Yup.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zie ik nu? Nederlandse vlag dubbel
Praat Nederland echt Nederlands?
ook nog provinciegenootjequote:
en wat is een paupervideokaart?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef Pistol_Pete het volgende:
Whoei binnen
AOE III draait als een zonnetje hier op een P4 1,7 Ghz met pauper videokaart
64MB kaartje van iets van 4 jaar oud. Geen idee wat de verdere specs zijnquote:
Beter...voor mij danquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:32 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
64MB kaartje van iets van 4 jaar oud. Geen idee wat de verdere specs zijn![]()
Als je ff een mailtje stuurt naar de mensen van bigweb.nl , dan krijg je een heel mooi lijstje met snelle internet providers en goeie download pagina's.quote:
* Young_David wacht netjes tot de game officieel uit isquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stop ff met Warez anders gooien ze er een slotje op. Ga maar navragen bij vrienden ofzo.
Ik ga vanavond met de Nederlanders beginnen!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:26 schreef Young_David het volgende:
[..]
* Young_David wacht netjes tot de game officieel uit is
Warez is voor losers
wrm is bij jou het user interface kleiner en bij mij niet? (en nee ik heb niet de demoquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:44 schreef GoStop het volgende:
Heb net m'n eerste potje met de retail-versie gespeeld.
Wees gerust, kopen ga ik em zeker!
![]()
Een echte verbetering is trouwens dat de user interface wat is afgelankt, scheelt stukken.
[[url=http://img33.imageshack.us/img33/6297/screen46ty.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img33.imageshack.us/img33/3310/screen63ab.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bijzonder toffe game moet ik zeggen![]()
Al te lam om het 'options-screen' even door te lopen zie ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:55 schreef Game_Error het volgende:
[..]
wrm is bij jou het user interface kleiner en bij mij niet? (en nee ik heb niet de demo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |