Het aftellen naar het volledige spel is begonnen. Ik zelf zal eerst een upgrade moeten doen want ik kan zelfs de demo niet draaienquote:What do you get? Packed into an oversized, embossed box are: a hardbound 210-page "The Art of Empires" book; a "Making of Age of Empires III" DVD with behind-the-scenes video and commentary; the official Age of Empires III soundtrack; a huge (43-in. x 27-in.) full-color poster of concept art painted by Craig Mullins; an exclusive Age III Player's Guide; and a Collector's Edition Game Manual. That, along with the actual game of course. See -- they think of everything.
quote:* Windows XP
* 1.4Ghz Processor
* 256MB of RAM
* 64MB Video Card that supports HardWare Transform & Lighting (HW T&L)
* Approximately 350MB of free HD space, not including the installer and room for the temporary files
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:11 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zouden de Nederlanders ook Nederlands spreken?
Bedankt voor de tip. Want ik vroeg me ook al af hoe dat nou moest.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien wel handig om te vermelden is dat je je scherm kan draaien met shift+muiswieltje en crtl+linker/rechterpijltje (bron: GoT). Zelf heb ik dat nog niet uitgeprobeerd, ben huiswerk aan het doen
Al andere drivers voor je videokaart geprobeerd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:29 schreef knox_ het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de demo een beetje tegenvallen
Ten eerste draait het spel echt voor geen meter bij mij? Op een p4 3ghz, 512 mb ram en een geforce 128 mb videokaartIk heb al met de opties lopen klooien maar na een tijdje heb ik alle instellingen maar op low gezet omdat het weinig uitmaakte.
Verder vind ik het wel weer meer van hetzelfde en weet ik nog niet of ik het spel origineel zal gaan kopen. Ook vind ik het xp gebeuren niet zo cool, en die hometowns enzo..
De muziek is wel weer erg tof en de gameplay is er ook wel op vooruit gegaan denk ik, maar veel vernieuwends ben ik nog niet tegen gekomen
Ik heb ze laatst nog geupdate, en ik heb de nieuwe directx versie, maar ik zal zo nog even kijken of er wat te updaten valtquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al andere drivers voor je videokaart geprobeerd?
GeForce "128 MB" videokaart. Dat zegt echt geen zak hoor. Een GeForce 6600GT 128 MB is 10x beter dan een GeForce FX5200 256MB.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:29 schreef knox_ het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de demo een beetje tegenvallen
Ten eerste draait het spel echt voor geen meter bij mij? Op een p4 3ghz, 512 mb ram en een geforce 128 mb videokaartIk heb al met de opties lopen klooien maar na een tijdje heb ik alle instellingen maar op low gezet omdat het weinig uitmaakte.
Verder vind ik het wel weer meer van hetzelfde en weet ik nog niet of ik het spel origineel zal gaan kopen. Ook vind ik het xp gebeuren niet zo cool, en die hometowns enzo..
De muziek is wel weer erg tof en de gameplay is er ook wel op vooruit gegaan denk ik, maar veel vernieuwends ben ik nog niet tegen gekomen
4x dezelfde gedownload?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef Silver_Shark het volgende:
heb ik al 4x geprobeert
Haal hem van de officiele site van Microsoft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef Silver_Shark het volgende:
heb ik al 4x geprobeert
ik heb zelfs geforce fx5200 128mbquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
GeForce "128 MB" videokaart. Dat zegt echt geen zak hoor. Een GeForce 6600GT 128 MB is 10x beter dan een GeForce FX5200 256MB.
pak hem de hele tijd die officiele site van AOE 3quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Haal hem van de officiele site van Microsoft.
kijk es in de opquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand de link van mircosoft geven plzzz
danke het duur 1 uur en 50 minuten -__________-quote:
Beter iets dan niets tohc?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
danke het duur 1 uur en 50 minuten -__________-
Denk het wel.. Bij de spanjaarden hoor je ook de hele tijd spaanse stemmenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:11 schreef XxxPimxxX het volgende:
Zouden de Nederlanders ook Nederlands spreken?
Lezenquote:
Verder dan level 9 geraak je in de demo niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Steeven het volgende:
Wat houdt het in als je in levels stijgt zeg maar? Ik heb nu lvl 9 nl.
Het ligt dan echt aan jouw pc. Laatste video drivers al gedownload?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:19 schreef Silver_Shark het volgende:
oke ik heb die van mircosoft geinstaleerd hij doet het nog steeds niet
waar kan ik dat doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het ligt dan echt aan jouw pc. Laatste video drivers al gedownload?
www.nvidia.com of www.ati.com. Ligt er maar net aan welke kaart je hebt.quote:
ik heb radeon maar waar kan ik het downloaden ik keek op die site maar nix gevondenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
www.nvidia.com of www.ati.com. Ligt er maar net aan welke kaart je hebt.
GeForce=nVidia en Radeon=Ati
Ach soquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:23 schreef Jump het volgende:
[..]
Verder dan level 9 geraak je in de demo niet.
Die levens zijn voor als je je 'deck' samenstelt. Bij level 10 en 25 krijg je beschikking over extra kaarten die je kan gebruiken
Dat systeem komt trouwens ook in de multiplayer
klikkerdeklikquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:57 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb radeon maar waar kan ik het downloaden ik keek op die site maar nix gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |