gelukkig...quote:
niet meedoen aan die durf-programma's dan is de kans dat je tussen die moet kiezen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jawel hoor.Maar als ik zou moeten kiezen tussen het opdrinken van een beker menstruatiebloed en het opdrinken van een beker urine, dan koos ik voor de urine.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef dafjedaf het volgende:
Als jij je vriendin neukt waar de urine er uit komt den ik niet dat je van vaginisme kunt spreken maar meer van topografische verwarring.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jawel hoor.Maar als ik zou moeten kiezen tussen het opdrinken van een beker menstruatiebloed en het opdrinken van een beker urine, dan koos ik voor de urine.
Menstruatiebloed is niet bepaald schoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heel ander onderwerp overigens maar eigenlijk is het raar, urine is puur "afval" en bloed is relatief schoon. (weet niet hoe dat zit met menstruatiebloed overigens, zit ook nog slijm e.d. tussen geloof ik?
)
Als je zou moeten kiezen kies je dus liever voor een glas afval dan voor relatief schoon bloed?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als jij je vriendin neukt waar de urine er uit komt den ik niet dat je van vaginisme kunt spreken maar meer van topografische verwarring.
Heb je gelijk in! Misschien dat dat er ook wel aan ontbrak, misschien hebben we er gewoon veel te ernstig over gedaan al die tijd. Waardoor het steeds zwaarder ging wegen. En ik steeds meer gespannen werd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Beetje humor is nooit weg, ook in bed niet trouwens.
Meen me te herinneren dat zelfs menstruatiebloed redelijk steriel is maar het is al lang geleden dat ik in de schoolbanken zat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Menstruatiebloed is niet bepaald schoon.Er zit slijm tussen, soms oud bloed / bloedstolsels van de vorige menstruatie...
Urine is gewoon water met wat afvalstoffen en mineralen. Het schijnt zelfs gezond te zijn om je ochtendurine te drinken. Niet dat ik er voor de lol aan zou beginnen...
Die kans is heel groot. Maar seks moet een feestje zijn, geen lijdensweg en zéker geen plicht!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef M_Frohike het volgende:
Heb je gelijk in! Misschien dat dat er ook wel aan ontbrak, misschien hebben we er gewoon veel te ernstig over gedaan al die tijd. Waardoor het steeds zwaarder ging wegen. En ik steeds meer gespannen werd.![]()
Nou ja, in het begin komt er vaak wat bruin bloed. Dat is bij mijn weten oud bloed. Hoe het precies zit verder weet ik eigenlijk niet. Ik vind menstruatiebloed iig niet zo fris. Het ruikt ook niet prettig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:18 schreef hollander172 het volgende:
Meen me te herinneren dat zelfs menstruatiebloed redelijk steriel is maar het is al lang geleden dat ik in de schoolbanken zat.
Overigens, bloedstolsels van de vorige menstruatie?Dat lijkt me niet gezond eigenlijk... Je lichaam stoot dat in de tussentijd toch af of neemt het op?
Teach me.
Gheheheh ik heb hier onlangs mn vader over voorgelicht. Zijn laatste ex beweerde uitermate stellig dat dr plas daar uit kwam (vagina). Toen ik tegen haar zei dat ze getikt was en een lesje biologie nodig had, zei ze dat het was omdat zij veel ouder is dan ik en dat het bij vrouwen na de menopauze anders werkt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:16 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen.........
Je snapt wat ik bedoel, klaar.
Tsja bij ons is dat weldegelijk aanwezig, soms lukt het mij bijv. niet om een erectie te krijgen (kan de beste gebeuren en na veel drank is het soms ook niet verwonderlijk) en dan vraag ik gewoon of mijn vriendin hem "wakker" kan krijgen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Heb je gelijk in! Misschien dat dat er ook wel aan ontbrak, misschien hebben we er gewoon veel te ernstig over gedaan al die tijd. Waardoor het steeds zwaarder ging wegen. En ik steeds meer gespannen werd.![]()
Dank voor de tips!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef dafjedaf het volgende:
*zwaait naar Lupa* long time no see babe!
TS, ik heb er ook last van gehad, bij mij was het wel na een nare ervaring, maar ik ben gewoon begonnen met het dunste wat ik kon vinden (zo'n balpen omhulsel en dan wat er omheen, latex handschoen ofzo). Eerst helemaal wennen aan alles zoals Lupa zegt met een spiegel en er aan zitten enzo. Later heb ik mezelf er echt aan leren wennen dat het fijn voelt om er iets in te hebben, door te masturberen met iets er in. Je moet gewoon heel klein beginnen, een heel klein stukje er in (of zelfs alleen er tegen aan) en dan langzaam opbouwen naar een beetje groter, een beetje bewegen etc. Maar je moet alleen een stapje verder gaan als je je comfortabel voelde bij het vorige. En glijmiddel, veel er van. Ik heb er nu totaal geen last meer van, ik vind het nu juist heerlijk.
Knijpt het bij jou ook samen als je bijv. kijkt naar seks op tv ofzo?
WTF? Mijn god, ik verbaas me erover hoe weinig sommige vrouwen van hun eigen lijf weten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef dafjedaf het volgende:
Gheheheh ik heb hier onlangs mn vader over voorgelicht. Zijn laatste ex beweerde uitermate stellig dat dr plas daar uit kwam (vagina). Toen ik tegen haar zei dat ze getikt was en een lesje biologie nodig had, zei ze dat het was omdat zij veel ouder is dan ik en dat het bij vrouwen na de menopauze anders werkt.![]()
Ik kan niet wachten tot mijn urinebuis word omgelegd!![]()
Das bij mij dus echt een manier om het in een keer *floep* aangespannen te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef coz het volgende:
trouwens ooit eens jezelf geblindoekt laten verwennen ....... ?
Ik verbaasde me er meer over dat ze zo weinig wist period. Van haar kwam ook de uitleg van een rond blauw bord met een witte pijl "dit geeft aan dat je hier in kunt, maar het hoeft niet.. we zijn hier op het platteland (snelweg enschede-hengelo) en daar heb je veel doodlopende wegen, dus zo geven ze aan dat je hier in kúnt". Uhhuhquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
WTF? Mijn god, ik verbaas me erover hoe weinig sommige vrouwen van hun eigen lijf weten.
Dit lijkt me dus echt heel spannend, in de goede betekenis van het woord!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef coz het volgende:
ga iets creatiefs doen .. testen hoe goed je het onderscheid kan maken tussen een zacht kusje , een donsen veertje en , ... , ... , ..
Begeef me op gevaarlijk terrein nu want nog steeds man enzo maar dat bruinige is idd "oud" bloed, niet afkomstig van de vorige menstruatie maar van de huidige en dat maakt deel uit van de "doorbraak". (weet niet hoe ik het anders moet omschrijvenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, in het begin komt er vaak wat bruin bloed. Dat is bij mijn weten oud bloed. Hoe het precies zit verder weet ik eigenlijk niet. Ik vind menstruatiebloed iig niet zo fris. Het ruikt ook niet prettig.
Wat zegt dat over jouw vader?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er meer over dat ze zo weinig wist period. Van haar kwam ook de uitleg van een rond blauw bord met een witte pijl "dit geeft aan dat je hier in kunt, maar het hoeft niet.. we zijn hier op het platteland (snelweg enschede-hengelo) en daar heb je veel doodlopende wegen, dus zo geven ze aan dat je hier in kúnt". Uhhuh![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jouw vader?
Mèn, ik ben geen expert op het gebied van menstruatie. Ik heb er een hekel aan en van mij mogen ze het afschaffen. Meestal slik ik de pil een paar strips door (ook omdat ik migraine krijg als ik ongesteld ben). Bij mij is het zo dat er eerst altijd wat bruin bloed komt. Dat duurt een dag of anderhalf en dan komt het verse bloed. Als mijn menstruatie op z'n sterkst is, zit er vaak ook slijm bij en dat is echt wel een beetje viezig spul.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef hollander172 het volgende:
Begeef me op gevaarlijk terrein nu want nog steeds man enzo maar dat bruinige is idd "oud" bloed, niet afkomstig van de vorige menstruatie maar van de huidige en dat maakt deel uit van de "doorbraak". (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) Dat het niet lekker ruikt is logisch, het wordt niet voor niks door je lichaam afgestoten.
Volgens mij heeft het die kleur door de samenstelling, "vers" bloed is rood maar naarmate het langer "blijft liggen" wordt het bruiner.
Als ik het goed begrepen heb allemaal komt er eerst bloed vrij en gaat dat steeds meer over op de afstoot van de oude slijmlaag in je baarmoeder?
Excuse me for being wrong, blijf een man.
Ghehehehehe. Of over haar cupmaatquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zegt dat over jouw vader?
Of haarkleur.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ghehehehehe. Of over haar cupmaat![]()
achja , 2cts enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, kan me voorstellen dat een blindoek juist averechts werkt, want dan heb je helemaal geen controle meer. Is meer iets voor gevorderden.
Moet dit onder begeleiding van een of andere seksuoloog? Of kan ik dat ook op eigen houtje doen? Kan op internet alleen oefeningen vinden mbt zwangerschap en urineverlies...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:24 schreef dafjedaf het volgende:
TS als je niet weet wanneer je aanspant, is het slim om bekkenbodemspier oefeningen te gaan doen. Daardoor leer je aanvoelen wanneer je spant en wanneer niet, en daardoor kun je ook veel makkelijker expres ontspannen. Ik gebruikte ze vroeger ook maar nou juist omgekeerd, ff extra aanspannen om man in kwestie een zetje in de goede richting te geven
Kan alleen, is overigens dezelfde oefening.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Moet dit onder begeleiding van een of andere seksuoloog? Of kan ik dat ook op eigen houtje doen? Kan op internet alleen oefeningen vinden mbt zwangerschap en urineverlies...![]()
íe kom'e oek ût twen'equote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef dafjedaf het volgende:
snelweg enschede-hengelo
Kun je zelf ook wel. Op internet is vast van alles te vinden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef M_Frohike het volgende:
Moet dit onder begeleiding van een of andere seksuoloog? Of kan ik dat ook op eigen houtje doen? Kan op internet alleen oefeningen vinden mbt zwangerschap en urineverlies...![]()
verwacht inderdaad dat one night stands en vakantieliefdes ..... uhm , nouja laat ik als man zijnde 99% van de mannen icm one nighters en vakantieliefdes maar even inschatten als niet bepaald geduldig en romantisch ingesteld ... maar laat ik dan ook als geduldige man er een positieve note aan geven , ze bestaan wel als soort dus wel .. ergensquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Dit lijkt me dus echt heel spannend, in de goede betekenis van het woord!![]()
Mijn ex was mijn eerste en enige... maar zoals gezegd kan ik ook met 'vakantieliefdes' niet vooruit.
Ik denk wel dat dit echt helemaal bij mij ligt, ik ga bij voorbaat al uit van pijn, maakt niet uit wie de partner is.
Ik weet niet hoe het met Lupa zit maar meestal als mannen over blinddoeken beginnen zijn ze wel wat anders van plan dan je alleen een beetje met een veertje kietelen in mijn ervaringquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef coz het volgende:
maar bedoelde dus meerdere van dat soort sessies en steeds dichter in de buurt van de vagina te eindigen er niet direct in dus .. ben ik nou zó cryptisch![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef dafjedaf het volgende:
Ik weet niet hoe het met Lupa zit maar meestal als mannen over blinddoeken beginnen zijn ze wel wat anders van plan dan je alleen een beetje met een veertje kietelen in mijn ervaring![]()
Maar das het probleem heh! Ik hoef ook helemaal geen gevoelige geduldige vakantieliefde, ik wil ook gewoon s ff kunnen knallen voor een avondje! Klinkt vreselijk goedkoop maar goed ik heb ook behoeftes! Frustrerend wordt het als je daar niets mee kan doen!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef coz het volgende:
[..]
verwacht inderdaad dat one night stands en vakantieliefdes ..... uhm , nouja laat ik als man zijnde 99% van de mannen icm one nighters en vakantieliefdes maar even inschatten als niet bepaald geduldig en romantisch ingesteld ... maar laat ik dan ook als geduldige man er een positieve note aan geven , ze bestaan wel als soort dus wel .. ergens![]()
tja .. mannenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met Lupa zit maar meestal als mannen over blinddoeken beginnen zijn ze wel wat anders van plan dan je alleen een beetje met een veertje kietelen in mijn ervaring![]()
Hahaha ik begrijp ZO wat je bedoelt... En geloof me, als je gewoon doet wat ik heb gedaan, jezelf openstelt (npi) en er tijd en moeite in wil steken (anpi) lukt je dat. Na wat er met mij gebeurt was, heb ik het mezelf als doel gestelt op den duur te kunnen neuken als ik dat wou, zonder gezeik, met wie dan ook die ik uitkies. En dat is gelukt. Serieus, het is al het geouwehoer waard, niet alleen vanwege de seks maar ook omdat je je gewoon keigoed over jezelf voelt als je het voor mekaar krijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef M_Frohike het volgende:
Maar das het probleem heh! Ik hoef ook helemaal geen gevoelige geduldige vakantieliefde, ik wil ook gewoon s ff kunnen knallen voor een avondje! Klinkt vreselijk goedkoop maar goed ik heb ook behoeftes! Frustrerend wordt het als je daar niets mee kan doen!!![]()
Gheheheh ach romantiek was toch alleen maar leuk voordat het commercieel werdquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:47 schreef coz het volgende:
tja .. mannen![]()
zijn behoorlijk slecht voor mijn imago als romanticus![]()
De enige hoop voor de mensheid is dat vrouwen uiteindelijk evolueren tot wezens die intens geilen op een beetje onhandig gefriemel aan hun borsten en dan 4 minuten wippen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
De enige hoop voor de mensheid is dat vrouwen uiteindelijk evolueren tot wezens die intens geilen op een beetje onhandig gefriemel aan hun borsten en dan 4 minuten wippen.
Tegen die tijd zullen we waarschijnlijk ook ingebouwde flessenopeners hebben voor wanneer er niet gewipt word.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef dafjedaf het volgende:
De enige hoop voor de mensheid is dat vrouwen uiteindelijk evolueren tot wezens die intens geilen op een beetje onhandig gefriemel aan hun borsten en dan 4 minuten wippen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Doe jij het met mannen van 16?
Nav. het onderwerp en mijn gedachten daarbij (sex en dus niet het vaginismequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Maar das het probleem heh! Ik hoef ook helemaal geen gevoelige geduldige vakantieliefde, ik wil ook gewoon s ff kunnen knallen voor een avondje! Klinkt vreselijk goedkoop maar goed ik heb ook behoeftes! Frustrerend wordt het als je daar niets mee kan doen!!![]()
romatiek heeft bij mij niets te maken met een bosje bloemen en een valentijnskaartjequote:Gheheheh ach romantiek was toch alleen maar leuk voordat het commercieel werd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |