abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30447257
quote:
Er is sprake van een vaginistische reactie als bij pogingen om geslachtsgemeenschap te hebben de spieren rondom de vagina zich samenknijpen, zonder dat de vrouw dit zelf wil. Gemeenschap is hierdoor niet mogelijk of alleen met veel moeite en pijn. Het spannen van de bekkenbodemspieren gebeurt soms al voor er iets (bv. penis, tampon of speculum) in de buurt van de vagina komt. Vrouwen die vaginistisch reageren denken vaak dat ze ‘te nauw’ zijn. Dit is echter bijna nooit het geval. Het nauwe gevoel wordt veroorzaakt door een verhoogde spanning van de bekkenbodemspieren.
Errug vervelend!!!

Ik heb hier altijd al last van gehad maar weet pas sinds een paar weken dat het blijkbaar vaker voor komt en vaginisme heet. Sex met mijn inmiddels ex-vriend was iedere keer weer een lijdensweg... ook tampons kan ik niet dragen!

Iemand ervaring hiermee en/of tips?
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:11:43 #2
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30447331
Psychische hulp zoeken.
Spieren zelf trainen.
Hoop geduld hebben.

Nee geen ervaring want man maar dit is wat mij te binnen schiet.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:15:40 #3
54932 J.J.McKay
............................
pi_30447433
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, dat klinkt erg vervelend...

kan je niet je huisarts vragen?
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:16:09 #4
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30447450
En een vibrator kopen en jezelf ontdekken zou ook kunnen helpen volgens medici. Succes!
Proud Powerpauper
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:17:11 #5
54932 J.J.McKay
pi_30447474
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef Nuek het volgende:
En een vibrator kopen en jezelf ontdekken zou ook kunnen helpen volgens medici. Succes!
dat schoot ook door mijn hoofd...maar 'went' de vagina dan aan de aanwezigheid van 'iets'???
pi_30447523
Er staat hier al een topic van ergens...

Genoeg leesvoer
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:19:29 #7
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30447535
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:17 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

dat schoot ook door mijn hoofd...maar 'went' de vagina dan aan de aanwezigheid van 'iets'???

Nee, maar jij wel.
Proud Powerpauper
pi_30447540
quote:
Het probleem is, als ik een tampon al niet naar binnen krijg dan zal een vibrator al helemaal niet lukken!
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:20:41 #9
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30447570
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Het probleem is, als ik een tampon al niet naar binnen krijg dan zal een vibrator al helemaal niet lukken!
Je kunt meer doen met een vibrator dan em alleen maar ergens in douwen.
Proud Powerpauper
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:20:47 #10
54932 J.J.McKay
pi_30447572
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef Nuek het volgende:
[..]

Nee, maar jij wel.
hahahahhahha sukkel..
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:21:22 #11
54932 J.J.McKay
pi_30447594
quote:

[..]

nogmaals, heb je je huistarts al gevraagd?
pi_30447604
Kijk eens bij christineleduc.nl...
Daar verkopen ze smart balls en duo tone balls....
Die moeten je helpen bij het trainen van je bekkenbodemspieren en vaginaspieren.
Een nadeel je moet ze wel eerst in brengen
Kijk anders ook eens bij sexwoordenboek.nl onder de V : vaginisme er staat ook bij hoe je het eventueel kunt oplossen....
Succes !!!!
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
pi_30447609
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:18 schreef RiDo78 het volgende:
Er staat hier al een topic van ergens...

Genoeg leesvoer
Topic gaat te snel... dus maar ff quotten.
Don't hurry, be crappy!
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:22:07 #14
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30447612
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:20 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

hahahahhahha sukkel..
Volgens mij begreep je totaal niet wat ik er mee bedoelde

Oefenen maakt deel uit van het probleem op lossen.
Proud Powerpauper
pi_30447620
Shit ik las veganisme. Nou, dan ben ik weer weg uit dit topic.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:22:39 #16
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30447627
Je hebt vaginisme en vaginisme. Het kan soms helpen om je gewoon eerst eens flink te laten vollopen, dan ontspan je vanzelf wel.
Vampire Romance O+
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:23:51 #17
54932 J.J.McKay
pi_30447654
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef Nuek het volgende:

[..]

Volgens mij begreep je totaal niet wat ik er mee bedoelde

Oefenen maakt deel uit van het probleem op lossen.
ik begreep je wel, maar zij reageert er niet op...haar vagina reageert...
zij hoeft dus niet te wennen, dr vagina...
pi_30447668
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef JohnDDD het volgende:
Shit ik las veganisme. Nou, dan ben ik weer weg uit dit topic.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:24:53 #19
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30447679
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:23 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

ik begreep je wel, maar zij reageert er niet op...haar vagina reageert...
zij hoeft dus niet te wennen, dr vagina...
De vagina, in tegenstelling tot de eikel van een man, beschikt niet over een denkvermogen.
Proud Powerpauper
pi_30447690
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef MouseOver het volgende:
Je hebt vaginisme en vaginisme. Het kan soms helpen om je gewoon eerst eens flink te laten vollopen, dan ontspan je vanzelf wel.
Ik geloof dat het in mijn geval al duidelijk was dat dát dus niet helpt!
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:26:33 #21
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30447730
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Als je het zelf allemaal al weet dan is er vast niets meer aan te doen. Ga eens een afspraak maken met een dokter.
Proud Powerpauper
pi_30447741
en met je vinger? die is niet zo dik als een vibrator...
What to think or what not to think... THAT's the question
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:27:09 #23
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_30447747
Ik denk dat met alcoholische dranken van te voren het al stukken ontspannender gaat.
En omdat je je er dan 1x overheen zet, gaat het volgende keren waarschijnlijk ook makkelijker.
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:27:25 #24
54932 J.J.McKay
pi_30447756
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:24 schreef Nuek het volgende:

[..]

De vagina, in tegenstelling tot de eikel van een man, beschikt niet over een denkvermogen.
ben je r zo 1???

ff ontopic: blijkbaar kan haar vagina dus wel reageren op de aanwezigheid van vanalles-en-nog-wat.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:28:09 #25
54932 J.J.McKay
pi_30447777
mss helpen spierverslappers??
pi_30447820
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef Kornovichvb het volgende:
Ik denk dat met alcoholische dranken van te voren het al stukken ontspannender gaat.
En omdat je je er dan 1x overheen zet, gaat het volgende keren waarschijnlijk ook makkelijker.
Zo'n idee had ik ook al ja, maar dat maakt toch weinig verschil...

Zag net dat er idd al een topic over was
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:29:42 #27
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30447826
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet, waar zie je het staan dan?

Hoe dan ook, als je bewust of onbewust te gespannen bent "past" het ook niet, en hoewel de gevolgen hetzelfde zijn is dat afaik niet hetzelfde als wat eigenlijk met vaginisme bedoeld wordt. En tegen dat eerste zou alcohol wel degelijk wat kunnen helpen.
Vampire Romance O+
pi_30447886
Hiermee kun je gewoon naar de huisarts gaan. Hoe eng het ook is, ik zou het je toch van harte aanraden. Seks is te leuk om er zo'n ellende van te maken.

Een vriendin van me had er ook last van. Ik heb haar een anaaldildo gegeven, die zijn kleiner dan gewone dildo's. Ze heeft daarmee met zichzelf geoefend en dat heeft geholpen.

En als je echt niet naar de dokter wilt, dan zit er niks anders op dan anale seks. Da's ook heel lekker.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:31:46 #29
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_30447889
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

ben je r zo 1???

ff ontopic: blijkbaar kan haar vagina dus wel reageren op de aanwezigheid van vanalles-en-nog-wat.
Ik heb zelf een vagina en ik kan je vertellen dat mijn vagina voor een groot deel beinvloed wordt door de hersenen. Niet zozeer door wat er in de buurt van mijn vagina komt.
Proud Powerpauper
pi_30447968
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef MouseOver het volgende:

Nee, eigenlijk niet, waar zie je het staan dan?
Sorry heb je ff verkeerd begrepen..

Alcohol heb ik geprobeerd maar dat helpt dus echt niets.
pi_30448031
Alcohol is symptoombestrijding. Je zult de oorzaak weg moeten nemen.

Is er een duidelijk aan te wijzen oorzaak voor jouw vaginisme (bv. een verkrachting in het verleden)?
pi_30448078
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alcohol is symptoombestrijding. Je zult de oorzaak weg moeten nemen.

Is er een duidelijk aan te wijzen oorzaak voor jouw vaginisme (bv. een verkrachting in het verleden)?
Nee das het gekke eraan! Ik heb nooit nare ervaringen gehad met sex, en de mindere ervaringen díe ik had kwamen juist door het vaginisme.
Bij mij kwam dus éérst het vaginisme en daarna de moeite met sex! Tenminste, dat is de conclusie die ik eruit trek.

Hoewel ik denk ik wel altijd een beetje bang ben geweest voor penetratie.... maar weet niet waar dat vandaan komt.
pi_30448145
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Errug vervelend!!!

Ik heb hier altijd al last van gehad maar weet pas sinds een paar weken dat het blijkbaar vaker voor komt en vaginisme heet. Sex met mijn inmiddels ex-vriend was iedere keer weer een lijdensweg... ook tampons kan ik niet dragen!

Iemand ervaring hiermee en/of tips?
Aan je icon te zien ben je man..... Misschien dat je het probleem daar moet zoeken?
censuur :O
pi_30448169
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:39 schreef M_Frohike het volgende:
Nee das het gekke eraan! Ik heb nooit nare ervaringen gehad met sex, en de mindere ervaringen díe ik had kwamen juist door het vaginisme.
Bij mij kwam dus éérst het vaginisme en daarna de moeite met sex! Tenminste, dat is de conclusie die ik eruit trek.
Er is ook niet altijd een directe aanleiding hoor.

Ga gewoon heel veel oefenen met jezelf. Bestel via internet een kleine dildo, ga jezelf lekker verwennen en helemaal opgeilen en richt je niet alleen op die penetratie. Gebruik glijmiddel om het makkelijker te maken. Pak er eens een spiegel bij.
pi_30448183
Misschien een rare vraag hoor, maar hoe zit het met de beleving van TS op orale sex?
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_30448186
Als het niet rekt dan scheurt het wel zeg ik altijd
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_30448210
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:41 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Aan je icon te zien ben je man..... Misschien dat je het probleem daar moet zoeken?
Er bestaat ook nog zoiets als een profiel...
pi_30448219
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:39 schreef M_Frohike het volgende:
Hoewel ik denk ik wel altijd een beetje bang ben geweest voor penetratie.... maar weet niet waar dat vandaan komt.
Er ligt idd doorgaans wel een angst aan ten grondslag, bewust of onbewust. Die angst zul je niet kwijtraken door oefenen met een man, denk ik. Van jezelf weet je dat je je geen pijn gaat doen, dat je niets hoeft te forceren. Dat neemt al een stressfactor weg.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:44:29 #39
30560 2Mini
Official Logo
pi_30448240
Je zal het vast en zeker al geprobeerd hebben.. maar ik zeg het toch maar nog eens.

Ontspan, denk er niet over na en laat je verleiden...

succes
Camera 1... 1!
pi_30448264
quote:
Jack: There's always that
Heel manvriendelijke sig ook
pi_30448283
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:42 schreef Allantois het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maar hoe zit het met de beleving van TS op orale sex?
Ja en anaal?
pi_30448290
De sig is wel veelbetekenend in relatie tot dit topic.
pi_30448392
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:42 schreef Allantois het volgende:
Das juist een heel logische vraag! Ook daarbij kon ik me nauwelijks ontspannen.. Aan de ene kant vond ik het wel heel lekker en wilde ik er ook van genieten maar tegelijkertijd lukte het me gewoon niet altijd...
Ik kon me gewoon niet op het gevoel concentreren, ik maakte me zeg maar al zorgen over de penetratie die ging volgen!

Uit wanhoop heb ik zelfs af en toe organsmes gefaked.....
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:49:39 #44
54932 J.J.McKay
pi_30448411
het valt me mee dat er nog geen 'nobele ridder' is geweest die TS wel ff wilde helpen met het oplossen van het probleem...
pi_30448425
quote:

[..]

Nee, het probleem is jouw negatieve gedachtengang mbt je vagina.

'Dat zal dus ook wel niet lukken' is niet echt een constructieve gedachtengang als je je probleem wilt oplossen.

Vaginisme zit in 99% van de gevallen in je hoofd. Angst voor pijn of weet ik veel wat doet je onderbewust besluiten om de spieren rond je vagina aan te spannen op het moment dat je denkt dat er iets zou kunnen gaan gebeuren.

Positief denken zou een stapje in de goede richting zijn.
Big dick.
pi_30448429
Je hebt dus idd een soort penetratie-angst.

Probeer je wel eens met jezelf te oefenen?
pi_30448456
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja en anaal?
Ouch!!
Nee, das ook niks.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:53:11 #48
17709 hollander172
pi_30448537
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Das juist een heel logische vraag! Ook daarbij kon ik me nauwelijks ontspannen.. Aan de ene kant vond ik het wel heel lekker en wilde ik er ook van genieten maar tegelijkertijd lukte het me gewoon niet altijd...
Ik kon me gewoon niet op het gevoel concentreren, ik maakte me zeg maar al zorgen over de penetratie die ging volgen!
Sinds wanneer volgt er altijd penetratie na orale sex?

Ik doe het volgens TS dus altijd verkeerd.
quote:
Lekker bezig dus, op die manier kom je er nooit vanaf.
pi_30448548
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt dus idd een soort penetratie-angst.

Probeer je wel eens met jezelf te oefenen?
Sporadisch... een remmende factor is hierbij ook dat ik noodgedwongen bij mijn ouders woon op dit moment, ik geen slot op mijn deur heb en er nog wel eens mensen zomaar mijn kamer binnen komen lopen..... Niet echt bevorderlijk voor de onspanning!
pi_30448553
http://www.vaginisme.be/

Een hele site vol met info erover.

[OT]In Comic Sans. [/OT]
pi_30448554
quote:

[..]

Opzich best een logische gedachtengang, maar op orale sex hoeft toch niet per se coitus te volgen? Als je dat gevoel los probeert te laten denk ik dat dat een eerste stap zou kunnen zijn.
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_30448573
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef M_Frohike het volgende:
Sporadisch... een remmende factor is hierbij ook dat ik noodgedwongen bij mijn ouders woon op dit moment, ik geen slot op mijn deur heb en er nog wel eens mensen zomaar mijn kamer binnen komen lopen..... Niet echt bevorderlijk voor de onspanning!
Je ouders zijn toch ook wel eens weg, of niet? Of ze liggen wel eens in bed? Kloppen ze niet als ze je kamer in willen?

Ik denk echt dat je oplossing daar ligt: heel veel oefenen met jezelf.
pi_30448591
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Dan is er altijd nog de badkamer. Bijkomend voordeel is dat daar over het algemeen een douchekop voor handen is
Big dick.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:56:42 #54
54932 J.J.McKay
pi_30448630
psies, elke mogelijkheid aanpakken om te oefenen...
pi_30448669
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Sinds wanneer volgt er altijd penetratie na orale sex?
Nou bij mijn ex dus vaak wel. Achteraf gezien heeft hij het idd ook niet makkelijker gemaakt voor me, ook al dacht hij van wel. Het motto was dan: eerst maken we de boel een beetje vochtig dmv orale sex, vervolgens is het misschien makkelijker om naar binnen te komen...
pi_30448697
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef M_Frohike het volgende:
Nou bij mijn ex dus vaak wel. Achteraf gezien heeft hij het idd ook niet makkelijker gemaakt voor me, ook al dacht hij van wel. Het motto was dan: eerst maken we de boel een beetje vochtig dmv orale sex, vervolgens is het misschien makkelijker om naar binnen te komen...
En dat is dus waarom je alleen bezig moet en niet met een vent.

Je bent niet bang om jezelf aan te raken ofzo? Masturbeer je regelmatig?
pi_30448742
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Ik denk echt dat je oplossing daar ligt: heel veel oefenen met jezelf.
Ik denk ook dat er een beetje gene aan ten grondslag ligt. Ik wordt er ongemakkelijk van of zo...

@Lupa: jawel maar ik ga nooit met een vinger naar binnen of zo. Ik doe het altijd met een lapje ertussen of zo....
pi_30448767
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er een beetje gene aan ten grondslag ligt. Ik wordt er ongemakkelijk van of zo...
Wat wil je dan wel?
Big dick.
pi_30448776
quote:
Je word ongemakkelijk van masturberen?

Met wat voor ideeën mbt seks ben je opgegroeid?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:01:18 #60
54932 J.J.McKay
pi_30448781
quote:

[..]

wie niet??

mag ik vragen hoe jong TS is?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:02:00 #61
54932 J.J.McKay
pi_30448798
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

als je thuis woont met een grote kans dat iemand je betrapt, kan ik me dat wel voorstellen hoor...
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:02:09 #62
17709 hollander172
pi_30448807
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Op zich een goeie gedachte. Hij kon natuurlijk niet weten wat jij daarover dacht op datzelfde moment toch?

Gezien je reactie was hij er dus weldegelijk van op de hoogte? Heb je nooit aangegeven geen penetratie te willen maar gewoon te willen genieten van het orale deel?
Dat zou de spanning al behoorlijk wegnemen denk ik?
pi_30448810
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

wie niet??

mag ik vragen hoe jong TS is?
Bhaha dat durf ik nou echt niet meer te zeggen!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:02:58 #64
54932 J.J.McKay
pi_30448843
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Bhaha dat durf ik nou echt niet meer te zeggen!
fluisteren mag ook...
pi_30448851
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef J.J.McKay het volgende:
als je thuis woont met een grote kans dat iemand je betrapt, kan ik me dat wel voorstellen hoor...
Ik wil gewoon even weten wat ze precies met die gêne bedoelt. Heb het idee dat ze zich misschien tegenover zichzelf schaamt. Vandaar mijn vraag over opvoeding.
pi_30448925
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar heeft het weinig mee te maken, ik ben juist heel vrij opgegroeid ook mbt sex. Mijn ouders zijn een soort overjarige hippies...
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:05:37 #67
17709 hollander172
pi_30448938
quote:
@Lupa: jawel maar ik ga nooit met een vinger naar binnen of zo. Ik doe het altijd met een lapje ertussen of zo....
Tot zover nog begrijpelijk, bij de meeste vrouwen zit het gevoel in de klit en niet in de binnenkant maar een lapje ertussen?

Bang om jezelf aan te raken? Vind je je vagina vies? What the fuck moet je met een lapje?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:05:56 #68
54932 J.J.McKay
pi_30448950
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef M_Frohike het volgende:

[..]
Daar heeft het weinig mee te maken, ik ben juist heel vrij opgegroeid ook mbt sex. Mijn ouders zijn een soort overjarige hippies...
hippies...dan ben jij ergens tussen de 20 en 30 dus?
pi_30448962
quote:
Okee... Maar hoe is je houding ten opzichte van masturbatie?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:07:08 #70
17709 hollander172
pi_30448986
quote:

[..]

Mwah hou het even in je achterhoofd.

Dat je ouders heel vrij zijn kan juist bij jou nu een remming opwerpen.
pi_30449035
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

hippies...dan ben jij ergens tussen de 20 en 30 dus?
Ik gok achterin de 20, begin 30, anders zou ze het wel gewoon zeggen
Big dick.
pi_30449036
TS, ben je wel eens met je benen wijd voor een spiegel gaan zitten? Serieus. Pak eens een handspiegel en bekijk de boel daar. Onderzoek jezelf. En leer vooral van je eigen lijf houden, ik heb het idee dat daar misschien iets ontbreekt...
pi_30449074
Waarom zou je je trouwens schamen voor je leeftijd? Die doet er weinig toe. Dit komt voor bij alle leeftijden, maar veel vrouwen blijven er jammer genoeg jaren mee rondlopen. Wat het alleen maar erger maakt, want het is een vicieuze cirkel waar je in zit.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:10:34 #74
54932 J.J.McKay
pi_30449106
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom zou je je trouwens schamen voor je leeftijd? Die doet er weinig toe. Dit komt voor bij alle leeftijden, maar veel vrouwen blijven er jammer genoeg jaren mee rondlopen. Wat het alleen maar erger maakt, want het is een vicieuze cirkel waar je in zit.
psies, ik vind het ook niet belangrijk om te weten, was alleen nieuwsgierig

@Hassie: da's bullshit...vrouwen achter in de 20 zijn meestal de mooiste vrouwen die er rondlopen.
pi_30449156
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TS, ben je wel eens met je benen wijd voor een spiegel gaan zitten? Serieus. pak eens een handspiegel en bekijk de boel daar. Onderzoek jezelf. En leer vooral van je eigen lijf houden, ik heb het idee dat daar misschien iets ontbreekt...
Heb ik wel s gedaan ja oa in mijn pogingen een tampon naar binnen te krijgen...
@hollander: weet niet of 'vies' het goede woord is... of misschien ook wel Ik zit er in ieder geval niet graag aan zonder iets ertussen. Ik had btw geen probleem om aan mijn vriend te zitten, ook met pijpen heb ik geen probleem

@JJ: Ok dan, 23 jaar.
pi_30449237
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

psies, ik vind het ook niet belangrijk om te weten, was alleen nieuwsgierig

@Hassie: da's bullshit...vrouwen achter in de 20 zijn meestal de mooiste vrouwen die er rondlopen.
Dat weet ik , maar dat is ook de leeftijd dat ze zich schamen dat ze nog bij hun ouders wonen
Big dick.
pi_30449249
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef M_Frohike het volgende:
@hollander: weet niet of 'vies' het goede woord is... of misschien ook wel Ik zit er in ieder geval niet graag aan zonder iets ertussen. Ik had btw geen probleem om aan mijn vriend te zitten, ook met pijpen heb ik geen probleem

Ok dan, 23 jaar.
Ik denk dat we de oorzaak nu wel te pakken hebben... Daar zou ik maar eens aan gaan werken. Ik roep maar een ideetje: begin eens om op internet plaatjes / filmpjes te bekijken van vrouwen die met zichzelf bezig zijn.

Kun je ook uitleggen waaróm je jezelf niet graag aanraakt 'daar'?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:15:12 #78
54932 J.J.McKay
pi_30449283
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Ok dan, 23 jaar.
mss is het wel een goed idee om onder de douche te beginnen met het aanraken van jezelf.
wie weet is dat het 'vies' gevoel dan weg...

kijk je wel eens erotische films???
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:15:44 #79
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30449301
quote:
quote:
mentale blokkade anyone ?

probeer je clitoris is ofzo ???
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30449322
Hiervoor is een dildo trouwens ook een goed begin. Neem een (bij voorkeur geribbelde i.v.m. stimulatie) dildo, smeer er glijmiddel op en masturbeer daarmee. Zonder iets ertussen. Zo hoef je niet met je handen je vagina aan te raken en kun je wennen aan het gevoel.

Schaamde je je ook voor je vagina t.o.v. je minnaar(s)?
pi_30449359
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef J.J.McKay het volgende:
mss is het wel een goed idee om onder de douche te beginnen met het aanraken van jezelf.
wie weet is dat het 'vies' gevoel dan weg...
Maar dan ga je er dus van uit dat een vagina inderdaad 'vies' is en eerst gewassen moet worden...
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:19:00 #82
54932 J.J.McKay
pi_30449410
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar dan ga je er dus van uit dat een vagina inderdaad 'vies' is en eerst gewassen moet worden...
zo bedoel ik het niet, maar TS weet niet psies of ze het vies vindt...wie weet helpt t.

ik ben ook maar een vent... :S
pi_30449511
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hiervoor is een dildo trouwens ook een goed begin. Neem een (bij voorkeur geribbelde i.v.m. stimulatie) dildo, smeer er glijmiddel op en masturbeer daarmee. Zonder iets ertussen. Zo hoef je niet met je handen je vagina aan te raken en kun je wennen aan het gevoel.

Schaamde je je ook voor je vagina t.o.v. je minnaar(s)?
Ja ik denk t wel een beetje.. Maar dat heb ik nooit met die woorden tegen m gezegd.

Trouwens bedankt voor alle tips tot nu toe, fijn dat er mensen zijn die het serieus nemen en meedenken!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:23:21 #84
54932 J.J.McKay
pi_30449540
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Ja ik denk t wel een beetje.. Maar dat heb ik nooit met die woorden tegen m gezegd.

Trouwens bedankt voor alle tips tot nu toe, fijn dat er mensen zijn die het serieus nemen en meedenken!
heb je nu een partner?

enne, tis een serieus probleem, waarom zouden we niet serieus zijn? (al had ik ook wel wat irritante opmerkingen verwacht)
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:23:40 #85
17709 hollander172
pi_30449543
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik denk dat we de oorzaak nu wel te pakken hebben... Daar zou ik maar eens aan gaan werken. Ik roep maar een ideetje: begin eens om op internet plaatjes / filmpjes te bekijken van vrouwen die met zichzelf bezig zijn.

Kun je ook uitleggen waaróm je jezelf niet graag aanraakt 'daar'?
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit en bekijk idd andere vrouwen eens om te ontdekken dat je vagina waarschijnlijk met een bepaald type vagina overeen komt.

Probeer eens te masturberen zonder iets ertussen. Ga niet direct voor het orgasme maar probeer gewoon eens hoe je op elke aanraking reageert.
Wat ik als man heb gemerkt is dat vrouwen al naar gelang hun bui op dat moment meer of minder gesloten zijn. Soms is het echt zonder voorspel meteen rammen en soms lukt het helemaal niet wat je ook probeert.
Mijn vriendin geeft dat dan ook gewoon aan, zegt ze terwijl ik bezig ga "sorry maar het lukt gewoon even niet". Fair enough, niet leuk maar wel eerlijk en het voorkomt dat we beiden gefrustreerd raken omdat het niet lukt.

edit: ik bedoel hiermee het orgasme, bij jou gaat het bij de penetratie al mis. Geef het gewoon aan en elke goeie gozer zal dan gewoon geduld hebben, voor jou misschien het nodige teken om te kunnen ontspannen zonder die druk erbij te hebben.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:23 #86
54932 J.J.McKay
pi_30449613
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit en bekijk idd andere vrouwen eens om te ontdekken dat je vagina waarschijnlijk met een bepaald type vagina overeen komt.

Probeer eens te masturberen zonder iets ertussen. Ga niet direct voor het orgasme maar probeer gewoon eens hoe je op elke aanraking reageert.
Wat ik als man heb gemerkt is dat vrouwen al naar gelang hun bui op dat moment meer of minder gesloten zijn. Soms is het echt zonder voorspel meteen rammen en soms lukt het helemaal niet wat je ook probeert.
Mijn vriendin geeft dat dan ook gewoon aan, zegt ze terwijl ik bezig ga "sorry maar het lukt gewoon even niet". Fair enough, niet leuk maar wel eerlijk en het voorkomt dat we beiden gefrustreerd raken omdat het niet lukt.
jullie hebben vast een goede discussie erover gehad...TS dus niet.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:54 #87
90061 coz
pi_30449631
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef coz het volgende:

[..]

[..]

mentale blokkade anyone ?

probeer je clitoris is ofzo ???
alsin ,
NIET DIRECT DUS
zet dat ding eens eerst aan , op je bovenbeen (orsome) en ga dan langzaam die kant uit
blijf voorlopig nog maar naast je lippen, bovenop je venusheuvel ..
kijk eens of dat bevalt ga dan langzaam eens verder

niet jezelf forceren , bereik je alleen maar het tegenovergestelde
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:27:49 #88
54932 J.J.McKay
pi_30449663
quote:

[..]
edit: ik bedoel hiermee het orgasme, bij jou gaat het bij de penetratie al mis. Geef het gewoon aan en elke goeie gozer zal dan gewoon geduld hebben, voor jou misschien het nodige teken om te kunnen ontspannen zonder die druk erbij te hebben.
psies, en elke vent die het niet kan opbrengen, is jou niet waard...
pi_30449693
quote:

[..]

Goeie tips, danks!

@JJ: nee, geen partner op dit moment.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:29:50 #90
54932 J.J.McKay
pi_30449717
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Goeie tips, danks!

ben je bang voor een nieuwe jongen?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:32:06 #91
17709 hollander172
pi_30449772
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

jullie hebben vast een goede discussie erover gehad...TS dus niet.
Nee nooit eigenlijk, ging gewoon vanzelf. Zij gaf het gewoon een keer aan, ik accepteerde dat zonder druk uit te oefenen en sindsdien werkt dat tussen ons zo.
Dat werkt overigens twee kanten op, soms heb ik zelf geen zin of weet ik al vantevoren dat ik geen orgasme ga krijgen en dan zeg ik het ook eerlijk.
Als ik wel zin heb maar te moe oid voor een orgasme ben dan heeft ze de keus om al dan niet bezig te gaan. Als ik echt geen zin heb dan legt ze zich daarbij neer net zoals ik dat andersom zou doen.

TS mag zich weleens uit d'r hoofd laten praten dat "dingen" moeten, zoals bijv. de penetratie na de orale sex. Niks moet, alles mag, geef het gewoon eerlijk aan en een groot deel van de blokkade is al verdwenen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:33:42 #92
54932 J.J.McKay
pi_30449825
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Nee nooit eigenlijk, ging gewoon vanzelf. Zij gaf het gewoon een keer aan, ik accepteerde dat zonder druk uit te oefenen en sindsdien werkt dat tussen ons zo.
Dat werkt overigens twee kanten op, soms heb ik zelf geen zin of weet ik al vantevoren dat ik geen orgasme ga krijgen en dan zeg ik het ook eerlijk.
Als ik wel zin heb maar te moe oid voor een orgasme ben dan heeft ze de keus om al dan niet bezig te gaan. Als ik echt geen zin heb dan legt ze zich daarbij neer net zoals ik dat andersom zou doen.

TS mag zich weleens uit d'r hoofd laten praten dat "dingen" moeten, zoals bijv. de penetratie na de orale sex. Niks moet, alles mag, geef het gewoon eerlijk aan en een groot deel van de blokkade is al verdwenen.
dan ben jij een van de weinigen...

idd, niets moet, alles mag...das het beste motto in bed (of op andere plaatsen)
pi_30449830
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

ben je bang voor een nieuwe jongen?
Nee dat niet, heb zelfs heel veel behoefte aan een beetje liefde!
Maar wel voor de sex dus. Op vakantie had ik een leuke jongen ontmoet en heb daar ook mee zitten vozen maar wanneer het voor mijn gevoel te dichtbij komt (en dat is al voordat de rits opengaat!!) dan spant iedere spier zich aan en is het helemaal over! Terwijl ik dan eigenlijk best verder wil en ook wel zin heb... erg frustrerend!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:35:45 #94
17709 hollander172
pi_30449885
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

psies, en elke vent die het niet kan opbrengen, is jou niet waard...
Ook daar zit een grens aan, je kan iemand niet eeuwig laten wachten. Dat moet je ook respecteren want die ander heeft ook gewoon behoeftes.
Desondanks zou je je nooit gedwongen moeten voelen, dat is ook helemaal de intentie niet van sex.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:36:01 #95
90061 coz
pi_30449893
quote:
Niks moet, alles mag
geldt volgens mij op veel vlakken al
maar icm met sex is een moet gevoel , gedachte , angst , .. ./ ... , helemaal dodelijk
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:36:41 #96
54932 J.J.McKay
pi_30449908
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Nee dat niet, heb zelfs heel veel behoefte aan een beetje liefde!
Maar wel voor de sex dus. Op vakantie had ik een leuke jongen ontmoet en heb daar ook mee zitten vozen maar wanneer het voor mijn gevoel te dichtbij komt (en dat is al voordat de rits opengaat!!) dan spant iedere spier zich aan en is het helemaal over! Terwijl ik dan eigenlijk best verder wil en ook wel zin heb... erg frustrerend!
iedereen heeft behoeft aan wat liefde...

je kan er ook lichtelijk voordeel uit halen...
als jij een serieuze relatie wilt aangaan met iemand, is dit een mooie test of hij jou de moeite waard vindt

aan de andere kant; one-night-stands zitten er niet in...(als je daarvoor in bent)
pi_30449918
quote:

We dachten destijds allebei dat dat de beste manier was, gewoon veel en vaak zodat het gewenning wordt of zo.... Begrijp nu dat het zo HELEMAAL niet werkt maar goed, ik had toen ook nog nooit van vaginisme gehoord en dacht dus dat het iets lichamelijks was dat door veel sex te hebben wel zou slijten of zo....
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:37:37 #98
54932 J.J.McKay
pi_30449932
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:35 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ook daar zit een grens aan, je kan iemand niet eeuwig laten wachten. Dat moet je ook respecteren want die ander heeft ook gewoon behoeftes.
Desondanks zou je je nooit gedwongen moeten voelen, dat is ook helemaal de intentie niet van sex.
er zit een groot verschil tussen wachten en EEUWIG wachten...
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:39:25 #99
17709 hollander172
pi_30449981
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

dan ben jij een van de weinigen...

idd, niets moet, alles mag...das het beste motto in bed (of op andere plaatsen)
Ik ga er altijd vanuit dat dit normaal is bij de meeste mensen? Heb ik nou zo'n raar beeld over de wereld en de mensen die hem bevolken?

Zolang je geen kinderwens hebt is sex gewoon fun en zodra het dat niet meer is zit je fout.

Andere vraag, wordt TS bij het masturberen of denken aan sex wel vochtig? Ofwel zijn de normale sexuele reflexen wel aanwezig?
pi_30450045
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:

Andere vraag, wordt TS bij het masturberen of denken aan sex wel vochtig? Ofwel zijn de normale sexuele reflexen wel aanwezig?
Ja hoor die doen het prima!
Ik kan ook echt wel geil worden , ook van mijn vriend destijds maar ja das blijkbaar niet genoeg...
pi_30450056
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef M_Frohike het volgende:
Dat lijkt me alleen maar goed. Denk dat het 't beste is om hier eerst zelf uit te komen voor je weer aan een minnaar begint.
pi_30450072
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

We dachten destijds allebei dat dat de beste manier was, gewoon veel en vaak zodat het gewenning wordt of zo.... Begrijp nu dat het zo HELEMAAL niet werkt maar goed, ik had toen ook nog nooit van vaginisme gehoord en dacht dus dat het iets lichamelijks was dat door veel sex te hebben wel zou slijten of zo....
En nu je weet dat het vaginisme is ga je het maar helemaal niet meer proberen?
Big dick.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:43:08 #103
54932 J.J.McKay
pi_30450075
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik ga er altijd vanuit dat dit normaal is bij de meeste mensen? Heb ik nou zo'n raar beeld over de wereld en de mensen die hem bevolken?

Zolang je geen kinderwens hebt is sex gewoon fun en zodra het dat niet meer is zit je fout.

er zijn genoeg mannen die gewoon doorduwen en alleen aan hun eigen fun denken....
pi_30450082
quote:
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit
Ik vind mijn eigen luchtje altijd heerlijk. Vind het heel lastig om me voor te stellen dat je vies van jezelf kunt zijn, maar het lijkt me echt enorm vervelend.
pi_30450089
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat lijkt me alleen maar goed. Denk dat het 't beste is om hier eerst zelf uit te komen voor je weer aan een minnaar begint.
Ja dat denk ik ook. Dat scheelt een hoop gespannenheid!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:43:53 #106
90061 coz
pi_30450105
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:36 schreef J.J.McKay het volgende:
aan de andere kant; one-night-stands zitten er niet in...(als je daarvoor in bent)
kans is wel groot , maar ik zou 'de deur' voor haar ook niet dichtsmijten ...
niet dat je het op die manier bedoelt ofzo

achja , typische mannen probleem , we kunnen alles nog zo goed bedoelen maar als een enkel woordje iets verkeerd gelezen wordt ... ..
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:44:40 #107
17709 hollander172
pi_30450127
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

It's all in the mind.

Met veel sex wordt je niet "ingereden" oid. Probeer het anders eens eerst een beetje op te bouwen, laat hem je alleen oraal bevredigen of vingeren zonder penetratie daarna. Zo kan je het andersom ook opbouwen, begin met alleen aftrekken dan pijpen etc. en bouw het zo gewoon voorzichtig op. Iedereen lijkt het idee tegenwoordig te hebben dat je direct all the way moet gaan.

Geef gewoon direct en duidelijk aan bij een volgende partner dat sex niet vanzelfsprekend is en dat je rustig aan op wil bouwen. Aan hem (of haar?) om dat een plekje te geven en het te accepteren, scheelt jou een behoorlijk wat zorgen vooraf.
pi_30450133
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef HassieBassie het volgende:
En nu je weet dat het vaginisme is ga je het maar helemaal niet meer proberen?
Natuurlijk wel. Maar ze zal eerst met zichzelf in het reine moeten komen voordat er ook maar IETS lukt met een man.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:46:07 #109
90061 coz
pi_30450171
ts , hoe zit het met ontvangen van orale sex (dus inclusief een heel lang voorspel )
of is het daar nog nooit van gekomen ?
pi_30450183
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef coz het volgende:
ts , hoe zit het met ontvangen van orale sex (dus inclusief een heel lang voorspel )
Dat heeft ze al verteld.
pi_30450188
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik vind mijn eigen luchtje altijd heerlijk.
Jij bent mijn heldin!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:46:51 #112
17709 hollander172
pi_30450191
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

er zit een groot verschil tussen wachten en EEUWIG wachten...
Mwah heb weleens van vrienden gehoord dat ze zelfs niet mochten masturberen in een relatie.

Geen sex + niet mogen masturberen = dat hou ik misschien een paar weken vol maar dan "moet" ik toch echt even.
Als een partner mij dat ontzegd dan ben ik snel weg.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:46:53 #113
54932 J.J.McKay
pi_30450193
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef coz het volgende:
is al gevraagd en beantwoord...
pi_30450247
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef hollander172 het volgende:
Mwah heb weleens van vrienden gehoord dat ze zelfs niet mochten masturberen in een relatie.
Dat vind ik wel zo triest... Maar er schijnen nog steeds aardig wat vrouwen te zijn die dat bijna als een soort vreemdgaan zien.
quote:
Geen sex + niet mogen masturberen = dat hou ik misschien een paar weken vol maar dan "moet" ik toch echt even.
Anders ik wel.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:50:26 #115
54932 J.J.McKay
pi_30450290
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat vind ik wel zo triest... Maar er schijnen nog steeds aardig wat vrouwen te zijn die dat bijna als een soort vreemdgaan zien.
[..]

Anders ik wel.
I like Lupa already...nog vrijgezel???
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:50:36 #116
90061 coz
pi_30450296
een van de zeldzame momenten dat ik niet heel het topic doorlees voor domme vragen te stellen
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat heeft ze al verteld.
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef J.J.McKay het volgende:
is al gevraagd en beantwoord...
pi_30450323
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef J.J.McKay het volgende:
I like Lupa already...nog vrijgezel???
Hmja
pi_30450330
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Dat zou ik nooit van iemand vragen!!
Gelukkig weet ik wel hoe ik mannen op andere manieren kan bevredigen!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:53:00 #119
54932 J.J.McKay
pi_30450377
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hmja
je bent wel heel oud...geboortedatum: 0000-00-00
ben je zo een verbeterende tante als het om NL gaat?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:53:28 #120
17709 hollander172
pi_30450393
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zie het ook niet als normaal eigenlijk. Bij 1 van mijn vrienden heeft dat al geleid tot chronisch vreemdgaan. Als ik dan niks mag dan ga ik ook all the way over de schreef........
quote:
Anders ik wel.
Idd, ik ben zelf ook maar een mens met verlangens en gevoelens.
pi_30450472
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:53 schreef J.J.McKay het volgende:
je bent wel heel oud...geboortedatum: 0000-00-00
Oh, staat mijn geboortedatum er niet? Zal ik even veranderen. Ik ben van '77.
quote:
ben je zo een verbeterende tante als het om NL gaat?
Heb je het nu over mijn beroep? Het gebeurt wel eens dat ik het écht niet kan laten om iets heel ergs te verbeteren, maar over het algemeen til ik er niet zo heel zwaar aan.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:56:38 #122
90061 coz
pi_30450509
ah gevonden ...
quote:
en ik denk dat ik een idee heb waarom jullie beiden zeggen dat het al gevraagd is
gezien de discussie die ik wel gezien heb ..
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:57:05 #123
17709 hollander172
pi_30450527
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Dat zou ik nooit van iemand vragen!!
Gelukkig maar, heb al heel wat frustrerende verhalen gehoord. Inclusief vragen naar bevestiging of vreemdgaan in zo'n situatie wel okee is. (ja want ik mag helemaal niks etc.)
quote:
Gelukkig weet ik wel hoe ik mannen op andere manieren kan bevredigen!
Dat zou je best weleens handig kunnen gebruiken, mannen willen gewoon vroeg of laat een keer lekker neuken maar tot die tijd kan je ze zo "zoet" houden.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:57:51 #124
54932 J.J.McKay
pi_30450561
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Oh, staat mijn geboortedatum er niet? Zal ik even veranderen. Ik ben van '77.
[..]

Heb je het nu over mijn beroep? Het gebeurt wel eens dat ik het écht niet kan laten om iets heel ergs te verbeteren, maar over het algemeen til ik er niet zo heel zwaar aan.
over je beroep ja...hahaha ik ben zelf ook zo hoor, al maak ik ook wel eens wat foutjes...

van ' 77, dan ben je een laat 20er...(zie mn opmerking ergens hierboven...)
pi_30450612
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef hollander172 het volgende:
Gelukkig maar, heb al heel wat frustrerende verhalen gehoord. Inclusief vragen naar bevestiging of vreemdgaan in zo'n situatie wel okee is. (ja want ik mag helemaal niks etc.)
Maar dan ben je toch gewoon een slappe zak, als je dat pikt? Kom op zeg, zoiets laat ik me niet zeggen. En de betreffende vrouw heeft waarschijnlijk een serieus probleem met eigenwaarde.
pi_30450635
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef J.J.McKay het volgende:
van ' 77, dan ben je een laat 20er...(zie mn opmerking ergens hierboven...)
Dit is meer fotoboek-praat. Beetje offtopic.
pi_30450642
Even een aan dit onderwerp gerelateerde vraag: Wat vinden de vrouwen hier (en de mannen trouwens ook) van sex tijdens de mensrtuatie?

Mijn eigen antwoord hierop zal vanzelf spreken..
pi_30450651
Damn... je zou het maar hebben. Succes d'r mee! Misschien moet je anders een vriendje zoeken met 'n kleine? Dat die er nog in past als hij "samentrekt".... of bedoel je dat het dan ook pijn bij jezelf doet?
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:01:40 #129
54932 J.J.McKay
pi_30450666
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar dan ben je toch gewoon een slappe zak, als je dat pikt? Kom op zeg, zoiets laat ik me niet zeggen. En de betreffende vrouw heeft waarschijnlijk een serieus probleem met eigenwaarde.
helemaal waar: ik heb een relatie gehad met een dame die erg met zichzelf in de knoop zat...als ik links keek, wilde zij weten naar wie ik keek, en met rechts psies tzelfde...
ze is een schatje hoor, maar dat hou je niet vol...helaas.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:01:52 #130
90061 coz
pi_30450670
zullen we het maar iets meer ontopic proberen, anders voel ik me gedwongen te trollen , zou zomaar wat opmerkingen kunnen plaatsen over bijles willen van de een en willen geven aan de ander , maar laten we het gewoon gezellig en ontopic houden denk ik dan net op tijd ...

nou goed dan nog een keer off , op verzoek van ts
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef M_Frohike het volgende:
Even een aan dit onderwerp gerelateerde vraag: Wat vinden de vrouwen hier (en de mannen trouwens ook) van sex tijdens de mensrtuatie?

één keer , beide flink geil
beetje rotzooi maar daar heb je naderhand water voor , en tijdens ; een condoom (lijkt me wel een voorwaarde ! )
en verder is het zo slecht nog niet , wordt er niet stroever van zegmaar
pi_30450672
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:01 schreef WillemB het volgende:
Damn... je zou het maar hebben. Succes d'r mee! Misschien moet je anders een vriendje zoeken met 'n kleine? Dat die er nog in past als hij "samentrekt".... of bedoel je dat het dan ook pijn bij jezelf doet?
pi_30450694
quote:
't Geeft wat rotzooi, maarreh, als ik geil ben, dan ben ik geil en dan zal het me een rotzorg zijn. Overigens heb je speciale 'sponsjes' die je dan in kunt brengen zodat je niet bloedt.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:02:56 #133
54932 J.J.McKay
pi_30450698
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dit is meer fotoboek-praat. Beetje offtopic.
boeien, in je fotoboek reageer je niet zo snel als nu...
bovendien wordt t zo wat luchtiger voor TS...
pi_30450728
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

boeien, in je fotoboek reageer je niet zo snel als nu...
bovendien wordt t zo wat luchtiger voor TS...
Gee, thanx man!!
pi_30450756
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

't Geeft wat rotzooi, maarreh, als ik geil ben, dan ben ik geil en dan zal het me een rotzorg zijn. Overigens heb je speciale 'sponsjes' die je dan in kunt brengen zodat je niet bloedt.
Hoe krijg je die er weer uit dan? Of is dat een domme vraag...
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:05:03 #136
54932 J.J.McKay
pi_30450771
quote:

moet kunnen, alles is te wassen...en idd, zoals Luoa al zei, er zijn sponsjes te koop die lekker voorkomen. je moet me alleen niet om orale sex gaan vragen tijdens de menstruatie...
pi_30450776
M_Frohike, het was niet flauw bedoeld hoor? Ik ken het fenomeen toch ook niet... wil het écht zeggen dat de vagina he-le-maal afsluit als er maar enige geilheid in de buurt komt?
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:05:18 #138
17709 hollander172
pi_30450782
quote:

Euhm, gewoon okee. Het geeft vaak iets meer zooi maar wassen na de sex zit er bij ons toch al standaard bij.
Volgens mijn vriendin "voelt" ze alles ook veel beter en dat heeft direct als keerzijde dat meer dan een "hard" vluggertje er niet in zit. (wordt daarna te gevoelig en vluggertje kan je heel letterlijk nemen, vaak is ze binnen een paar minuten klaar en dat hou ik niet altijd even goed bij. ) Tijdens haar ongesteldheid is ze overigens wel bloedgeil. (lees: voorspel niet noodzakelijk of gewenst. )

Mij maakt het overigens niks uit, technisch gezien zit er wat bloed bij maar het blijft natuurlijk gewoon de "uitgang" voor urine en dat is in mijn optiek "viezer" dan bloed.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:05:48 #139
54932 J.J.McKay
pi_30450802
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Gee, thanx man!!
not appreciated...
pi_30450823
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef M_Frohike het volgende:
Gewoon, met je vingers. Ik heb ze trouwens nog nooit gebruikt hoor. Ik vind dat bloed niet zo erg. Handdoek eronder, no problem.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:06:40 #141
54932 J.J.McKay
pi_30450825
quote:

[..]

geen idee...Lupa???
pi_30450864
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Mij maakt het overigens niks uit, technisch gezien zit er wat bloed bij maar het blijft natuurlijk gewoon de "uitgang" voor urine en dat is in mijn optiek "viezer" dan bloed.
Bij mij komt de urine niet uit mijn vagina hoor.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:07:48 #143
17709 hollander172
pi_30450865
quote:

[..]

En dat moet je door een man uitgelegd worden........ Nee grapje.

Ga gehurkt zitten, pers een beetje mee, ontspan daarna en voel met je vingers. Je hebt hem zo te pakken hoor.

Je gaat een beetje snel trouwens, we hadden het net nog over het probleem met "inbrengen" van voorwerpen e.d.
pi_30450893
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef WillemB het volgende:
M_Frohike, het was niet flauw bedoeld hoor? Ik ken het fenomeen toch ook niet... wil het écht zeggen dat de vagina he-le-maal afsluit als er maar enige geilheid in de buurt komt?
Nou het zit iets anders dan dat, heb je de OP gelezen? De boel is gewoon zodanig gespannen dat je er nauwelijks iets in krijgt.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:09:25 #145
17709 hollander172
pi_30450921
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Bij mij komt de urine niet uit mijn vagina hoor.
Je snapt wat ik bedoel toch?
pi_30450944
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef hollander172 het volgende:

Je gaat een beetje snel trouwens, we hadden het net nog over het probleem met "inbrengen" van voorwerpen e.d.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:10:59 #147
17709 hollander172
pi_30450978
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Beetje humor is nooit weg, ook in bed niet trouwens.
pi_30450979
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

not appreciated...
Nee hoor, heel lief van je!
pi_30450992
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:09 schreef hollander172 het volgende:
Je snapt wat ik bedoel toch?
Jawel hoor. Maar als ik zou moeten kiezen tussen het opdrinken van een beker menstruatiebloed en het opdrinken van een beker urine, dan koos ik voor de urine.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:11:49 #150
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30451009
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Als jij je vriendin neukt waar de urine er uit komt den ik niet dat je van vaginisme kunt spreken maar meer van topografische verwarring.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:11:51 #151
54932 J.J.McKay
pi_30451010
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Nee hoor, heel lief van je!
gelukkig...
zoals Hollander al zegt...humor is belangrijk...
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:12:57 #152
54932 J.J.McKay
pi_30451041
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Jawel hoor. Maar als ik zou moeten kiezen tussen het opdrinken van een beker menstruatiebloed en het opdrinken van een beker urine, dan koos ik voor de urine.
niet meedoen aan die durf-programma's dan is de kans dat je tussen die moet kiezen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein.
pi_30451052
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef dafjedaf het volgende:
Als jij je vriendin neukt waar de urine er uit komt den ik niet dat je van vaginisme kunt spreken maar meer van topografische verwarring.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:14:04 #154
17709 hollander172
pi_30451070
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Heel ander onderwerp overigens maar eigenlijk is het raar, urine is puur "afval" en bloed is relatief schoon. (weet niet hoe dat zit met menstruatiebloed overigens, zit ook nog slijm e.d. tussen geloof ik? )

Als je zou moeten kiezen kies je dus liever voor een glas afval dan voor relatief schoon bloed?
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:14:24 #155
54932 J.J.McKay
pi_30451083
dames (en heren) de groeten, ik lig in de zon...
pi_30451130
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:14 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Heel ander onderwerp overigens maar eigenlijk is het raar, urine is puur "afval" en bloed is relatief schoon. (weet niet hoe dat zit met menstruatiebloed overigens, zit ook nog slijm e.d. tussen geloof ik? )

Als je zou moeten kiezen kies je dus liever voor een glas afval dan voor relatief schoon bloed?
Menstruatiebloed is niet bepaald schoon. Er zit slijm tussen, soms oud bloed / bloedstolsels van de vorige menstruatie... Urine is gewoon water met wat afvalstoffen en mineralen. Het schijnt zelfs gezond te zijn om je ochtendurine te drinken. Niet dat ik er voor de lol aan zou beginnen...
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:16:07 #157
17709 hollander172
pi_30451136
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Vrouwen.........

Je snapt wat ik bedoel, klaar.
pi_30451193
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Beetje humor is nooit weg, ook in bed niet trouwens.
Heb je gelijk in! Misschien dat dat er ook wel aan ontbrak, misschien hebben we er gewoon veel te ernstig over gedaan al die tijd. Waardoor het steeds zwaarder ging wegen. En ik steeds meer gespannen werd.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:17:57 #159
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30451198
*zwaait naar Lupa* long time no see babe!

TS, ik heb er ook last van gehad, bij mij was het wel na een nare ervaring, maar ik ben gewoon begonnen met het dunste wat ik kon vinden (zo'n balpen omhulsel en dan wat er omheen, latex handschoen ofzo). Eerst helemaal wennen aan alles zoals Lupa zegt met een spiegel en er aan zitten enzo. Later heb ik mezelf er echt aan leren wennen dat het fijn voelt om er iets in te hebben, door te masturberen met iets er in. Je moet gewoon heel klein beginnen, een heel klein stukje er in (of zelfs alleen er tegen aan) en dan langzaam opbouwen naar een beetje groter, een beetje bewegen etc. Maar je moet alleen een stapje verder gaan als je je comfortabel voelde bij het vorige. En glijmiddel, veel er van. Ik heb er nu totaal geen last meer van, ik vind het nu juist heerlijk.

Knijpt het bij jou ook samen als je bijv. kijkt naar seks op tv ofzo?
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:18:29 #160
17709 hollander172
pi_30451210
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Menstruatiebloed is niet bepaald schoon. Er zit slijm tussen, soms oud bloed / bloedstolsels van de vorige menstruatie... Urine is gewoon water met wat afvalstoffen en mineralen. Het schijnt zelfs gezond te zijn om je ochtendurine te drinken. Niet dat ik er voor de lol aan zou beginnen...
Meen me te herinneren dat zelfs menstruatiebloed redelijk steriel is maar het is al lang geleden dat ik in de schoolbanken zat.
Overigens, bloedstolsels van de vorige menstruatie? Dat lijkt me niet gezond eigenlijk... Je lichaam stoot dat in de tussentijd toch af of neemt het op? Teach me.
pi_30451231
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef M_Frohike het volgende:
Heb je gelijk in! Misschien dat dat er ook wel aan ontbrak, misschien hebben we er gewoon veel te ernstig over gedaan al die tijd. Waardoor het steeds zwaarder ging wegen. En ik steeds meer gespannen werd.
Die kans is heel groot. Maar seks moet een feestje zijn, geen lijdensweg en zéker geen plicht!
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:20:35 #162
90061 coz
pi_30451265
maargoed om het toch een beetje ontopic te houden

heeft ts dit probleem met diverse partners al gehad , kan me voorstellen dat het probleem niet 100% bij jou alleen ligt ..
(ps persoonlijke vragen hoef je nooit te beantwoorden als je er niet confortabel bij voelt)

trouwens ooit eens jezelf geblindoekt laten verwennen ....... ? , (en ik leg nogmaals even de nadruk op met tergend lang voorspel) en ga er dan wel met de goede mindset voor zitten .. niet van , goh ik ga geblindoekt vozen maar [en ik roep even iets] ga iets creatiefs doen .. testen hoe goed je het onderscheid kan maken tussen een zacht kusje , een donsen veertje en , ... , ... , ..
onder het mom
als je vagina/hersens niet ziet dat er iets in de buurt is kannie ook niet samentrekken he
maar als je dus met de verkeerde mindset in de weer gaat kun je het wss wel shaken
pi_30451269
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:18 schreef hollander172 het volgende:
Meen me te herinneren dat zelfs menstruatiebloed redelijk steriel is maar het is al lang geleden dat ik in de schoolbanken zat.
Overigens, bloedstolsels van de vorige menstruatie? Dat lijkt me niet gezond eigenlijk... Je lichaam stoot dat in de tussentijd toch af of neemt het op? Teach me.
Nou ja, in het begin komt er vaak wat bruin bloed. Dat is bij mijn weten oud bloed. Hoe het precies zit verder weet ik eigenlijk niet. Ik vind menstruatiebloed iig niet zo fris. Het ruikt ook niet prettig.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:20:37 #164
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30451270
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:16 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen.........

Je snapt wat ik bedoel, klaar.
Gheheheh ik heb hier onlangs mn vader over voorgelicht. Zijn laatste ex beweerde uitermate stellig dat dr plas daar uit kwam (vagina). Toen ik tegen haar zei dat ze getikt was en een lesje biologie nodig had, zei ze dat het was omdat zij veel ouder is dan ik en dat het bij vrouwen na de menopauze anders werkt.

Ik kan niet wachten tot mijn urinebuis word omgelegd!
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:21:23 #165
17709 hollander172
pi_30451295
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Tsja bij ons is dat weldegelijk aanwezig, soms lukt het mij bijv. niet om een erectie te krijgen (kan de beste gebeuren en na veel drank is het soms ook niet verwonderlijk) en dan vraag ik gewoon of mijn vriendin hem "wakker" kan krijgen. Tsja ik voel me dan wel kut maar je probeert er dan toch het beste van te maken?
pi_30451304
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef dafjedaf het volgende:
*zwaait naar Lupa* long time no see babe!

TS, ik heb er ook last van gehad, bij mij was het wel na een nare ervaring, maar ik ben gewoon begonnen met het dunste wat ik kon vinden (zo'n balpen omhulsel en dan wat er omheen, latex handschoen ofzo). Eerst helemaal wennen aan alles zoals Lupa zegt met een spiegel en er aan zitten enzo. Later heb ik mezelf er echt aan leren wennen dat het fijn voelt om er iets in te hebben, door te masturberen met iets er in. Je moet gewoon heel klein beginnen, een heel klein stukje er in (of zelfs alleen er tegen aan) en dan langzaam opbouwen naar een beetje groter, een beetje bewegen etc. Maar je moet alleen een stapje verder gaan als je je comfortabel voelde bij het vorige. En glijmiddel, veel er van. Ik heb er nu totaal geen last meer van, ik vind het nu juist heerlijk.

Knijpt het bij jou ook samen als je bijv. kijkt naar seks op tv ofzo?
Dank voor de tips!

Weet niet precies wanneer het samen knijpt, iig altijd wanneer er iets in moet! Ik voel er verder ook niks van (behalve natuurlijk als er iets in gaat of zit)
pi_30451316
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef dafjedaf het volgende:
Gheheheh ik heb hier onlangs mn vader over voorgelicht. Zijn laatste ex beweerde uitermate stellig dat dr plas daar uit kwam (vagina). Toen ik tegen haar zei dat ze getikt was en een lesje biologie nodig had, zei ze dat het was omdat zij veel ouder is dan ik en dat het bij vrouwen na de menopauze anders werkt.

Ik kan niet wachten tot mijn urinebuis word omgelegd!
WTF? Mijn god, ik verbaas me erover hoe weinig sommige vrouwen van hun eigen lijf weten.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:22:26 #168
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30451323
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef coz het volgende:
trouwens ooit eens jezelf geblindoekt laten verwennen ....... ?
Das bij mij dus echt een manier om het in een keer *floep* aangespannen te krijgen
pi_30451370
Ja, kan me voorstellen dat een blindoek juist averechts werkt, want dan heb je helemaal geen controle meer. Is meer iets voor gevorderden.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:24:21 #170
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30451373
TS als je niet weet wanneer je aanspant, is het slim om bekkenbodemspier oefeningen te gaan doen. Daardoor leer je aanvoelen wanneer je spant en wanneer niet, en daardoor kun je ook veel makkelijker expres ontspannen. Ik gebruikte ze vroeger ook maar nou juist omgekeerd, ff extra aanspannen om man in kwestie een zetje in de goede richting te geven
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:26:14 #171
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30451434
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
WTF? Mijn god, ik verbaas me erover hoe weinig sommige vrouwen van hun eigen lijf weten.
Ik verbaasde me er meer over dat ze zo weinig wist period. Van haar kwam ook de uitleg van een rond blauw bord met een witte pijl "dit geeft aan dat je hier in kunt, maar het hoeft niet.. we zijn hier op het platteland (snelweg enschede-hengelo) en daar heb je veel doodlopende wegen, dus zo geven ze aan dat je hier in kúnt". Uhhuh
pi_30451442
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef coz het volgende:
ga iets creatiefs doen .. testen hoe goed je het onderscheid kan maken tussen een zacht kusje , een donsen veertje en , ... , ... , ..
Dit lijkt me dus echt heel spannend, in de goede betekenis van het woord!

Mijn ex was mijn eerste en enige... maar zoals gezegd kan ik ook met 'vakantieliefdes' niet vooruit.
Ik denk wel dat dit echt helemaal bij mij ligt, ik ga bij voorbaat al uit van pijn, maakt niet uit wie de partner is.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:26:47 #173
17709 hollander172
pi_30451447
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nou ja, in het begin komt er vaak wat bruin bloed. Dat is bij mijn weten oud bloed. Hoe het precies zit verder weet ik eigenlijk niet. Ik vind menstruatiebloed iig niet zo fris. Het ruikt ook niet prettig.
Begeef me op gevaarlijk terrein nu want nog steeds man enzo maar dat bruinige is idd "oud" bloed, niet afkomstig van de vorige menstruatie maar van de huidige en dat maakt deel uit van de "doorbraak". (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven ) Dat het niet lekker ruikt is logisch, het wordt niet voor niks door je lichaam afgestoten.
Volgens mij heeft het die kleur door de samenstelling, "vers" bloed is rood maar naarmate het langer "blijft liggen" wordt het bruiner.
Als ik het goed begrepen heb allemaal komt er eerst bloed vrij en gaat dat steeds meer over op de afstoot van de oude slijmlaag in je baarmoeder?

Excuse me for being wrong, blijf een man.
pi_30451457
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik verbaasde me er meer over dat ze zo weinig wist period. Van haar kwam ook de uitleg van een rond blauw bord met een witte pijl "dit geeft aan dat je hier in kunt, maar het hoeft niet.. we zijn hier op het platteland (snelweg enschede-hengelo) en daar heb je veel doodlopende wegen, dus zo geven ze aan dat je hier in kúnt". Uhhuh
Wat zegt dat over jouw vader?
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:29:03 #175
17709 hollander172
pi_30451495
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

pi_30451523
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef hollander172 het volgende:
Begeef me op gevaarlijk terrein nu want nog steeds man enzo maar dat bruinige is idd "oud" bloed, niet afkomstig van de vorige menstruatie maar van de huidige en dat maakt deel uit van de "doorbraak". (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven ) Dat het niet lekker ruikt is logisch, het wordt niet voor niks door je lichaam afgestoten.
Volgens mij heeft het die kleur door de samenstelling, "vers" bloed is rood maar naarmate het langer "blijft liggen" wordt het bruiner.
Als ik het goed begrepen heb allemaal komt er eerst bloed vrij en gaat dat steeds meer over op de afstoot van de oude slijmlaag in je baarmoeder?

Excuse me for being wrong, blijf een man.
Mèn, ik ben geen expert op het gebied van menstruatie. Ik heb er een hekel aan en van mij mogen ze het afschaffen. Meestal slik ik de pil een paar strips door (ook omdat ik migraine krijg als ik ongesteld ben). Bij mij is het zo dat er eerst altijd wat bruin bloed komt. Dat duurt een dag of anderhalf en dan komt het verse bloed. Als mijn menstruatie op z'n sterkst is, zit er vaak ook slijm bij en dat is echt wel een beetje viezig spul.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:31:11 #177
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30451553
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ghehehehehe. Of over haar cupmaat
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:31:55 #178
17709 hollander172
pi_30451580
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ghehehehehe. Of over haar cupmaat
Of haarkleur.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:33:20 #179
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30451628
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef hollander172 het volgende:
Of haarkleur.
BLOND en dat viel te merken...
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:35:19 #180
90061 coz
pi_30451694
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, kan me voorstellen dat een blindoek juist averechts werkt, want dan heb je helemaal geen controle meer. Is meer iets voor gevorderden.
achja , 2cts enzo
ben ook maar man , oh en dan bedoel ik dus ook niet dat die gozer na een lange tijd alsie ziet dat ts er uhm ontvangkelijk voor is ineens wat mee moet doen ofzo ....

maar bedoelde dus meerdere van dat soort sessies en steeds dichter in de buurt van de vagina te eindigen er niet direct in dus .. ben ik nou zó cryptisch
volgens mij lezen jullie er een beetje over heen maar ik had het net er ook al over dat als ts met een vibo gaat beginnen ze dan ook niet meteen vrolijk dat ding vol op d'r clit moet zetten ofzo
dat geldt ook wel voor zo'n creatief iets ... en is ook een van de tips van dafje ..
pi_30451707
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:24 schreef dafjedaf het volgende:
TS als je niet weet wanneer je aanspant, is het slim om bekkenbodemspier oefeningen te gaan doen. Daardoor leer je aanvoelen wanneer je spant en wanneer niet, en daardoor kun je ook veel makkelijker expres ontspannen. Ik gebruikte ze vroeger ook maar nou juist omgekeerd, ff extra aanspannen om man in kwestie een zetje in de goede richting te geven
Moet dit onder begeleiding van een of andere seksuoloog? Of kan ik dat ook op eigen houtje doen? Kan op internet alleen oefeningen vinden mbt zwangerschap en urineverlies...
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:37:41 #182
17709 hollander172
pi_30451760
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Moet dit onder begeleiding van een of andere seksuoloog? Of kan ik dat ook op eigen houtje doen? Kan op internet alleen oefeningen vinden mbt zwangerschap en urineverlies...
Kan alleen, is overigens dezelfde oefening. Het gaat erom dat je controle over die spieren krijgt want die heb je nu niet. Dat is namelijk jouw probleem.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:38:05 #183
90061 coz
pi_30451768
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef dafjedaf het volgende:
snelweg enschede-hengelo
íe kom'e oek ût twen'e
pi_30451801
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef M_Frohike het volgende:
Kun je zelf ook wel. Op internet is vast van alles te vinden.

Dit boek heb je misschien ook iets aan
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:43:53 #185
90061 coz
pi_30451920
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Dit lijkt me dus echt heel spannend, in de goede betekenis van het woord!

Mijn ex was mijn eerste en enige... maar zoals gezegd kan ik ook met 'vakantieliefdes' niet vooruit.
Ik denk wel dat dit echt helemaal bij mij ligt, ik ga bij voorbaat al uit van pijn, maakt niet uit wie de partner is.
verwacht inderdaad dat one night stands en vakantieliefdes ..... uhm , nouja laat ik als man zijnde 99% van de mannen icm one nighters en vakantieliefdes maar even inschatten als niet bepaald geduldig en romantisch ingesteld ... maar laat ik dan ook als geduldige man er een positieve note aan geven , ze bestaan wel als soort dus wel .. ergens
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:45:42 #186
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30451962
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef coz het volgende:
maar bedoelde dus meerdere van dat soort sessies en steeds dichter in de buurt van de vagina te eindigen er niet direct in dus .. ben ik nou zó cryptisch
Ik weet niet hoe het met Lupa zit maar meestal als mannen over blinddoeken beginnen zijn ze wel wat anders van plan dan je alleen een beetje met een veertje kietelen in mijn ervaring
pi_30451983
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef dafjedaf het volgende:
Ik weet niet hoe het met Lupa zit maar meestal als mannen over blinddoeken beginnen zijn ze wel wat anders van plan dan je alleen een beetje met een veertje kietelen in mijn ervaring
pi_30451999
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef coz het volgende:

[..]

verwacht inderdaad dat one night stands en vakantieliefdes ..... uhm , nouja laat ik als man zijnde 99% van de mannen icm one nighters en vakantieliefdes maar even inschatten als niet bepaald geduldig en romantisch ingesteld ... maar laat ik dan ook als geduldige man er een positieve note aan geven , ze bestaan wel als soort dus wel .. ergens
Maar das het probleem heh! Ik hoef ook helemaal geen gevoelige geduldige vakantieliefde, ik wil ook gewoon s ff kunnen knallen voor een avondje! Klinkt vreselijk goedkoop maar goed ik heb ook behoeftes! Frustrerend wordt het als je daar niets mee kan doen!!
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:47:00 #189
90061 coz
pi_30452002
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

tja .. mannen
zijn behoorlijk slecht voor mijn imago als romanticus
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:51:42 #190
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30452136
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef M_Frohike het volgende:
Maar das het probleem heh! Ik hoef ook helemaal geen gevoelige geduldige vakantieliefde, ik wil ook gewoon s ff kunnen knallen voor een avondje! Klinkt vreselijk goedkoop maar goed ik heb ook behoeftes! Frustrerend wordt het als je daar niets mee kan doen!!
Hahaha ik begrijp ZO wat je bedoelt... En geloof me, als je gewoon doet wat ik heb gedaan, jezelf openstelt (npi) en er tijd en moeite in wil steken (anpi) lukt je dat. Na wat er met mij gebeurt was, heb ik het mezelf als doel gestelt op den duur te kunnen neuken als ik dat wou, zonder gezeik, met wie dan ook die ik uitkies. En dat is gelukt. Serieus, het is al het geouwehoer waard, niet alleen vanwege de seks maar ook omdat je je gewoon keigoed over jezelf voelt als je het voor mekaar krijgt.
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:47 schreef coz het volgende:
tja .. mannen
zijn behoorlijk slecht voor mijn imago als romanticus
Gheheheh ach romantiek was toch alleen maar leuk voordat het commercieel werd
pi_30452182
Romantiek is zó 1800.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:56:02 #192
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30452234
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Romantiek is zó 1800.
De enige hoop voor de mensheid is dat vrouwen uiteindelijk evolueren tot wezens die intens geilen op een beetje onhandig gefriemel aan hun borsten en dan 4 minuten wippen.

Tegen die tijd zullen we waarschijnlijk ook ingebouwde flessenopeners hebben voor wanneer er niet gewipt word.
pi_30452280
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

De enige hoop voor de mensheid is dat vrouwen uiteindelijk evolueren tot wezens die intens geilen op een beetje onhandig gefriemel aan hun borsten en dan 4 minuten wippen.

Tegen die tijd zullen we waarschijnlijk ook ingebouwde flessenopeners hebben voor wanneer er niet gewipt word.
pi_30452387
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef dafjedaf het volgende:
Doe jij het met mannen van 16?
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:04:17 #195
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30452419
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doe jij het met mannen van 16?
nee
pi_30452550
Ok mensen bedankt voor alle tips en ongein!!
Ik ren nog ff gauw naar de bieb om te kijken of ze bovengenoemd boek heel toevallig hebben.

Tabee!
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:10:20 #197
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30452578
Veel succes er mee!
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:10:30 #198
90061 coz
pi_30452589
wil trouwens ook niet zeggen dat ik compleet wereldvreemd ben , ik ben wat dat betreft ook gewoon een man met behoeften, maar volgens mij heb ik mezelf wat meer geduld en nuance aangeleerd dan de gemiddelde hombre

ok , tof .. dat klopt dus .. ik ben geen gemiddelde man volgens de stereotypen

Gender roles
In terms of gender, men differ from women by a variety of behaviors. Certain characteristics generally associated with men may be delineated; it is important to remember that the following are stereotypes and are by no means true of all men.

Men are often considered to be more: (vs vrouwen)
* aggressive [snip] .. alleen met games
* courageous [snp] laat ik wel aan anderen over
* competitive [snip] alleen met games
* more stubborn .[snip] alleen tov me moeder
* self-confident (even proud), [snip] alleen als ik denk zeker te zijn
* better leadership [snip] vrouwen regelen dingen beter , zie moederschap
* self-controlled and less emotional ...[snip] ok , redelijk
* technically [snip] , ok redelijk
* and organizationally skilled [snip] betwijfel ik
* prone to abstract thinking than women [snip] redelijk maar vrouwen zijn beter in omslachtig abstract denken (goh hij kijkt naar haar tieten , hij gaat waarschijnlijk vreemd)

.....

4 minuten onhandig friemelen
medelijden heeft ... als ik maar 4 minuten friemel dan is het omdat zij daarna niet meer kan
tenminste dat was zo .. nu geen zij hier die dat ff kan beamen , maar laat ik het er maar op houden dat ik wel iets langer nodig heb dan 4 minuten , en dat is niet omdat ik onhandig ben

[ Bericht 1% gewijzigd door coz op 10-09-2005 14:12:35 (:o goedemorgen typos) ]
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:13:51 #199
17709 hollander172
pi_30452692
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Nav. het onderwerp en mijn gedachten daarbij (sex en dus niet het vaginisme ) net even wezen knallen, hoeft het geen avond voor te zijn.

inclusief de hier al genoemde blinddoek aangevuld met boeien etc. Brunchen noemen we dit zelf.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:14:36 #200
90061 coz
pi_30452712
quote:
Gheheheh ach romantiek was toch alleen maar leuk voordat het commercieel werd
romatiek heeft bij mij niets te maken met een bosje bloemen en een valentijnskaartje
pi_30452723
Succes, TS!
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:15:35 #202
90061 coz
pi_30452736
Sucsex, TS!
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:17:22 #203
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30452784
Jah persoonlijk kan het me weinig rotten of het 4 minuten vruchteloos gefriemel is of 3 kwartier... Als je niet goed bent in friemelen ben je niet goed in friemelen, end of discussion
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:32:36 #204
90061 coz
pi_30453171
ik was het na een of 2 kwartier wel een keer zat .. maar zelf vruchteloos friemelen bij een ander is me nog nooit overkomen. mhja ben ook nog geen vaginiste tegen gekomen dus zal het niet te hard roepen
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:34:05 #205
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30453206
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef coz het volgende:
ik was het na een of 2 kwartier wel een keer zat .. maar zelf vruchteloos friemelen bij een ander is me nog nooit overkomen. mhja ben ook nog geen vaginiste tegen gekomen dus zal het niet te hard roepen
Ik ben ook niet zo'n dame die beweert dat geen enkele man het goed kan ik zeg alleen dat ik geen smaak heb hm.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:41:45 #206
17709 hollander172
pi_30453412
Hmmm was wat OT tekst weggevallen.

Variatietip voor mannen, kietel net voor het komen even in je vriendins zij dan spant ze de boel ook aan en dat is hmmm behoorlijk intens te noemen. Je hebt het idee bij het komen dat je er gaatjes mee in de baarmoeder schiet. Voor vrouwen kan dit (lees disclaimer) ook heel lekker zijn.

Disclaimer:
Dit kan ook mis gaan en erg onprettig zijn voor een vrouw.
Dit ligt vooral aan de mate waarop de vrouw in kwestie controle heeft over die spier.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:47:05 #207
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30453514
Ghehehehe als iemand mij zou gaan kietelen op dat moment denk ik dat ie niet alleen een goed orgasme maar ook een blauw oog krijgt. Zég dan gewoon dat je strak wil... Dat kunnen we ook op commando hoor, en anders zet je ff je schaambot klem tegen de eikel, zullen we eens zien wie er het eerst gaat piepen
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:47:30 #208
90061 coz
pi_30453526
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:34 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo'n dame die beweert dat geen enkele man het goed kan
bij dat soort dames onderdruk ik tegenwoordig gelukkig de gedachtengang
"oh , lig! "
vrij snel .. als ineens niemand meer wereldvreemd is hou je ook zo'n saaiheid over , nu heb ik nog iets om over te grinniken
quote:
ik zeg alleen dat ik geen smaak heb hm.
tis nog iets te vroeg voor psychologie ... maar deducteer ik dat je niet zulke goede ervaring hebt met friemelaars ...
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:51:00 #209
90061 coz
pi_30453590
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef hollander172 het volgende:
Disclaimer:
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef dafjedaf het volgende:
blauw oog

quote:
Dat kunnen we ook op commando hoor,
ook ineens spontaan en onverwacht , goeiedag zeg
quote:
en anders zet je ff je schaambot klem tegen de eikel, zullen we eens zien wie er het eerst gaat piepen
*PIEP* , en dat is nog alleen bij het lezen
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:51:04 #210
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30453591
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef coz het volgende:
tis nog iets te vroeg voor psychologie ... maar deducteer ik dat je niet zulke goede ervaring hebt met friemelaars ...
Het is nooit te vroeg voor psychologie. Wil je een uitgebreide analyse of gewoon maar weer een hatelijke opmerking?
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:52:17 #211
90061 coz
pi_30453624
je telefoonnummer
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:53:28 #212
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30453651
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef coz het volgende:
*PIEP* , en dat is nog alleen bij het lezen
Het voordeel van vrouwen is dan weer dat we het ook enigzins subtiel kunnen. Is lekker hoor, als je het goed timed en tevens leuk als man in kwestie opmerkingen maakt dat je teveel herrie maakt. Muhahaha.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:53:58 #213
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30453662
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:52 schreef coz het volgende:
je telefoonnummer
Een echte romanticus, dat blijkt maar weer.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:56:38 #214
90061 coz
pi_30453719
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:53 schreef dafjedaf het volgende:
Een echte romanticus, dat blijkt maar weer.
, doe dan de uitgebreide analyse maar ... ik was een beetje flauw vanwege de 2e keuze
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:59:22 #215
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30453770
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef coz het volgende:
, doe dan de uitgebreide analyse maar ... ik was een beetje flauw vanwege de 2e keuze
Mijn idee tot nu toe is dat de perfecte man het eerste half uur een vrouw is.

Maar het is een werkhypothese en ik geef toe dat er nog wat haken & ogen aan zitten wat betreft reailseerbaarheid en esthetiek.
pi_30453810
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn idee tot nu toe is dat de perfecte man het eerste half uur een vrouw is.
Ik zou zeggen, open er eens een topic over.
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:03:26 #217
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30453871
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou zeggen, open er eens een topic over.
Ghehehe krijg je weer van die "verkapt-dating-topic" en "verkapt-kijk-mij-bi-zijn-topic" opmerkingen...
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:08:35 #218
54932 J.J.McKay
pi_30454009
zijn we hier nu nog bezig???
pi_30454037
Allemaal nogal offtopic, hoog tijd dat een modje even ingrijpt hier.
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:10:47 #220
54932 J.J.McKay
pi_30454067
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allemaal nogal offtopic, hoog tijd dat een modje even ingrijpt hier.
hahahahhaha, waarom? zo kan ook gezellig zijn als je iemand MSN adres niet hebt
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:12:37 #221
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30454106
Mjah mag eigenlijk niet he... Hm jammer.
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:13:28 #222
54932 J.J.McKay
pi_30454128
hahahhahaha als we ons aan alle regels gaan houden, is het leven wel heel erg saai...
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:15:15 #223
90061 coz
pi_30454167
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef dafjedaf het volgende:
de perfecte man het eerste half uur een vrouw is.
* gokje dat je dat bedoeld qua omgang en niet de fysieke dingen waar jij op valt , ofzo ? het "wij kennen elkaars lichaam zo goed"- iets ... en een half uur later mag die pik het afmaken

dat is dan inderdaad al bijna een verkapte "goh kijk mij eens weinig goede ervaring met mannelijke friemelaars hebben"
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:16:01 #224
54932 J.J.McKay
pi_30454185
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef coz het volgende:

[..]

* gokje dat je dat bedoeld qua omgang en niet de fysieke dingen waar jij op valt , ofzo ? het "wij kennen elkaars lichaam zo goed"- iets ... en een half uur later mag die pik het afmaken

dat is dan inderdaad al bijna een verkapte "goh kijk mij eens weinig goede ervaring met mannelijke friemelaars hebben"
hahhahahahahahahahhahahahahahahahahahaaha
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:16:47 #225
90061 coz
pi_30454200
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ps erodome is overbezet .....
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:21:25 #226
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30454309
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef coz het volgende:
* gokje dat je dat bedoeld qua omgang en niet de fysieke dingen waar jij op valt , ofzo ? het "wij kennen elkaars lichaam zo goed"- iets ...
Meer dat vrouwen (nou ja, ik kan natuurlijk niks zeggen over álle vrouwen) wat subtieler zijn, meer oog hebben voor opbouw, niet alleen maar op tieten & kruis letten, niet die opgefokte prestatiedrang etc. Maar subtiel kent een beperkte houdbaarheidswaarde wat mij betreft. Vandaar.

*bedenkt zich dat ze misschien TS opwind met dit soort gelul en dat het daarmee ontopic is*
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:23:17 #227
90061 coz
pi_30454352
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef dafjedaf het volgende:
* coz as said , medelijden heeft
hoop dat je nog eens een leuke jongen treft dan

alhoewel wat dat betreft ben ik ook weinig subtiel , ik kick gewoon op voorspel , en dat heeft me ook vaak zat het hoofdspel gekost omdat ze dat dan echt niet meer aankon
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:24:43 #228
54932 J.J.McKay
pi_30454383
Lupa is m gepeerd?
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:30:03 #229
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30454516
En wat TS zegt over weten dat het uiteindelijk in penetratie uitloopt... Ik herken dat wel. Veel mannen geven je toch het gevoel dat ze alleen hun best doen zodat ze daarna kunnen neuken. En ook al wil je zelf nog zo graag neuken dat is toch een soort afknapper vind ik. Je hebt niet het gevoel dat je er lekker van mag genieten, je moet zo gauw mogelijk zo nat mogelijk worden, dát is het doel. En als ze er langer mee door gaan heb je weer de orgasme plicht, bleeeh.

Denk niet eens dat het echt aan de friebelkwaliteit ligt maar meer aan de mindset & sfeer & spanning die iemand overbrengt. Sommige mensen geven je een relaxt gevoel en anderen sla je gewoon helemaal bij dood omdat het niet vrij voelt. Vrouwen heb ik vaker een relaxt gevoel mee, dan is er meer plagen en spelen enzo. Helaas val ik toch wel vrij overtuigend op mannen, dus tjah. Vandaar de gewenste sexchange halverwege
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:32:40 #230
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30454588
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:23 schreef coz het volgende:
* coz as said , medelijden heeft
hoop dat je nog eens een leuke jongen treft dan
Ah komt wel goed. Ik heb besloten ze voortaan eerst een week seksueel uit te proberen, want hoe relaxt iemand normaal gesproken is zegt weer geen zak over hoe ze in bed zijn. Moet ik alleen nog over weten te brengen dat er geen sprake van relatie is (op dat moment).
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:33:29 #231
54932 J.J.McKay
pi_30454604
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef dafjedaf het volgende:
En wat TS zegt over weten dat het uiteindelijk in penetratie uitloopt... Ik herken dat wel. Veel mannen geven je toch het gevoel dat ze alleen hun best doen zodat ze daarna kunnen neuken. En ook al wil je zelf nog zo graag neuken dat is toch een soort afknapper vind ik. Je hebt niet het gevoel dat je er lekker van mag genieten, je moet zo gauw mogelijk zo nat mogelijk worden, dát is het doel. En als ze er langer mee door gaan heb je weer de orgasme plicht, bleeeh.

Denk niet eens dat het echt aan de friebelkwaliteit ligt maar meer aan de mindset & sfeer & spanning die iemand overbrengt. Sommige mensen geven je een relaxt gevoel en anderen sla je gewoon helemaal bij dood omdat het niet vrij voelt. Vrouwen heb ik vaker een relaxt gevoel mee, dan is er meer plagen en spelen enzo. Helaas val ik toch wel vrij overtuigend op mannen, dus tjah. Vandaar de gewenste sexchange halverwege
het is juist mijn plezier als ik de dame in kwestie helemaal gek kan maken met voorspel...
niets is leuker om een dame te zien kronkelen van genot..daar heb ik geen penetratie voor nodig.
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:34:18 #232
54932 J.J.McKay
pi_30454626
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:32 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ah komt wel goed. Ik heb besloten ze voortaan eerst een week seksueel uit te proberen, want hoe relaxt iemand normaal gesproken is zegt weer geen zak over hoe ze in bed zijn. Moet ik alleen nog over weten te brengen dat er geen sprake van relatie is (op dat moment).
bonnetje bewaren, kan je ze inruilen
pi_30454687
Lupa is 'm gepeerd ja, dit topic is aan 't verbaggeren.
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:37:20 #234
54932 J.J.McKay
pi_30454704
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
jammer, wilde je net mee uit eten vragen voor vnvnd...
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:37:29 #235
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30454712
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:33 schreef J.J.McKay het volgende:
het is juist mijn plezier als ik de dame in kwestie helemaal gek kan maken met voorspel...
niets is leuker om een dame te zien kronkelen van genot..daar heb ik geen penetratie voor nodig.
Ja niet om je te beledigen ofzo maar dat is zo'n ontzettende standaard uitspraak... Zat van die 4-minuten friebelaars zeggen dat ook. En vervolgens beginnen ze te miepen of je soms "problemen" hebt als je na 2 minuten geduw tegen je lies niet klaar komt
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:38:17 #236
54932 J.J.McKay
pi_30454730
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja niet om je te beledigen ofzo maar dat is zo'n ontzettende standaard uitspraak... Zat van die 4-minuten friebelaars zeggen dat ook. En vervolgens beginnen ze te miepen of je soms "problemen" hebt als je na 2 minuten geduw tegen je lies niet klaar komt
dr is 1 manier om er achter te komen
wnnr heb je een weekje vrij?
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:39:17 #237
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30454756
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nietus, we steken TS een hart onder de riem
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:40:11 #238
54932 J.J.McKay
pi_30454774
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:39 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Nietus, we steken TS een hart onder de riem
ze is bevangen door de hitte (Lupa bedoel ik)
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:42:00 #239
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30454810
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:38 schreef J.J.McKay het volgende:
dr is 1 manier om er achter te komen
wnnr heb je een weekje vrij?
As if. Volgens mij zijn het ook meestal mannen die willen neuken zonder zelfs maar een foto gezien te hebben, niet vrouwen... Nou ja misschien hele lelijke vrouwen?
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:44:01 #240
54932 J.J.McKay
pi_30454851
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]

As if. Volgens mij zijn het ook meestal mannen die willen neuken zonder zelfs maar een foto gezien te hebben, niet vrouwen... Nou ja misschien hele lelijke vrouwen?
neuken zonder foto...NO WAY!!!
ben ik veel te 'lief' voor...maak graag een dame t hof...cadeautjes, bloempje hier en daar...iemand die gelijk met me t bed induikt kan ik geen relatie mee hebben (wie weet komt de uitzondering nog), maar het is niet mijn standaard dit te doen..
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:44:21 #241
90061 coz
pi_30454861
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef dafjedaf het volgende:
ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat er natuurlijk wel ergens een 'zo graag willen neuken' gedachte bij komt kijken, maar mijn mindset is gewoon dat niet alleen ik klaarkom , maar dat hou ik meestal wel in de vorm van een orgasme recht .. alhoewel ik sporadisch ook wel eens de eerste vijf minuten van af kan wijken als ik in een bui ben
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:45:31 #242
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30454896
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef J.J.McKay het volgende:
neuken zonder foto...NO WAY!!!
ben ik veel te 'lief' voor...maak graag een dame t hof...cadeautjes, bloempje hier en daar...iemand die gelijk met me t bed induikt kan ik geen relatie mee hebben (wie weet komt de uitzondering nog), maar het is niet mijn standaart dit te doen..
Je vroeg net Lupa ook al uit.

En in deze post geef je me alweer 3 nieuwe redenen om nee te zeggen
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:47:34 #243
54932 J.J.McKay
pi_30454948
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Je vroeg net Lupa ook al uit.

En in deze post geef je me alweer 3 nieuwe redenen om nee te zeggen
hahahhahahaha, geintje tussendoor moet kunnen..
ik ken jou en Lupa niet...al vind ik jullie opmerkingen hier wel positief...

bij deze een kleine tip: neem me niet al te serieus...tenzij ik zeg dat ik serieus ben (nu ben ik serieus dus)
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:50:07 #244
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455012
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef coz het volgende:
ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat er natuurlijk wel ergens een 'zo graag willen neuken' gedachte bij komt kijken
Maar daar is ook niks mis mee. Het zou hypocriet zijn om daar wat tegen te hebben. De afknapper zit m meer in vanaf het allereerste begin al regelmatig vragen/voelen of het 'al zo ver is'. Ik ben geen fucking magnetron die altijd binnen 3 minuten piep zegt - dus dan is het optiefen wat mij betreft. Als je goed genoeg bent komt dat snel genoeg allemaal in orde, dus vind ik dat gevoel en gevraag een zwaktebod. En ik hou dus niet van zwak&onzeker (in bed).
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:50:56 #245
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455033
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:47 schreef J.J.McKay het volgende:
bij deze een kleine tip: neem me niet al te serieus...tenzij ik zeg dat ik serieus ben (nu ben ik serieus dus)
Ik vind het uitermate belangrijk serieus genomen te worden
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:52:19 #246
90061 coz
pi_30455067
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef dafjedaf het volgende:
het 'al zo ver is'.
OMFG .. bestaan dat soort mannen echt ....
* coz diep schaamt voor het menselijke ras en met name de mannelijke kant ervan ... en nog meer medelijden heeft met dafjedaf
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:52:25 #247
54932 J.J.McKay
pi_30455070
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik vind het uitermate belangrijk serieus genomen te worden
zegt iemand die zich hierboven vergelijkt met een magnetron....
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:53:15 #248
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455084
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef J.J.McKay het volgende:
zegt iemand die zich hierboven vergelijkt met een magnetron....
Je moet de klemtoon even anders leggen honnepon...
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:53:52 #249
54932 J.J.McKay
pi_30455105
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Je moet de klemtoon even anders leggen honnepon...
begrijp je wat ik bedoel, sheetje?

edit: zie nu wat daf bedoeld...
edit2: ik wil ook serieus genomen worden..
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:56:04 #250
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455160
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef coz het volgende:
OMFG .. bestaan dat soort mannen echt ....
Hahaha. Ja.
"ben je al nat?"
"hoezo?"
"nou gewoon"
"als je bedoelt of we al gaan neuken, nog ff niet"
"waarom niet"
"omdat het dan straks lekkerder is"
"vind ik niet"
"ik wel"
etc.
Praten in bed prima maar van die compromis-seks hoeft van mij niet
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:57:30 #251
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455193
*sig aanpast*
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:57:39 #252
54932 J.J.McKay
pi_30455195
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Hahaha. Ja.
"ben je al nat?"
"hoezo?"
"nou gewoon"
"als je bedoelt of we al gaan neuken, nog ff niet"
"waarom niet"
"omdat het dan straks lekkerder is"
"vind ik niet"
"ik wel"
etc.
hahahaha dat deed ik toen ik net begon met sex....*ook al lang geleden...*
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:00:48 #253
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455267
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:57 schreef J.J.McKay het volgende:
hahahaha dat deed ik toen ik net begon met sex....*ook al lang geleden...*
Ja ok toen deed ik het ook wel. Maar dan weet je ook nog niet hoe alles moet. Toen had ik zoiets van, beter te veel vragen stellen dan dat ik m pijn doe ofzo. Maar op een gegeven moment hoor je toch wel een basic idee te hebben van hoe dingen gaan en hoe je kunt zien of iemand toe is aan meer. En als het goed is geven ze dan ook wel aanwijzingen. Met name bij vrouwen heb je dat af en toe toch wel nodig.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:01:57 #254
90061 coz
pi_30455305
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef dafjedaf het volgende:
OMFG2 ..
quote:

de enige compromis die ik in bed sluit is over het slapen op de natte plek
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:03:19 #255
54932 J.J.McKay
pi_30455328
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef coz het volgende:

als je het goed doet, val je beiden in slaap voordat je daar ruzie over kan maken...
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:04:01 #256
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455348
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef coz het volgende:

En wat nou als zij in de douche wil neuken en jij op de bank? Hopen dat je een leren bank hebt?
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:04:43 #257
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455356
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:03 schreef J.J.McKay het volgende:
als je het goed doet, val je beiden in slaap voordat je daar ruzie over kan maken...
nee, als je het goed doet zijn er meerdere natte plekken
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:05:27 #258
54932 J.J.McKay
pi_30455371
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:04 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

En wat nou als zij in de douche wil neuken en jij op de bank? Hopen dat je een leren bank hebt?
kep geen leren bank, dan maar ff schoonboenen...
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:06:07 #259
54932 J.J.McKay
pi_30455383
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:04 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

nee, als je het goed doet zijn er meerdere natte plekken
ohja? ik bewaar altijd de laatste keer voor in bed...die andere keren heb je net al genoemd
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:06:36 #260
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455398
Dat zou wel ideaal zijn trouwens, een bank onder de douche.
*wegdroomt*
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:07:47 #261
54932 J.J.McKay
pi_30455426
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef dafjedaf het volgende:
*wegdroomt*
hoe groot is jouw badkamer? ik ken mensen met een bank onder de douche...
is wel van tegels, maar dat mag de pret niet drukken
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:07:47 #262
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455427
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef J.J.McKay het volgende:
ohja? ik bewaar altijd de laatste keer voor in bed...die andere keren heb je net al genoemd
Jah, en dan? Doe je steeds het zelfde standje op exact dezelfde plek op het bed? Ik zie dat niet zo voor me, één vlek.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:08:49 #263
54932 J.J.McKay
pi_30455448
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Jah, en dan? Doe je steeds het zelfde standje op exact dezelfde plek op het bed? Ik zie dat niet zo voor me, één vlek.
lezen schat...ik zei: de LAATSTE keer...
de andere keren bv in de douche of op de bank...of waar het op dat moment ook uitkomt.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:09:31 #264
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455459
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef J.J.McKay het volgende:
hoe groot is jouw badkamer? ik ken mensen met een bank over de douche...
is wel van tegels, maar dat mag de pret niet drukken
2x2 incl. plee, wasmachine, wastafel... Heb wel weer het voordeel dat je op de plee kunt neuken met de douche op je rug, omdat het zo klein is.

Heej misschien met zo'n opblaasbank? Of zou je dan het waterbed effect krijgen?
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:10:13 #265
90061 coz
pi_30455476
quote:
Met name bij vrouwen heb je dat af en toe toch wel nodig.
tja maar het liefst zo .. weinig mogelijk ... hooguit , wat lijkt jou lekker om mee te beginnen (alsin je mag kiezen, niet alsin help me ff iets bedenken ) ... , wat dat betreft vind ik dat zij ook wel af en toe wat mag zeggen .. als je geen zin meer hebt in soft geneuzel , duik er dan op of zeg er wat van .. maar als man vragen of ze nat is ... sjeesh ..
behalve dan al dat je om daar achter te komen je tong wel hebt ...
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef dafjedaf het volgende:
*wegdroomt*
geen verkeerde mental picture overigens
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:10:24 #266
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455480
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:08 schreef J.J.McKay het volgende:
lezen schat...ik zei: de LAATSTE keer...
de andere keren bv in de douche of op de bank...of waar het op dat moment ook uitkomt.
huh? bedoel je met laatste keer laatste keer seks of laatste standje?
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:10:40 #267
54932 J.J.McKay
pi_30455488
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

2x2 incl. plee, wasmachine, wastafel... Heb wel weer het voordeel dat je op de plee kunt neuken met de douche op je rug, omdat het zo klein is.

Heej misschien met zo'n opblaasbank? Of zou je dan het waterbed effect krijgen?
je hebt toch van die zonnebedjes die je kunt opvouwen tot stoel/bank???
past die in je douche?
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:11:22 #268
54932 J.J.McKay
pi_30455504
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

huh? bedoel je met laatste keer laatste keer seks of laatste standje?
laatste x sex...
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:11:33 #269
90061 coz
pi_30455510
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

.. niet mijn natte plek
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:12:57 #270
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455533
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef coz het volgende:
tja maar het liefst zo .. weinig mogelijk ... hooguit , wat lijkt jou lekker om mee te beginnen (alsin je mag kiezen, niet alsin help me ff iets bedenken )
Oh ja, ook gruwelijk: "en nu?" Lig je net lekker een beetje op te bouwen, whap, alles weg.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:14:12 #271
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455554
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef J.J.McKay het volgende:
laatste x sex...
Als je meerdere standjes doet heb je toch ook meerdere vlekken?
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:14:47 #272
54932 J.J.McKay
pi_30455567
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Als je meerdere standjes doet heb je toch ook meerdere vlekken?
tuurlijk...dat wel...of 1 grote vlek...
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:16:05 #273
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455591
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef J.J.McKay het volgende:
tuurlijk...dat wel...of 1 grote vlek...
Dan begrijpen we elkaar. Ieder zn natte plek, mooi compromis.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:16:55 #274
54932 J.J.McKay
pi_30455606
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:16 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dan begrijpen we elkaar. Ieder zn natte plek, mooi compromis.
we zouden geen compromissen sluiten...
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:17:52 #275
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455628
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:16 schreef J.J.McKay het volgende:
we zouden geen compromissen sluiten...
Alleen over wie dr in de nattigheid ligt volgens coz
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:18:43 #276
90061 coz
pi_30455643
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:12 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Oh ja, ook gruwelijk: "en nu?" Lig je net lekker een beetje op te bouwen, whap, alles weg.
"ben je er nou al bijna , toen ik het net vroeg kreeg ik geen antwoord "

weet je zeker dat je geen grapjes maakt , niet dat ik altijd met vrouwen om kan gaan maar dit ....
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:19:34 #277
54932 J.J.McKay
pi_30455670
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Alleen over wie dr in de nattigheid ligt volgens coz
volgens coz ja, volgens mij niet
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:21:46 #278
90061 coz
pi_30455735
over mijn nattigheid maak ik geen probleem , (daar heb je trouwens ook van die rubberen dingen voor, knoopje klaar .. maar goed als de relatie wat vordert .. ) over haar nattigheid stiekem ook niet maar om daar nou elke nacht ....
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:22:04 #279
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455742
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:18 schreef coz het volgende:
weet je zeker dat je geen grapjes maakt , niet dat ik altijd met vrouwen om kan gaan maar dit ....
Ah niet alle mannen zijn zo hoor. Maar tis ook niet dat ik t over één slechte ervaring heb ofzo. Toch zeker de helft gedraagt zich als een eersteklas muts (imo). Worden ze onzeker, gaan ze liggen miepen, bleh. En als je dan zegt dat je het niet zo naar je zin hebt (want je houdt niet van gemiep) raakt hun ego gekwetst en dan houd het nooit meer op met mauwen
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:24:42 #280
54932 J.J.McKay
pi_30455818
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:22 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ah niet alle mannen zijn zo hoor. Maar tis ook niet dat ik t over één slechte ervaring heb ofzo. Toch zeker de helft gedraagt zich als een eersteklas muts (imo). Worden ze onzeker, gaan ze liggen miepen, bleh. En als je dan zegt dat je het niet zo naar je zin hebt (want je houdt niet van gemiep) raakt hun ego gekwetst en dan houd het nooit meer op met mauwen
dan zoek je de verkeerde mannen uit... :p
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:25:08 #281
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455831
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:21 schreef coz het volgende:
over haar nattigheid stiekem ook niet maar om daar nou elke nacht ....
Gheheheh na een van mn eerste bi-ervaringen werd ik wakker en ik dacht, hm, speculaas (ik word nooit meteen helemaal wakker). Was ik in mn slaap zo gedraaid dat ik dus de natte plek van heeeel dichtbij kon, euh, bekijken.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:26:47 #282
54932 J.J.McKay
pi_30455875
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:25 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Gheheheh na een van mn eerste bi-ervaringen werd ik wakker en ik dacht, hm, speculaas (ik word nooit meteen helemaal wakker). Was ik in mn slaap zo gedraaid dat ik dus de natte plek van heeeel dichtbij kon, euh, bekijken.
speculaas??? hmmmmmz, ben benieuwd wat voor vrouw dat was...
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:27:30 #283
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455893
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:24 schreef J.J.McKay het volgende:
dan zoek je de verkeerde mannen uit... :p
Ik heb geen smaak, zoals ik net al zei. Ik zou tegen mezelf beschermd moeten worden. Maar als mn vrienden iemand aanwijzen vind ik ze meestal saai/ lelijk.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:27:57 #284
90061 coz
pi_30455906
* coz behoort self proclaimed tot de betere helft van de betere helft ..
maar kan helaas wel zo tactisch als een cactus uit de hoek komen in de uhm , voorrondes .. niet dat ik one nighters echt opzoek ofzo maar ik vind van me zelf dat ik beter in verwennen dan versieren ben
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:28:14 #285
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455914
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:26 schreef J.J.McKay het volgende:
speculaas??? hmmmmmz, ben benieuwd wat voor vrouw dat was...
Ik vind het wel vaker naar speculaas ruiken
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:29:32 #286
54932 J.J.McKay
pi_30455948
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef coz het volgende:
* coz behoort self proclaimed tot de betere helft van de betere helft ..
maar kan helaas wel zo tactisch als een cactus uit de hoek komen in de uhm , voorrondes .. niet dat ik one nighters echt opzoek ofzo maar ik vind van me zelf dat ik beter in verwennen dan versieren ben
sluit me hierbij aan...
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:30:01 #287
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455958
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef coz het volgende:
ik vind van me zelf dat ik beter in verwennen dan versieren ben
Nah is toch mooi, versieren hoef je maar 1x te doen....
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:30:06 #288
54932 J.J.McKay
pi_30455961
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:28 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik vind het wel vaker naar speculaas ruiken
dan moet je me toch echt eens bellen of je lakens opsturen..ben dat dus echt nog nooit tegengekomen!
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:31:09 #289
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30455987
Ik bedoel, ik moet er niet aan denken dat je 's morgens wakker word en je omdraaid naar je one night stand, en hij "kom je hier vaker? wil je wat drinken? wat heb je mooie ogen!"
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:33:22 #290
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30456045
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:30 schreef J.J.McKay het volgende:
dan moet je me toch echt eens bellen of je lakens opsturen..ben dat dus echt nog nooit tegengekomen!
Ehm, nee

Sommige vrouwen hebben dat, volgens mij word het meer (duidelijker) als je de g-plek pakt. Volgens mij is het ook niet hoe die vrouwen standaard ruiken, je moet er wel wat voor doen
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:34:07 #291
90061 coz
pi_30456062
hmmmm , geil is geil ...
de link met speculaas weet ik niet , er zit wel iets heel typerends in , bijna zoetig
smaakt trouwens niet naar speculaas
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:34:09 #292
54932 J.J.McKay
pi_30456063
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:33 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ehm, nee

Sommige vrouwen hebben dat, volgens mij word het meer (duidelijker) als je de g-plek pakt. Volgens mij is het ook niet hoe die vrouwen standaard ruiken, je moet er wel wat voor doen
ik doe genoeg, maar ruik toch alleen speculaas in Sinterklaas-tijd
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:34:37 #293
54932 J.J.McKay
pi_30456077
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef coz het volgende:
hmmmm , geil is geil ...
de link met speculaas weet ik niet , er zit wel iets heel typerends in , bijna zoetig
smaakt trouwens niet naar speculaas
dan was ik er helemaal niet weg te slaan!!! hahahha
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:35:43 #294
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30456103
Nee smaakt er niet naar idd maar ach van speculaas heb ik meestal zo tegen november ook al weer genoeg gehad... Dus het is misschien maar beter ook
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:37:01 #295
90061 coz
pi_30456144
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:31 schreef dafjedaf het volgende:
Ik bedoel, ik moet er niet aan denken dat je 's morgens wakker word en je omdraaid naar je one night stand, en hij "kom je hier vaker? wil je wat drinken? wat heb je mooie ogen!"
! !
kom je hier vaker

nou wat ik zo hoor over die boys die jij aan de haak hebt geslagen , nog een keer meegemaakt of .....
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:37:26 #296
54932 J.J.McKay
pi_30456163
hahahaahahahhaha, ga je over op de sjokolaaaa
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:38:08 #297
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30456184
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:37 schreef coz het volgende:
nou wat ik zo hoor over die boys die jij aan de haak hebt geslagen , nog een keer meegemaakt of .....
Wat bedoel je? *volgt de zin niet helemaal*
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:39:28 #298
90061 coz
pi_30456226
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik heb geen smaak, zoals ik net al zei. Ik zou tegen mezelf beschermd moeten worden. Maar als mn vrienden iemand aanwijzen vind ik ze meestal saai/ lelijk.
en in welke toko doen ze dat dan
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:39:29 #299
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_30456227
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:37 schreef J.J.McKay het volgende:
hahahaahahahhaha, ga je over op de sjokolaaaa
Jah als vrouwen (of mannen) nou eens naar purechocoladepepernoten zouden smaken...

*denkt na*

... had ik waarschijnlijk een serieuze verslavingsproblematiek
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:41:10 #300
90061 coz
pi_30456273
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Wat bedoel je? *volgt de zin niet helemaal*
of je nog eens zoiets stoms in de morgen hebt gehoord , naast het stoms in bed

verder begon over vaginisme --> sexchat
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:41:13 #301
54932 J.J.McKay
pi_30456274
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Jah als vrouwen (of mannen) nou eens naar purechocoladepepernoten zouden smaken...

*denkt na*

... had ik waarschijnlijk een serieuze verslavingsproblematiek
*smeert zichzelf in met pepernoten en sjoko en gaat bij Daf in dr schoen liggen*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')