Ja kloptquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:06 schreef berent het volgende:
Ja, vooral Marokkaanse gasten lopen ermee, alleen staat er dan LV of Gucci op ofzo
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja klopt
Zometteen gaan ze nog op hakken lopen ofzow
Ja dat is wel zo..quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:34 schreef steve2003 het volgende:
die tasjes zien er idd enorm gay uit, een paar vrienden hebben er een.... zoooo fout...
maar wel bijzonder handig vaak om dingen in te stoppen, je zakken raken snel vol met iPod+telefoon+sleutels+kauwgom+portomonaie
het sjoniest van het sjonieste is van die kampers die buiktasjes als marokanen tasje dragen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo..
Vooral 's zomers, heb je niet altijd jas aan enz
Vroeger had je ook nog buiktasjes, maar die zijn helemaal sjonnie
Ja vroeger zou je zulke mensen daarom uitlachen enzoow. Tegenwoordig word je door ali in elkaar geslagen als je zegt dat het nichterig staatquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Varr het volgende:
Rofl, ik dacht precies hetzelfde laatst op school, ik zo van wtf? Idd van die tasjes, waar ze dan een discman in hebben. gaaaaaaaay lijkt het
Wtf is een 3trendb0is ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:59 schreef Varr het volgende:
Ach ja ik moet toch nog wel ff een opmerking maken erover hoor, zoiets van *wat een schattig tasje heb je daar"
Volgens mij zag ik er al zo'n 3trendb0is mee lopen
Ja, zo eentje kwam er eens langs gefietsquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:06 schreef berent het volgende:
Ja, vooral Marokkaanse gasten lopen ermee, alleen staat er dan LV of Gucci op ofzo
Ja dat is zeker erg, je valt dus op verwijfde mannenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef Chessaaj het volgende:
ik vind t echt geil staan... is dat erg?
Schoudertassen zijn nu wel algemeen geaccepteerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:24 schreef zenith_ust het volgende:
tasjes.. kan handig zijn heb ook op het punt gestaan 1 te halen maar het te veel mensen sjonnies en marokanen lopen er mee daar wil ik niet mee vergeleken worden .. dus we lopen de hele dag(als ik dingen mee moet nemen maar geen ruimte in zakken) maar met grote schouder tas deze
[afbeelding]
Volgens mij heeft hij zelf ook een tasjequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:03 schreef Lod het volgende:
en wtf is t0k??
Praat toch eens nederlands man![]()
tazzzzzzquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:03 schreef Lod het volgende:
[..]
en wtf is t0k??
Praat toch eens nederlands man![]()
Handig, dan heeft je vriendin/vrouw tenminste haar handen vrij voor jouw 2 kratten bier!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef MugenPower het volgende:
Tasjes voor jongens...![]()
De enigste tas die ik ooit zal dragen is een boodschappentas![]()
<MP>
een .44 magnum gok ik zoquote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en wat moet je dr eigenlijk in doen? make up hebben ze niet nodig..
héquote:Op woensdag 14 september 2005 00:49 schreef timmeeeh het volgende:
dat zijn van die gosertjes die ook van die vieze nepdiamantenknopjes in hun oor hebben hangen.
overigens plassen ze stuk voor stuk zittend.
Deze tas zou ik nou best kopen. Ik vind m mooi.quote:
Hahaquote:Op woensdag 14 september 2005 00:47 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Handig, dan heeft je vriendin/vrouw tenminste haar handen vrij voor jouw 2 kratten bier!
kan ik ook met jou eens LV en gucci zijn FOUT.. maar van bjorn borg, eastpack of puma nike de gewonen merken icm een normalen kleur (zwart ofzo) .quote:Op woensdag 14 september 2005 01:39 schreef illusions het volgende:
Als ik aan het werk ben of een aantal dagen naar een andere stad, stop ik echt geen 2 telefoons, peuken, geld, paspoort, etc in m´n broekzakken hoor.. kan mij niks schelen hoe fout zo´n tasje is, je hebt trouwens ook andere als die tuttige gucci dingen..
Whaha je zit in het verkeerde forum.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:39 schreef illusions het volgende:
Als ik aan het werk ben of een aantal dagen naar een andere stad, stop ik echt geen 2 telefoons, peuken, geld, paspoort, etc in m´n broekzakken hoor.. kan mij niks schelen hoe fout zo´n tasje is, je hebt trouwens ook andere als die tuttige gucci dingen..
Ghegheghe vet man, lachuuuhhhhh!!!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Whaha je zit in het verkeerde forum.
Jij moet hier zijn
komt dat ff goed uit, het is je doelgroep.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef Chessaaj het volgende:
ik vind t echt geil staan... is dat erg?
gelukkig maarquote:
Jaa dat is emquote:Op woensdag 14 september 2005 12:06 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ook zo erg...van die paupers met hun pet vet hoog op hun knar en dan zo'n (probably nep) Louis Vuitton tasje over hun schouder![]()
![]()
Beetje dit idee met een touwtje eraan
[afbeelding]
Voor iemand die zich als homofoob ziet heb je wel bovenmatige interesse voor homo's vind je niet? Misschien wordt het tijd om je geheimpje ook aan de rest te vertellen?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Whaha je zit in het verkeerde forum.
Jij moet hier zijn
Waar the fuck heb je het over..quote:Op woensdag 14 september 2005 14:23 schreef illusions het volgende:
Voor iemand die zich als homofoob ziet heb je wel bovenmatige interesse voor homo's vind je niet? Misschien wordt het tijd om je geheimpje ook aan de rest te vertellen?
wanker
Hij heeft aandacht nodig..quote:Op woensdag 14 september 2005 15:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Waar the fuck heb je het over..![]()
Ahh die wou ik net gaan postenquote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Hier vandaan: Breezah DeeLTjUHHhhh 36! *Bling Bling & String...
Leer lezen, we hebben het hier over die kleine kuttasjes van LV en Gucci enzquote:Op woensdag 14 september 2005 18:30 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Maar het is dus GAY om je schoudertas over je hoofd op je linker schouder te laten hangen, en je tas dan rechts van je middel?? ??
Als je hem op je rechterschouder hangt vind ik juist stom staan.
Jah en gayquote:Op woensdag 14 september 2005 19:00 schreef TexSteel het volgende:
Kan mij het donderen wat iemand anders er van vindt.
Is gewoon handig.
Hahaha, als jij dat wil dragen, best hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 19:35 schreef TexSteel het volgende:
Hahaha, als jij dat wilt denken, best hoor![]()
Ik kan LEZEN!!!! Het ging ook een gedeelte over normale!! En hoe je die dan moet dragen!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Leer lezen, we hebben het hier over die kleine kuttasjes van LV en Gucci enz
Ja maakt toch niet uit hoe je die draagt, die dingen zijn algemeen geaccepteerdquote:Op woensdag 14 september 2005 19:54 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Ik kan LEZEN!!!! Het ging ook een gedeelte over normale!! En hoe je die dan moet dragen!!!![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef Barcelona het volgende:
"leuk tasje heb je..........." OMG AHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!111!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Heb jij ooit begrijpend lezen geleerd, of ken je soms maar een paar woorden.. wat ik zeg is, voor iemand die zichzelf als homofoob ziet heeft hij vrij veel interesse in homo's. Wie het nu nog niet snapt is te stom voor woorden.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:25 schreef Uddel het volgende:
[..]
Hij heeft aandacht nodig..
En z'n opmerking klopt niet eens, want als je homofoob bent kun je nooit en te nimmer homofiel zijn.. dus ja..
Bron? Kutnewbies van tegenwoordigquote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef illusions het volgende:
Heb jij ooit begrijpend lezen geleerd, of ken je soms maar een paar woorden.. wat ik zeg is, voor iemand die zichzelf als homofoob ziet heeft hij vrij veel interesse in homo's. Wie het nu nog niet snapt is te stom voor woorden.
Bron? Het topic waar je mij naar verwijst jochie.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Bron? Kutnewbies van tegenwoordig![]()
Dank jequote:Op woensdag 14 september 2005 20:04 schreef Barcelona het volgende:
"leuk tasje heb je...........!!" OMG AHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!111!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Weet je wat -foob en -fiel betekent? Dat is tegenovergesteld aan elkaar, dus als je homofoob bent kun je nooit homofiel zijn, heb je ooit begrijpend lezen geleerd?quote:Op woensdag 14 september 2005 23:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Heb jij ooit begrijpend lezen geleerd, of ken je soms maar een paar woorden.. wat ik zeg is, voor iemand die zichzelf als homofoob ziet heeft hij vrij veel interesse in homo's. Wie het nu nog niet snapt is te stom voor woorden.
Die staat klaar om te bukken.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Dat komt omdat ik zat te bashen in het topic van die Faggot'squote:Op donderdag 15 september 2005 13:04 schreef illusions het volgende:
Bron? Het topic waar je mij naar verwijst jochie.Niet echt de slimste thuis he?
Edit: zelfs je foto staat erin hehe.. Kuthomo's van tegenwoordig ook.
![]()
![]()
![]()
Jah, het is echt te triest voor woordenquote:Op donderdag 15 september 2005 21:17 schreef J_CDA het volgende:
Ik word schijtziek van die homofiele nieuwe modetrends voor de man. Het wordt steeds erger: roze shirts, teenslippers, en nu tasjes. Straks is het hip voor een vent om in een rok te lopen
![]()
DUH dat probeer ik je duidelijk te maken.. Laat iemand anders mijn post lezen en het uitleggen aan je want je komt er duidelijk in je eentje niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef Uddel het volgende:
[..]
Weet je wat -foob en -fiel betekent? Dat is tegenovergesteld aan elkaar, dus als je homofoob bent kun je nooit homofiel zijn, heb je ooit begrijpend lezen geleerd?
Zucht.. laat ook maar.. ben toch wel een beetje blij dat ik op vrouwen val, anders zou ik nog van die rare tasjes moeten gaan dragen..
Duhh wat probeer jij nou duidelijk te makenquote:Op vrijdag 16 september 2005 03:04 schreef illusions het volgende:
DUH dat probeer ik je duidelijk te maken.. Laat iemand anders mijn post lezen en het uitleggen aan je want je komt er duidelijk in je eentje niet uit.![]()
Die teenslippers idd.. kwam na de vakantie op school en zag opeens iedereen met van die teenslippers lopen.. géén gezicht die dingen.. gaysquote:Op donderdag 15 september 2005 22:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jah, het is echt te triest voor woorden![]()
Ook die teenslippers zijn echt zo not done, ze lopen geeneens lekker![]()
Weet ik niet, maar hij vind rukken en sucken wel lekker blijkbaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Draagt Collin Farrel ook zo'n tasje?
true thatquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef Markoe het volgende:
Die dingen zijn zo enorm lelijk, ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets mooi kan vinden...
Smaken verschillen, dat zeker, maar je moet je dan toch enorm voor lul voelen staan![]()
En DO_Doubl_Gizzl, ik heb mijn schoudertas altijd rechts van mijn middel en op mijn linkerschouder zeg maar, vraag me niet waarom, maar als ik het andersom doe kan ik niet eens fatsoenlijk lopen![]()
gadverdamme, vieze gluurder....quote:Op woensdag 14 september 2005 00:49 schreef timmeeeh het volgende:
dat zijn van die gosertjes die ook van die vieze nepdiamantenknopjes in hun oor hebben hangen.
overigens plassen ze stuk voor stuk zittend.
Dit is echt ernstig. Te fout gewoonquote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Hmm dan lopen die patsmarokkaantjes hier nog achter ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:11 schreef ChrisJX het volgende:
Tegenwoordig? Daar liepen van de patsmarokkaantjes een jaar geleden al mee
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef dady het volgende:
Meestal met een louis vuitton petje. Wat een grap, louis vuitton petten bestaan niet eens.
ze worden wel gemaakt maar geen echtequote:
Google zegt datquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef dady het volgende:
[..]
Wijsneus, dat is nep. Louis Vuitton maakt geen petten.
Wat een lelijke print is dat toch. Ik kan het niet mooi vinden in die diarheekleur....quote:
Dat is gewoon een tasje voor een doel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat een lelijke print is dat toch. Ik kan het niet mooi vinden in die diarheekleur....
* Fixers] heeft trouwens een [url=http://www.lowepro.com/images/products/large/Off_Trail1_left_cam_left_3.jpg]heuptas[/url
Wat heb jij voor telefoon dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Hooghoudt het volgende:
Gewoon geen mobiele telefoon nemen, heb je ook niet zo'n gek tasje nodig.
Je telefoon vergelijken met een stuk high-end digitale en optische techniek....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Hooghoudt het volgende:
Gewoon geen mobiele telefoon nemen, heb je ook niet zo'n gek tasje nodig.
Een slechts in theorie mobiele telefoon. In de praktijk ligt ie hier op tafel. Heb alleen zo'n ding omdat een vaste aansluiting veel te duur is.quote:Op zondag 18 september 2005 00:05 schreef GF het volgende:
[..]
Wat heb jij voor telefoon dan?
Dat meiden nou misschien geen broekzakken hebben ofzo..
Dat is ie misschien niet, maar hier op tafel liggen kan hij echt perfect.quote:Op zondag 18 september 2005 00:12 schreef Fixers het volgende:
[..]
Je telefoon vergelijken met een stuk high-end digitale en optische techniek....![]()
![]()
Mooi gezegdquote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Willaaam het volgende:
Dit is zo fout dat zelfs een homo hier een slappie piemel van krijgt als ie ze ziet...
Zit er nou niemand op FOK! die ervoor uit durft te komen met zo'n tasje rond te lopenquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Sigismund het volgende:
Ik snijd nog liever mijn geslachtsdeel eraf met een roestig broodmes dan dat ik rondloop met zo'n onding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |