Ik kon niet echt vinden hoe je een volk kiest en daarmee gaat spelen, behalve dan in Skirmish.. Ben zelf maar gewoon de Campaign begonnen met ACT 1quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga vanavond met de Nederlanders beginnen!
heb ik ook (bij demo en hele spel)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Silver_Shark het volgende:
bij mij en bij me broer gaat de geluid steeds hangen dan hoor je 10 seconden geen geluid meer hebben jullie dat ook?
dan moet je wel tijd hebben om die te bouwen en dat heb je niet als je gerusht wordt door de russenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:40 schreef Silver_Shark het volgende:
Nederlanders Zijn het beste in het spel volgens mij gewoon 6 banken maken en hoppa en 3 minuten heb je al 10.000 coins / gold
4 novemberquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:12 schreef Paperclipjes het volgende:
Wanneer ligt dit in de winkels?
Grappige edit in een topic dat al de hele week over de warez versie van AoE3 gaatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:16 schreef kaat17 het volgende:
-geen warez-
koop dan een nieuwe videokaart dudequote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef mrkanarie het volgende:
beetje kutgraphics.Is de gameplay trouwens een beetje hetzelfde als deeltje 1?
De graphics zijn wel goed, maar MS heeft een beetje een gekke keus gemaakt met de standaard instellingen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef mrkanarie het volgende:
beetje kutgraphics.Is de gameplay trouwens een beetje hetzelfde als deeltje 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |