Het aftellen naar het volledige spel is begonnen. Ik zelf zal eerst een upgrade moeten doen want ik kan zelfs de demo niet draaienquote:What do you get? Packed into an oversized, embossed box are: a hardbound 210-page "The Art of Empires" book; a "Making of Age of Empires III" DVD with behind-the-scenes video and commentary; the official Age of Empires III soundtrack; a huge (43-in. x 27-in.) full-color poster of concept art painted by Craig Mullins; an exclusive Age III Player's Guide; and a Collector's Edition Game Manual. That, along with the actual game of course. See -- they think of everything.
quote:* Windows XP
* 1.4Ghz Processor
* 256MB of RAM
* 64MB Video Card that supports HardWare Transform & Lighting (HW T&L)
* Approximately 350MB of free HD space, not including the installer and room for the temporary files
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:11 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zouden de Nederlanders ook Nederlands spreken?
Bedankt voor de tip. Want ik vroeg me ook al af hoe dat nou moest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien wel handig om te vermelden is dat je je scherm kan draaien met shift+muiswieltje en crtl+linker/rechterpijltje (bron: GoT). Zelf heb ik dat nog niet uitgeprobeerd, ben huiswerk aan het doen
Al andere drivers voor je videokaart geprobeerd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:29 schreef knox_ het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de demo een beetje tegenvallen
Ten eerste draait het spel echt voor geen meter bij mij? Op een p4 3ghz, 512 mb ram en een geforce 128 mb videokaartIk heb al met de opties lopen klooien maar na een tijdje heb ik alle instellingen maar op low gezet omdat het weinig uitmaakte.
Verder vind ik het wel weer meer van hetzelfde en weet ik nog niet of ik het spel origineel zal gaan kopen. Ook vind ik het xp gebeuren niet zo cool, en die hometowns enzo..
De muziek is wel weer erg tof en de gameplay is er ook wel op vooruit gegaan denk ik, maar veel vernieuwends ben ik nog niet tegen gekomen
Ik heb ze laatst nog geupdate, en ik heb de nieuwe directx versie, maar ik zal zo nog even kijken of er wat te updaten valtquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al andere drivers voor je videokaart geprobeerd?
GeForce "128 MB" videokaart. Dat zegt echt geen zak hoor. Een GeForce 6600GT 128 MB is 10x beter dan een GeForce FX5200 256MB.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:29 schreef knox_ het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de demo een beetje tegenvallen
Ten eerste draait het spel echt voor geen meter bij mij? Op een p4 3ghz, 512 mb ram en een geforce 128 mb videokaartIk heb al met de opties lopen klooien maar na een tijdje heb ik alle instellingen maar op low gezet omdat het weinig uitmaakte.
Verder vind ik het wel weer meer van hetzelfde en weet ik nog niet of ik het spel origineel zal gaan kopen. Ook vind ik het xp gebeuren niet zo cool, en die hometowns enzo..
De muziek is wel weer erg tof en de gameplay is er ook wel op vooruit gegaan denk ik, maar veel vernieuwends ben ik nog niet tegen gekomen
4x dezelfde gedownload?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef Silver_Shark het volgende:
heb ik al 4x geprobeert
Haal hem van de officiele site van Microsoft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef Silver_Shark het volgende:
heb ik al 4x geprobeert
ik heb zelfs geforce fx5200 128mbquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
GeForce "128 MB" videokaart. Dat zegt echt geen zak hoor. Een GeForce 6600GT 128 MB is 10x beter dan een GeForce FX5200 256MB.
pak hem de hele tijd die officiele site van AOE 3quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Haal hem van de officiele site van Microsoft.
kijk es in de opquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand de link van mircosoft geven plzzz
danke het duur 1 uur en 50 minuten -__________-quote:
Beter iets dan niets tohc?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
danke het duur 1 uur en 50 minuten -__________-
Denk het wel.. Bij de spanjaarden hoor je ook de hele tijd spaanse stemmenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:11 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zouden de Nederlanders ook Nederlands spreken?
Lezenquote:
Verder dan level 9 geraak je in de demo niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Steeven het volgende:
Wat houdt het in als je in levels stijgt zeg maar? Ik heb nu lvl 9 nl.
Het ligt dan echt aan jouw pc. Laatste video drivers al gedownload?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Silver_Shark het volgende:
oke ik heb die van mircosoft geinstaleerd hij doet het nog steeds niet
waar kan ik dat doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het ligt dan echt aan jouw pc. Laatste video drivers al gedownload?
www.nvidia.com of www.ati.com. Ligt er maar net aan welke kaart je hebt.quote:
ik heb radeon maar waar kan ik het downloaden ik keek op die site maar nix gevondenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
www.nvidia.com of www.ati.com. Ligt er maar net aan welke kaart je hebt.
GeForce=nVidia en Radeon=Ati
Ach soquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:23 schreef Jump het volgende:
[..]
Verder dan level 9 geraak je in de demo niet.
Die levens zijn voor als je je 'deck' samenstelt. Bij level 10 en 25 krijg je beschikking over extra kaarten die je kan gebruiken
Dat systeem komt trouwens ook in de multiplayer
klikkerdeklikquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:57 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb radeon maar waar kan ik het downloaden ik keek op die site maar nix gevonden
Oké. Toch bedankt voor je correctie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan hij beter deze nemen. Voor die jij hebt gepost heb je perse .NET nodig.
bedanktquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:44 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kan hij beter deze nemen. Voor die jij hebt gepost heb je perse .NET nodig.
No problem. Ook al poste ik rotzooiquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
bedanktjij ook _moder8or_
Heb je ook een venstertje waarin staat dat je processor geen SSE ofzoiets aankan? Want dat heb ik... en dat betekend hardware upgradequote:Op zaterdag 10 september 2005 21:06 schreef Silver_Shark het volgende:
[[url=http://img396.imageshack.us/img396/6659/dithebikaltijd2hu.th.jpg]afbeelding][/URL]
dit heb ik altijd
Dat is volgens mij geen grotere map mod, maar een deathmatch mod, dus met meer resources. Dit is iig wel een grotere map mod, zonder deathmatch mode:quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef jorryt het volgende:
25 oktober wordt hij verwacht
Ik heb net ff lekker een uurtje skirmish gedaan met een grotere map mod...
Klikkerdeklik
Ik was de spanjaarden en had de "vijand" op medium gezet, na 20 minuten ofzo werd ik compleet verrast door een enorm leger engelsen, mijn bescheiden legertje ging al snel ten onder en met heel veel geluk kon ik nog net mn hero, 3 settlers en wat infanterie overzetten (met mn grote fregat Santa Maria) naar het eiland (new england map)...
Daar liet ik mijn settlers de paar boompjes die er waren wegkappen zodat ik genoeg wood had om een town center te bouwen met mn hero :-)
Daar weer helemaal opgebouwd en naar de 5e age gegaan, met een great cannon een stuk of 20 vijanden afgeknalt (die bleven staan).
Toen de bomen op waren op het eiland heb ik 3 plantages gebouwd en ben massaal goud gaan verzamelen, en toen via de market weer wood ingekocht voor schepen enz...
Later weer naar het vaste land gegaan en een enorm leger daar gebouwd, en toen wraak genomen op die betutelde engelsmannen !
Screens:
De overwinning, zie de map om de plaats van mn kamp te zien...
[[url=http://img70.imageshack.us/img70/7415/mediumvictory6gg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog wat stats voor de geinteresseerden:
[[url=http://img70.imageshack.us/img70/5907/medium18ap.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img70.imageshack.us/img70/9961/medium20kh.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img70.imageshack.us/img70/3855/medium34fu.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img70.imageshack.us/img70/8965/medium45id.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img70.imageshack.us/img70/5741/medium57ci.th.jpg]afbeelding][/URL]
De tijdlijn (kan je mn population zien (ik ben fawkes):
[[url=http://img70.imageshack.us/img70/5886/medium61lm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vindt het maar een raar iets. Wat zie je dan? Krijg je wel iets te zien ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef Silver_Shark het volgende:
neeeeeeeeeeee
hij doet het nog steeds niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef X-Naut het volgende:
Ziet er goed uit. Klopt het dat je niet kan saven
(ff een domme vraag stellen)
Je kan een Radeon 9600 Pro of XT nemen. En als je wat duurder wilt gaan een GeForce 6600 GT of als je hem kan krijgen een Radeon X800GT.quote:Op zondag 11 september 2005 08:35 schreef LV het volgende:
Ik moet maar eens een nieuwe videokaart halen.
Welke is verstandig voor dit spel en anderen..?
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste trouwens..
Dat is een PCI-Express kaart en ik neem aan dat jij AGP hebt. Dus deze gaat alleen passen met een hamerquote:Op zondag 11 september 2005 11:24 schreef LV het volgende:
Zou deze kaart ook goed werken voor games? Ik heb nu een standaard 64 mb videokaartje van DELL.. bagger dus..
En ik wil een game als deze met fatsoen kunnen spelen. Ik hoef namelijk niet per se de allerbeste graphics uit een spel te halen.
Klopt. Ik miste het ook erg.quote:Op zondag 11 september 2005 01:40 schreef X-Naut het volgende:
Ziet er goed uit. Klopt het dat je niet kan saven
(ff een domme vraag stellen)
Het menu "Load saved game" staat er , maar is niet beschikbaar. En zou anders wel zéér sijtig zijnquote:Op zondag 11 september 2005 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik denk dat dit gewoon een nadeel is van de demo.. In de volledige versie zal echt wel de save-optie bestaan vermoedelijk
Je doet eerst een ' en dan gelijk een letter die zoiets heeft. Dus een ' en gelijk de e wordt é. Simpelquote:Op zondag 11 september 2005 12:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ja! Zeer sijtig!
Hoe doe je die streepjes op de e van zeer
ik krijg dan dit en niks anders.....quote:Op zondag 11 september 2005 00:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vindt het maar een raar iets. Wat zie je dan? Krijg je wel iets te zien ?
heb jij een laptopquote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik krijg dan dit en niks anders.....
[[url=http://img396.imageshack.us/img396/6659/dithebikaltijd2hu.th.jpg]afbeelding][/URL]
heb een pcquote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
heb jij een laptop
want bij mij gaf hij eerst ook aan dat ik te weinih mhz had toen heb ik de processor even laten werken zodat hij meer mhz detecteerde
er is geen multiplayer in de demoquote:Op zondag 11 september 2005 13:48 schreef EricG het volgende:
Ik heb de demo ook gedownload, alle graphics op very high en genieten maar! De twee missies die erbij zitten zijn helaas wel erg makkelijk, maar wel vermakelijk. De multiplayer heb ik nog niet geprobeerd.
Ow. Dan hoef ik het ook niet te proberenquote:Op zondag 11 september 2005 15:28 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
er is geen multiplayer in de demo![]()
Misschien bemoeit de virusscanner met de installatie? De harde schijf of de partitie gedefragmenteerd? Verder zou ik geen idee hebben wat er aan de hand is.quote:Op zondag 11 september 2005 12:39 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik krijg dan dit en niks anders.....
Nog altijd meer dan in AOE 2quote:Op zondag 11 september 2005 17:22 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vind het bagger dat je nog steeds niet veel eenheden tegelijk kan selecteren. Maar een stuk of 50 ofzo.
Vind het te weinig.quote:
ja dat bombardement in de verte vind ik ook prachtigquote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Broodbeleg het volgende:
ik vind het een cool spel, maar had er iets meer van verwacht. Ik vind het trouwens raar dat je je mannetjes niet in formatie kun zetten of dat je ze een bepaald rondje kan laten lopen. wellicht dat dit in de volledige versie terugkomt. Het geluid is echter wel geweldig, vooral als "in de verte" een bombardement aan de gang is, druist dat lekker uit je boxen.
volgens mij 40... en het is inderdaad te weinig, ik doe meestal mn hero met wat artilerie en simpele infanterie op ctr 1, cavalry op 2, groepje musketeers op 3, nog wat troep op 4 en artillerie op 5.quote:Op zondag 11 september 2005 17:22 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vind het bagger dat je nog steeds niet veel eenheden tegelijk kan selecteren. Maar een stuk of 50 ofzo.
Je moet eerst een home-city maken met Engelandquote:Op maandag 12 september 2005 14:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom kan ik geen Engeland kiezen.
[[url=http://img92.imageshack.us/img92/2159/naamloos9jn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die heb ik ook. AOE3 alles op high. Ook bijvoorbeeld Half Life 2 draait soepel met alles op high.quote:Op maandag 12 september 2005 11:16 schreef SHERMAN het volgende:
Haal dan bij de MyCom een 9800Pro voor 100 euro.
Hoe doe ik dat precies? :$quote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef Young_David het volgende:
[..]
Je moet eerst een home-city maken met Engeland
Ah. Hartelijk dank m8.quote:Op maandag 12 september 2005 15:16 schreef DeHovenier het volgende:
Bij singeplayer>skirmish, en dan zie je zo'm knopje: manage homecities etc.
De demo is een topper!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef DeHovenier het volgende:
Good job, soldier!
En nu willen we je mening weten
Idd, wel op low zetten maargoed, dan is het spel nog steeds om van te smullen als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:24 schreef jorryt het volgende:
ik heb ook Geforce fx5200
draait prima op 1024*7xx wel alles op low... alles op high enz is te laggy er tussenin nog niks geprobeerd
Muren opgraden kan bij de kerk. Dan worden het stenen muren.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef neggix het volgende:
Super spel.. Nu eindelijk een beetje de tijd om het meer uit te testen... Helaas idd geen save functie, hopelijk komt dit bij de hele versie wel... Verder word het steeds beter alleen mis ik het muren upgraden nog... jammer maar mss komt dat nog.. zit pas bij lvl 5.... Serieus ook dat je tot 9 kan?? wat gaat dat dan kosten als je al 4000/4000 voor 4->5 gaat
Nee nee, je hometown kan tot lvl 9quote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef neggix het volgende:
Serieus ook dat je tot 9 kan?? wat gaat dat dan kosten als je al 4000/4000 voor 4->5 gaat
Vandaar.. Dan ga ik weer ff zoekenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef Firenz het volgende:
[..]
Muren opgraden kan bij de kerk. Dan worden het stenen muren.
Ben zelf ook nog steeds aan het uittesten. Die eerste missie is echt lastig op moderate/hard, maar in de tweede missie en de skirmish is het opeens weer super makkelijk. Beetje vaag :S
Zoiets dacht ik later alquote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nee nee, je hometown kan tot lvl 9
Te voet? Die musketiersquote:Op donderdag 15 september 2005 13:38 schreef LV het volgende:
Welke "mannetjes" vinden jullie het sterkst/best? (te voet:))
Was denk ik mezelf, heb nog geen andere gezien.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:06 schreef Atreidez het volgende:
Wat zijn je specs Crouton? Volgens mij had ik t in deze thread weleens gezien al, of was jij dat zelf?Kan me voorstellen dat t iets met geluidskaarten is..
Nee, want het zijn de 2 mappen die je moet vervangen. Dus elke keer als je een andere wil doen ff die map installerenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:31 schreef SHERMAN het volgende:
Kan je meerdere mods tegelijk gebruiken?
Ja ik kan het ook zelf proberen maar als ik het verneuk moet ik alles weer opnieuw installeren.
Ook 25 Oktober...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef VrijeVal het volgende:
coole mods
weet trouwens iemand de release date van nederland ?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:43 schreef DeHovenier het volgende:
Spanjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
DOOD AAN DE ENGELSEN
Zullen er dan ook Nederlandse stemmen gebruikt worden???quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ja, als de retail uit is switch ik naar de Nederlanders, met als enige een bank...
Als het goed is wel, in de developers blog van de site kan je lezen dat het door een Nederlander is ingesproken, dus als het goed is ook geen uitsrpaakfouten enzo. Je kan daar ook lezen dat de 'ruiter' waarschijnlijk fout wordt gespeld in het spel als 'ruyter'quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:37 schreef LV het volgende:
[..]
Zullen er dan ook Nederlandse stemmen gebruikt worden???![]()
De computer heeft ze bij mij ook nog nooit gebouwd.quote:Op zondag 18 september 2005 20:53 schreef SHERMAN het volgende:
In beide levels niet volgens mij.
Die Pirates zijn kut trouwens.Is 1 grote bug die gozers.
Ik heb ze het ook nooit echt zien doen. Alleen maar in de eerste tutorial.quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef knox_ het volgende:
Ligt het aan mij of bouwt de tegenstander nooit trading points in de Texas map? dat maakt het wel erg makkelijk
Ja, dan lopen ze weg naar de rand van de map en krijgen weer full health.quote:Op zondag 18 september 2005 20:53 schreef SHERMAN het volgende:
In beide levels niet volgens mij.
Die Pirates zijn kut trouwens.Is 1 grote bug die gozers.
Compleet offtopic en overbodig hier. Hoe ik mijn tjd indeel, en waaraan op een dag is geheel mijn eigen keuze. zeker als ik dingen doe om mijn tijd te vullen terwijl ik aan het wachten ben. ik hoef echt niet dat omerta geneuzel iedere keer in ieder draadje waarin ik reageer. mijn leven bestaat uit meer dan enkel mijn werk.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:17 schreef teckna het volgende:
[..]
Compleet offtopic en overbodig hier. Hoe ik mijn tjd indeel, en waaraan op een dag is geheel mijn eigen keuze. zeker als ik dingen doe om mijn tijd te vullen terwijl ik aan het wachten ben. ik hoef echt niet dat omerta geneuzel iedere keer in ieder draadje waarin ik reageer. mijn leven bestaat uit meer dan enkel mijn werk.
Ik vind het een leuker level dan de twee standaardlevels! Zijn er nog andere levels beschikbaar voor de demo?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:03 schreef -BillMcNeal- het volgende:
Op heavengamez hebben ze een nieuwe map voor de demo staan. Ik heb 'm gister gespeeld en ik moet zeggen... hij is leuk. De naam is central lake en is hier te vinden: http://aoe3.heavengames.com/downloads/showfile.php?fileid=1
Kijk op die forum wie aangegeven staat. Daar staat zo'n beetje alles in over AoEIIIquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:32 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik vind het een leuker level dan de twee standaardlevels! Zijn er nog andere levels beschikbaar voor de demo?
ehmm ik heb zelf nog even research gedaan... maar zie dat ie pas 4 november te verkrijgen isquote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Nee, want het zijn de 2 mappen die je moet vervangen. Dus elke keer als je een andere wil doen ff die map installerenMaar doe het, want het heeft verbeteringen
[..]
Ook 25 Oktober...
Je gaat de game toch niet hier kopen hé?! Wel errug duur! Toevallig heb ik net wat research gedaan naar de prijs en dat hier gepost: http://members.lycos.nl/ensemblestudios/viewtopic.php?p=606#606 De game voor EUR 42,50. Kijk dat is al beterquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
ehmm ik heb zelf nog even research gedaan... maar zie dat ie pas 4 november te verkrijgen is
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=830732&navid=4
http://www.gamevillageshop.nl/details.php?id=1607
Idd thx dat is al beterquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef -BillMcNeal- het volgende:
[..]
Je gaat de game toch niet hier kopen hé?! Wel errug duur! Toevallig heb ik net wat research gedaan naar de prijs en dat hier gepost: http://members.lycos.nl/ensemblestudios/viewtopic.php?p=606#606 De game voor EUR 42,50. Kijk dat is al beter![]()
Als dat niet kan zou het een waardeloos spel zijn, dat is namelijk het leuke, tegen de computer spelen heb je zo gezien, tenminste ik wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:27 schreef Silver_Shark het volgende:
kan dit spel eigen via het internet spelen in de full version????
Yup.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zie ik nu? Nederlandse vlag dubbel
Praat Nederland echt Nederlands?
ook nog provinciegenootjequote:
en wat is een paupervideokaart?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef Pistol_Pete het volgende:
Whoei binnen
AOE III draait als een zonnetje hier op een P4 1,7 Ghz met pauper videokaart
64MB kaartje van iets van 4 jaar oud. Geen idee wat de verdere specs zijnquote:
Beter...voor mij danquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:32 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
64MB kaartje van iets van 4 jaar oud. Geen idee wat de verdere specs zijn![]()
Als je ff een mailtje stuurt naar de mensen van bigweb.nl , dan krijg je een heel mooi lijstje met snelle internet providers en goeie download pagina's.quote:
* Young_David wacht netjes tot de game officieel uit isquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stop ff met Warez anders gooien ze er een slotje op. Ga maar navragen bij vrienden ofzo.
Ik ga vanavond met de Nederlanders beginnen!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:26 schreef Young_David het volgende:
[..]
* Young_David wacht netjes tot de game officieel uit is
Warez is voor losers
wrm is bij jou het user interface kleiner en bij mij niet? (en nee ik heb niet de demoquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:44 schreef GoStop het volgende:
Heb net m'n eerste potje met de retail-versie gespeeld.
Wees gerust, kopen ga ik em zeker!
![]()
Een echte verbetering is trouwens dat de user interface wat is afgelankt, scheelt stukken.
[[url=http://img33.imageshack.us/img33/6297/screen46ty.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img33.imageshack.us/img33/3310/screen63ab.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bijzonder toffe game moet ik zeggen![]()
Al te lam om het 'options-screen' even door te lopen zie ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:55 schreef Game_Error het volgende:
[..]
wrm is bij jou het user interface kleiner en bij mij niet? (en nee ik heb niet de demo)
Ik kon niet echt vinden hoe je een volk kiest en daarmee gaat spelen, behalve dan in Skirmish.. Ben zelf maar gewoon de Campaign begonnen met ACT 1quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vanavond met de Nederlanders beginnen!
heb ik ook (bij demo en hele spel)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Silver_Shark het volgende:
bij mij en bij me broer gaat de geluid steeds hangen dan hoor je 10 seconden geen geluid meer hebben jullie dat ook?
dan moet je wel tijd hebben om die te bouwen en dat heb je niet als je gerusht wordt door de russenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:40 schreef Silver_Shark het volgende:
Nederlanders Zijn het beste in het spel volgens mij gewoon 6 banken maken en hoppa en 3 minuten heb je al 10.000 coins / gold
4 novemberquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:12 schreef Paperclipjes het volgende:
Wanneer ligt dit in de winkels?
Grappige edit in een topic dat al de hele week over de warez versie van AoE3 gaatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:16 schreef kaat17 het volgende:
-geen warez-
koop dan een nieuwe videokaart dudequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef mrkanarie het volgende:
beetje kutgraphics.Is de gameplay trouwens een beetje hetzelfde als deeltje 1?
De graphics zijn wel goed, maar MS heeft een beetje een gekke keus gemaakt met de standaard instellingen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef mrkanarie het volgende:
beetje kutgraphics.Is de gameplay trouwens een beetje hetzelfde als deeltje 1?
Tips zijn welkom.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Je kan wat lamme missies doen maar die zijn niet interessant. Skirmish is veel leuker.
Wil je nog wat speeltips of zo?
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:43 schreef 2Drix het volgende:
Ligt het nou aan mij of zit heel de game vol met bugs
geluid pleurt steeds uit
en mannetjes schieten gewoon door muren heen![]()
video settings hoger zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:40 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Waarom is het water en de wolken zo brak???
Laat ons weten of je hem hebt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef rickyB het volgende:
Hij staat dus nu al bij de Bart SMit, zegt men. (zojuist een telefoontje gehad van een maat van me..... Ik zal em es gaan halen
Ja want da ga ik vanmiddag ook nog ff naar Bart...quote:
als je save games laad kan je hem uit zetten de pauze op pauze break naast de prt screen en scroll lockquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:43 schreef 2Drix het volgende:
Ligt het nou aan mij of zit heel de game vol met bugs
geluid pleurt steeds uit
als ik save games laad kan ik hem soms niet meer uit game paused halen
soms verschijnt er geen menubalk als ik een nieuwe game start
en mannetjes schieten gewoon door muren heen![]()
je valt in herhalingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:12 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb hem vanavond zitten spelen, maar ik vind de graphics er niet uit zien. Het spel haalt het langerna niet bij deeltje 1.![]()
Serieus?? Releasedate is toch pas begin november??? Kan je al op ESO komen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:11 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik heb hem gisteren gekocht! Bij Bart Smit (in Rosmalen)!!! Ff installen en dan de hele ochtend en middag.... hmmm
wie zegt dat ik het hier over de illegale versie heb????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:50 schreef kree het volgende:
-edit-
Het is niet de bedoeling dat je hier gaat uitleggen hoe je MP moet doen met de illegale versie van AoE3. Je kunt het hier gewoon over de game hebben, niet over illegale zaken.
en waarom zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
Over hoe je moet multiplayeren buiten Microsoft's officiele systeem
Perfect, het geluid nokte er bij mij elke keer mee. Dan moest ik weer helemaal overnieuw het spel startenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:08 schreef azaroth het volgende:
en de eerste patch is een feit
AoE 3 patch
Dit is niet de juiste...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
en waarom zou dat niet mogen?
[afbeelding]
Gamen, LAN via internet (hamachi)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een LAN creėren via het internet
Wat is precies de foutmelding die je krijgt, sse of ess zegt me niksquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef snofla het volgende:
heeeeeeeee jongens,
ik kan dit spel nniet spelen, ik mis iets van sse of ess.
ik heb precies hetzelfde dus heb hem maar weer verwijderd van me pc.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:11 schreef NK5022 het volgende:
Ja ik blijf Age of Empires niet zo geweldig vinden. Van deze wordt ik ook weer niet echt warm om uren te gaan spelen. Jammer.
Matig systeem hoor, helemaal als die amd een sempron is (en dus volgens mij geen SSE heeft) en die videokaart een MX is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef snofla het volgende:
heeeeeeeee jongens,
ik kan dit spel nniet spelen, ik mis iets van sse of ess. ik heb een amd 2800 met een nvidia 64 mb card en een geheugen van 256 mb
dit moet toch voldoende zijn dit spel te kunnen spelen?
wie kan mij helpen dat het gaat draaien ??????![]()
dit krijg ik als foutmeldingquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Wat is precies de foutmelding die je krijgt, sse of ess zegt me niks
koop een nieuwe pcquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef snofla het volgende:
heeeeeeeee jongens,
ik kan dit spel nniet spelen, ik mis iets van sse of ess. ik heb een amd 2800 met een nvidia 64 mb card en een geheugen van 256 mb
dit moet toch voldoende zijn dit spel te kunnen spelen?
wie kan mij helpen dat het gaat draaien ??????![]()
hierbij:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:24 schreef Paperclipjes het volgende:
Zou wel leuk zijn als het iets meer over het spel ging.
Systeemeisen staan gewoon online.
heb ik ook gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:46 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
hierbij:
Vind het echt irritant dat de game soms missies niet afrondt. Zo heb ik 2x een missie goed uitgevoerd, maar weigert hij door te gaan naar de volgende.
dan moet je langs de kust naar beneden lopen en dan kom je een paar vijanden tegen die je moet verslaan en dan heb je een bootquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:32 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik ben nu in het level dat ik het local-jongetje meoet terug brengen naar zijn eiland. Ik heb alleen geen boot, haven of mogelijkheid tot het bouwen van een haven. HELP
En die apparte unit per civ. heb je toch nog steeds of ben ik nou gekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:36 schreef azaroth het volgende:
[..]
dan moet je langs de kust naar beneden lopen en dan kom je een paar vijanden tegen die je moet verslaan en dan heb je een boot kano![]()
In het water ligt hijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:39 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik zie echt nergens die idiote Kano...
kijk, als je windows XP hebt of er in de event viewer wat staat of misschien in de install map van AoE3 een error log??quote:Op zondag 23 oktober 2005 15:35 schreef Flipper01 het volgende:
Lekker spel hoor!
Ik kreeg alleen steeds de fuotmelding dat m'n systeem niet voldeed aan de minimum eisen, maar na een update van m'n Nvidia drivers kreeg ik dit niet meer. Ik heb echter alle instellingen op z'n laagst staan, maar af en toe vliegt het spel er toch uit.. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb een pentium 4, 2.5GHz en 512MB ram. Videokaart is een NVIDIA GeForce4 128MB
bij mij was alleen bij het eerste level dat ik speelde na de patch het geluid goed, de levels daarna was het weer hopeloosquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:09 schreef Giem het volgende:
Dit is dus mooi kut. Ik heb de update 1.01 er al op gezet, en nog steeds kapt mijn geluid er mee, iemand dezelfde ervaringen?
ik heb een P4 3.4, Geforce 6800 en een Soundblaster audigy 2 ZS
heb er hier ook last van dat m'n geluid blijft hangen dat dat even later alles in 1 keer komt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:09 schreef Giem het volgende:
Dit is dus mooi kut. Ik heb de update 1.01 er al op gezet, en nog steeds kapt mijn geluid er mee, iemand dezelfde ervaringen?
ik heb een P4 3.4, Geforce 6800 en een Soundblaster audigy 2 ZS
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:11 schreef azaroth het volgende:
[..]
bij mij was alleen bij het eerste level dat ik speelde na de patch het geluid goed, de levels daarna was het weer hopeloos![]()
Mooi ben ik in elk geval niet de enige.. er zal dan wel binnen kort een update 1.1 komen of een 1.02 waarin het hopelijk wel werkt. Kan zijn dat het nog steeds niet werkt met een audigyquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
heb er hier ook last van dat m'n geluid blijft hangen dat dat even later alles in 1 keer komt...
ook een audigy 2 zs, asus v9999/TD (geforce 6800), AMD athlon 2600+
Dat heb ik in het spel zelf. Wanneer ik een ventje aanklik, hoor je iets later pas dat hij iets zegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:18 schreef Blik het volgende:
bij mij loopt het ook niet helemaal soepel, bij de tussenfilmpjes loopt het geluid niet synchroon met de bewegingen van de karakters (eerst de bewegingen en dan pas het geluid)
Volgens mij kan dat niet meer in 3quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:43 schreef wouswous het volgende:
Weet iemand hoe je in een multiplayer (LAN) game je spel kunt saven?
Ik ben nu aan het spelen met mijn broertje, maar we willen graag het spel saven zodat we de volgende keer weer verder kunnen gaan. Alleen de optie: saven, staat nergens..
titans????quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik haal de CE
Ik verwacht niet zoveel van AoE3, maar ik moet 'm gewoon in huis hebben, dan hoef ik nog alleen Titans te kopen om de AoE reeks compleet te hebben.
maar AoM is geen AoE reeks serie spel..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:42 schreef DeHovenier het volgende:
Titans is de uitbreiding van Age of Mythology
En in de Bart Smit in Gent wouden ze hem nog niet verkopenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:31 schreef Jump het volgende:
Ik ga wel niet speciaal naar de Bart SMit van Groningen gaan rijden voor het spel. Ben ik een dag weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |