Dat lijkt me alleen maar goed. Denk dat het 't beste is om hier eerst zelf uit te komen voor je weer aan een minnaar begint.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef M_Frohike het volgende:
@JJ: nee, geen partner op dit moment.
En nu je weet dat het vaginisme is ga je het maar helemaal niet meer proberen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
We dachten destijds allebei dat dat de beste manier was, gewoon veel en vaak zodat het gewenning wordt of zo.... Begrijp nu dat het zo HELEMAAL niet werkt maar goed, ik had toen ook nog nooit van vaginisme gehoord en dacht dus dat het iets lichamelijks was dat door veel sex te hebben wel zou slijten of zo....![]()
er zijn genoeg mannen die gewoon doorduwen en alleen aan hun eigen fun denken....quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat dit normaal is bij de meeste mensen?
Heb ik nou zo'n raar beeld over de wereld en de mensen die hem bevolken?
Zolang je geen kinderwens hebt is sex gewoon fun en zodra het dat niet meer is zit je fout.
Andere vraag, wordt TS bij het masturberen of denken aan sex wel vochtig? Ofwel zijn de normale sexuele reflexen wel aanwezig?![]()
Ik vind mijn eigen luchtje altijd heerlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit
Ja dat denk ik ook. Dat scheelt een hoop gespannenheid!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen maar goed. Denk dat het 't beste is om hier eerst zelf uit te komen voor je weer aan een minnaar begint.
kans is wel groot , maar ik zou 'de deur' voor haar ook niet dichtsmijten ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:36 schreef J.J.McKay het volgende:
aan de andere kant; one-night-stands zitten er niet in...(als je daarvoor in bent)
It's all in the mind.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
We dachten destijds allebei dat dat de beste manier was, gewoon veel en vaak zodat het gewenning wordt of zo.... Begrijp nu dat het zo HELEMAAL niet werkt maar goed, ik had toen ook nog nooit van vaginisme gehoord en dacht dus dat het iets lichamelijks was dat door veel sex te hebben wel zou slijten of zo....![]()
Natuurlijk wel. Maar ze zal eerst met zichzelf in het reine moeten komen voordat er ook maar IETS lukt met een man.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef HassieBassie het volgende:
En nu je weet dat het vaginisme is ga je het maar helemaal niet meer proberen?
Dat heeft ze al verteld.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef coz het volgende:
ts , hoe zit het met ontvangen van orale sex (dus inclusief een heel lang voorspel )
of is het daar nog nooit van gekomen ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen luchtje altijd heerlijk.![]()
Mwah heb weleens van vrienden gehoord dat ze zelfs niet mochten masturberen in een relatie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
er zit een groot verschil tussen wachten en EEUWIG wachten...
is al gevraagd en beantwoord...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef coz het volgende:
ts , hoe zit het met ontvangen van orale sex (dus inclusief een heel lang voorspel )
of is het daar nog nooit van gekomen ?
Dat vind ik wel zo triest... Maar er schijnen nog steeds aardig wat vrouwen te zijn die dat bijna als een soort vreemdgaan zien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef hollander172 het volgende:
Mwah heb weleens van vrienden gehoord dat ze zelfs niet mochten masturberen in een relatie.![]()
Anders ik wel.quote:Geen sex + niet mogen masturberen = dat hou ik misschien een paar weken vol maar dan "moet" ik toch echt even.![]()
Als een partner mij dat ontzegd dan ben ik snel weg.
I like Lupa already...nog vrijgezel???quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo triest... Maar er schijnen nog steeds aardig wat vrouwen te zijn die dat bijna als een soort vreemdgaan zien.
[..]
Anders ik wel.
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef J.J.McKay het volgende:
is al gevraagd en beantwoord...
Hmjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef J.J.McKay het volgende:
I like Lupa already...nog vrijgezel???![]()
Dat zou ik nooit van iemand vragen!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah heb weleens van vrienden gehoord dat ze zelfs niet mochten masturberen in een relatie.![]()
Geen sex + niet mogen masturberen = dat hou ik misschien een paar weken vol maar dan "moet" ik toch echt even.![]()
Als een partner mij dat ontzegd dan ben ik snel weg.
je bent wel heel oud...geboortedatum: 0000-00-00quote:
Ik zie het ook niet als normaal eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat vind ik wel zo triest... Maar er schijnen nog steeds aardig wat vrouwen te zijn die dat bijna als een soort vreemdgaan zien.
Idd, ik ben zelf ook maar een mens met verlangens en gevoelens.quote:Anders ik wel.
Oh, staat mijn geboortedatum er niet? Zal ik even veranderen. Ik ben van '77.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:53 schreef J.J.McKay het volgende:
je bent wel heel oud...geboortedatum: 0000-00-00
Heb je het nu over mijn beroep? Het gebeurt wel eens dat ik het écht niet kan laten om iets heel ergs te verbeteren, maar over het algemeen til ik er niet zo heel zwaar aan.quote:ben je zo een verbeterende tante als het om NL gaat?
en ik denk dat ik een idee heb waarom jullie beiden zeggen dat het al gevraagd isquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef M_Frohike het volgende:
Das juist een heel logische vraag! Ook daarbij kon ik me nauwelijks ontspannen.. Aan de ene kant vond ik het wel heel lekker en wilde ik er ook van genieten maar tegelijkertijd lukte het me gewoon niet altijd...
Ik kon me gewoon niet op het gevoel concentreren, ik maakte me zeg maar al zorgen over de penetratie die ging volgen!![]()
Gelukkig maar, heb al heel wat frustrerende verhalen gehoord. Inclusief vragen naar bevestiging of vreemdgaan in zo'n situatie wel okee is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit van iemand vragen!!![]()
Dat zou je best weleens handig kunnen gebruiken, mannen willen gewoon vroeg of laat een keer lekker neuken maar tot die tijd kan je ze zo "zoet" houden.quote:Gelukkig weet ik wel hoe ik mannen op andere manieren kan bevredigen!![]()
over je beroep ja...hahaha ik ben zelf ook zo hoor, al maak ik ook wel eens wat foutjes...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, staat mijn geboortedatum er niet? Zal ik even veranderen. Ik ben van '77.
[..]
Heb je het nu over mijn beroep? Het gebeurt wel eens dat ik het écht niet kan laten om iets heel ergs te verbeteren, maar over het algemeen til ik er niet zo heel zwaar aan.
Maar dan ben je toch gewoon een slappe zak, als je dat pikt? Kom op zeg, zoiets laat ik me niet zeggen. En de betreffende vrouw heeft waarschijnlijk een serieus probleem met eigenwaarde.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef hollander172 het volgende:
Gelukkig maar, heb al heel wat frustrerende verhalen gehoord. Inclusief vragen naar bevestiging of vreemdgaan in zo'n situatie wel okee is.(ja want ik mag helemaal niks etc.)
Dit is meer fotoboek-praat. Beetje offtopic.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef J.J.McKay het volgende:
van ' 77, dan ben je een laat 20er...(zie mn opmerking ergens hierboven...)
helemaal waar: ik heb een relatie gehad met een dame die erg met zichzelf in de knoop zat...als ik links keek, wilde zij weten naar wie ik keek, en met rechts psies tzelfde...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch gewoon een slappe zak, als je dat pikt? Kom op zeg, zoiets laat ik me niet zeggen. En de betreffende vrouw heeft waarschijnlijk een serieus probleem met eigenwaarde.
één keer , beide flink geilquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef M_Frohike het volgende:
Even een aan dit onderwerp gerelateerde vraag: Wat vinden de vrouwen hier (en de mannen trouwens ook) van sex tijdens de mensrtuatie?
Mijn eigen antwoord hierop zal vanzelf spreken..![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:01 schreef WillemB het volgende:
Damn... je zou het maar hebben. Succes d'r mee! Misschien moet je anders een vriendje zoeken met 'n kleine? Dat die er nog in past als hij "samentrekt".... of bedoel je dat het dan ook pijn bij jezelf doet?
't Geeft wat rotzooi, maarreh, als ik geil ben, dan ben ik geil en dan zal het me een rotzorg zijn. Overigens heb je speciale 'sponsjes' die je dan in kunt brengen zodat je niet bloedt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef M_Frohike het volgende:
Even een aan dit onderwerp gerelateerde vraag: Wat vinden de vrouwen hier (en de mannen trouwens ook) van sex tijdens de mensrtuatie?
boeien, in je fotoboek reageer je niet zo snel als nu...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is meer fotoboek-praat. Beetje offtopic.
Gee, thanx man!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
boeien, in je fotoboek reageer je niet zo snel als nu...
bovendien wordt t zo wat luchtiger voor TS...
Hoe krijg je die er weer uit dan? Of is dat een domme vraag...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
't Geeft wat rotzooi, maarreh, als ik geil ben, dan ben ik geil en dan zal het me een rotzorg zijn. Overigens heb je speciale 'sponsjes' die je dan in kunt brengen zodat je niet bloedt.
moet kunnen, alles is te wassen...en idd, zoals Luoa al zei, er zijn sponsjes te koop die lekker voorkomen. je moet me alleen niet om orale sex gaan vragen tijdens de menstruatie...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef M_Frohike het volgende:
Euhm, gewoon okee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef M_Frohike het volgende:
Gewoon, met je vingers.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef M_Frohike het volgende:
Hoe krijg je die er weer uit dan? Of is dat een domme vraag...
geen idee...Lupa???quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Bij mij komt de urine niet uit mijn vagina hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Mij maakt het overigens niks uit, technisch gezien zit er wat bloed bij maar het blijft natuurlijk gewoon de "uitgang" voor urine en dat is in mijn optiek "viezer" dan bloed.
En dat moet je door een man uitgelegd worden........quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nou het zit iets anders dan dat, heb je de OP gelezen? De boel is gewoon zodanig gespannen dat je er nauwelijks iets in krijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef WillemB het volgende:
M_Frohike, het was niet flauw bedoeld hoor? Ik ken het fenomeen toch ook niet... wil het écht zeggen dat de vagina he-le-maal afsluit als er maar enige geilheid in de buurt komt?
Je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mij komt de urine niet uit mijn vagina hoor.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef hollander172 het volgende:
Je gaat een beetje snel trouwens, we hadden het net nog over het probleem met "inbrengen" van voorwerpen e.d.
Beetje humor is nooit weg, ook in bed niet trouwens.quote:
Nee hoor, heel lief van je!quote:
Jawel hoor.quote:
Als jij je vriendin neukt waar de urine er uit komt den ik niet dat je van vaginisme kunt spreken maar meer van topografische verwarring.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Mij maakt het overigens niks uit, technisch gezien zit er wat bloed bij maar het blijft natuurlijk gewoon de "uitgang" voor urine en dat is in mijn optiek "viezer" dan bloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |