Tips zijn welkom.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Je kan wat lamme missies doen maar die zijn niet interessant. Skirmish is veel leuker.
Wil je nog wat speeltips of zo?
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:43 schreef 2Drix het volgende:
Ligt het nou aan mij of zit heel de game vol met bugs
geluid pleurt steeds uit
en mannetjes schieten gewoon door muren heen![]()
video settings hoger zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:40 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Waarom is het water en de wolken zo brak???
Laat ons weten of je hem hebt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:40 schreef rickyB het volgende:
Hij staat dus nu al bij de Bart SMit, zegt men. (zojuist een telefoontje gehad van een maat van me..... Ik zal em es gaan halen
Ja want da ga ik vanmiddag ook nog ff naar Bart...quote:
als je save games laad kan je hem uit zetten de pauze op pauze break naast de prt screen en scroll lockquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:43 schreef 2Drix het volgende:
Ligt het nou aan mij of zit heel de game vol met bugs
geluid pleurt steeds uit
als ik save games laad kan ik hem soms niet meer uit game paused halen
soms verschijnt er geen menubalk als ik een nieuwe game start
en mannetjes schieten gewoon door muren heen![]()
je valt in herhalingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:12 schreef mrkanarie het volgende:
Ik heb hem vanavond zitten spelen, maar ik vind de graphics er niet uit zien. Het spel haalt het langerna niet bij deeltje 1.![]()
Serieus?? Releasedate is toch pas begin november??? Kan je al op ESO komen ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:11 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik heb hem gisteren gekocht! Bij Bart Smit (in Rosmalen)!!! Ff installen en dan de hele ochtend en middag.... hmmm
wie zegt dat ik het hier over de illegale versie heb????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:50 schreef kree het volgende:
-edit-
Het is niet de bedoeling dat je hier gaat uitleggen hoe je MP moet doen met de illegale versie van AoE3. Je kunt het hier gewoon over de game hebben, niet over illegale zaken.
en waarom zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
Over hoe je moet multiplayeren buiten Microsoft's officiele systeem
Perfect, het geluid nokte er bij mij elke keer mee. Dan moest ik weer helemaal overnieuw het spel startenquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:08 schreef azaroth het volgende:
en de eerste patch is een feit
AoE 3 patch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |