Bager van een mod in R&P ??quote:Op zondag 29 februari 2004 01:56 schreef vosss het volgende:
Holy fuck static, ben je nu aant baggeren in serieuze fora of is dit echtwaar?!
Heej, ik zit in de knoop met mijn gevoelens en je gaat twijfelen. Reageer dan niet.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:56 schreef vosss het volgende:
Holy fuck static, ben je nu aant baggeren in serieuze fora of is dit echtwaar?!
Nou, ik zag een onwijs lekkere vent vanmiddag en toen begon ik te twijfelen.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:58 schreef Godlike02 het volgende:
Maar wat brengt je op het idee?
Ben je verliefd?
Of weet je het nog niet?
Een kennis van me is ook homoquote:Op zondag 29 februari 2004 02:01 schreef DarkElf het volgende:
Het zet je leven aardig op zijn kop denk ik.
Heb je al gelijkgestemden gezocht, op inet ofzo?
Zelfde ervaren? Misschien kunnen we dat delen.quote:Op zondag 29 februari 2004 02:03 schreef Cynix ® het volgende:
Dus toch.
* Cynix ® is niet verbaasd.
Ik denk dat ie het idd daarvoor doetquote:Op zondag 29 februari 2004 02:05 schreef nozem het volgende:
Homo's moeten er ook zijn, anders komen er veel te veel mensen bij, en da's nie goed
Dude, super dat je dit zomaar eruit gooit.quote:Op zondag 29 februari 2004 01:57 schreef static het volgende:
[..]
Heej, ik zit in de knoop met mijn gevoelens en je gaat twijfelen. Reageer dan niet.
quote:Op zondag 29 februari 2004 02:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dude, super dat je dit zomaar eruit gooit..
Maar hoezo zou je homo zijn? Misschien ben je gewoon bi. Het maakt verder toch niet uit of je op mannen valt of is dit gewoon ineens te heftig voor je?.
quote:Op zondag 29 februari 2004 02:01 schreef MUUS het volgende:
Zal ik zeggen dat je verliefd op mij bent? De meesten denken toch dak een vent ben.. Kunnen we dat geintje ook weer eens in de wereld hebben.
. Newbies zat.
.
Waarom niet? Omdat het een vent met een grote bek is? Omdat het jouw beeld van hem verstoort?quote:Op zondag 29 februari 2004 02:07 schreef Supaaah het volgende:
Maar ik geloof er geen snars van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |