abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30448554
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Das juist een heel logische vraag! Ook daarbij kon ik me nauwelijks ontspannen.. Aan de ene kant vond ik het wel heel lekker en wilde ik er ook van genieten maar tegelijkertijd lukte het me gewoon niet altijd...
Ik kon me gewoon niet op het gevoel concentreren, ik maakte me zeg maar al zorgen over de penetratie die ging volgen!

Uit wanhoop heb ik zelfs af en toe organsmes gefaked.....
Opzich best een logische gedachtengang, maar op orale sex hoeft toch niet per se coitus te volgen? Als je dat gevoel los probeert te laten denk ik dat dat een eerste stap zou kunnen zijn.
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_30448573
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef M_Frohike het volgende:
Sporadisch... een remmende factor is hierbij ook dat ik noodgedwongen bij mijn ouders woon op dit moment, ik geen slot op mijn deur heb en er nog wel eens mensen zomaar mijn kamer binnen komen lopen..... Niet echt bevorderlijk voor de onspanning!
Je ouders zijn toch ook wel eens weg, of niet? Of ze liggen wel eens in bed? Kloppen ze niet als ze je kamer in willen?

Ik denk echt dat je oplossing daar ligt: heel veel oefenen met jezelf.
pi_30448591
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Sporadisch... een remmende factor is hierbij ook dat ik noodgedwongen bij mijn ouders woon op dit moment, ik geen slot op mijn deur heb en er nog wel eens mensen zomaar mijn kamer binnen komen lopen..... Niet echt bevorderlijk voor de onspanning!
Dan is er altijd nog de badkamer. Bijkomend voordeel is dat daar over het algemeen een douchekop voor handen is
Big dick.
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:56:42 #54
54932 J.J.McKay
............................
pi_30448630
psies, elke mogelijkheid aanpakken om te oefenen...
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_30448669
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Sinds wanneer volgt er altijd penetratie na orale sex?
Nou bij mijn ex dus vaak wel. Achteraf gezien heeft hij het idd ook niet makkelijker gemaakt voor me, ook al dacht hij van wel. Het motto was dan: eerst maken we de boel een beetje vochtig dmv orale sex, vervolgens is het misschien makkelijker om naar binnen te komen...
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
Jack: There's always that.
pi_30448697
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef M_Frohike het volgende:
Nou bij mijn ex dus vaak wel. Achteraf gezien heeft hij het idd ook niet makkelijker gemaakt voor me, ook al dacht hij van wel. Het motto was dan: eerst maken we de boel een beetje vochtig dmv orale sex, vervolgens is het misschien makkelijker om naar binnen te komen...
En dat is dus waarom je alleen bezig moet en niet met een vent.

Je bent niet bang om jezelf aan te raken ofzo? Masturbeer je regelmatig?
pi_30448742
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Ik denk echt dat je oplossing daar ligt: heel veel oefenen met jezelf.
Ik denk ook dat er een beetje gene aan ten grondslag ligt. Ik wordt er ongemakkelijk van of zo...

@Lupa: jawel maar ik ga nooit met een vinger naar binnen of zo. Ik doe het altijd met een lapje ertussen of zo....
Tyler: Could be worse. A woman could cut off your penis while you're asleep and toss it out the window of a moving car
pi_30448767
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er een beetje gene aan ten grondslag ligt. Ik wordt er ongemakkelijk van of zo...
Wat wil je dan wel?
Big dick.
pi_30448776
quote:
Je word ongemakkelijk van masturberen?

Met wat voor ideeën mbt seks ben je opgegroeid?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:01:18 #60
54932 J.J.McKay
pi_30448781
quote:

[..]

wie niet??

mag ik vragen hoe jong TS is?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:02:00 #61
54932 J.J.McKay
pi_30448798
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

als je thuis woont met een grote kans dat iemand je betrapt, kan ik me dat wel voorstellen hoor...
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:02:09 #62
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30448807
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Op zich een goeie gedachte. Hij kon natuurlijk niet weten wat jij daarover dacht op datzelfde moment toch?

Gezien je reactie was hij er dus weldegelijk van op de hoogte? Heb je nooit aangegeven geen penetratie te willen maar gewoon te willen genieten van het orale deel?
Dat zou de spanning al behoorlijk wegnemen denk ik?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30448810
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

wie niet??

mag ik vragen hoe jong TS is?
Bhaha dat durf ik nou echt niet meer te zeggen!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:02:58 #64
54932 J.J.McKay
pi_30448843
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Bhaha dat durf ik nou echt niet meer te zeggen!
fluisteren mag ook...
pi_30448851
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef J.J.McKay het volgende:
als je thuis woont met een grote kans dat iemand je betrapt, kan ik me dat wel voorstellen hoor...
Ik wil gewoon even weten wat ze precies met die gêne bedoelt. Heb het idee dat ze zich misschien tegenover zichzelf schaamt. Vandaar mijn vraag over opvoeding.
pi_30448925
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar heeft het weinig mee te maken, ik ben juist heel vrij opgegroeid ook mbt sex. Mijn ouders zijn een soort overjarige hippies...
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:05:37 #67
17709 hollander172
pi_30448938
quote:
@Lupa: jawel maar ik ga nooit met een vinger naar binnen of zo. Ik doe het altijd met een lapje ertussen of zo....
Tot zover nog begrijpelijk, bij de meeste vrouwen zit het gevoel in de klit en niet in de binnenkant maar een lapje ertussen?

Bang om jezelf aan te raken? Vind je je vagina vies? What the fuck moet je met een lapje?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:05:56 #68
54932 J.J.McKay
pi_30448950
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef M_Frohike het volgende:

[..]
Daar heeft het weinig mee te maken, ik ben juist heel vrij opgegroeid ook mbt sex. Mijn ouders zijn een soort overjarige hippies...
hippies...dan ben jij ergens tussen de 20 en 30 dus?
pi_30448962
quote:
Okee... Maar hoe is je houding ten opzichte van masturbatie?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:07:08 #70
17709 hollander172
pi_30448986
quote:

[..]

Mwah hou het even in je achterhoofd.

Dat je ouders heel vrij zijn kan juist bij jou nu een remming opwerpen.
pi_30449035
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

hippies...dan ben jij ergens tussen de 20 en 30 dus?
Ik gok achterin de 20, begin 30, anders zou ze het wel gewoon zeggen
Big dick.
pi_30449036
TS, ben je wel eens met je benen wijd voor een spiegel gaan zitten? Serieus. Pak eens een handspiegel en bekijk de boel daar. Onderzoek jezelf. En leer vooral van je eigen lijf houden, ik heb het idee dat daar misschien iets ontbreekt...
pi_30449074
Waarom zou je je trouwens schamen voor je leeftijd? Die doet er weinig toe. Dit komt voor bij alle leeftijden, maar veel vrouwen blijven er jammer genoeg jaren mee rondlopen. Wat het alleen maar erger maakt, want het is een vicieuze cirkel waar je in zit.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:10:34 #74
54932 J.J.McKay
pi_30449106
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom zou je je trouwens schamen voor je leeftijd? Die doet er weinig toe. Dit komt voor bij alle leeftijden, maar veel vrouwen blijven er jammer genoeg jaren mee rondlopen. Wat het alleen maar erger maakt, want het is een vicieuze cirkel waar je in zit.
psies, ik vind het ook niet belangrijk om te weten, was alleen nieuwsgierig

@Hassie: da's bullshit...vrouwen achter in de 20 zijn meestal de mooiste vrouwen die er rondlopen.
pi_30449156
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TS, ben je wel eens met je benen wijd voor een spiegel gaan zitten? Serieus. pak eens een handspiegel en bekijk de boel daar. Onderzoek jezelf. En leer vooral van je eigen lijf houden, ik heb het idee dat daar misschien iets ontbreekt...
Heb ik wel s gedaan ja oa in mijn pogingen een tampon naar binnen te krijgen...
@hollander: weet niet of 'vies' het goede woord is... of misschien ook wel Ik zit er in ieder geval niet graag aan zonder iets ertussen. Ik had btw geen probleem om aan mijn vriend te zitten, ook met pijpen heb ik geen probleem

@JJ: Ok dan, 23 jaar.
pi_30449237
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

psies, ik vind het ook niet belangrijk om te weten, was alleen nieuwsgierig

@Hassie: da's bullshit...vrouwen achter in de 20 zijn meestal de mooiste vrouwen die er rondlopen.
Dat weet ik , maar dat is ook de leeftijd dat ze zich schamen dat ze nog bij hun ouders wonen
Big dick.
pi_30449249
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef M_Frohike het volgende:
@hollander: weet niet of 'vies' het goede woord is... of misschien ook wel Ik zit er in ieder geval niet graag aan zonder iets ertussen. Ik had btw geen probleem om aan mijn vriend te zitten, ook met pijpen heb ik geen probleem

Ok dan, 23 jaar.
Ik denk dat we de oorzaak nu wel te pakken hebben... Daar zou ik maar eens aan gaan werken. Ik roep maar een ideetje: begin eens om op internet plaatjes / filmpjes te bekijken van vrouwen die met zichzelf bezig zijn.

Kun je ook uitleggen waaróm je jezelf niet graag aanraakt 'daar'?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:15:12 #78
54932 J.J.McKay
pi_30449283
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Ok dan, 23 jaar.
mss is het wel een goed idee om onder de douche te beginnen met het aanraken van jezelf.
wie weet is dat het 'vies' gevoel dan weg...

kijk je wel eens erotische films???
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:15:44 #79
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30449301
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef Nuek het volgende:
En een vibrator kopen en jezelf ontdekken zou ook kunnen helpen volgens medici. Succes!
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef M_Frohike het volgende:
Het probleem is, als ik een tampon al niet naar binnen krijg dan zal een vibrator al helemaal niet lukken!
mentale blokkade anyone ?

probeer je clitoris is ofzo ???
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30449322
Hiervoor is een dildo trouwens ook een goed begin. Neem een (bij voorkeur geribbelde i.v.m. stimulatie) dildo, smeer er glijmiddel op en masturbeer daarmee. Zonder iets ertussen. Zo hoef je niet met je handen je vagina aan te raken en kun je wennen aan het gevoel.

Schaamde je je ook voor je vagina t.o.v. je minnaar(s)?
pi_30449359
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef J.J.McKay het volgende:
mss is het wel een goed idee om onder de douche te beginnen met het aanraken van jezelf.
wie weet is dat het 'vies' gevoel dan weg...
Maar dan ga je er dus van uit dat een vagina inderdaad 'vies' is en eerst gewassen moet worden...
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:19:00 #82
54932 J.J.McKay
pi_30449410
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Maar dan ga je er dus van uit dat een vagina inderdaad 'vies' is en eerst gewassen moet worden...
zo bedoel ik het niet, maar TS weet niet psies of ze het vies vindt...wie weet helpt t.

ik ben ook maar een vent... :S
pi_30449511
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hiervoor is een dildo trouwens ook een goed begin. Neem een (bij voorkeur geribbelde i.v.m. stimulatie) dildo, smeer er glijmiddel op en masturbeer daarmee. Zonder iets ertussen. Zo hoef je niet met je handen je vagina aan te raken en kun je wennen aan het gevoel.

Schaamde je je ook voor je vagina t.o.v. je minnaar(s)?
Ja ik denk t wel een beetje.. Maar dat heb ik nooit met die woorden tegen m gezegd.

Trouwens bedankt voor alle tips tot nu toe, fijn dat er mensen zijn die het serieus nemen en meedenken!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:23:21 #84
54932 J.J.McKay
pi_30449540
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Ja ik denk t wel een beetje.. Maar dat heb ik nooit met die woorden tegen m gezegd.

Trouwens bedankt voor alle tips tot nu toe, fijn dat er mensen zijn die het serieus nemen en meedenken!
heb je nu een partner?

enne, tis een serieus probleem, waarom zouden we niet serieus zijn? (al had ik ook wel wat irritante opmerkingen verwacht)
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:23:40 #85
17709 hollander172
pi_30449543
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik denk dat we de oorzaak nu wel te pakken hebben... Daar zou ik maar eens aan gaan werken. Ik roep maar een ideetje: begin eens om op internet plaatjes / filmpjes te bekijken van vrouwen die met zichzelf bezig zijn.

Kun je ook uitleggen waaróm je jezelf niet graag aanraakt 'daar'?
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit en bekijk idd andere vrouwen eens om te ontdekken dat je vagina waarschijnlijk met een bepaald type vagina overeen komt.

Probeer eens te masturberen zonder iets ertussen. Ga niet direct voor het orgasme maar probeer gewoon eens hoe je op elke aanraking reageert.
Wat ik als man heb gemerkt is dat vrouwen al naar gelang hun bui op dat moment meer of minder gesloten zijn. Soms is het echt zonder voorspel meteen rammen en soms lukt het helemaal niet wat je ook probeert.
Mijn vriendin geeft dat dan ook gewoon aan, zegt ze terwijl ik bezig ga "sorry maar het lukt gewoon even niet". Fair enough, niet leuk maar wel eerlijk en het voorkomt dat we beiden gefrustreerd raken omdat het niet lukt.

edit: ik bedoel hiermee het orgasme, bij jou gaat het bij de penetratie al mis. Geef het gewoon aan en elke goeie gozer zal dan gewoon geduld hebben, voor jou misschien het nodige teken om te kunnen ontspannen zonder die druk erbij te hebben.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:23 #86
54932 J.J.McKay
pi_30449613
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit en bekijk idd andere vrouwen eens om te ontdekken dat je vagina waarschijnlijk met een bepaald type vagina overeen komt.

Probeer eens te masturberen zonder iets ertussen. Ga niet direct voor het orgasme maar probeer gewoon eens hoe je op elke aanraking reageert.
Wat ik als man heb gemerkt is dat vrouwen al naar gelang hun bui op dat moment meer of minder gesloten zijn. Soms is het echt zonder voorspel meteen rammen en soms lukt het helemaal niet wat je ook probeert.
Mijn vriendin geeft dat dan ook gewoon aan, zegt ze terwijl ik bezig ga "sorry maar het lukt gewoon even niet". Fair enough, niet leuk maar wel eerlijk en het voorkomt dat we beiden gefrustreerd raken omdat het niet lukt.
jullie hebben vast een goede discussie erover gehad...TS dus niet.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:26:54 #87
90061 coz
pi_30449631
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef coz het volgende:

[..]

[..]

mentale blokkade anyone ?

probeer je clitoris is ofzo ???
alsin ,
NIET DIRECT DUS
zet dat ding eens eerst aan , op je bovenbeen (orsome) en ga dan langzaam die kant uit
blijf voorlopig nog maar naast je lippen, bovenop je venusheuvel ..
kijk eens of dat bevalt ga dan langzaam eens verder

niet jezelf forceren , bereik je alleen maar het tegenovergestelde
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:27:49 #88
54932 J.J.McKay
pi_30449663
quote:

[..]
edit: ik bedoel hiermee het orgasme, bij jou gaat het bij de penetratie al mis. Geef het gewoon aan en elke goeie gozer zal dan gewoon geduld hebben, voor jou misschien het nodige teken om te kunnen ontspannen zonder die druk erbij te hebben.
psies, en elke vent die het niet kan opbrengen, is jou niet waard...
pi_30449693
quote:

[..]

Goeie tips, danks!

@JJ: nee, geen partner op dit moment.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:29:50 #90
54932 J.J.McKay
pi_30449717
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Goeie tips, danks!

@JJ: nee, geen partner op dit moment.
ben je bang voor een nieuwe jongen?
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:32:06 #91
17709 hollander172
pi_30449772
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

jullie hebben vast een goede discussie erover gehad...TS dus niet.
Nee nooit eigenlijk, ging gewoon vanzelf. Zij gaf het gewoon een keer aan, ik accepteerde dat zonder druk uit te oefenen en sindsdien werkt dat tussen ons zo.
Dat werkt overigens twee kanten op, soms heb ik zelf geen zin of weet ik al vantevoren dat ik geen orgasme ga krijgen en dan zeg ik het ook eerlijk.
Als ik wel zin heb maar te moe oid voor een orgasme ben dan heeft ze de keus om al dan niet bezig te gaan. Als ik echt geen zin heb dan legt ze zich daarbij neer net zoals ik dat andersom zou doen.

TS mag zich weleens uit d'r hoofd laten praten dat "dingen" moeten, zoals bijv. de penetratie na de orale sex. Niks moet, alles mag, geef het gewoon eerlijk aan en een groot deel van de blokkade is al verdwenen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:33:42 #92
54932 J.J.McKay
pi_30449825
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Nee nooit eigenlijk, ging gewoon vanzelf. Zij gaf het gewoon een keer aan, ik accepteerde dat zonder druk uit te oefenen en sindsdien werkt dat tussen ons zo.
Dat werkt overigens twee kanten op, soms heb ik zelf geen zin of weet ik al vantevoren dat ik geen orgasme ga krijgen en dan zeg ik het ook eerlijk.
Als ik wel zin heb maar te moe oid voor een orgasme ben dan heeft ze de keus om al dan niet bezig te gaan. Als ik echt geen zin heb dan legt ze zich daarbij neer net zoals ik dat andersom zou doen.

TS mag zich weleens uit d'r hoofd laten praten dat "dingen" moeten, zoals bijv. de penetratie na de orale sex. Niks moet, alles mag, geef het gewoon eerlijk aan en een groot deel van de blokkade is al verdwenen.
dan ben jij een van de weinigen...

idd, niets moet, alles mag...das het beste motto in bed (of op andere plaatsen)
pi_30449830
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

ben je bang voor een nieuwe jongen?
Nee dat niet, heb zelfs heel veel behoefte aan een beetje liefde!
Maar wel voor de sex dus. Op vakantie had ik een leuke jongen ontmoet en heb daar ook mee zitten vozen maar wanneer het voor mijn gevoel te dichtbij komt (en dat is al voordat de rits opengaat!!) dan spant iedere spier zich aan en is het helemaal over! Terwijl ik dan eigenlijk best verder wil en ook wel zin heb... erg frustrerend!
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:35:45 #94
17709 hollander172
pi_30449885
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

psies, en elke vent die het niet kan opbrengen, is jou niet waard...
Ook daar zit een grens aan, je kan iemand niet eeuwig laten wachten. Dat moet je ook respecteren want die ander heeft ook gewoon behoeftes.
Desondanks zou je je nooit gedwongen moeten voelen, dat is ook helemaal de intentie niet van sex.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:36:01 #95
90061 coz
pi_30449893
quote:
Niks moet, alles mag
geldt volgens mij op veel vlakken al
maar icm met sex is een moet gevoel , gedachte , angst , .. ./ ... , helemaal dodelijk
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:36:41 #96
54932 J.J.McKay
pi_30449908
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef M_Frohike het volgende:

[..]

Nee dat niet, heb zelfs heel veel behoefte aan een beetje liefde!
Maar wel voor de sex dus. Op vakantie had ik een leuke jongen ontmoet en heb daar ook mee zitten vozen maar wanneer het voor mijn gevoel te dichtbij komt (en dat is al voordat de rits opengaat!!) dan spant iedere spier zich aan en is het helemaal over! Terwijl ik dan eigenlijk best verder wil en ook wel zin heb... erg frustrerend!
iedereen heeft behoeft aan wat liefde...

je kan er ook lichtelijk voordeel uit halen...
als jij een serieuze relatie wilt aangaan met iemand, is dit een mooie test of hij jou de moeite waard vindt

aan de andere kant; one-night-stands zitten er niet in...(als je daarvoor in bent)
pi_30449918
quote:

We dachten destijds allebei dat dat de beste manier was, gewoon veel en vaak zodat het gewenning wordt of zo.... Begrijp nu dat het zo HELEMAAL niet werkt maar goed, ik had toen ook nog nooit van vaginisme gehoord en dacht dus dat het iets lichamelijks was dat door veel sex te hebben wel zou slijten of zo....
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:37:37 #98
54932 J.J.McKay
pi_30449932
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:35 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ook daar zit een grens aan, je kan iemand niet eeuwig laten wachten. Dat moet je ook respecteren want die ander heeft ook gewoon behoeftes.
Desondanks zou je je nooit gedwongen moeten voelen, dat is ook helemaal de intentie niet van sex.
er zit een groot verschil tussen wachten en EEUWIG wachten...
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:39:25 #99
17709 hollander172
pi_30449981
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

dan ben jij een van de weinigen...

idd, niets moet, alles mag...das het beste motto in bed (of op andere plaatsen)
Ik ga er altijd vanuit dat dit normaal is bij de meeste mensen? Heb ik nou zo'n raar beeld over de wereld en de mensen die hem bevolken?

Zolang je geen kinderwens hebt is sex gewoon fun en zodra het dat niet meer is zit je fout.

Andere vraag, wordt TS bij het masturberen of denken aan sex wel vochtig? Ofwel zijn de normale sexuele reflexen wel aanwezig?
pi_30450045
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:

Andere vraag, wordt TS bij het masturberen of denken aan sex wel vochtig? Ofwel zijn de normale sexuele reflexen wel aanwezig?
Ja hoor die doen het prima!
Ik kan ook echt wel geil worden , ook van mijn vriend destijds maar ja das blijkbaar niet genoeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')