Je moet eerst een home-city maken met Engelandquote:Op maandag 12 september 2005 14:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom kan ik geen Engeland kiezen.
[[url=http://img92.imageshack.us/img92/2159/naamloos9jn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Die heb ik ook. AOE3 alles op high. Ook bijvoorbeeld Half Life 2 draait soepel met alles op high.quote:Op maandag 12 september 2005 11:16 schreef SHERMAN het volgende:
Haal dan bij de MyCom een 9800Pro voor 100 euro.
Hoe doe ik dat precies? :$quote:Op maandag 12 september 2005 14:41 schreef Young_David het volgende:
[..]
Je moet eerst een home-city maken met Engeland
Ah. Hartelijk dank m8.quote:Op maandag 12 september 2005 15:16 schreef DeHovenier het volgende:
Bij singeplayer>skirmish, en dan zie je zo'm knopje: manage homecities etc.
De demo is een topper!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef DeHovenier het volgende:
Good job, soldier!
En nu willen we je mening weten
Idd, wel op low zetten maargoed, dan is het spel nog steeds om van te smullen als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:24 schreef jorryt het volgende:
ik heb ook Geforce fx5200
draait prima op 1024*7xx wel alles op low... alles op high enz is te laggy er tussenin nog niks geprobeerd
Muren opgraden kan bij de kerk. Dan worden het stenen muren.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef neggix het volgende:
Super spel.. Nu eindelijk een beetje de tijd om het meer uit te testen... Helaas idd geen save functie, hopelijk komt dit bij de hele versie wel... Verder word het steeds beter alleen mis ik het muren upgraden nog... jammer maar mss komt dat nog.. zit pas bij lvl 5.... Serieus ook dat je tot 9 kan?? wat gaat dat dan kosten als je al 4000/4000 voor 4->5 gaat
Nee nee, je hometown kan tot lvl 9quote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef neggix het volgende:
Serieus ook dat je tot 9 kan?? wat gaat dat dan kosten als je al 4000/4000 voor 4->5 gaat
Vandaar.. Dan ga ik weer ff zoekenquote:Op woensdag 14 september 2005 16:29 schreef Firenz het volgende:
[..]
Muren opgraden kan bij de kerk. Dan worden het stenen muren.
Ben zelf ook nog steeds aan het uittesten. Die eerste missie is echt lastig op moderate/hard, maar in de tweede missie en de skirmish is het opeens weer super makkelijk. Beetje vaag :S
Zoiets dacht ik later alquote:Op woensdag 14 september 2005 20:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nee nee, je hometown kan tot lvl 9
Te voet? Die musketiersquote:Op donderdag 15 september 2005 13:38 schreef LV het volgende:
Welke "mannetjes" vinden jullie het sterkst/best? (te voet:))
Was denk ik mezelf, heb nog geen andere gezien.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:06 schreef Atreidez het volgende:
Wat zijn je specs Crouton? Volgens mij had ik t in deze thread weleens gezien al, of was jij dat zelf?Kan me voorstellen dat t iets met geluidskaarten is..
Nee, want het zijn de 2 mappen die je moet vervangen. Dus elke keer als je een andere wil doen ff die map installerenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:31 schreef SHERMAN het volgende:
Kan je meerdere mods tegelijk gebruiken?
Ja ik kan het ook zelf proberen maar als ik het verneuk moet ik alles weer opnieuw installeren.
Ook 25 Oktober...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:01 schreef VrijeVal het volgende:
coole mods
weet trouwens iemand de release date van nederland ?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:43 schreef DeHovenier het volgende:
Spanjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
DOOD AAN DE ENGELSEN
Zullen er dan ook Nederlandse stemmen gebruikt worden???quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ja, als de retail uit is switch ik naar de Nederlanders, met als enige een bank...
Als het goed is wel, in de developers blog van de site kan je lezen dat het door een Nederlander is ingesproken, dus als het goed is ook geen uitsrpaakfouten enzo. Je kan daar ook lezen dat de 'ruiter' waarschijnlijk fout wordt gespeld in het spel als 'ruyter'quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:37 schreef LV het volgende:
[..]
Zullen er dan ook Nederlandse stemmen gebruikt worden???![]()
De computer heeft ze bij mij ook nog nooit gebouwd.quote:Op zondag 18 september 2005 20:53 schreef SHERMAN het volgende:
In beide levels niet volgens mij.
Die Pirates zijn kut trouwens.Is 1 grote bug die gozers.
Ik heb ze het ook nooit echt zien doen. Alleen maar in de eerste tutorial.quote:Op zondag 18 september 2005 20:50 schreef knox_ het volgende:
Ligt het aan mij of bouwt de tegenstander nooit trading points in de Texas map? dat maakt het wel erg makkelijk
Ja, dan lopen ze weg naar de rand van de map en krijgen weer full health.quote:Op zondag 18 september 2005 20:53 schreef SHERMAN het volgende:
In beide levels niet volgens mij.
Die Pirates zijn kut trouwens.Is 1 grote bug die gozers.
Compleet offtopic en overbodig hier. Hoe ik mijn tjd indeel, en waaraan op een dag is geheel mijn eigen keuze. zeker als ik dingen doe om mijn tijd te vullen terwijl ik aan het wachten ben. ik hoef echt niet dat omerta geneuzel iedere keer in ieder draadje waarin ik reageer. mijn leven bestaat uit meer dan enkel mijn werk.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:17 schreef teckna het volgende:
[..]
Compleet offtopic en overbodig hier. Hoe ik mijn tjd indeel, en waaraan op een dag is geheel mijn eigen keuze. zeker als ik dingen doe om mijn tijd te vullen terwijl ik aan het wachten ben. ik hoef echt niet dat omerta geneuzel iedere keer in ieder draadje waarin ik reageer. mijn leven bestaat uit meer dan enkel mijn werk.
Ik vind het een leuker level dan de twee standaardlevels! Zijn er nog andere levels beschikbaar voor de demo?quote:Op donderdag 22 september 2005 11:03 schreef -BillMcNeal- het volgende:
Op heavengamez hebben ze een nieuwe map voor de demo staan. Ik heb 'm gister gespeeld en ik moet zeggen... hij is leuk. De naam is central lake en is hier te vinden: http://aoe3.heavengames.com/downloads/showfile.php?fileid=1
Kijk op die forum wie aangegeven staat. Daar staat zo'n beetje alles in over AoEIIIquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:32 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik vind het een leuker level dan de twee standaardlevels! Zijn er nog andere levels beschikbaar voor de demo?
ehmm ik heb zelf nog even research gedaan... maar zie dat ie pas 4 november te verkrijgen isquote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Nee, want het zijn de 2 mappen die je moet vervangen. Dus elke keer als je een andere wil doen ff die map installerenMaar doe het, want het heeft verbeteringen
[..]
Ook 25 Oktober...
Je gaat de game toch niet hier kopen hé?! Wel errug duur! Toevallig heb ik net wat research gedaan naar de prijs en dat hier gepost: http://members.lycos.nl/ensemblestudios/viewtopic.php?p=606#606 De game voor EUR 42,50. Kijk dat is al beterquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef VrijeVal het volgende:
[..]
ehmm ik heb zelf nog even research gedaan... maar zie dat ie pas 4 november te verkrijgen is
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=830732&navid=4
http://www.gamevillageshop.nl/details.php?id=1607
Idd thx dat is al beterquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:51 schreef -BillMcNeal- het volgende:
[..]
Je gaat de game toch niet hier kopen hé?! Wel errug duur! Toevallig heb ik net wat research gedaan naar de prijs en dat hier gepost: http://members.lycos.nl/ensemblestudios/viewtopic.php?p=606#606 De game voor EUR 42,50. Kijk dat is al beter![]()
Als dat niet kan zou het een waardeloos spel zijn, dat is namelijk het leuke, tegen de computer spelen heb je zo gezien, tenminste ik wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:27 schreef Silver_Shark het volgende:
kan dit spel eigen via het internet spelen in de full version????
Yup.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zie ik nu? Nederlandse vlag dubbel
Praat Nederland echt Nederlands?
ook nog provinciegenootjequote:
en wat is een paupervideokaart?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef Pistol_Pete het volgende:
Whoei binnen
AOE III draait als een zonnetje hier op een P4 1,7 Ghz met pauper videokaart
64MB kaartje van iets van 4 jaar oud. Geen idee wat de verdere specs zijnquote:
Beter...voor mij danquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:32 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
64MB kaartje van iets van 4 jaar oud. Geen idee wat de verdere specs zijn![]()
Als je ff een mailtje stuurt naar de mensen van bigweb.nl , dan krijg je een heel mooi lijstje met snelle internet providers en goeie download pagina's.quote:
* Young_David wacht netjes tot de game officieel uit isquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stop ff met Warez anders gooien ze er een slotje op. Ga maar navragen bij vrienden ofzo.
Ik ga vanavond met de Nederlanders beginnen!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:26 schreef Young_David het volgende:
[..]
* Young_David wacht netjes tot de game officieel uit is
Warez is voor losers
wrm is bij jou het user interface kleiner en bij mij niet? (en nee ik heb niet de demoquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:44 schreef GoStop het volgende:
Heb net m'n eerste potje met de retail-versie gespeeld.
Wees gerust, kopen ga ik em zeker!
![]()
Een echte verbetering is trouwens dat de user interface wat is afgelankt, scheelt stukken.
[[url=http://img33.imageshack.us/img33/6297/screen46ty.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img33.imageshack.us/img33/3310/screen63ab.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bijzonder toffe game moet ik zeggen![]()
Al te lam om het 'options-screen' even door te lopen zie ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:55 schreef Game_Error het volgende:
[..]
wrm is bij jou het user interface kleiner en bij mij niet? (en nee ik heb niet de demo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |