abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:35:46 #276
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_31652601
Lekker spel hoor!
Ik kreeg alleen steeds de fuotmelding dat m'n systeem niet voldeed aan de minimum eisen, maar na een update van m'n Nvidia drivers kreeg ik dit niet meer. Ik heb echter alle instellingen op z'n laagst staan, maar af en toe vliegt het spel er toch uit.. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb een pentium 4, 2.5GHz en 512MB ram. Videokaart is een NVIDIA GeForce4 128MB
I don't shine if you don't shine
pi_31662151
middag

weet iemand wanneer je in Age of empires age 5 kan berijken in skirmish mode
pi_31667490
hmm
AoE 3 is goed maar hij haalt het qua gameplay niet bij 2
ik vind dat met die home city wel een leuke nieuwigheid, maar toch is het niet vernieuwend genoeg..
en de build limitieten zijn zwaar klote...
iemand een idee hoe je die kan omzeilen?
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 15:35 schreef Flipper01 het volgende:
Lekker spel hoor!
Ik kreeg alleen steeds de fuotmelding dat m'n systeem niet voldeed aan de minimum eisen, maar na een update van m'n Nvidia drivers kreeg ik dit niet meer. Ik heb echter alle instellingen op z'n laagst staan, maar af en toe vliegt het spel er toch uit.. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik heb een pentium 4, 2.5GHz en 512MB ram. Videokaart is een NVIDIA GeForce4 128MB
kijk, als je windows XP hebt of er in de event viewer wat staat of misschien in de install map van AoE3 een error log??
pi_31674593
Ik speel het nu een tijdje, maar en echte verbetering vind ik het toch niet eigenlijk. De units lijken veel te veel op elkaar, en die bouwlimieten zijn echt klote. Verder vind ik die schepen echt veel te groot op het laatst Potjes duren 30 minuten inplaats van een paar uur in AOE2. Toch blijft het wel erg verslavend, maar echt veel leuker dan de vorige versie vind ik het niet
pi_31674991
Dit is dus mooi kut. Ik heb de update 1.01 er al op gezet, en nog steeds kapt mijn geluid er mee, iemand dezelfde ervaringen?

ik heb een P4 3.4, Geforce 6800 en een Soundblaster audigy 2 ZS
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:11:41 #281
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_31676108
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:09 schreef Giem het volgende:
Dit is dus mooi kut. Ik heb de update 1.01 er al op gezet, en nog steeds kapt mijn geluid er mee, iemand dezelfde ervaringen?

bij mij was alleen bij het eerste level dat ik speelde na de patch het geluid goed, de levels daarna was het weer hopeloos
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
pi_31676357
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:09 schreef Giem het volgende:

heb er hier ook last van dat m'n geluid blijft hangen dat dat even later alles in 1 keer komt...
ook een audigy 2 zs, asus v9999/TD (geforce 6800), AMD athlon 2600+
pi_31676631
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:11 schreef azaroth het volgende:

[..]

bij mij was alleen bij het eerste level dat ik speelde na de patch het geluid goed, de levels daarna was het weer hopeloos
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:23 schreef mschol het volgende:

[..]

heb er hier ook last van dat m'n geluid blijft hangen dat dat even later alles in 1 keer komt...
ook een audigy 2 zs, asus v9999/TD (geforce 6800), AMD athlon 2600+
Mooi ben ik in elk geval niet de enige.. er zal dan wel binnen kort een update 1.1 komen of een 1.02 waarin het hopelijk wel werkt. Kan zijn dat het nog steeds niet werkt met een audigy
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:18:39 #284
62913 Blik
The one and Only!
pi_31682462
bij mij loopt het ook niet helemaal soepel, bij de tussenfilmpjes loopt het geluid niet synchroon met de bewegingen van de karakters (eerst de bewegingen en dan pas het geluid)
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:43:39 #285
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_31684684
Weet iemand hoe je in een multiplayer (LAN) game je spel kunt saven?
Ik ben nu aan het spelen met mijn broertje, maar we willen graag het spel saven zodat we de volgende keer weer verder kunnen gaan. Alleen de optie: saven, staat nergens..
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_31684749
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:18 schreef Blik het volgende:
bij mij loopt het ook niet helemaal soepel, bij de tussenfilmpjes loopt het geluid niet synchroon met de bewegingen van de karakters (eerst de bewegingen en dan pas het geluid)
Dat heb ik in het spel zelf. Wanneer ik een ventje aanklik, hoor je iets later pas dat hij iets zegt.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_31686203
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:43 schreef wouswous het volgende:
Weet iemand hoe je in een multiplayer (LAN) game je spel kunt saven?
Ik ben nu aan het spelen met mijn broertje, maar we willen graag het spel saven zodat we de volgende keer weer verder kunnen gaan. Alleen de optie: saven, staat nergens..
Volgens mij kan dat niet meer in 3
  woensdag 26 oktober 2005 @ 13:40:33 #288
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_31699451
Ik heb em vandaag net bij bart smit gehaald.. ben em net aan het installeren
Alles wat ik post is toch wel leuk
  Lieve Belg woensdag 26 oktober 2005 @ 14:15:51 #289
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31700361
Spijtig dat ie hier nog nergens te verkrijgen is. Morgen toch maar eens in de Bart Smit in Gent gaan kijken.

VrijeVal: is het de gewone of de collectors versie die je hebt?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 26 oktober 2005 @ 17:23:59 #290
107001 VrijeVal
Hou je vast!
pi_31704683
gewone.. zit wel handige tech tree bij.. had ik in het spel nog niet gevonden..

bij de bart smit in leeuwarden deden ze ook moeilijk.. hij lag al wel in de etalage maar in de computer stond dat ie nog niet verkocht mocht worden.. bij de bart smit in groningen deden ze niet moelijk..
  Lieve Belg woensdag 26 oktober 2005 @ 17:31:06 #291
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31704842
Ik ga wel niet speciaal naar de Bart SMit van Groningen gaan rijden voor het spel. Ben ik een dag weg
pi_31704943
--edit--

laatmaar
stond al in de Topic start
pi_31707631
Ik haal de CE

Ik verwacht niet zoveel van AoE3, maar ik moet 'm gewoon in huis hebben, dan hoef ik nog alleen Titans te kopen om de AoE reeks compleet te hebben.
Children of the night. What music they make.
pi_31709298
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik haal de CE

Ik verwacht niet zoveel van AoE3, maar ik moet 'm gewoon in huis hebben, dan hoef ik nog alleen Titans te kopen om de AoE reeks compleet te hebben.
titans????
pi_31709934
tvp'tje
pi_31716362
Titans is de uitbreiding van Age of Mythology
Children of the night. What music they make.
pi_31716461
Ik vind wel dat je behoorlijk 'legaal' kan cheaten met dit spel met simpele slimme gameplay-tactieken. Als je helemaal in het begin van een gamesessie gelijk je verkenner en main-fighter (speel met NL) naar de enemy stuurt (als je met 1 tegenstander speelt, wat ik persoonlijk het pittigste vind), dan kun je met hen constant hun bouwers op afstand een beetje hun bouwsel laten onderbeken.

De A.I. gaat namenlijk altijd uit van een vaste plek waar ie zijn huizen bouwt (de eerste zaken die ie bouwt, daarna altijd markt of infantry building), en steeds komt dan zo iemand naar een vaste plek om een stuk of 3/4 huizen proberen te bouwen. Als je met je afstandsschot dan steeds die bouwer raakt kapt ie met bouwen en destroyed dat zijn bouwwerk omdat de A.I. hem dan terugtrekt en de towncentre instuurt. Stukje later komt zo iemand dan weer steeds terug proberen. Zijn eigen fighter stuurt ie niet eens op je af, die roamt wat over het veld. En infantry heeft ie natuurlijk nog niet. Het enige wat je moet doen is je eigen mensen op afstand houden van het towncentre omdat die op je units gaat knallen zodra je op een unit van hem schiet.

Je kunt hem dan a.h.w. steeds kort houden in zijn ontwikkeling en daarin uitlopen, want hij beperkt zich dan toch tot foodverzamelen en minen, en kan niet echt units en bouwsels uitbreiden zonder huizen.

Valt me trouwens sowieso op dat ie enorm veel settlers krijgt in het begin. Lijkt ook niet helemaal zuivere koffie als ik zie hoeveel moeite ikzelf heb om de settlers langzaam uit te breiden. Ik speel op level 'hard' btw.

Het is me ook al meerdere malen opgevallen dat ie niet alle setllers beschemd en naar binnen laat gaan zodra ik ze aanval. Heb al vaker bijna zijn complete setllers kunnen uitmoorden die eten aan het verzamelen waren met hunting animals. Kan een bug zijn, want soms trekken ze zich wel terug. Matige A.I. en rare bugs dus.

Het is wel een aardig spel, en het kopen van kaarten blijft boeien want je bent altijd benieuwd naar de nieuwe R&D optie's die het geeft, maar het beperkt builden van decks met die 20 kaarten zuigt, want zo kan ik maar beperkt gebruiken wat ik allemaal ontwikkeld en gekocht heb. Zal wel de bedoeling zijn om per game je custom deck te bouwen dat voor elk type game anders kan zijn (afhankelijk van landschap en tegenstander tactiek enzo), maar ik vind dat toch klote om te doen. Ik wil gewoon alles kunnen kiezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Edenoniphobic op 27-10-2005 06:36:21 ]
pi_31719613
* VrijeVal gaat weer snel naar eso!

mn stats (dinamische afbeelding):

Je eigen stats krijg je er voor door in de link van de afbeelding de nick te veranderen

Top 20:
http://www.elpea.net/stats/rank.php
pi_31723834
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:42 schreef DeHovenier het volgende:
Titans is de uitbreiding van Age of Mythology
maar AoM is geen AoE reeks serie spel..
das een compleet losstaande
dus als je AoE1,2,3 hebt heb je je AoE reeks compleet...
  Lieve Belg donderdag 27 oktober 2005 @ 15:39:51 #300
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31726722
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:31 schreef Jump het volgende:
Ik ga wel niet speciaal naar de Bart SMit van Groningen gaan rijden voor het spel. Ben ik een dag weg
En in de Bart Smit in Gent wouden ze hem nog niet verkopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')