Errug vervelend!!!quote:Er is sprake van een vaginistische reactie als bij pogingen om geslachtsgemeenschap te hebben de spieren rondom de vagina zich samenknijpen, zonder dat de vrouw dit zelf wil. Gemeenschap is hierdoor niet mogelijk of alleen met veel moeite en pijn. Het spannen van de bekkenbodemspieren gebeurt soms al voor er iets (bv. penis, tampon of speculum) in de buurt van de vagina komt. Vrouwen die vaginistisch reageren denken vaak dat ze ‘te nauw’ zijn. Dit is echter bijna nooit het geval. Het nauwe gevoel wordt veroorzaakt door een verhoogde spanning van de bekkenbodemspieren.
dat schoot ook door mijn hoofd...maar 'went' de vagina dan aan de aanwezigheid van 'iets'???quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef Nuek het volgende:
En een vibrator kopen en jezelf ontdekken zou ook kunnen helpen volgens medici. Succes!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:17 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
dat schoot ook door mijn hoofd...maar 'went' de vagina dan aan de aanwezigheid van 'iets'???
Het probleem is, als ik een tampon al niet naar binnen krijg dan zal een vibrator al helemaal niet lukken!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef Nuek het volgende:
En een vibrator kopen en jezelf ontdekken zou ook kunnen helpen volgens medici. Succes!
Je kunt meer doen met een vibrator dan em alleen maar ergens in douwen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Het probleem is, als ik een tampon al niet naar binnen krijg dan zal een vibrator al helemaal niet lukken!![]()
nogmaals, heb je je huistarts al gevraagd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Het probleem is, als ik een tampon al niet naar binnen krijg dan zal een vibrator al helemaal niet lukken!![]()
Topic gaat te snel... dus maar ff quotten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:18 schreef RiDo78 het volgende:
Er staat hier al een topic van ergens...
Genoeg leesvoer
Volgens mij begreep je totaal niet wat ik er mee bedoeldequote:
ik begreep je wel, maar zij reageert er niet op...haar vagina reageert...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef Nuek het volgende:
[..]
Volgens mij begreep je totaal niet wat ik er mee bedoelde![]()
Oefenen maakt deel uit van het probleem op lossen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef JohnDDD het volgende:
Shit ik las veganisme. Nou, dan ben ik weer weg uit dit topic.
De vagina, in tegenstelling tot de eikel van een man, beschikt niet over een denkvermogen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:23 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ik begreep je wel, maar zij reageert er niet op...haar vagina reageert...
zij hoeft dus niet te wennen, dr vagina...
Ik geloof dat het in mijn geval al duidelijk was dat dát dus niet helpt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:22 schreef MouseOver het volgende:
Je hebt vaginisme en vaginisme. Het kan soms helpen om je gewoon eerst eens flink te laten vollopen, dan ontspan je vanzelf wel.
Als je het zelf allemaal al weet dan is er vast niets meer aan te doen. Ga eens een afspraak maken met een dokter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in mijn geval al duidelijk was dat dát dus niet helpt!![]()
ben je r zo 1???quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:24 schreef Nuek het volgende:
[..]
De vagina, in tegenstelling tot de eikel van een man, beschikt niet over een denkvermogen.
Zo'n idee had ik ook al ja, maar dat maakt toch weinig verschil...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef Kornovichvb het volgende:
Ik denk dat met alcoholische dranken van te voren het al stukken ontspannender gaat.
En omdat je je er dan 1x overheen zet, gaat het volgende keren waarschijnlijk ook makkelijker.
Nee, eigenlijk niet, waar zie je het staan dan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ik geloof dat het in mijn geval al duidelijk was dat dát dus niet helpt!![]()
Ik heb zelf een vagina en ik kan je vertellen dat mijn vagina voor een groot deel beinvloed wordt door de hersenen. Niet zozeer door wat er in de buurt van mijn vagina komt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ben je r zo 1???![]()
ff ontopic: blijkbaar kan haar vagina dus wel reageren op de aanwezigheid van vanalles-en-nog-wat.
Sorry heb je ff verkeerd begrepen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef MouseOver het volgende:
Nee, eigenlijk niet, waar zie je het staan dan?
Nee das het gekke eraan!quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alcohol is symptoombestrijding. Je zult de oorzaak weg moeten nemen.
Is er een duidelijk aan te wijzen oorzaak voor jouw vaginisme (bv. een verkrachting in het verleden)?
Aan je icon te zien ben je man..... Misschien dat je het probleem daar moet zoeken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Errug vervelend!!!![]()
Ik heb hier altijd al last van gehad maar weet pas sinds een paar weken dat het blijkbaar vaker voor komt en vaginisme heet. Sex met mijn inmiddels ex-vriend was iedere keer weer een lijdensweg... ook tampons kan ik niet dragen!![]()
Iemand ervaring hiermee en/of tips?
Er is ook niet altijd een directe aanleiding hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:39 schreef M_Frohike het volgende:
Nee das het gekke eraan!Ik heb nooit nare ervaringen gehad met sex, en de mindere ervaringen díe ik had kwamen juist door het vaginisme.
Bij mij kwam dus éérst het vaginisme en daarna de moeite met sex! Tenminste, dat is de conclusie die ik eruit trek.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Aan je icon te zien ben je man..... Misschien dat je het probleem daar moet zoeken?![]()
Er ligt idd doorgaans wel een angst aan ten grondslag, bewust of onbewust. Die angst zul je niet kwijtraken door oefenen met een man, denk ik. Van jezelf weet je dat je je geen pijn gaat doen, dat je niets hoeft te forceren. Dat neemt al een stressfactor weg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:39 schreef M_Frohike het volgende:
Hoewel ik denk ik wel altijd een beetje bang ben geweest voor penetratie.... maar weet niet waar dat vandaan komt.![]()
Heel manvriendelijke sig ookquote:Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that
Ja en anaal?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:42 schreef Allantois het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maar hoe zit het met de beleving van TS op orale sex?
Das juist een heel logische vraag! Ook daarbij kon ik me nauwelijks ontspannen.. Aan de ene kant vond ik het wel heel lekker en wilde ik er ook van genieten maar tegelijkertijd lukte het me gewoon niet altijd...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:42 schreef Allantois het volgende:
Misschien een rare vraag hoor, maar hoe zit het met de beleving van TS op orale sex?
Nee, het probleem is jouw negatieve gedachtengang mbt je vagina.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ouch!!quote:
Sinds wanneer volgt er altijd penetratie na orale sex?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Das juist een heel logische vraag! Ook daarbij kon ik me nauwelijks ontspannen.. Aan de ene kant vond ik het wel heel lekker en wilde ik er ook van genieten maar tegelijkertijd lukte het me gewoon niet altijd...
Ik kon me gewoon niet op het gevoel concentreren, ik maakte me zeg maar al zorgen over de penetratie die ging volgen!![]()
Lekker bezig dus, op die manier kom je er nooit vanaf.quote:Uit wanhoop heb ik zelfs af en toe organsmes gefaked.....![]()
Sporadisch... een remmende factor is hierbij ook dat ik noodgedwongen bij mijn ouders woon op dit moment, ik geen slot op mijn deur heb en er nog wel eens mensen zomaar mijn kamer binnen komen lopen.....quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt dus idd een soort penetratie-angst.
Probeer je wel eens met jezelf te oefenen?
Opzich best een logische gedachtengang, maar op orale sex hoeft toch niet per se coitus te volgen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Das juist een heel logische vraag! Ook daarbij kon ik me nauwelijks ontspannen.. Aan de ene kant vond ik het wel heel lekker en wilde ik er ook van genieten maar tegelijkertijd lukte het me gewoon niet altijd...
Ik kon me gewoon niet op het gevoel concentreren, ik maakte me zeg maar al zorgen over de penetratie die ging volgen!![]()
Uit wanhoop heb ik zelfs af en toe organsmes gefaked.....![]()
Je ouders zijn toch ook wel eens weg, of niet? Of ze liggen wel eens in bed? Kloppen ze niet als ze je kamer in willen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef M_Frohike het volgende:
Sporadisch... een remmende factor is hierbij ook dat ik noodgedwongen bij mijn ouders woon op dit moment, ik geen slot op mijn deur heb en er nog wel eens mensen zomaar mijn kamer binnen komen lopen.....Niet echt bevorderlijk voor de onspanning!
Dan is er altijd nog de badkamer. Bijkomend voordeel is dat daar over het algemeen een douchekop voor handen isquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Sporadisch... een remmende factor is hierbij ook dat ik noodgedwongen bij mijn ouders woon op dit moment, ik geen slot op mijn deur heb en er nog wel eens mensen zomaar mijn kamer binnen komen lopen.....Niet echt bevorderlijk voor de onspanning!
Nou bij mijn ex dus vaak wel. Achteraf gezien heeft hij het idd ook niet makkelijker gemaakt voor me, ook al dacht hij van wel. Het motto was dan: eerst maken we de boel een beetje vochtig dmv orale sex, vervolgens is het misschien makkelijker om naar binnen te komen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sinds wanneer volgt er altijd penetratie na orale sex?
En dat is dus waarom je alleen bezig moet en niet met een vent.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef M_Frohike het volgende:
Nou bij mijn ex dus vaak wel. Achteraf gezien heeft hij het idd ook niet makkelijker gemaakt voor me, ook al dacht hij van wel. Het motto was dan: eerst maken we de boel een beetje vochtig dmv orale sex, vervolgens is het misschien makkelijker om naar binnen te komen...
Ik denk ook dat er een beetje gene aan ten grondslag ligt. Ik wordt er ongemakkelijk van of zo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk echt dat je oplossing daar ligt: heel veel oefenen met jezelf.
Wat wil je dan wel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er een beetje gene aan ten grondslag ligt. Ik wordt er ongemakkelijk van of zo...![]()
Je word ongemakkelijk van masturberen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef M_Frohike het volgende:
Ik denk ook dat er een beetje gene aan ten grondslag ligt. Ik wordt er ongemakkelijk van of zo...![]()
wie niet??quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
als je thuis woont met een grote kans dat iemand je betrapt, kan ik me dat wel voorstellen hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je word ongemakkelijk van masturberen?
Met wat voor ideeën mbt seks ben je opgegroeid?
Op zich een goeie gedachte.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nou bij mijn ex dus vaak wel. Achteraf gezien heeft hij het idd ook niet makkelijker gemaakt voor me, ook al dacht hij van wel. Het motto was dan: eerst maken we de boel een beetje vochtig dmv orale sex, vervolgens is het misschien makkelijker om naar binnen te komen...
Bhaha dat durf ik nou echt niet meer te zeggen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
wie niet??
mag ik vragen hoe jong TS is?
fluisteren mag ook...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Bhaha dat durf ik nou echt niet meer te zeggen!![]()
Ik wil gewoon even weten wat ze precies met die gêne bedoelt. Heb het idee dat ze zich misschien tegenover zichzelf schaamt. Vandaar mijn vraag over opvoeding.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef J.J.McKay het volgende:
als je thuis woont met een grote kans dat iemand je betrapt, kan ik me dat wel voorstellen hoor...
Daar heeft het weinig mee te maken, ik ben juist heel vrij opgegroeid ook mbt sex. Mijn ouders zijn een soort overjarige hippies...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je word ongemakkelijk van masturberen?
Met wat voor ideeën mbt seks ben je opgegroeid?
Tot zover nog begrijpelijk, bij de meeste vrouwen zit het gevoel in de klit en niet in de binnenkant maar een lapje ertussen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef M_Frohike het volgende:
@Lupa: jawel maar ik ga nooit met een vinger naar binnen of zo. Ik doe het altijd met een lapje ertussen of zo....![]()
hippies...dan ben jij ergens tussen de 20 en 30 dus?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Daar heeft het weinig mee te maken, ik ben juist heel vrij opgegroeid ook mbt sex. Mijn ouders zijn een soort overjarige hippies...
Okee... Maar hoe is je houding ten opzichte van masturbatie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef M_Frohike het volgende:
Daar heeft het weinig mee te maken, ik ben juist heel vrij opgegroeid ook mbt sex. Mijn ouders zijn een soort overjarige hippies...
Mwah hou het even in je achterhoofd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ik gok achterin de 20, begin 30, anders zou ze het wel gewoon zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
hippies...dan ben jij ergens tussen de 20 en 30 dus?
psies, ik vind het ook niet belangrijk om te weten, was alleen nieuwsgierigquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom zou je je trouwens schamen voor je leeftijd? Die doet er weinig toe. Dit komt voor bij alle leeftijden, maar veel vrouwen blijven er jammer genoeg jaren mee rondlopen. Wat het alleen maar erger maakt, want het is een vicieuze cirkel waar je in zit.
Heb ik wel s gedaan ja oa in mijn pogingen een tampon naar binnen te krijgen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TS, ben je wel eens met je benen wijd voor een spiegel gaan zitten? Serieus. pak eens een handspiegel en bekijk de boel daar. Onderzoek jezelf. En leer vooral van je eigen lijf houden, ik heb het idee dat daar misschien iets ontbreekt...
Dat weet ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
psies, ik vind het ook niet belangrijk om te weten, was alleen nieuwsgierig
@Hassie: da's bullshit...vrouwen achter in de 20 zijn meestal de mooiste vrouwen die er rondlopen.
Ik denk dat we de oorzaak nu wel te pakken hebben... Daar zou ik maar eens aan gaan werken. Ik roep maar een ideetje: begin eens om op internet plaatjes / filmpjes te bekijken van vrouwen die met zichzelf bezig zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef M_Frohike het volgende:
Heb ik wel s gedaan ja oa in mijn pogingen een tampon naar binnen te krijgen...![]()
@hollander: weet niet of 'vies' het goede woord is... of misschien ook welIk zit er in ieder geval niet graag aan zonder iets ertussen. Ik had btw geen probleem om aan mijn vriend te zitten, ook met pijpen heb ik geen probleem
![]()
Ok dan, 23 jaar.
mss is het wel een goed idee om onder de douche te beginnen met het aanraken van jezelf.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Heb ik wel s gedaan ja oa in mijn pogingen een tampon naar binnen te krijgen...![]()
@hollander: weet niet of 'vies' het goede woord is... of misschien ook welIk zit er in ieder geval niet graag aan zonder iets ertussen. Ik had btw geen probleem om aan mijn vriend te zitten, ook met pijpen heb ik geen probleem
![]()
Ok dan, 23 jaar.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef Nuek het volgende:
mentale blokkade anyone ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef M_Frohike het volgende:
Maar dan ga je er dus van uit dat een vagina inderdaad 'vies' is en eerst gewassen moet worden...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef J.J.McKay het volgende:
mss is het wel een goed idee om onder de douche te beginnen met het aanraken van jezelf.
wie weet is dat het 'vies' gevoel dan weg...
zo bedoel ik het niet, maar TS weet niet psies of ze het vies vindt...wie weet helpt t.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan ga je er dus van uit dat een vagina inderdaad 'vies' is en eerst gewassen moet worden...
Ja ik denk t wel een beetje..quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hiervoor is een dildo trouwens ook een goed begin. Neem een (bij voorkeur geribbelde i.v.m. stimulatie) dildo, smeer er glijmiddel op en masturbeer daarmee. Zonder iets ertussen. Zo hoef je niet met je handen je vagina aan te raken en kun je wennen aan het gevoel.
Schaamde je je ook voor je vagina t.o.v. je minnaar(s)?
heb je nu een partner?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ja ik denk t wel een beetje..Maar dat heb ik nooit met die woorden tegen m gezegd.
Trouwens bedankt voor alle tips tot nu toe, fijn dat er mensen zijn die het serieus nemen en meedenken!![]()
![]()
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit en bekijk idd andere vrouwen eens om te ontdekken dat je vagina waarschijnlijk met een bepaald type vagina overeen komt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat we de oorzaak nu wel te pakken hebben... Daar zou ik maar eens aan gaan werken. Ik roep maar een ideetje: begin eens om op internet plaatjes / filmpjes te bekijken van vrouwen die met zichzelf bezig zijn.
Kun je ook uitleggen waaróm je jezelf niet graag aanraakt 'daar'?
jullie hebben vast een goede discussie erover gehad...TS dus niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit en bekijk idd andere vrouwen eens om te ontdekken dat je vagina waarschijnlijk met een bepaald type vagina overeen komt.
Probeer eens te masturberen zonder iets ertussen. Ga niet direct voor het orgasme maar probeer gewoon eens hoe je op elke aanraking reageert.
Wat ik als man heb gemerkt is dat vrouwen al naar gelang hun bui op dat moment meer of minder gesloten zijn. Soms is het echt zonder voorspel meteen rammen en soms lukt het helemaal niet wat je ook probeert.
Mijn vriendin geeft dat dan ook gewoon aan, zegt ze terwijl ik bezig ga "sorry maar het lukt gewoon even niet". Fair enough, niet leuk maar wel eerlijk en het voorkomt dat we beiden gefrustreerd raken omdat het niet lukt.![]()
alsin ,quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
mentale blokkade anyone ?
probeer je clitoris is ofzo ???
psies, en elke vent die het niet kan opbrengen, is jou niet waard...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
edit: ik bedoel hiermee het orgasme, bij jou gaat het bij de penetratie al mis. Geef het gewoon aan en elke goeie gozer zal dan gewoon geduld hebben, voor jou misschien het nodige teken om te kunnen ontspannen zonder die druk erbij te hebben.
Goeie tips, danks!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit en bekijk idd andere vrouwen eens om te ontdekken dat je vagina waarschijnlijk met een bepaald type vagina overeen komt.
Probeer eens te masturberen zonder iets ertussen. Ga niet direct voor het orgasme maar probeer gewoon eens hoe je op elke aanraking reageert.
Wat ik als man heb gemerkt is dat vrouwen al naar gelang hun bui op dat moment meer of minder gesloten zijn. Soms is het echt zonder voorspel meteen rammen en soms lukt het helemaal niet wat je ook probeert.
Mijn vriendin geeft dat dan ook gewoon aan, zegt ze terwijl ik bezig ga "sorry maar het lukt gewoon even niet". Fair enough, niet leuk maar wel eerlijk en het voorkomt dat we beiden gefrustreerd raken omdat het niet lukt.![]()
edit: ik bedoel hiermee het orgasme, bij jou gaat het bij de penetratie al mis. Geef het gewoon aan en elke goeie gozer zal dan gewoon geduld hebben, voor jou misschien het nodige teken om te kunnen ontspannen zonder die druk erbij te hebben.
ben je bang voor een nieuwe jongen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Goeie tips, danks!![]()
@JJ: nee, geen partner op dit moment.
Nee nooit eigenlijk, ging gewoon vanzelf.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
jullie hebben vast een goede discussie erover gehad...TS dus niet.
dan ben jij een van de weinigen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijk, ging gewoon vanzelf.Zij gaf het gewoon een keer aan, ik accepteerde dat zonder druk uit te oefenen en sindsdien werkt dat tussen ons zo.
Dat werkt overigens twee kanten op, soms heb ik zelf geen zin of weet ik al vantevoren dat ik geen orgasme ga krijgen en dan zeg ik het ook eerlijk.
Als ik wel zin heb maar te moe oid voor een orgasme ben dan heeft ze de keus om al dan niet bezig te gaan. Als ik echt geen zin heb dan legt ze zich daarbij neer net zoals ik dat andersom zou doen.
TS mag zich weleens uit d'r hoofd laten praten dat "dingen" moeten, zoals bijv. de penetratie na de orale sex.Niks moet, alles mag, geef het gewoon eerlijk aan en een groot deel van de blokkade is al verdwenen.
Nee dat niet, heb zelfs heel veel behoefte aan een beetje liefde!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ben je bang voor een nieuwe jongen?
Ook daar zit een grens aan, je kan iemand niet eeuwig laten wachten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
psies, en elke vent die het niet kan opbrengen, is jou niet waard...
geldt volgens mij op veel vlakken alquote:
iedereen heeft behoeft aan wat liefde...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb zelfs heel veel behoefte aan een beetje liefde!![]()
Maar wel voor de sex dus. Op vakantie had ik een leuke jongen ontmoet en heb daar ook mee zitten vozen maar wanneer het voor mijn gevoel te dichtbij komt (en dat is al voordat de rits opengaat!!) dan spant iedere spier zich aan en is het helemaal over! Terwijl ik dan eigenlijk best verder wil en ook wel zin heb... erg frustrerend!![]()
We dachten destijds allebei dat dat de beste manier was, gewoon veel en vaak zodat het gewenning wordt of zo.... Begrijp nu dat het zo HELEMAAL niet werkt maar goed, ik had toen ook nog nooit van vaginisme gehoord en dacht dus dat het iets lichamelijks was dat door veel sex te hebben wel zou slijten of zo....quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef hollander172 het volgende:
TS mag zich weleens uit d'r hoofd laten praten dat "dingen" moeten, zoals bijv. de penetratie na de orale sex.Niks moet, alles mag, geef het gewoon eerlijk aan en een groot deel van de blokkade is al verdwenen.
er zit een groot verschil tussen wachten en EEUWIG wachten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook daar zit een grens aan, je kan iemand niet eeuwig laten wachten.Dat moet je ook respecteren want die ander heeft ook gewoon behoeftes.
Desondanks zou je je nooit gedwongen moeten voelen, dat is ook helemaal de intentie niet van sex.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
dan ben jij een van de weinigen...
idd, niets moet, alles mag...das het beste motto in bed (of op andere plaatsen)
Ja hoor die doen het prima!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
Andere vraag, wordt TS bij het masturberen of denken aan sex wel vochtig? Ofwel zijn de normale sexuele reflexen wel aanwezig?![]()
Dat lijkt me alleen maar goed. Denk dat het 't beste is om hier eerst zelf uit te komen voor je weer aan een minnaar begint.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef M_Frohike het volgende:
@JJ: nee, geen partner op dit moment.
En nu je weet dat het vaginisme is ga je het maar helemaal niet meer proberen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
We dachten destijds allebei dat dat de beste manier was, gewoon veel en vaak zodat het gewenning wordt of zo.... Begrijp nu dat het zo HELEMAAL niet werkt maar goed, ik had toen ook nog nooit van vaginisme gehoord en dacht dus dat het iets lichamelijks was dat door veel sex te hebben wel zou slijten of zo....![]()
er zijn genoeg mannen die gewoon doorduwen en alleen aan hun eigen fun denken....quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ga er altijd vanuit dat dit normaal is bij de meeste mensen?
Heb ik nou zo'n raar beeld over de wereld en de mensen die hem bevolken?
Zolang je geen kinderwens hebt is sex gewoon fun en zodra het dat niet meer is zit je fout.
Andere vraag, wordt TS bij het masturberen of denken aan sex wel vochtig? Ofwel zijn de normale sexuele reflexen wel aanwezig?![]()
Ik vind mijn eigen luchtje altijd heerlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit
Ja dat denk ik ook. Dat scheelt een hoop gespannenheid!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen maar goed. Denk dat het 't beste is om hier eerst zelf uit te komen voor je weer aan een minnaar begint.
kans is wel groot , maar ik zou 'de deur' voor haar ook niet dichtsmijten ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:36 schreef J.J.McKay het volgende:
aan de andere kant; one-night-stands zitten er niet in...(als je daarvoor in bent)
It's all in the mind.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
We dachten destijds allebei dat dat de beste manier was, gewoon veel en vaak zodat het gewenning wordt of zo.... Begrijp nu dat het zo HELEMAAL niet werkt maar goed, ik had toen ook nog nooit van vaginisme gehoord en dacht dus dat het iets lichamelijks was dat door veel sex te hebben wel zou slijten of zo....![]()
Natuurlijk wel. Maar ze zal eerst met zichzelf in het reine moeten komen voordat er ook maar IETS lukt met een man.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef HassieBassie het volgende:
En nu je weet dat het vaginisme is ga je het maar helemaal niet meer proberen?
Dat heeft ze al verteld.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef coz het volgende:
ts , hoe zit het met ontvangen van orale sex (dus inclusief een heel lang voorspel )
of is het daar nog nooit van gekomen ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen luchtje altijd heerlijk.![]()
Mwah heb weleens van vrienden gehoord dat ze zelfs niet mochten masturberen in een relatie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:37 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
er zit een groot verschil tussen wachten en EEUWIG wachten...
is al gevraagd en beantwoord...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef coz het volgende:
ts , hoe zit het met ontvangen van orale sex (dus inclusief een heel lang voorspel )
of is het daar nog nooit van gekomen ?
Dat vind ik wel zo triest... Maar er schijnen nog steeds aardig wat vrouwen te zijn die dat bijna als een soort vreemdgaan zien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef hollander172 het volgende:
Mwah heb weleens van vrienden gehoord dat ze zelfs niet mochten masturberen in een relatie.![]()
Anders ik wel.quote:Geen sex + niet mogen masturberen = dat hou ik misschien een paar weken vol maar dan "moet" ik toch echt even.![]()
Als een partner mij dat ontzegd dan ben ik snel weg.
I like Lupa already...nog vrijgezel???quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo triest... Maar er schijnen nog steeds aardig wat vrouwen te zijn die dat bijna als een soort vreemdgaan zien.
[..]
Anders ik wel.
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef J.J.McKay het volgende:
is al gevraagd en beantwoord...
Hmjaquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef J.J.McKay het volgende:
I like Lupa already...nog vrijgezel???![]()
Dat zou ik nooit van iemand vragen!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah heb weleens van vrienden gehoord dat ze zelfs niet mochten masturberen in een relatie.![]()
Geen sex + niet mogen masturberen = dat hou ik misschien een paar weken vol maar dan "moet" ik toch echt even.![]()
Als een partner mij dat ontzegd dan ben ik snel weg.
je bent wel heel oud...geboortedatum: 0000-00-00quote:
Ik zie het ook niet als normaal eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat vind ik wel zo triest... Maar er schijnen nog steeds aardig wat vrouwen te zijn die dat bijna als een soort vreemdgaan zien.
Idd, ik ben zelf ook maar een mens met verlangens en gevoelens.quote:Anders ik wel.
Oh, staat mijn geboortedatum er niet? Zal ik even veranderen. Ik ben van '77.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:53 schreef J.J.McKay het volgende:
je bent wel heel oud...geboortedatum: 0000-00-00
Heb je het nu over mijn beroep? Het gebeurt wel eens dat ik het écht niet kan laten om iets heel ergs te verbeteren, maar over het algemeen til ik er niet zo heel zwaar aan.quote:ben je zo een verbeterende tante als het om NL gaat?
en ik denk dat ik een idee heb waarom jullie beiden zeggen dat het al gevraagd isquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef M_Frohike het volgende:
Gelukkig maar, heb al heel wat frustrerende verhalen gehoord. Inclusief vragen naar bevestiging of vreemdgaan in zo'n situatie wel okee is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:51 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit van iemand vragen!!![]()
Dat zou je best weleens handig kunnen gebruiken, mannen willen gewoon vroeg of laat een keer lekker neuken maar tot die tijd kan je ze zo "zoet" houden.quote:Gelukkig weet ik wel hoe ik mannen op andere manieren kan bevredigen!![]()
over je beroep ja...hahaha ik ben zelf ook zo hoor, al maak ik ook wel eens wat foutjes...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, staat mijn geboortedatum er niet? Zal ik even veranderen. Ik ben van '77.
[..]
Heb je het nu over mijn beroep? Het gebeurt wel eens dat ik het écht niet kan laten om iets heel ergs te verbeteren, maar over het algemeen til ik er niet zo heel zwaar aan.
Maar dan ben je toch gewoon een slappe zak, als je dat pikt? Kom op zeg, zoiets laat ik me niet zeggen. En de betreffende vrouw heeft waarschijnlijk een serieus probleem met eigenwaarde.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef hollander172 het volgende:
Gelukkig maar, heb al heel wat frustrerende verhalen gehoord. Inclusief vragen naar bevestiging of vreemdgaan in zo'n situatie wel okee is.(ja want ik mag helemaal niks etc.)
Dit is meer fotoboek-praat. Beetje offtopic.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef J.J.McKay het volgende:
van ' 77, dan ben je een laat 20er...(zie mn opmerking ergens hierboven...)
helemaal waar: ik heb een relatie gehad met een dame die erg met zichzelf in de knoop zat...als ik links keek, wilde zij weten naar wie ik keek, en met rechts psies tzelfde...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch gewoon een slappe zak, als je dat pikt? Kom op zeg, zoiets laat ik me niet zeggen. En de betreffende vrouw heeft waarschijnlijk een serieus probleem met eigenwaarde.
één keer , beide flink geilquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef M_Frohike het volgende:
Even een aan dit onderwerp gerelateerde vraag: Wat vinden de vrouwen hier (en de mannen trouwens ook) van sex tijdens de mensrtuatie?
Mijn eigen antwoord hierop zal vanzelf spreken..![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:01 schreef WillemB het volgende:
Damn... je zou het maar hebben. Succes d'r mee! Misschien moet je anders een vriendje zoeken met 'n kleine? Dat die er nog in past als hij "samentrekt".... of bedoel je dat het dan ook pijn bij jezelf doet?
't Geeft wat rotzooi, maarreh, als ik geil ben, dan ben ik geil en dan zal het me een rotzorg zijn. Overigens heb je speciale 'sponsjes' die je dan in kunt brengen zodat je niet bloedt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef M_Frohike het volgende:
Even een aan dit onderwerp gerelateerde vraag: Wat vinden de vrouwen hier (en de mannen trouwens ook) van sex tijdens de mensrtuatie?
boeien, in je fotoboek reageer je niet zo snel als nu...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dit is meer fotoboek-praat. Beetje offtopic.
Gee, thanx man!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
boeien, in je fotoboek reageer je niet zo snel als nu...
bovendien wordt t zo wat luchtiger voor TS...
Hoe krijg je die er weer uit dan? Of is dat een domme vraag...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
't Geeft wat rotzooi, maarreh, als ik geil ben, dan ben ik geil en dan zal het me een rotzorg zijn. Overigens heb je speciale 'sponsjes' die je dan in kunt brengen zodat je niet bloedt.
moet kunnen, alles is te wassen...en idd, zoals Luoa al zei, er zijn sponsjes te koop die lekker voorkomen. je moet me alleen niet om orale sex gaan vragen tijdens de menstruatie...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef M_Frohike het volgende:
Euhm, gewoon okee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef M_Frohike het volgende:
Gewoon, met je vingers.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef M_Frohike het volgende:
Hoe krijg je die er weer uit dan? Of is dat een domme vraag...
geen idee...Lupa???quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Bij mij komt de urine niet uit mijn vagina hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Mij maakt het overigens niks uit, technisch gezien zit er wat bloed bij maar het blijft natuurlijk gewoon de "uitgang" voor urine en dat is in mijn optiek "viezer" dan bloed.
En dat moet je door een man uitgelegd worden........quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:04 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nou het zit iets anders dan dat, heb je de OP gelezen? De boel is gewoon zodanig gespannen dat je er nauwelijks iets in krijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef WillemB het volgende:
M_Frohike, het was niet flauw bedoeld hoor? Ik ken het fenomeen toch ook niet... wil het écht zeggen dat de vagina he-le-maal afsluit als er maar enige geilheid in de buurt komt?
Je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij mij komt de urine niet uit mijn vagina hoor.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:07 schreef hollander172 het volgende:
Je gaat een beetje snel trouwens, we hadden het net nog over het probleem met "inbrengen" van voorwerpen e.d.
Beetje humor is nooit weg, ook in bed niet trouwens.quote:
Nee hoor, heel lief van je!quote:
Jawel hoor.quote:
Als jij je vriendin neukt waar de urine er uit komt den ik niet dat je van vaginisme kunt spreken maar meer van topografische verwarring.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
Mij maakt het overigens niks uit, technisch gezien zit er wat bloed bij maar het blijft natuurlijk gewoon de "uitgang" voor urine en dat is in mijn optiek "viezer" dan bloed.
gelukkig...quote:
niet meedoen aan die durf-programma's dan is de kans dat je tussen die moet kiezen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jawel hoor.Maar als ik zou moeten kiezen tussen het opdrinken van een beker menstruatiebloed en het opdrinken van een beker urine, dan koos ik voor de urine.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef dafjedaf het volgende:
Als jij je vriendin neukt waar de urine er uit komt den ik niet dat je van vaginisme kunt spreken maar meer van topografische verwarring.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jawel hoor.Maar als ik zou moeten kiezen tussen het opdrinken van een beker menstruatiebloed en het opdrinken van een beker urine, dan koos ik voor de urine.
Menstruatiebloed is niet bepaald schoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heel ander onderwerp overigens maar eigenlijk is het raar, urine is puur "afval" en bloed is relatief schoon. (weet niet hoe dat zit met menstruatiebloed overigens, zit ook nog slijm e.d. tussen geloof ik?
)
Als je zou moeten kiezen kies je dus liever voor een glas afval dan voor relatief schoon bloed?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als jij je vriendin neukt waar de urine er uit komt den ik niet dat je van vaginisme kunt spreken maar meer van topografische verwarring.
Heb je gelijk in! Misschien dat dat er ook wel aan ontbrak, misschien hebben we er gewoon veel te ernstig over gedaan al die tijd. Waardoor het steeds zwaarder ging wegen. En ik steeds meer gespannen werd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Beetje humor is nooit weg, ook in bed niet trouwens.
Meen me te herinneren dat zelfs menstruatiebloed redelijk steriel is maar het is al lang geleden dat ik in de schoolbanken zat.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Menstruatiebloed is niet bepaald schoon.Er zit slijm tussen, soms oud bloed / bloedstolsels van de vorige menstruatie...
Urine is gewoon water met wat afvalstoffen en mineralen. Het schijnt zelfs gezond te zijn om je ochtendurine te drinken. Niet dat ik er voor de lol aan zou beginnen...
Die kans is heel groot. Maar seks moet een feestje zijn, geen lijdensweg en zéker geen plicht!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef M_Frohike het volgende:
Heb je gelijk in! Misschien dat dat er ook wel aan ontbrak, misschien hebben we er gewoon veel te ernstig over gedaan al die tijd. Waardoor het steeds zwaarder ging wegen. En ik steeds meer gespannen werd.![]()
Nou ja, in het begin komt er vaak wat bruin bloed. Dat is bij mijn weten oud bloed. Hoe het precies zit verder weet ik eigenlijk niet. Ik vind menstruatiebloed iig niet zo fris. Het ruikt ook niet prettig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:18 schreef hollander172 het volgende:
Meen me te herinneren dat zelfs menstruatiebloed redelijk steriel is maar het is al lang geleden dat ik in de schoolbanken zat.
Overigens, bloedstolsels van de vorige menstruatie?Dat lijkt me niet gezond eigenlijk... Je lichaam stoot dat in de tussentijd toch af of neemt het op?
Teach me.
Gheheheh ik heb hier onlangs mn vader over voorgelicht. Zijn laatste ex beweerde uitermate stellig dat dr plas daar uit kwam (vagina). Toen ik tegen haar zei dat ze getikt was en een lesje biologie nodig had, zei ze dat het was omdat zij veel ouder is dan ik en dat het bij vrouwen na de menopauze anders werkt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:16 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen.........
Je snapt wat ik bedoel, klaar.
Tsja bij ons is dat weldegelijk aanwezig, soms lukt het mij bijv. niet om een erectie te krijgen (kan de beste gebeuren en na veel drank is het soms ook niet verwonderlijk) en dan vraag ik gewoon of mijn vriendin hem "wakker" kan krijgen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Heb je gelijk in! Misschien dat dat er ook wel aan ontbrak, misschien hebben we er gewoon veel te ernstig over gedaan al die tijd. Waardoor het steeds zwaarder ging wegen. En ik steeds meer gespannen werd.![]()
Dank voor de tips!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:17 schreef dafjedaf het volgende:
*zwaait naar Lupa* long time no see babe!
TS, ik heb er ook last van gehad, bij mij was het wel na een nare ervaring, maar ik ben gewoon begonnen met het dunste wat ik kon vinden (zo'n balpen omhulsel en dan wat er omheen, latex handschoen ofzo). Eerst helemaal wennen aan alles zoals Lupa zegt met een spiegel en er aan zitten enzo. Later heb ik mezelf er echt aan leren wennen dat het fijn voelt om er iets in te hebben, door te masturberen met iets er in. Je moet gewoon heel klein beginnen, een heel klein stukje er in (of zelfs alleen er tegen aan) en dan langzaam opbouwen naar een beetje groter, een beetje bewegen etc. Maar je moet alleen een stapje verder gaan als je je comfortabel voelde bij het vorige. En glijmiddel, veel er van. Ik heb er nu totaal geen last meer van, ik vind het nu juist heerlijk.
Knijpt het bij jou ook samen als je bijv. kijkt naar seks op tv ofzo?
WTF? Mijn god, ik verbaas me erover hoe weinig sommige vrouwen van hun eigen lijf weten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef dafjedaf het volgende:
Gheheheh ik heb hier onlangs mn vader over voorgelicht. Zijn laatste ex beweerde uitermate stellig dat dr plas daar uit kwam (vagina). Toen ik tegen haar zei dat ze getikt was en een lesje biologie nodig had, zei ze dat het was omdat zij veel ouder is dan ik en dat het bij vrouwen na de menopauze anders werkt.![]()
Ik kan niet wachten tot mijn urinebuis word omgelegd!![]()
Das bij mij dus echt een manier om het in een keer *floep* aangespannen te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef coz het volgende:
trouwens ooit eens jezelf geblindoekt laten verwennen ....... ?
Ik verbaasde me er meer over dat ze zo weinig wist period. Van haar kwam ook de uitleg van een rond blauw bord met een witte pijl "dit geeft aan dat je hier in kunt, maar het hoeft niet.. we zijn hier op het platteland (snelweg enschede-hengelo) en daar heb je veel doodlopende wegen, dus zo geven ze aan dat je hier in kúnt". Uhhuhquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
WTF? Mijn god, ik verbaas me erover hoe weinig sommige vrouwen van hun eigen lijf weten.
Dit lijkt me dus echt heel spannend, in de goede betekenis van het woord!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef coz het volgende:
ga iets creatiefs doen .. testen hoe goed je het onderscheid kan maken tussen een zacht kusje , een donsen veertje en , ... , ... , ..
Begeef me op gevaarlijk terrein nu want nog steeds man enzo maar dat bruinige is idd "oud" bloed, niet afkomstig van de vorige menstruatie maar van de huidige en dat maakt deel uit van de "doorbraak". (weet niet hoe ik het anders moet omschrijvenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, in het begin komt er vaak wat bruin bloed. Dat is bij mijn weten oud bloed. Hoe het precies zit verder weet ik eigenlijk niet. Ik vind menstruatiebloed iig niet zo fris. Het ruikt ook niet prettig.
Wat zegt dat over jouw vader?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er meer over dat ze zo weinig wist period. Van haar kwam ook de uitleg van een rond blauw bord met een witte pijl "dit geeft aan dat je hier in kunt, maar het hoeft niet.. we zijn hier op het platteland (snelweg enschede-hengelo) en daar heb je veel doodlopende wegen, dus zo geven ze aan dat je hier in kúnt". Uhhuh![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jouw vader?
Mèn, ik ben geen expert op het gebied van menstruatie. Ik heb er een hekel aan en van mij mogen ze het afschaffen. Meestal slik ik de pil een paar strips door (ook omdat ik migraine krijg als ik ongesteld ben). Bij mij is het zo dat er eerst altijd wat bruin bloed komt. Dat duurt een dag of anderhalf en dan komt het verse bloed. Als mijn menstruatie op z'n sterkst is, zit er vaak ook slijm bij en dat is echt wel een beetje viezig spul.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef hollander172 het volgende:
Begeef me op gevaarlijk terrein nu want nog steeds man enzo maar dat bruinige is idd "oud" bloed, niet afkomstig van de vorige menstruatie maar van de huidige en dat maakt deel uit van de "doorbraak". (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) Dat het niet lekker ruikt is logisch, het wordt niet voor niks door je lichaam afgestoten.
Volgens mij heeft het die kleur door de samenstelling, "vers" bloed is rood maar naarmate het langer "blijft liggen" wordt het bruiner.
Als ik het goed begrepen heb allemaal komt er eerst bloed vrij en gaat dat steeds meer over op de afstoot van de oude slijmlaag in je baarmoeder?
Excuse me for being wrong, blijf een man.
Ghehehehehe. Of over haar cupmaatquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat zegt dat over jouw vader?
Of haarkleur.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:31 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ghehehehehe. Of over haar cupmaat![]()
achja , 2cts enzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, kan me voorstellen dat een blindoek juist averechts werkt, want dan heb je helemaal geen controle meer. Is meer iets voor gevorderden.
Moet dit onder begeleiding van een of andere seksuoloog? Of kan ik dat ook op eigen houtje doen? Kan op internet alleen oefeningen vinden mbt zwangerschap en urineverlies...quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:24 schreef dafjedaf het volgende:
TS als je niet weet wanneer je aanspant, is het slim om bekkenbodemspier oefeningen te gaan doen. Daardoor leer je aanvoelen wanneer je spant en wanneer niet, en daardoor kun je ook veel makkelijker expres ontspannen. Ik gebruikte ze vroeger ook maar nou juist omgekeerd, ff extra aanspannen om man in kwestie een zetje in de goede richting te geven
Kan alleen, is overigens dezelfde oefening.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Moet dit onder begeleiding van een of andere seksuoloog? Of kan ik dat ook op eigen houtje doen? Kan op internet alleen oefeningen vinden mbt zwangerschap en urineverlies...![]()
íe kom'e oek ût twen'equote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef dafjedaf het volgende:
snelweg enschede-hengelo
Kun je zelf ook wel. Op internet is vast van alles te vinden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef M_Frohike het volgende:
Moet dit onder begeleiding van een of andere seksuoloog? Of kan ik dat ook op eigen houtje doen? Kan op internet alleen oefeningen vinden mbt zwangerschap en urineverlies...![]()
verwacht inderdaad dat one night stands en vakantieliefdes ..... uhm , nouja laat ik als man zijnde 99% van de mannen icm one nighters en vakantieliefdes maar even inschatten als niet bepaald geduldig en romantisch ingesteld ... maar laat ik dan ook als geduldige man er een positieve note aan geven , ze bestaan wel als soort dus wel .. ergensquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Dit lijkt me dus echt heel spannend, in de goede betekenis van het woord!![]()
Mijn ex was mijn eerste en enige... maar zoals gezegd kan ik ook met 'vakantieliefdes' niet vooruit.
Ik denk wel dat dit echt helemaal bij mij ligt, ik ga bij voorbaat al uit van pijn, maakt niet uit wie de partner is.
Ik weet niet hoe het met Lupa zit maar meestal als mannen over blinddoeken beginnen zijn ze wel wat anders van plan dan je alleen een beetje met een veertje kietelen in mijn ervaringquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef coz het volgende:
maar bedoelde dus meerdere van dat soort sessies en steeds dichter in de buurt van de vagina te eindigen er niet direct in dus .. ben ik nou zó cryptisch![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef dafjedaf het volgende:
Ik weet niet hoe het met Lupa zit maar meestal als mannen over blinddoeken beginnen zijn ze wel wat anders van plan dan je alleen een beetje met een veertje kietelen in mijn ervaring![]()
Maar das het probleem heh! Ik hoef ook helemaal geen gevoelige geduldige vakantieliefde, ik wil ook gewoon s ff kunnen knallen voor een avondje! Klinkt vreselijk goedkoop maar goed ik heb ook behoeftes! Frustrerend wordt het als je daar niets mee kan doen!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef coz het volgende:
[..]
verwacht inderdaad dat one night stands en vakantieliefdes ..... uhm , nouja laat ik als man zijnde 99% van de mannen icm one nighters en vakantieliefdes maar even inschatten als niet bepaald geduldig en romantisch ingesteld ... maar laat ik dan ook als geduldige man er een positieve note aan geven , ze bestaan wel als soort dus wel .. ergens![]()
tja .. mannenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met Lupa zit maar meestal als mannen over blinddoeken beginnen zijn ze wel wat anders van plan dan je alleen een beetje met een veertje kietelen in mijn ervaring![]()
Hahaha ik begrijp ZO wat je bedoelt... En geloof me, als je gewoon doet wat ik heb gedaan, jezelf openstelt (npi) en er tijd en moeite in wil steken (anpi) lukt je dat. Na wat er met mij gebeurt was, heb ik het mezelf als doel gestelt op den duur te kunnen neuken als ik dat wou, zonder gezeik, met wie dan ook die ik uitkies. En dat is gelukt. Serieus, het is al het geouwehoer waard, niet alleen vanwege de seks maar ook omdat je je gewoon keigoed over jezelf voelt als je het voor mekaar krijgt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef M_Frohike het volgende:
Maar das het probleem heh! Ik hoef ook helemaal geen gevoelige geduldige vakantieliefde, ik wil ook gewoon s ff kunnen knallen voor een avondje! Klinkt vreselijk goedkoop maar goed ik heb ook behoeftes! Frustrerend wordt het als je daar niets mee kan doen!!![]()
Gheheheh ach romantiek was toch alleen maar leuk voordat het commercieel werdquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:47 schreef coz het volgende:
tja .. mannen![]()
zijn behoorlijk slecht voor mijn imago als romanticus![]()
De enige hoop voor de mensheid is dat vrouwen uiteindelijk evolueren tot wezens die intens geilen op een beetje onhandig gefriemel aan hun borsten en dan 4 minuten wippen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
De enige hoop voor de mensheid is dat vrouwen uiteindelijk evolueren tot wezens die intens geilen op een beetje onhandig gefriemel aan hun borsten en dan 4 minuten wippen.
Tegen die tijd zullen we waarschijnlijk ook ingebouwde flessenopeners hebben voor wanneer er niet gewipt word.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:56 schreef dafjedaf het volgende:
De enige hoop voor de mensheid is dat vrouwen uiteindelijk evolueren tot wezens die intens geilen op een beetje onhandig gefriemel aan hun borsten en dan 4 minuten wippen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Doe jij het met mannen van 16?
Nav. het onderwerp en mijn gedachten daarbij (sex en dus niet het vaginismequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Maar das het probleem heh! Ik hoef ook helemaal geen gevoelige geduldige vakantieliefde, ik wil ook gewoon s ff kunnen knallen voor een avondje! Klinkt vreselijk goedkoop maar goed ik heb ook behoeftes! Frustrerend wordt het als je daar niets mee kan doen!!![]()
romatiek heeft bij mij niets te maken met een bosje bloemen en een valentijnskaartjequote:Gheheheh ach romantiek was toch alleen maar leuk voordat het commercieel werd![]()
Ik ben ook niet zo'n dame die beweert dat geen enkele man het goed kanquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef coz het volgende:
ik was het na een of 2 kwartier wel een keer zat.. maar zelf vruchteloos friemelen bij een ander is me nog nooit overkomen. mhja ben ook nog geen vaginiste tegen gekomen dus zal het niet te hard roepen
![]()
bij dat soort dames onderdruk ik tegenwoordig gelukkig de gedachtengangquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n dame die beweert dat geen enkele man het goed kan![]()
tis nog iets te vroeg voor psychologie ... maar deducteer ik dat je niet zulke goede ervaring hebt met friemelaars ...quote:ik zeg alleen dat ik geen smaak hebhm.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef hollander172 het volgende:
Disclaimer:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef dafjedaf het volgende:
blauw oog
ook ineens spontaan en onverwacht , goeiedag zegquote:Dat kunnen we ook op commando hoor,
*PIEP*quote:en anders zet je ff je schaambot klem tegen de eikel, zullen we eens zien wie er het eerst gaat piepen![]()
Het is nooit te vroeg voor psychologie. Wil je een uitgebreide analyse of gewoon maar weer een hatelijke opmerking?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef coz het volgende:
tis nog iets te vroeg voor psychologie ... maar deducteer ik dat je niet zulke goede ervaring hebt met friemelaars ...
Het voordeel van vrouwen is dan weer dat we het ook enigzins subtiel kunnen. Is lekker hoor, als je het goed timedquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef coz het volgende:
*PIEP*, en dat is nog alleen bij het lezen
Een echte romanticus, dat blijkt maar weer.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:53 schreef dafjedaf het volgende:
Een echte romanticus, dat blijkt maar weer.
Mijn idee tot nu toe is dat de perfecte man het eerste half uur een vrouw is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef coz het volgende:
, doe dan de uitgebreide analyse maar ... ik was een beetje flauw vanwege de 2e keuze
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn idee tot nu toe is dat de perfecte man het eerste half uur een vrouw is.
Ghehehe krijg je weer van die "verkapt-dating-topic" en "verkapt-kijk-mij-bi-zijn-topic" opmerkingen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Ik zou zeggen, open er eens een topic over.
hahahahhaha, waarom? zo kan ook gezellig zijn als je iemand MSN adres niet hebtquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allemaal nogal offtopic, hoog tijd dat een modje even ingrijpt hier.![]()
* gokje dat je dat bedoeld qua omgang en niet de fysieke dingen waar jij op valt , ofzo ? het "wij kennen elkaars lichaam zo goed"- iets ... en een half uur later mag die pik het afmakenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef dafjedaf het volgende:
de perfecte man het eerste half uur een vrouw is.
hahhahahahahahahahhahahahahahahahahahaahaquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef coz het volgende:
[..]
* gokje dat je dat bedoeld qua omgang en niet de fysieke dingen waar jij op valt , ofzo ? het "wij kennen elkaars lichaam zo goed"- iets ... en een half uur later mag die pik het afmaken
dat is dan inderdaad al bijna een verkapte "goh kijk mij eens weinig goede ervaring met mannelijke friemelaars hebben"
ps erodome is overbezet .....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meer dat vrouwen (nou ja, ik kan natuurlijk niks zeggen over álle vrouwen) wat subtieler zijn, meer oog hebben voor opbouw, niet alleen maar op tieten & kruis letten, niet die opgefokte prestatiedrang etc. Maar subtiel kent een beperkte houdbaarheidswaarde wat mij betreft. Vandaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef coz het volgende:
* gokje dat je dat bedoeld qua omgang en niet de fysieke dingen waar jij op valt , ofzo ? het "wij kennen elkaars lichaam zo goed"- iets ...
* coz as said , medelijden heeftquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef dafjedaf het volgende:
Ah komt wel goed. Ik heb besloten ze voortaan eerst een week seksueel uit te proberen, want hoe relaxt iemand normaal gesproken is zegt weer geen zak over hoe ze in bed zijn. Moet ik alleen nog over weten te brengen dat er geen sprake van relatie is (op dat moment).quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:23 schreef coz het volgende:
* coz as said , medelijden heeft
hoop dat je nog eens een leuke jongen treft dan
het is juist mijn plezier als ik de dame in kwestie helemaal gek kan maken met voorspel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef dafjedaf het volgende:
En wat TS zegt over weten dat het uiteindelijk in penetratie uitloopt... Ik herken dat wel. Veel mannen geven je toch het gevoel dat ze alleen hun best doen zodat ze daarna kunnen neuken. En ook al wil je zelf nog zo graag neuken dat is toch een soort afknapper vind ik. Je hebt niet het gevoel dat je er lekker van mag genieten, je moet zo gauw mogelijk zo nat mogelijk worden, dát is het doel. En als ze er langer mee door gaan heb je weer de orgasme plicht, bleeeh.
Denk niet eens dat het echt aan de friebelkwaliteit ligt maar meer aan de mindset & sfeer & spanning die iemand overbrengt. Sommige mensen geven je een relaxt gevoel en anderen sla je gewoon helemaal bij dood omdat het niet vrij voelt. Vrouwen heb ik vaker een relaxt gevoel mee, dan is er meer plagen en spelen enzo. Helaas val ik toch wel vrij overtuigend op mannen, dus tjah. Vandaar de gewenste sexchange halverwege![]()
bonnetje bewaren, kan je ze inruilenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ah komt wel goed. Ik heb besloten ze voortaan eerst een week seksueel uit te proberen, want hoe relaxt iemand normaal gesproken is zegt weer geen zak over hoe ze in bed zijn. Moet ik alleen nog over weten te brengen dat er geen sprake van relatie is (op dat moment).
jammer, wilde je net mee uit eten vragen voor vnvnd...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa is 'm gepeerd ja, dit topic is aan 't verbaggeren.
Ja niet om je te beledigen ofzo maar dat is zo'n ontzettende standaard uitspraak... Zat van die 4-minuten friebelaars zeggen dat ook. En vervolgens beginnen ze te miepen of je soms "problemen" hebt als je na 2 minuten geduw tegen je lies niet klaar komtquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:33 schreef J.J.McKay het volgende:
het is juist mijn plezier als ik de dame in kwestie helemaal gek kan maken met voorspel...
niets is leuker om een dame te zien kronkelen van genot..daar heb ik geen penetratie voor nodig.
dr is 1 manier om er achter te komenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja niet om je te beledigen ofzo maar dat is zo'n ontzettende standaard uitspraak... Zat van die 4-minuten friebelaars zeggen dat ook. En vervolgens beginnen ze te miepen of je soms "problemen" hebt als je na 2 minuten geduw tegen je lies niet klaar komt![]()
Nietus, we steken TS een hart onder de riemquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa is 'm gepeerd ja, dit topic is aan 't verbaggeren.
ze is bevangen door de hittequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nietus, we steken TS een hart onder de riem
As if.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:38 schreef J.J.McKay het volgende:
dr is 1 manier om er achter te komen
wnnr heb je een weekje vrij?
neuken zonder foto...NO WAY!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
As if.Volgens mij zijn het ook meestal mannen die willen neuken zonder zelfs maar een foto gezien te hebben, niet vrouwen... Nou ja misschien hele lelijke vrouwen?
ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat er natuurlijk wel ergens een 'zo graag willen neuken' gedachte bij komt kijken, maar mijn mindset is gewoon dat niet alleen ik klaarkomquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef dafjedaf het volgende:
Je vroeg net Lupa ook al uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef J.J.McKay het volgende:
neuken zonder foto...NO WAY!!!
ben ik veel te 'lief' voor...maak graag een dame t hof...cadeautjes, bloempje hier en daar...iemand die gelijk met me t bed induikt kan ik geen relatie mee hebben (wie weet komt de uitzondering nog), maar het is niet mijn standaart dit te doen..
hahahhahahaha, geintje tussendoor moet kunnen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je vroeg net Lupa ook al uit.
En in deze post geef je me alweer 3 nieuwe redenen om nee te zeggen![]()
Maar daar is ook niks mis mee. Het zou hypocriet zijn om daar wat tegen te hebben. De afknapper zit m meer in vanaf het allereerste begin al regelmatig vragen/voelen of het 'al zo ver is'. Ik ben geen fucking magnetron die altijd binnen 3 minuten piep zegt - dus dan is het optiefen wat mij betreft. Als je goed genoeg bent komt dat snel genoeg allemaal in orde, dus vind ik dat gevoel en gevraag een zwaktebod. En ik hou dus niet van zwak&onzeker (in bed).quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef coz het volgende:
ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat er natuurlijk wel ergens een 'zo graag willen neuken' gedachte bij komt kijken
Ik vind het uitermate belangrijk serieus genomen te wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:47 schreef J.J.McKay het volgende:
bij deze een kleine tip: neem me niet al te serieus...tenzij ik zeg dat ik serieus ben (nu ben ik serieus dus)
OMFG .. bestaan dat soort mannen echt ....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef dafjedaf het volgende:
het 'al zo ver is'.
zegt iemand die zich hierboven vergelijkt met een magnetron....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate belangrijk serieus genomen te worden![]()
Je moet de klemtoon even anders leggen honnepon...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef J.J.McKay het volgende:
zegt iemand die zich hierboven vergelijkt met een magnetron....
begrijp je wat ik bedoel, sheetje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je moet de klemtoon even anders leggen honnepon...
Hahaha. Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef coz het volgende:
OMFG .. bestaan dat soort mannen echt ....![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaha dat deed ik toen ik net begon met sex....*ook al lang geleden...*quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hahaha. Ja.
"ben je al nat?"
"hoezo?"
"nou gewoon"
"als je bedoelt of we al gaan neuken, nog ff niet"
"waarom niet"
"omdat het dan straks lekkerder is"
"vind ik niet"
"ik wel"
etc.
Praten in bed prima maar van die compromis-seks hoeft van mij niet![]()
Ja ok toen deed ik het ook wel. Maar dan weet je ook nog niet hoe alles moet. Toen had ik zoiets van, beter te veel vragen stellen dan dat ik m pijn doe ofzo. Maar op een gegeven moment hoor je toch wel een basic idee te hebben van hoe dingen gaan en hoe je kunt zien of iemand toe is aan meer. En als het goed is geven ze dan ook wel aanwijzingen. Met name bij vrouwen heb je dat af en toe toch wel nodig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:57 schreef J.J.McKay het volgende:
hahahaha dat deed ik toen ik net begon met sex....*ook al lang geleden...*
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef dafjedaf het volgende:
quote:Praten in bed prima maar van die compromis-seks hoeft van mij niet![]()
als je het goed doet, val je beiden in slaap voordat je daar ruzie over kan maken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef coz het volgende:
de enige compromis die ik in bed sluit is over het slapen op de natte plek
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef coz het volgende:de enige compromis die ik in bed sluit is over het slapen op de natte plek
![]()
![]()
nee, als je het goed doet zijn er meerdere natte plekkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:03 schreef J.J.McKay het volgende:
als je het goed doet, val je beiden in slaap voordat je daar ruzie over kan maken...
kep geen leren bank, dan maar ff schoonboenen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
![]()
En wat nou als zij in de douche wil neuken en jij op de bank? Hopen dat je een leren bank hebt?
ohja? ik bewaar altijd de laatste keer voor in bed...die andere keren heb je net al genoemdquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
nee, als je het goed doet zijn er meerdere natte plekken![]()
hoe groot is jouw badkamer? ik ken mensen met een bank onder de douche...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef dafjedaf het volgende:
Dat zou wel ideaal zijn trouwens, een bank onder de douche.
*wegdroomt*
Jah, en dan? Doe je steeds het zelfde standje op exact dezelfde plek op het bed?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef J.J.McKay het volgende:
ohja? ik bewaar altijd de laatste keer voor in bed...die andere keren heb je net al genoemd![]()
lezen schat...ik zei: de LAATSTE keer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jah, en dan? Doe je steeds het zelfde standje op exact dezelfde plek op het bed?Ik zie dat niet zo voor me, één vlek.
2x2 incl. plee, wasmachine, wastafel... Heb wel weer het voordeel dat je op de plee kunt neuken met de douche op je rug, omdat het zo klein is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef J.J.McKay het volgende:
hoe groot is jouw badkamer? ik ken mensen met een bank over de douche...
is wel van tegels, maar dat mag de pret niet drukken
tja maar het liefst zo .. weinig mogelijk ... hooguit , wat lijkt jou lekker om mee te beginnen (alsin je mag kiezen, niet alsin help me ff iets bedenkenquote:Met name bij vrouwen heb je dat af en toe toch wel nodig.
geen verkeerde mental picture overigensquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef dafjedaf het volgende:
Dat zou wel ideaal zijn trouwens, een bank onder de douche.
*wegdroomt*
huh? bedoel je met laatste keer laatste keer seks of laatste standje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:08 schreef J.J.McKay het volgende:
lezen schat...ik zei: de LAATSTE keer...
de andere keren bv in de douche of op de bank...of waar het op dat moment ook uitkomt.
je hebt toch van die zonnebedjes die je kunt opvouwen tot stoel/bank???quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
2x2 incl. plee, wasmachine, wastafel... Heb wel weer het voordeel dat je op de plee kunt neuken met de douche op je rug, omdat het zo klein is.
Heej misschien met zo'n opblaasbank? Of zou je dan het waterbed effect krijgen?
laatste x sex...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
huh? bedoel je met laatste keer laatste keer seks of laatste standje?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ohja? ik bewaar altijd de laatste keer voor in bed...die andere keren heb je net al genoemd![]()
Oh ja, ook gruwelijk: "en nu?" Lig je net lekker een beetje op te bouwen, whap, alles weg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef coz het volgende:
tja maar het liefst zo .. weinig mogelijk ... hooguit , wat lijkt jou lekker om mee te beginnen (alsin je mag kiezen, niet alsin help me ff iets bedenken)
Als je meerdere standjes doet heb je toch ook meerdere vlekken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef J.J.McKay het volgende:
laatste x sex...
tuurlijk...dat wel...of 1 grote vlek...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als je meerdere standjes doet heb je toch ook meerdere vlekken?
Dan begrijpen we elkaar. Ieder zn natte plek, mooi compromis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef J.J.McKay het volgende:
tuurlijk...dat wel...of 1 grote vlek...
we zouden geen compromissen sluiten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar. Ieder zn natte plek, mooi compromis.
Alleen over wie dr in de nattigheid ligt volgens cozquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:16 schreef J.J.McKay het volgende:
we zouden geen compromissen sluiten...
"ben je er nou al bijna , toen ik het net vroeg kreeg ik geen antwoord "quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh ja, ook gruwelijk: "en nu?" Lig je net lekker een beetje op te bouwen, whap, alles weg.
volgens coz ja, volgens mij nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Alleen over wie dr in de nattigheid ligt volgens coz![]()
Ah niet alle mannen zijn zo hoor. Maar tis ook niet dat ik t over één slechte ervaring heb ofzo. Toch zeker de helft gedraagt zich als een eersteklas muts (imo). Worden ze onzeker, gaan ze liggen miepen, bleh. En als je dan zegt dat je het niet zo naar je zin hebt (want je houdt niet van gemiep) raakt hun ego gekwetst en dan houd het nooit meer op met mauwenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:18 schreef coz het volgende:
weet je zeker dat je geen grapjes maakt, niet dat ik altijd met vrouwen om kan gaan maar dit ....
dan zoek je de verkeerde mannen uit... :pquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:22 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ah niet alle mannen zijn zo hoor. Maar tis ook niet dat ik t over één slechte ervaring heb ofzo. Toch zeker de helft gedraagt zich als een eersteklas muts (imo). Worden ze onzeker, gaan ze liggen miepen, bleh. En als je dan zegt dat je het niet zo naar je zin hebt (want je houdt niet van gemiep) raakt hun ego gekwetst en dan houd het nooit meer op met mauwen![]()
Gheheheh na een van mn eerste bi-ervaringen werd ik wakker en ik dacht, hm, speculaas (ik word nooit meteen helemaal wakker). Was ik in mn slaap zo gedraaid dat ik dus de natte plek van heeeel dichtbij kon, euh, bekijken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:21 schreef coz het volgende:
over haar nattigheid stiekem ook niet maar om daar nou elke nacht ....
speculaas??? hmmmmmz, ben benieuwd wat voor vrouw dat was...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:25 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Gheheheh na een van mn eerste bi-ervaringen werd ik wakker en ik dacht, hm, speculaas (ik word nooit meteen helemaal wakker). Was ik in mn slaap zo gedraaid dat ik dus de natte plek van heeeel dichtbij kon, euh, bekijken.![]()
Ik heb geen smaak, zoals ik net al zei. Ik zou tegen mezelf beschermd moeten worden. Maar als mn vrienden iemand aanwijzen vind ik ze meestal saai/ lelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:24 schreef J.J.McKay het volgende:
dan zoek je de verkeerde mannen uit... :p
Ik vind het wel vaker naar speculaas ruikenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:26 schreef J.J.McKay het volgende:
speculaas??? hmmmmmz, ben benieuwd wat voor vrouw dat was...
sluit me hierbij aan...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef coz het volgende:
* coz behoort self proclaimed tot de betere helft van de betere helft ..
maar kan helaas wel zo tactisch als een cactus uit de hoek komen in de uhm , voorrondes .. niet dat ik one nighters echt opzoek ofzo maar ik vind van me zelf dat ik beter in verwennen dan versieren ben
Nah is toch mooi, versieren hoef je maar 1x te doen....quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef coz het volgende:
ik vind van me zelf dat ik beter in verwennen dan versieren ben
dan moet je me toch echt eens bellen of je lakens opsturen..ben dat dus echt nog nooit tegengekomen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:28 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind het wel vaker naar speculaas ruiken![]()
Ehm, neequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:30 schreef J.J.McKay het volgende:
dan moet je me toch echt eens bellen of je lakens opsturen..ben dat dus echt nog nooit tegengekomen!
ik doe genoeg, maar ruik toch alleen speculaas in Sinterklaas-tijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ehm, nee![]()
Sommige vrouwen hebben dat, volgens mij word het meer (duidelijker) als je de g-plek pakt. Volgens mij is het ook niet hoe die vrouwen standaard ruiken, je moet er wel wat voor doen![]()
dan was ik er helemaal niet weg te slaan!!! hahahhaquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef coz het volgende:
hmmmm , geil is geil ...
de link met speculaas weet ik niet , er zit wel iets heel typerends in , bijna zoetig
smaakt trouwens niet naar speculaas![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:31 schreef dafjedaf het volgende:
Ik bedoel, ik moet er niet aan denken dat je 's morgens wakker word en je omdraaid naar je one night stand, en hij "kom je hier vaker? wil je wat drinken? wat heb je mooie ogen!"
Wat bedoel je? *volgt de zin niet helemaal*quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:37 schreef coz het volgende:
nou wat ik zo hoor over die boys die jij aan de haak hebt geslagen , nog een keer meegemaakt of .....
en in welke toko doen ze dat danquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak, zoals ik net al zei. Ik zou tegen mezelf beschermd moeten worden. Maar als mn vrienden iemand aanwijzen vind ik ze meestal saai/ lelijk.
Jah als vrouwen (of mannen) nou eens naar purechocoladepepernoten zouden smaken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:37 schreef J.J.McKay het volgende:
hahahaahahahhaha, ga je over op de sjokolaaaa
of je nog eens zoiets stoms in de morgen hebt gehoord , naast het stoms in bedquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat bedoel je? *volgt de zin niet helemaal*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |