Hmm dan lopen die patsmarokkaantjes hier nog achter ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:11 schreef ChrisJX het volgende:
Tegenwoordig? Daar liepen van de patsmarokkaantjes een jaar geleden al mee
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef dady het volgende:
Meestal met een louis vuitton petje. Wat een grap, louis vuitton petten bestaan niet eens.
ze worden wel gemaakt maar geen echtequote:
Google zegt datquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef dady het volgende:
[..]
Wijsneus, dat is nep. Louis Vuitton maakt geen petten.
Wat een lelijke print is dat toch. Ik kan het niet mooi vinden in die diarheekleur....quote:
Dat is gewoon een tasje voor een doel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:04 schreef Fixers het volgende:
[..]
Wat een lelijke print is dat toch. Ik kan het niet mooi vinden in die diarheekleur....
* Fixers] heeft trouwens een [url=http://www.lowepro.com/images/products/large/Off_Trail1_left_cam_left_3.jpg]heuptas[/url
Wat heb jij voor telefoon dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Hooghoudt het volgende:
Gewoon geen mobiele telefoon nemen, heb je ook niet zo'n gek tasje nodig.
Je telefoon vergelijken met een stuk high-end digitale en optische techniek....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Hooghoudt het volgende:
Gewoon geen mobiele telefoon nemen, heb je ook niet zo'n gek tasje nodig.
Een slechts in theorie mobiele telefoon. In de praktijk ligt ie hier op tafel. Heb alleen zo'n ding omdat een vaste aansluiting veel te duur is.quote:Op zondag 18 september 2005 00:05 schreef GF het volgende:
[..]
Wat heb jij voor telefoon dan?
Dat meiden nou misschien geen broekzakken hebben ofzo..
Dat is ie misschien niet, maar hier op tafel liggen kan hij echt perfect.quote:Op zondag 18 september 2005 00:12 schreef Fixers het volgende:
[..]
Je telefoon vergelijken met een stuk high-end digitale en optische techniek....![]()
![]()
Mooi gezegdquote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef Willaaam het volgende:
Dit is zo fout dat zelfs een homo hier een slappie piemel van krijgt als ie ze ziet...
Zit er nou niemand op FOK! die ervoor uit durft te komen met zo'n tasje rond te lopenquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Sigismund het volgende:
Ik snijd nog liever mijn geslachtsdeel eraf met een roestig broodmes dan dat ik rondloop met zo'n onding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |