Dit is niet de juiste...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
en waarom zou dat niet mogen?
[afbeelding]
Gamen, LAN via internet (hamachi)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een LAN creëren via het internet
Wat is precies de foutmelding die je krijgt, sse of ess zegt me niksquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef snofla het volgende:
heeeeeeeee jongens,
ik kan dit spel nniet spelen, ik mis iets van sse of ess.
ik heb precies hetzelfde dus heb hem maar weer verwijderd van me pc.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:11 schreef NK5022 het volgende:
Ja ik blijf Age of Empires niet zo geweldig vinden. Van deze wordt ik ook weer niet echt warm om uren te gaan spelen. Jammer.
Matig systeem hoor, helemaal als die amd een sempron is (en dus volgens mij geen SSE heeft) en die videokaart een MX is.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef snofla het volgende:
heeeeeeeee jongens,
ik kan dit spel nniet spelen, ik mis iets van sse of ess. ik heb een amd 2800 met een nvidia 64 mb card en een geheugen van 256 mb
dit moet toch voldoende zijn dit spel te kunnen spelen?
wie kan mij helpen dat het gaat draaien ??????![]()
dit krijg ik als foutmeldingquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
Wat is precies de foutmelding die je krijgt, sse of ess zegt me niks
koop een nieuwe pcquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:24 schreef snofla het volgende:
heeeeeeeee jongens,
ik kan dit spel nniet spelen, ik mis iets van sse of ess. ik heb een amd 2800 met een nvidia 64 mb card en een geheugen van 256 mb
dit moet toch voldoende zijn dit spel te kunnen spelen?
wie kan mij helpen dat het gaat draaien ??????![]()
hierbij:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:24 schreef Paperclipjes het volgende:
Zou wel leuk zijn als het iets meer over het spel ging.
Systeemeisen staan gewoon online.
heb ik ook gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:46 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
hierbij:
Vind het echt irritant dat de game soms missies niet afrondt. Zo heb ik 2x een missie goed uitgevoerd, maar weigert hij door te gaan naar de volgende.
dan moet je langs de kust naar beneden lopen en dan kom je een paar vijanden tegen die je moet verslaan en dan heb je een bootquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:32 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik ben nu in het level dat ik het local-jongetje meoet terug brengen naar zijn eiland. Ik heb alleen geen boot, haven of mogelijkheid tot het bouwen van een haven. HELP
En die apparte unit per civ. heb je toch nog steeds of ben ik nou gekquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:36 schreef azaroth het volgende:
[..]
dan moet je langs de kust naar beneden lopen en dan kom je een paar vijanden tegen die je moet verslaan en dan heb je een boot kano![]()
In het water ligt hijquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:39 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik zie echt nergens die idiote Kano...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |