Ik ben ook niet zo'n dame die beweert dat geen enkele man het goed kanquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef coz het volgende:
ik was het na een of 2 kwartier wel een keer zat.. maar zelf vruchteloos friemelen bij een ander is me nog nooit overkomen. mhja ben ook nog geen vaginiste tegen gekomen dus zal het niet te hard roepen
![]()
bij dat soort dames onderdruk ik tegenwoordig gelukkig de gedachtengangquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n dame die beweert dat geen enkele man het goed kan![]()
" tis nog iets te vroeg voor psychologie ... maar deducteer ik dat je niet zulke goede ervaring hebt met friemelaars ...quote:ik zeg alleen dat ik geen smaak hebhm.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef hollander172 het volgende:
Disclaimer:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef dafjedaf het volgende:
blauw oog
ook ineens spontaan en onverwacht , goeiedag zegquote:Dat kunnen we ook op commando hoor,
*PIEP*quote:en anders zet je ff je schaambot klem tegen de eikel, zullen we eens zien wie er het eerst gaat piepen![]()
Het is nooit te vroeg voor psychologie. Wil je een uitgebreide analyse of gewoon maar weer een hatelijke opmerking?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef coz het volgende:
tis nog iets te vroeg voor psychologie ... maar deducteer ik dat je niet zulke goede ervaring hebt met friemelaars ...
Het voordeel van vrouwen is dan weer dat we het ook enigzins subtiel kunnen. Is lekker hoor, als je het goed timedquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:51 schreef coz het volgende:
*PIEP*, en dat is nog alleen bij het lezen
Een echte romanticus, dat blijkt maar weer.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:53 schreef dafjedaf het volgende:
Een echte romanticus, dat blijkt maar weer.
Mijn idee tot nu toe is dat de perfecte man het eerste half uur een vrouw is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef coz het volgende:
, doe dan de uitgebreide analyse maar ... ik was een beetje flauw vanwege de 2e keuze
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn idee tot nu toe is dat de perfecte man het eerste half uur een vrouw is.
Ghehehe krijg je weer van die "verkapt-dating-topic" en "verkapt-kijk-mij-bi-zijn-topic" opmerkingen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Ik zou zeggen, open er eens een topic over.
hahahahhaha, waarom? zo kan ook gezellig zijn als je iemand MSN adres niet hebtquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allemaal nogal offtopic, hoog tijd dat een modje even ingrijpt hier.![]()
* gokje dat je dat bedoeld qua omgang en niet de fysieke dingen waar jij op valt , ofzo ? het "wij kennen elkaars lichaam zo goed"- iets ... en een half uur later mag die pik het afmakenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:59 schreef dafjedaf het volgende:
de perfecte man het eerste half uur een vrouw is.
hahhahahahahahahahhahahahahahahahahahaahaquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef coz het volgende:
[..]
* gokje dat je dat bedoeld qua omgang en niet de fysieke dingen waar jij op valt , ofzo ? het "wij kennen elkaars lichaam zo goed"- iets ... en een half uur later mag die pik het afmaken
dat is dan inderdaad al bijna een verkapte "goh kijk mij eens weinig goede ervaring met mannelijke friemelaars hebben"
ps erodome is overbezet .....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Meer dat vrouwen (nou ja, ik kan natuurlijk niks zeggen over álle vrouwen) wat subtieler zijn, meer oog hebben voor opbouw, niet alleen maar op tieten & kruis letten, niet die opgefokte prestatiedrang etc. Maar subtiel kent een beperkte houdbaarheidswaarde wat mij betreft. Vandaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:15 schreef coz het volgende:
* gokje dat je dat bedoeld qua omgang en niet de fysieke dingen waar jij op valt , ofzo ? het "wij kennen elkaars lichaam zo goed"- iets ...
* coz as said , medelijden heeftquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef dafjedaf het volgende:
Ah komt wel goed. Ik heb besloten ze voortaan eerst een week seksueel uit te proberen, want hoe relaxt iemand normaal gesproken is zegt weer geen zak over hoe ze in bed zijn. Moet ik alleen nog over weten te brengen dat er geen sprake van relatie is (op dat moment).quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:23 schreef coz het volgende:
* coz as said , medelijden heeft
hoop dat je nog eens een leuke jongen treft dan
het is juist mijn plezier als ik de dame in kwestie helemaal gek kan maken met voorspel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef dafjedaf het volgende:
En wat TS zegt over weten dat het uiteindelijk in penetratie uitloopt... Ik herken dat wel. Veel mannen geven je toch het gevoel dat ze alleen hun best doen zodat ze daarna kunnen neuken. En ook al wil je zelf nog zo graag neuken dat is toch een soort afknapper vind ik. Je hebt niet het gevoel dat je er lekker van mag genieten, je moet zo gauw mogelijk zo nat mogelijk worden, dát is het doel. En als ze er langer mee door gaan heb je weer de orgasme plicht, bleeeh.
Denk niet eens dat het echt aan de friebelkwaliteit ligt maar meer aan de mindset & sfeer & spanning die iemand overbrengt. Sommige mensen geven je een relaxt gevoel en anderen sla je gewoon helemaal bij dood omdat het niet vrij voelt. Vrouwen heb ik vaker een relaxt gevoel mee, dan is er meer plagen en spelen enzo. Helaas val ik toch wel vrij overtuigend op mannen, dus tjah. Vandaar de gewenste sexchange halverwege![]()
bonnetje bewaren, kan je ze inruilenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:32 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ah komt wel goed. Ik heb besloten ze voortaan eerst een week seksueel uit te proberen, want hoe relaxt iemand normaal gesproken is zegt weer geen zak over hoe ze in bed zijn. Moet ik alleen nog over weten te brengen dat er geen sprake van relatie is (op dat moment).
jammer, wilde je net mee uit eten vragen voor vnvnd...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa is 'm gepeerd ja, dit topic is aan 't verbaggeren.
Ja niet om je te beledigen ofzo maar dat is zo'n ontzettende standaard uitspraak... Zat van die 4-minuten friebelaars zeggen dat ook. En vervolgens beginnen ze te miepen of je soms "problemen" hebt als je na 2 minuten geduw tegen je lies niet klaar komtquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:33 schreef J.J.McKay het volgende:
het is juist mijn plezier als ik de dame in kwestie helemaal gek kan maken met voorspel...
niets is leuker om een dame te zien kronkelen van genot..daar heb ik geen penetratie voor nodig.
dr is 1 manier om er achter te komenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:37 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja niet om je te beledigen ofzo maar dat is zo'n ontzettende standaard uitspraak... Zat van die 4-minuten friebelaars zeggen dat ook. En vervolgens beginnen ze te miepen of je soms "problemen" hebt als je na 2 minuten geduw tegen je lies niet klaar komt![]()
Nietus, we steken TS een hart onder de riemquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupa is 'm gepeerd ja, dit topic is aan 't verbaggeren.
ze is bevangen door de hittequote:Op zaterdag 10 september 2005 15:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nietus, we steken TS een hart onder de riem
As if.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:38 schreef J.J.McKay het volgende:
dr is 1 manier om er achter te komen
wnnr heb je een weekje vrij?
neuken zonder foto...NO WAY!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
As if.Volgens mij zijn het ook meestal mannen die willen neuken zonder zelfs maar een foto gezien te hebben, niet vrouwen... Nou ja misschien hele lelijke vrouwen?
ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat er natuurlijk wel ergens een 'zo graag willen neuken' gedachte bij komt kijken, maar mijn mindset is gewoon dat niet alleen ik klaarkomquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:30 schreef dafjedaf het volgende:
Je vroeg net Lupa ook al uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef J.J.McKay het volgende:
neuken zonder foto...NO WAY!!!
ben ik veel te 'lief' voor...maak graag een dame t hof...cadeautjes, bloempje hier en daar...iemand die gelijk met me t bed induikt kan ik geen relatie mee hebben (wie weet komt de uitzondering nog), maar het is niet mijn standaart dit te doen..
hahahhahahaha, geintje tussendoor moet kunnen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je vroeg net Lupa ook al uit.
En in deze post geef je me alweer 3 nieuwe redenen om nee te zeggen![]()
Maar daar is ook niks mis mee. Het zou hypocriet zijn om daar wat tegen te hebben. De afknapper zit m meer in vanaf het allereerste begin al regelmatig vragen/voelen of het 'al zo ver is'. Ik ben geen fucking magnetron die altijd binnen 3 minuten piep zegt - dus dan is het optiefen wat mij betreft. Als je goed genoeg bent komt dat snel genoeg allemaal in orde, dus vind ik dat gevoel en gevraag een zwaktebod. En ik hou dus niet van zwak&onzeker (in bed).quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:44 schreef coz het volgende:
ik ben eerlijk genoeg om toe te geven dat er natuurlijk wel ergens een 'zo graag willen neuken' gedachte bij komt kijken
Ik vind het uitermate belangrijk serieus genomen te wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:47 schreef J.J.McKay het volgende:
bij deze een kleine tip: neem me niet al te serieus...tenzij ik zeg dat ik serieus ben (nu ben ik serieus dus)
OMFG .. bestaan dat soort mannen echt ....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef dafjedaf het volgende:
het 'al zo ver is'.
zegt iemand die zich hierboven vergelijkt met een magnetron....quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:50 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate belangrijk serieus genomen te worden![]()
Je moet de klemtoon even anders leggen honnepon...quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef J.J.McKay het volgende:
zegt iemand die zich hierboven vergelijkt met een magnetron....
begrijp je wat ik bedoel, sheetje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je moet de klemtoon even anders leggen honnepon...
Hahaha. Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef coz het volgende:
OMFG .. bestaan dat soort mannen echt ....![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |