hahahaha dat deed ik toen ik net begon met sex....*ook al lang geleden...*quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hahaha. Ja.
"ben je al nat?"
"hoezo?"
"nou gewoon"
"als je bedoelt of we al gaan neuken, nog ff niet"
"waarom niet"
"omdat het dan straks lekkerder is"
"vind ik niet"
"ik wel"
etc.
Praten in bed prima maar van die compromis-seks hoeft van mij niet![]()
Ja ok toen deed ik het ook wel. Maar dan weet je ook nog niet hoe alles moet. Toen had ik zoiets van, beter te veel vragen stellen dan dat ik m pijn doe ofzo. Maar op een gegeven moment hoor je toch wel een basic idee te hebben van hoe dingen gaan en hoe je kunt zien of iemand toe is aan meer. En als het goed is geven ze dan ook wel aanwijzingen. Met name bij vrouwen heb je dat af en toe toch wel nodig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:57 schreef J.J.McKay het volgende:
hahahaha dat deed ik toen ik net begon met sex....*ook al lang geleden...*
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:56 schreef dafjedaf het volgende:
quote:Praten in bed prima maar van die compromis-seks hoeft van mij niet![]()
als je het goed doet, val je beiden in slaap voordat je daar ruzie over kan maken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef coz het volgende:
de enige compromis die ik in bed sluit is over het slapen op de natte plek
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:01 schreef coz het volgende:de enige compromis die ik in bed sluit is over het slapen op de natte plek
![]()
![]()
nee, als je het goed doet zijn er meerdere natte plekkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:03 schreef J.J.McKay het volgende:
als je het goed doet, val je beiden in slaap voordat je daar ruzie over kan maken...
kep geen leren bank, dan maar ff schoonboenen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
![]()
En wat nou als zij in de douche wil neuken en jij op de bank? Hopen dat je een leren bank hebt?
ohja? ik bewaar altijd de laatste keer voor in bed...die andere keren heb je net al genoemdquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:04 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
nee, als je het goed doet zijn er meerdere natte plekken![]()
hoe groot is jouw badkamer? ik ken mensen met een bank onder de douche...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef dafjedaf het volgende:
Dat zou wel ideaal zijn trouwens, een bank onder de douche.
*wegdroomt*
Jah, en dan? Doe je steeds het zelfde standje op exact dezelfde plek op het bed?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef J.J.McKay het volgende:
ohja? ik bewaar altijd de laatste keer voor in bed...die andere keren heb je net al genoemd![]()
lezen schat...ik zei: de LAATSTE keer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jah, en dan? Doe je steeds het zelfde standje op exact dezelfde plek op het bed?Ik zie dat niet zo voor me, één vlek.
2x2 incl. plee, wasmachine, wastafel... Heb wel weer het voordeel dat je op de plee kunt neuken met de douche op je rug, omdat het zo klein is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef J.J.McKay het volgende:
hoe groot is jouw badkamer? ik ken mensen met een bank over de douche...
is wel van tegels, maar dat mag de pret niet drukken
tja maar het liefst zo .. weinig mogelijk ... hooguit , wat lijkt jou lekker om mee te beginnen (alsin je mag kiezen, niet alsin help me ff iets bedenkenquote:Met name bij vrouwen heb je dat af en toe toch wel nodig.
geen verkeerde mental picture overigensquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef dafjedaf het volgende:
Dat zou wel ideaal zijn trouwens, een bank onder de douche.
*wegdroomt*
huh? bedoel je met laatste keer laatste keer seks of laatste standje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:08 schreef J.J.McKay het volgende:
lezen schat...ik zei: de LAATSTE keer...
de andere keren bv in de douche of op de bank...of waar het op dat moment ook uitkomt.
je hebt toch van die zonnebedjes die je kunt opvouwen tot stoel/bank???quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
2x2 incl. plee, wasmachine, wastafel... Heb wel weer het voordeel dat je op de plee kunt neuken met de douche op je rug, omdat het zo klein is.
Heej misschien met zo'n opblaasbank? Of zou je dan het waterbed effect krijgen?
laatste x sex...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
huh? bedoel je met laatste keer laatste keer seks of laatste standje?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:06 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ohja? ik bewaar altijd de laatste keer voor in bed...die andere keren heb je net al genoemd![]()
Oh ja, ook gruwelijk: "en nu?" Lig je net lekker een beetje op te bouwen, whap, alles weg.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef coz het volgende:
tja maar het liefst zo .. weinig mogelijk ... hooguit , wat lijkt jou lekker om mee te beginnen (alsin je mag kiezen, niet alsin help me ff iets bedenken)
Als je meerdere standjes doet heb je toch ook meerdere vlekken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:11 schreef J.J.McKay het volgende:
laatste x sex...
tuurlijk...dat wel...of 1 grote vlek...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als je meerdere standjes doet heb je toch ook meerdere vlekken?
Dan begrijpen we elkaar. Ieder zn natte plek, mooi compromis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef J.J.McKay het volgende:
tuurlijk...dat wel...of 1 grote vlek...
we zouden geen compromissen sluiten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar. Ieder zn natte plek, mooi compromis.
Alleen over wie dr in de nattigheid ligt volgens cozquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:16 schreef J.J.McKay het volgende:
we zouden geen compromissen sluiten...
"ben je er nou al bijna , toen ik het net vroeg kreeg ik geen antwoord "quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:12 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh ja, ook gruwelijk: "en nu?" Lig je net lekker een beetje op te bouwen, whap, alles weg.
volgens coz ja, volgens mij nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:17 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Alleen over wie dr in de nattigheid ligt volgens coz![]()
Ah niet alle mannen zijn zo hoor. Maar tis ook niet dat ik t over één slechte ervaring heb ofzo. Toch zeker de helft gedraagt zich als een eersteklas muts (imo). Worden ze onzeker, gaan ze liggen miepen, bleh. En als je dan zegt dat je het niet zo naar je zin hebt (want je houdt niet van gemiep) raakt hun ego gekwetst en dan houd het nooit meer op met mauwenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:18 schreef coz het volgende:
weet je zeker dat je geen grapjes maakt, niet dat ik altijd met vrouwen om kan gaan maar dit ....
dan zoek je de verkeerde mannen uit... :pquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:22 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ah niet alle mannen zijn zo hoor. Maar tis ook niet dat ik t over één slechte ervaring heb ofzo. Toch zeker de helft gedraagt zich als een eersteklas muts (imo). Worden ze onzeker, gaan ze liggen miepen, bleh. En als je dan zegt dat je het niet zo naar je zin hebt (want je houdt niet van gemiep) raakt hun ego gekwetst en dan houd het nooit meer op met mauwen![]()
Gheheheh na een van mn eerste bi-ervaringen werd ik wakker en ik dacht, hm, speculaas (ik word nooit meteen helemaal wakker). Was ik in mn slaap zo gedraaid dat ik dus de natte plek van heeeel dichtbij kon, euh, bekijken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:21 schreef coz het volgende:
over haar nattigheid stiekem ook niet maar om daar nou elke nacht ....
speculaas??? hmmmmmz, ben benieuwd wat voor vrouw dat was...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:25 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Gheheheh na een van mn eerste bi-ervaringen werd ik wakker en ik dacht, hm, speculaas (ik word nooit meteen helemaal wakker). Was ik in mn slaap zo gedraaid dat ik dus de natte plek van heeeel dichtbij kon, euh, bekijken.![]()
Ik heb geen smaak, zoals ik net al zei. Ik zou tegen mezelf beschermd moeten worden. Maar als mn vrienden iemand aanwijzen vind ik ze meestal saai/ lelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:24 schreef J.J.McKay het volgende:
dan zoek je de verkeerde mannen uit... :p
Ik vind het wel vaker naar speculaas ruikenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:26 schreef J.J.McKay het volgende:
speculaas??? hmmmmmz, ben benieuwd wat voor vrouw dat was...
sluit me hierbij aan...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef coz het volgende:
* coz behoort self proclaimed tot de betere helft van de betere helft ..
maar kan helaas wel zo tactisch als een cactus uit de hoek komen in de uhm , voorrondes .. niet dat ik one nighters echt opzoek ofzo maar ik vind van me zelf dat ik beter in verwennen dan versieren ben
Nah is toch mooi, versieren hoef je maar 1x te doen....quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef coz het volgende:
ik vind van me zelf dat ik beter in verwennen dan versieren ben
dan moet je me toch echt eens bellen of je lakens opsturen..ben dat dus echt nog nooit tegengekomen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:28 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik vind het wel vaker naar speculaas ruiken![]()
Ehm, neequote:Op zaterdag 10 september 2005 16:30 schreef J.J.McKay het volgende:
dan moet je me toch echt eens bellen of je lakens opsturen..ben dat dus echt nog nooit tegengekomen!
ik doe genoeg, maar ruik toch alleen speculaas in Sinterklaas-tijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ehm, nee![]()
Sommige vrouwen hebben dat, volgens mij word het meer (duidelijker) als je de g-plek pakt. Volgens mij is het ook niet hoe die vrouwen standaard ruiken, je moet er wel wat voor doen![]()
dan was ik er helemaal niet weg te slaan!!! hahahhaquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef coz het volgende:
hmmmm , geil is geil ...
de link met speculaas weet ik niet , er zit wel iets heel typerends in , bijna zoetig
smaakt trouwens niet naar speculaas![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:31 schreef dafjedaf het volgende:
Ik bedoel, ik moet er niet aan denken dat je 's morgens wakker word en je omdraaid naar je one night stand, en hij "kom je hier vaker? wil je wat drinken? wat heb je mooie ogen!"
Wat bedoel je? *volgt de zin niet helemaal*quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:37 schreef coz het volgende:
nou wat ik zo hoor over die boys die jij aan de haak hebt geslagen , nog een keer meegemaakt of .....
en in welke toko doen ze dat danquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak, zoals ik net al zei. Ik zou tegen mezelf beschermd moeten worden. Maar als mn vrienden iemand aanwijzen vind ik ze meestal saai/ lelijk.
Jah als vrouwen (of mannen) nou eens naar purechocoladepepernoten zouden smaken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:37 schreef J.J.McKay het volgende:
hahahaahahahhaha, ga je over op de sjokolaaaa
of je nog eens zoiets stoms in de morgen hebt gehoord , naast het stoms in bedquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat bedoel je? *volgt de zin niet helemaal*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |