abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2003 @ 02:19:49 #1
45981 InWonderland
The wind blew an invocation...
pi_10173430
Kijk dat vraag ik me dus af....T lijkt me zo moeilijk om dat te zeggen, ik bedoel t is niet alsof je daar een test voor hebt. Dus wanneer ben je echt homosexueel? Als je je aangetrokken voelt tot jongens?

Ik zal maar bekennen dat t idd om mezelf gaat, t is namelijk zo dat ik al langer me best kan voorstellen dat ik met een jongen kus. Niet dat ik ooit zo iemand ben tegengekomen, maar wel dat ik me kan voorstellen dat er zo iemand is. Ik heb ook nog nooit over jongens gefantaseerd ofzo.
De laatste tijd heb ik het idee dat ik steeds minder onwillig tegenover bepaalde dingen sta tav sex met mannen ofzo....
Ik voel me echt raar hierover, maar ik vraag me dus echt af hoe ik daarmee om moet gaan. Ik denk dat t wel helpt als mensen die homo zijn hier postten wanneer ze echt wisten dat ze homo waren.
Misschien kan ik daar iets uit halen ofzo...

Ohw en ik weet trouwens dus ook echt 100% zeker dat ik in ieder geval me aangetrokken voel tot vrouwen

[Dit bericht is gewijzigd door InWonderland op 03-05-2003 02:28]

There are more things in heaven and earth, than are dreamt of in your philosophy
  zaterdag 3 mei 2003 @ 02:27:39 #2
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_10173498
edit

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 03-05-2003 10:39]

zaterdag 3 mei 2003 @ 02:38:40 #3
7740 Kore
Mijn Tattoo :)
pi_10173583
Waarom meteen homosexueel? Heb je er wel eens over nagedacht dat je (aangezien je ook gevoelens hebt voor vrouwen) bisexueel kan zijn?

grtz,
Kore

Do not blame others for making you mad. Anger is a choice. Choose wisely.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 02:40:45 #4
17166 error
gewoon fout!?
pi_10173599
Homoseksualiteit houdt in dat je uitsluitend verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht.
Als je wel eens sex met iemand van hetzelfde geslacht wilt hebben/hebt, maakt dat je nog geen homoseksueel.

Zoals jij het beschrijft lijk je eerder bi. Dat is het merendeel van de wereldbevolking (al dan niet repressed) dus niet echt iets om je heel naar over te maken.

Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 02:44:18 #5
45981 InWonderland
pi_10173633
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 02:40 schreef error het volgende:
Homoseksualiteit houdt in dat je uitsluitend verliefd wordt op iemand van hetzelfde geslacht.
Als je wel eens sex met iemand van hetzelfde geslacht wilt hebben/hebt, maakt dat je nog geen homoseksueel.

Zoals jij het beschrijft lijk je eerder bi. Dat is het merendeel van de wereldbevolking (al dan niet repressed) dus niet echt iets om je heel naar over te maken.

Ik snap dat ik bi of hetero ben, daarom poste ik dat ook expliciet erbij dat ik 100% zeker weet dat ik me aangetrokken voel tot vrouwen.
En ik maak me er wel druk om omdat het nogal een culture shock is voor mij, als ik echt dat kan voelen voor een man...
There are more things in heaven and earth, than are dreamt of in your philosophy
  zaterdag 3 mei 2003 @ 02:51:28 #6
17166 error
gewoon fout!?
pi_10173691
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 02:44 schreef InWonderland het volgende:

[..]

Ik snap dat ik bi of hetero ben, daarom poste ik dat ook expliciet erbij dat ik 100% zeker weet dat ik me aangetrokken voel tot vrouwen.
En ik maak me er wel druk om omdat het nogal een culture shock is voor mij, als ik echt dat kan voelen voor een man...

dat is het voor iedereen, als hij zich dat realiseert
Het is niet helemaal het verwachte levenspatroontje.
Zoals je het neerzet begrijp ik dat je tot nu toe nog nooit wat voor een man gevoeld hebt en dat dat nu ook niet het geval is. Vanwaar dan die twijfel?
  zaterdag 3 mei 2003 @ 02:55:08 #7
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10173714
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 02:19 schreef InWonderland het volgende:
Kijk dat vraag ik me dus af....T lijkt me zo moeilijk om dat te zeggen, ik bedoel t is niet alsof je daar een test voor hebt. Dus wanneer ben je echt homosexueel? Als je je aangetrokken voelt tot jongens?

Ik zal maar bekennen dat t idd om mezelf gaat, t is namelijk zo dat ik al langer me best kan voorstellen dat ik met een jongen kus. Niet dat ik ooit zo iemand ben tegengekomen, maar wel dat ik me kan voorstellen dat er zo iemand is. Ik heb ook nog nooit over jongens gefantaseerd ofzo.
De laatste tijd heb ik het idee dat ik steeds minder onwillig tegenover bepaalde dingen sta tav sex met mannen ofzo....
Ik voel me echt raar hierover, maar ik vraag me dus echt af hoe ik daarmee om moet gaan. Ik denk dat t wel helpt als mensen die homo zijn hier postten wanneer ze echt wisten dat ze homo waren.
Misschien kan ik daar iets uit halen ofzo...

Ohw en ik weet trouwens dus ook echt 100% zeker dat ik in ieder geval me aangetrokken voel tot vrouwen

Gefeliciteerd, je bent het homofobe puberstadium ontgroeid

Seriously, waarom heb je nog niet eens geprobeerd te fantaseren over sex met een jongen of man? Of misschien nog iets heftiger...als de kans zich voordeed, zou je het dan willen proberen? Gewoon om te kijken of je het wat vindt?

Misschien heb je hier iets aan, het lijkt me immer eigenlijk vrij simpel: als je je sexueel aangetrokken voelt tot mannen èn vrouwen ben je bi...de vraag is in welke mate .

Ik ben zelf trouwens geen homo, maar ik denk dat ik onder bepaalde omstandigheden best 'iets' met een man zou kunnen .

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10173715
Ik heb zo'n beetje hetzelfde als Topicstarter en zolang ik nog twijfel ga ik voor de meiden
pi_10173723
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 02:55 schreef Kwark het volgende:

[..]

Ik ben zelf trouwens geen homo, maar ik denk dat ik onder bepaalde omstandigheden best 'iets' met een man zou kunnen .

Schokkende bekentenissen van Kwark!
Back in business.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 02:57:13 #10
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10173732
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 02:56 schreef Shirley het volgende:

[..]

Schokkende bekentenissen van Kwark!

nee hoor, dat (en meer ) heb ik wel eens eerder gepost
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  zaterdag 3 mei 2003 @ 02:59:22 #11
45981 InWonderland
pi_10173744
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 02:51 schreef error het volgende:

[..]

dat is het voor iedereen, als hij zich dat realiseert
Het is niet helemaal het verwachte levenspatroontje.
Zoals je het neerzet begrijp ik dat je tot nu toe nog nooit wat voor een man gevoeld hebt en dat dat nu ook niet het geval is. Vanwaar dan die twijfel?

Omdat ik me wel kan voorstellen dat ik met een man kus. Omdat ik al best wel lang van een man kan zeggen of ie mooi is of niet. En omdat ik laatst een jongen zag en die was echt meisjesachtig mooi, echt bizar..maar ik werd gewoon heel verward toen ik hem zag. Niet dat ik echt iets erbij dacht ofzo, maar ik raakt gewoon verward...en dat vind ik raar. Bovendien heb ik steeds minder afkeer van bepaalde dingen, zoals een man echt knuffelen ofzo...:?
  zaterdag 3 mei 2003 @ 03:05:10 #12
45981 InWonderland
pi_10173779
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 02:55 schreef Kwark het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je bent het homofobe puberstadium ontgroeid

Seriously, waarom heb je nog niet eens geprobeerd te fantaseren over sex met een jongen of man? Of misschien nog iets heftiger...als de kans zich voordeed, zou je het dan willen proberen? Gewoon om te kijken of je het wat vindt?

Misschien heb je hier iets aan, het lijkt me immer eigenlijk vrij simpel: als je je sexueel aangetrokken voelt tot mannen èn vrouwen ben je bi...de vraag is in welke mate .

Er is wel een verschil tussen niet homofoob en zelf niet onwelwillend tegenover sex met een man staan.
Verder vind ik het vaag wat je zegt over fantaseren...Je bedenkt toch niet van te voren waarover je gaat fantaseren? Bij mij komt dat vanzelf in me op tenminste...
  zaterdag 3 mei 2003 @ 03:07:23 #13
17166 error
gewoon fout!?
pi_10173793
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 02:59 schreef InWonderland het volgende:

[..]

Omdat ik me wel kan voorstellen dat ik met een man kus. Omdat ik al best wel lang van een man kan zeggen of ie mooi is of niet. En omdat ik laatst een jongen zag en die was echt meisjesachtig mooi, echt bizar..maar ik werd gewoon heel verward toen ik hem zag. Niet dat ik echt iets erbij dacht ofzo, maar ik raakt gewoon verward...en dat vind ik raar. Bovendien heb ik steeds minder afkeer van bepaalde dingen, zoals een man echt knuffelen ofzo...:?

en nou ben je bang dat het een schuivende schaal is en dat je straks meisjes niet meer leuk vindt? Best verwarrend idd.
Ik kan je eik geen andere tips geven dan eens wat mensen in dezelfde situatie te leren kennen. Lurk eens in het homotopic, daar zitten er meer die in hetzelfde bi-schuitje zitten.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 03:10:06 #14
45981 InWonderland
pi_10173806
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 03:07 schreef error het volgende:

[..]

en nou ben je bang dat het een schuivende schaal is en dat je straks meisjes niet meer leuk vindt? Best verwarrend idd.
Ik kan je eik geen andere tips geven dan eens wat mensen in dezelfde situatie te leren kennen. Lurk eens in het homotopic, daar zitten er meer die in hetzelfde bi-schuitje zitten.

nee want er zijn gewoon wel meisjes die ik leuk vind, en ik kan me niet voorstellen dat dat verandert. Maar ik ben gewoon in de war van het feit dat ik misschien ook wel voor jongens die dingen kan voelen ofzo..weet ik veel
  zaterdag 3 mei 2003 @ 03:14:27 #15
45981 InWonderland
pi_10173829
kvraag me gewoon af hoe andere mensen 'ontdekten' dat ze echt homosexuele gevoelens hadden en hoe ze daarmee om gingen..
  zaterdag 3 mei 2003 @ 03:16:58 #16
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10173843
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 03:05 schreef InWonderland het volgende:

Er is wel een verschil tussen niet homofoob en zelf niet onwelwillend tegenover sex met een man staan...

Nee okee, natuurlijk, dat kwam er niet helemaal lekker uit. 't is verder ook niet zo relevant, dus skip die opmerking maar .
quote:
Verder vind ik het vaag wat je zegt over fantaseren...Je bedenkt toch niet van te voren waarover je gaat fantaseren? Bij mij komt dat vanzelf in me op tenminste...
Da's op zich al een interessant discussiepunt inderdaad .

Bij mij varieert het, soms komt het vanzelf op, soms heb ik eerst gewoon zin om te masturberen en "kies" ik daar als het ware een fantasie bij, alsof ik in de videotheek een band uitzoek .

Je kunt het toch proberen? Of als je al aan het fantaseren bent, bedenk er dan een man bij, bijvoorbeeld in een trio ofzo. Is dat dan een moodkiller, of vind je het stiekem inderdaad wel spannend? 't gebeurt in jouw hoofd, 't is niet echt, dus een veiligere en meer discrete manier om erachter te komen kan ik zo niet bedenken .

zaterdag 3 mei 2003 @ 03:20:00 #17
45981 InWonderland
pi_10173851
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 03:16 schreef Kwark het volgende:

Je kunt het toch proberen? Of als je al aan het fantaseren bent, bedenk er dan een man bij, bijvoorbeeld in een trio ofzo. Is dat dan een moodkiller, of vind je het stiekem inderdaad wel spannend? 't gebeurt in jouw hoofd, 't is niet echt, dus een veiligere en meer discrete manier om erachter te komen kan ik zo niet bedenken .

das eigenlijk best wel een goede tip...tussen haakjes...maar ik kan ook t idee niet echt accepteren ofzo....snap je?
  zaterdag 3 mei 2003 @ 03:24:42 #18
17166 error
gewoon fout!?
pi_10173863
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 03:14 schreef InWonderland het volgende:
kvraag me gewoon af hoe andere mensen 'ontdekten' dat ze echt homosexuele gevoelens hadden en hoe ze daarmee om gingen..
Ik werd verliefd op iemand, toen ik me realiseerde dat ik verliefd was begon ook de realisatie dat dit iets was dat ik nooit met een meisje gehad heb. Toen kwam ik in een fase dat ik dat ging ontkennen. Maar op een gegeven moment houd je het niet tegen. Toen ik het zelf geaccepteerd had, heb ik mijn coming out gehad.
het is een beetje een standaard verhaal, sorry
  zaterdag 3 mei 2003 @ 03:29:01 #19
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10173873
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 03:20 schreef InWonderland het volgende:

[..]

das eigenlijk best wel een goede tip...tussen haakjes...maar ik kan ook t idee niet echt accepteren ofzo....snap je?

Waarom kun je het dan niet accepteren?

Ik denk sowieso dat hier geldt wat voor heel veel dingen opgaat die met sex te maken hebben: als je maar geil genoeg bent is niks te gek, maar zo koud op je dak achter je computertje moet je er even niet aan denken. En dan is dit nog wel even een stukje meer beladen en confronterend dan, noem eens wat, rimmen ofzo .

En dan nog, misschien is het gewoon wel niks voor jou, dat kan natuurlijk ook nog he...want de dingen die jij noemt (een man kussen, een man mooi kunnen vinden, een man kunnen knuffelen etc), mwoah, dat vind ik allemaal nog redelijk "normaal" hoor.

zaterdag 3 mei 2003 @ 03:33:11 #20
45981 InWonderland
pi_10173886
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 03:29 schreef Kwark het volgende:

[..]

Waarom kun je het dan niet accepteren?

Ik denk sowieso dat hier geldt wat voor heel veel dingen opgaat die met sex te maken hebben: als je maar geil genoeg bent is niks te gek, maar zo koud op je dak achter je computertje moet je er even niet aan denken. En dan is dit nog wel even een stukje meer beladen en confronterend dan, noem eens wat, rimmen ofzo .

En dan nog, misschien is het gewoon wel niks voor jou, dat kan natuurlijk ook nog he...want de dingen die jij noemt (een man kussen, een man mooi kunnen vinden, een man kunnen knuffelen etc), mwoah, dat vind ik allemaal nog redelijk "normaal" hoor.

Ik hoop eigenlijk dus dat het niks voor mij is...maar ik vroeg me zeg maar af of dat 'normale' gedachten zijn voor iemand die hetero is...
pi_10173888
Ik ben zelf van mening dat iedereen bi is. Omdat dat je altijd op iedereen verliefd kunt worden (ook al krijg je door denkbeelden kots-nijgingen van sex met die persoon).

Ik reken meself tot "hetero" omdat ik mij het meest tot vrouwen voel aangetrokken. Dat neemt nie weg dat je niet sex met een man kunt voorstellen. Ik zou het alleen op dit moment nooit doen.

Ik denk dat je in de war bent omdat je altijd hebt gehoord dat als je op een "sexsuele" manier naar jongens kijkt dat dat "homo" is. Nu ben je wat ouder bent, begin je anders naar iedereeen te kijken en dat is wat verwarrend.

Wat ik uit je tot nu toe geschreven teksten opmaak is dat je gewoon "hetero" bent

[Dit bericht is gewijzigd door dfr0st op 03-05-2003 03:42]

x
  zaterdag 3 mei 2003 @ 03:36:30 #22
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10173901
wat dfr0st zegt
pi_10173908
kom eens lullen in het homotopic
ik herken je verhaal en evt mag je mijn msn adres ook nog hebben
okay
ofzo
pi_10173910
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 03:38 schreef Driftwood het volgende:
kom eens lullen in het homotopic
pi_10173913
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 03:39 schreef ThaEminEmShow het volgende: