef benchMarc het volgende:
![]()
Ipv breezahsletje een breezahlomperd.quote:Op zondag 18 september 2005 14:41 schreef benchMarc het volgende:
![]()
Een lipglose ventje zeker.quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef woutabest het volgende:
[..]
Je hoeft de tekst nog niet eens te lezen wat voor een type is!![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft een scooter!11;!quote:Op zondag 18 september 2005 14:41 schreef benchMarc het volgende:
![]()
Nou dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hij heeft een scooter!11;!:!!:D!:!;;
Vast met neon![]()
Maar waarom hebben dit soort trieste rukkertjes wel altijd de lekkere wijven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |