uhoh .. waarneer is het bittere eind dan , ik kan me niet voorstellen dat jij er een ict grapje mee bedoelde (een computer zonder eigen moeilijke technische dingen is een terminal , en daar kun je ook prima mee slowchatten )quote:terminaal
Nou ..... terminaal.... tot mijn harde schijf het niet meer kan dragen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:29 schreef coz het volgende:
[..]
uhoh .. waarneer is het bittere eind dan , ik kan me niet voorstellen dat jij er een ict grapje mee bedoelde (een computer zonder eigen moeilijke technische dingen is een terminal , en daar kun je ook prima mee slowchatten )
[got (tweakers) reactie, niet de mijne]quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ..... terminaal.... tot mijn harde schijf het niet meer kan dragen.
ict grapjes..... forget it. Ik maak alleen sexgrapjes. Kan moeilijk grapjes maken over dingen waarvan ik geen verstand heb.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:48 schreef coz het volgende:
[..]
[got (tweakers) reactie, niet de mijne]
daarom maak ik ook ict grapjes
[/heeeeel flauw en niet zo heel waar]
Zeezout in zulke hoeveelheden giet je in een lekker heet bad. Da´s goed voor de huid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:59 schreef coz het volgende:
ah tnx ..
.. even niet meegerekend dat zout dodelijk is bij zulke hoeveelheden![]()
baal er nog steeds van , paar jaar geleden bij verbouwing van badkamer bijna me ouders zover dat er een bubbelbad in moest .. besluiten ze "ja maar we zitten toch zelden / nooit in bad"quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zeezout in zulke hoeveelheden giet je in een lekker heet bad. Da´s goed voor de huid.
quote:
nope, nog geen pretecho... zodra ik die heb gehad ga ik mijn beeb spammen !!quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey gal, long time no seen. Hoestie?
Ben je weer een beetje mens? En heb je inmiddels je pretecho al gehad?
Blij te zien dat jij je handhaaft tussen de buien doorquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
nope, nog geen pretecho... zodra ik die heb gehad ga ik mijn beeb spammen !!
een beetje mens, het lijkt de afgelopen 3 dagen weer een beetje te komen.
Ik heb gisteren een warme maaltijd gegeten én binnen gehouden én ik heb hem niet eens zelf klaar hoeven maken. Vriendin, de inmiddels bekende, had gekookt en bracht 's middags een grote bak goed voedsel voor mij mee naar school. Rijst op haar manier klaar gemaakt, sambal, heerlijke kip, en een groentemix om je vingers bij af te likken.
Heb je alweer wat schilderkunsten verkocht ?
wat is btw "het tweede streepje " zie het zo vaak icm met OUD .. maarquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:30 schreef Mirage het volgende:
Jaahhh, heb eens in de maand, zo rond volle maan ook een rare ziekte...... ben ik ook niet helemaal mezelf enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef coz het volgende:
achja , beetje gek doen mag zo eens in de maand![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:45 schreef coz het volgende:
[ik had echt zoiets van, damn thats so 1596 ]
Antieke stieren zijn daarintegen weer primaquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:54 schreef coz het volgende:
antiek is okay , maar antieke koeien uibaggeren uit een of ander ranzig stukje grond waar een bordje staat "verboden op te graven" dus niet
zwangerschapstest !quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef coz het volgende:
[..]
wat is btw "het tweede streepje " zie het zo vaak icm met OUD .. maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |