Ja kloptquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:06 schreef berent het volgende:
Ja, vooral Marokkaanse gasten lopen ermee, alleen staat er dan LV of Gucci op ofzo
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja klopt
Zometteen gaan ze nog op hakken lopen ofzow
Ja dat is wel zo..quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef steve2003 het volgende:
die tasjes zien er idd enorm gay uit, een paar vrienden hebben er een.... zoooo fout...
maar wel bijzonder handig vaak om dingen in te stoppen, je zakken raken snel vol met iPod+telefoon+sleutels+kauwgom+portomonaie
het sjoniest van het sjonieste is van die kampers die buiktasjes als marokanen tasje dragen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo..
Vooral 's zomers, heb je niet altijd jas aan enz
Vroeger had je ook nog buiktasjes, maar die zijn helemaal sjonnie
Ja vroeger zou je zulke mensen daarom uitlachen enzoow. Tegenwoordig word je door ali in elkaar geslagen als je zegt dat het nichterig staatquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Varr het volgende:
Rofl, ik dacht precies hetzelfde laatst op school, ik zo van wtf? Idd van die tasjes, waar ze dan een discman in hebben. gaaaaaaaay lijkt het
Wtf is een 3trendb0is ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef Varr het volgende:
Ach ja ik moet toch nog wel ff een opmerking maken erover hoor, zoiets van *wat een schattig tasje heb je daar"
Volgens mij zag ik er al zo'n 3trendb0is mee lopen
Ja, zo eentje kwam er eens langs gefietsquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:06 schreef berent het volgende:
Ja, vooral Marokkaanse gasten lopen ermee, alleen staat er dan LV of Gucci op ofzo
Ja dat is zeker erg, je valt dus op verwijfde mannenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef Chessaaj het volgende:
ik vind t echt geil staan... is dat erg?
Schoudertassen zijn nu wel algemeen geaccepteerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef zenith_ust het volgende:
tasjes.. kan handig zijn heb ook op het punt gestaan 1 te halen maar het te veel mensen sjonnies en marokanen lopen er mee daar wil ik niet mee vergeleken worden .. dus we lopen de hele dag(als ik dingen mee moet nemen maar geen ruimte in zakken) maar met grote schouder tas deze
[afbeelding]
Volgens mij heeft hij zelf ook een tasjequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:03 schreef Lod het volgende:
en wtf is t0k??
Praat toch eens nederlands man![]()
tazzzzzzquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:03 schreef Lod het volgende:
[..]
en wtf is t0k??
Praat toch eens nederlands man![]()
Handig, dan heeft je vriendin/vrouw tenminste haar handen vrij voor jouw 2 kratten bier!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef MugenPower het volgende:
Tasjes voor jongens...![]()
De enigste tas die ik ooit zal dragen is een boodschappentas![]()
<MP>
een .44 magnum gok ik zoquote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en wat moet je dr eigenlijk in doen? make up hebben ze niet nodig..
héquote:Op woensdag 14 september 2005 00:49 schreef timmeeeh het volgende:
dat zijn van die gosertjes die ook van die vieze nepdiamantenknopjes in hun oor hebben hangen.
overigens plassen ze stuk voor stuk zittend.
Deze tas zou ik nou best kopen. Ik vind m mooi.quote:
Hahaquote:Op woensdag 14 september 2005 00:47 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Handig, dan heeft je vriendin/vrouw tenminste haar handen vrij voor jouw 2 kratten bier!
kan ik ook met jou eens LV en gucci zijn FOUT.. maar van bjorn borg, eastpack of puma nike de gewonen merken icm een normalen kleur (zwart ofzo) .quote:Op woensdag 14 september 2005 01:39 schreef illusions het volgende:
Als ik aan het werk ben of een aantal dagen naar een andere stad, stop ik echt geen 2 telefoons, peuken, geld, paspoort, etc in m´n broekzakken hoor.. kan mij niks schelen hoe fout zo´n tasje is, je hebt trouwens ook andere als die tuttige gucci dingen..
Whaha je zit in het verkeerde forum.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:39 schreef illusions het volgende:
Als ik aan het werk ben of een aantal dagen naar een andere stad, stop ik echt geen 2 telefoons, peuken, geld, paspoort, etc in m´n broekzakken hoor.. kan mij niks schelen hoe fout zo´n tasje is, je hebt trouwens ook andere als die tuttige gucci dingen..
Ghegheghe vet man, lachuuuhhhhh!!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Whaha je zit in het verkeerde forum.
Jij moet hier zijn
komt dat ff goed uit, het is je doelgroep.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef Chessaaj het volgende:
ik vind t echt geil staan... is dat erg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |