Opzich best een logische gedachtengang, maar op orale sex hoeft toch niet per se coitus te volgen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:49 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Das juist een heel logische vraag! Ook daarbij kon ik me nauwelijks ontspannen.. Aan de ene kant vond ik het wel heel lekker en wilde ik er ook van genieten maar tegelijkertijd lukte het me gewoon niet altijd...
Ik kon me gewoon niet op het gevoel concentreren, ik maakte me zeg maar al zorgen over de penetratie die ging volgen!![]()
Uit wanhoop heb ik zelfs af en toe organsmes gefaked.....![]()
Je ouders zijn toch ook wel eens weg, of niet? Of ze liggen wel eens in bed? Kloppen ze niet als ze je kamer in willen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef M_Frohike het volgende:
Sporadisch... een remmende factor is hierbij ook dat ik noodgedwongen bij mijn ouders woon op dit moment, ik geen slot op mijn deur heb en er nog wel eens mensen zomaar mijn kamer binnen komen lopen.....Niet echt bevorderlijk voor de onspanning!
Dan is er altijd nog de badkamer. Bijkomend voordeel is dat daar over het algemeen een douchekop voor handen isquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Sporadisch... een remmende factor is hierbij ook dat ik noodgedwongen bij mijn ouders woon op dit moment, ik geen slot op mijn deur heb en er nog wel eens mensen zomaar mijn kamer binnen komen lopen.....Niet echt bevorderlijk voor de onspanning!
Nou bij mijn ex dus vaak wel. Achteraf gezien heeft hij het idd ook niet makkelijker gemaakt voor me, ook al dacht hij van wel. Het motto was dan: eerst maken we de boel een beetje vochtig dmv orale sex, vervolgens is het misschien makkelijker om naar binnen te komen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sinds wanneer volgt er altijd penetratie na orale sex?
En dat is dus waarom je alleen bezig moet en niet met een vent.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef M_Frohike het volgende:
Nou bij mijn ex dus vaak wel. Achteraf gezien heeft hij het idd ook niet makkelijker gemaakt voor me, ook al dacht hij van wel. Het motto was dan: eerst maken we de boel een beetje vochtig dmv orale sex, vervolgens is het misschien makkelijker om naar binnen te komen...
Ik denk ook dat er een beetje gene aan ten grondslag ligt. Ik wordt er ongemakkelijk van of zo...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk echt dat je oplossing daar ligt: heel veel oefenen met jezelf.
Wat wil je dan wel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er een beetje gene aan ten grondslag ligt. Ik wordt er ongemakkelijk van of zo...![]()
Je word ongemakkelijk van masturberen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef M_Frohike het volgende:
Ik denk ook dat er een beetje gene aan ten grondslag ligt. Ik wordt er ongemakkelijk van of zo...![]()
wie niet??quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
als je thuis woont met een grote kans dat iemand je betrapt, kan ik me dat wel voorstellen hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je word ongemakkelijk van masturberen?
Met wat voor ideeën mbt seks ben je opgegroeid?
Op zich een goeie gedachte.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nou bij mijn ex dus vaak wel. Achteraf gezien heeft hij het idd ook niet makkelijker gemaakt voor me, ook al dacht hij van wel. Het motto was dan: eerst maken we de boel een beetje vochtig dmv orale sex, vervolgens is het misschien makkelijker om naar binnen te komen...
Bhaha dat durf ik nou echt niet meer te zeggen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
wie niet??
mag ik vragen hoe jong TS is?
fluisteren mag ook...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Bhaha dat durf ik nou echt niet meer te zeggen!![]()
Ik wil gewoon even weten wat ze precies met die gêne bedoelt. Heb het idee dat ze zich misschien tegenover zichzelf schaamt. Vandaar mijn vraag over opvoeding.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:02 schreef J.J.McKay het volgende:
als je thuis woont met een grote kans dat iemand je betrapt, kan ik me dat wel voorstellen hoor...
Daar heeft het weinig mee te maken, ik ben juist heel vrij opgegroeid ook mbt sex. Mijn ouders zijn een soort overjarige hippies...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je word ongemakkelijk van masturberen?
Met wat voor ideeën mbt seks ben je opgegroeid?
Tot zover nog begrijpelijk, bij de meeste vrouwen zit het gevoel in de klit en niet in de binnenkant maar een lapje ertussen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:00 schreef M_Frohike het volgende:
@Lupa: jawel maar ik ga nooit met een vinger naar binnen of zo. Ik doe het altijd met een lapje ertussen of zo....![]()
hippies...dan ben jij ergens tussen de 20 en 30 dus?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Daar heeft het weinig mee te maken, ik ben juist heel vrij opgegroeid ook mbt sex. Mijn ouders zijn een soort overjarige hippies...
Okee... Maar hoe is je houding ten opzichte van masturbatie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef M_Frohike het volgende:
Daar heeft het weinig mee te maken, ik ben juist heel vrij opgegroeid ook mbt sex. Mijn ouders zijn een soort overjarige hippies...
Mwah hou het even in je achterhoofd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ik gok achterin de 20, begin 30, anders zou ze het wel gewoon zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
hippies...dan ben jij ergens tussen de 20 en 30 dus?
psies, ik vind het ook niet belangrijk om te weten, was alleen nieuwsgierigquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom zou je je trouwens schamen voor je leeftijd? Die doet er weinig toe. Dit komt voor bij alle leeftijden, maar veel vrouwen blijven er jammer genoeg jaren mee rondlopen. Wat het alleen maar erger maakt, want het is een vicieuze cirkel waar je in zit.
Heb ik wel s gedaan ja oa in mijn pogingen een tampon naar binnen te krijgen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TS, ben je wel eens met je benen wijd voor een spiegel gaan zitten? Serieus. pak eens een handspiegel en bekijk de boel daar. Onderzoek jezelf. En leer vooral van je eigen lijf houden, ik heb het idee dat daar misschien iets ontbreekt...
Dat weet ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
psies, ik vind het ook niet belangrijk om te weten, was alleen nieuwsgierig
@Hassie: da's bullshit...vrouwen achter in de 20 zijn meestal de mooiste vrouwen die er rondlopen.
Ik denk dat we de oorzaak nu wel te pakken hebben... Daar zou ik maar eens aan gaan werken. Ik roep maar een ideetje: begin eens om op internet plaatjes / filmpjes te bekijken van vrouwen die met zichzelf bezig zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef M_Frohike het volgende:
Heb ik wel s gedaan ja oa in mijn pogingen een tampon naar binnen te krijgen...![]()
@hollander: weet niet of 'vies' het goede woord is... of misschien ook welIk zit er in ieder geval niet graag aan zonder iets ertussen. Ik had btw geen probleem om aan mijn vriend te zitten, ook met pijpen heb ik geen probleem
![]()
Ok dan, 23 jaar.
mss is het wel een goed idee om onder de douche te beginnen met het aanraken van jezelf.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Heb ik wel s gedaan ja oa in mijn pogingen een tampon naar binnen te krijgen...![]()
@hollander: weet niet of 'vies' het goede woord is... of misschien ook welIk zit er in ieder geval niet graag aan zonder iets ertussen. Ik had btw geen probleem om aan mijn vriend te zitten, ook met pijpen heb ik geen probleem
![]()
Ok dan, 23 jaar.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:16 schreef Nuek het volgende:
En een vibrator kopen en jezelf ontdekken zou ook kunnen helpen volgens medici. Succes!
mentale blokkade anyone ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:19 schreef M_Frohike het volgende:
Het probleem is, als ik een tampon al niet naar binnen krijg dan zal een vibrator al helemaal niet lukken!![]()
Maar dan ga je er dus van uit dat een vagina inderdaad 'vies' is en eerst gewassen moet worden...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef J.J.McKay het volgende:
mss is het wel een goed idee om onder de douche te beginnen met het aanraken van jezelf.
wie weet is dat het 'vies' gevoel dan weg...
zo bedoel ik het niet, maar TS weet niet psies of ze het vies vindt...wie weet helpt t.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dan ga je er dus van uit dat een vagina inderdaad 'vies' is en eerst gewassen moet worden...
Ja ik denk t wel een beetje..quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hiervoor is een dildo trouwens ook een goed begin. Neem een (bij voorkeur geribbelde i.v.m. stimulatie) dildo, smeer er glijmiddel op en masturbeer daarmee. Zonder iets ertussen. Zo hoef je niet met je handen je vagina aan te raken en kun je wennen aan het gevoel.
Schaamde je je ook voor je vagina t.o.v. je minnaar(s)?
heb je nu een partner?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:21 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Ja ik denk t wel een beetje..Maar dat heb ik nooit met die woorden tegen m gezegd.
Trouwens bedankt voor alle tips tot nu toe, fijn dat er mensen zijn die het serieus nemen en meedenken!![]()
![]()
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit en bekijk idd andere vrouwen eens om te ontdekken dat je vagina waarschijnlijk met een bepaald type vagina overeen komt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat we de oorzaak nu wel te pakken hebben... Daar zou ik maar eens aan gaan werken. Ik roep maar een ideetje: begin eens om op internet plaatjes / filmpjes te bekijken van vrouwen die met zichzelf bezig zijn.
Kun je ook uitleggen waaróm je jezelf niet graag aanraakt 'daar'?
jullie hebben vast een goede discussie erover gehad...TS dus niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit en bekijk idd andere vrouwen eens om te ontdekken dat je vagina waarschijnlijk met een bepaald type vagina overeen komt.
Probeer eens te masturberen zonder iets ertussen. Ga niet direct voor het orgasme maar probeer gewoon eens hoe je op elke aanraking reageert.
Wat ik als man heb gemerkt is dat vrouwen al naar gelang hun bui op dat moment meer of minder gesloten zijn. Soms is het echt zonder voorspel meteen rammen en soms lukt het helemaal niet wat je ook probeert.
Mijn vriendin geeft dat dan ook gewoon aan, zegt ze terwijl ik bezig ga "sorry maar het lukt gewoon even niet". Fair enough, niet leuk maar wel eerlijk en het voorkomt dat we beiden gefrustreerd raken omdat het niet lukt.![]()
alsin ,quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
mentale blokkade anyone ?
probeer je clitoris is ofzo ???
psies, en elke vent die het niet kan opbrengen, is jou niet waard...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
edit: ik bedoel hiermee het orgasme, bij jou gaat het bij de penetratie al mis. Geef het gewoon aan en elke goeie gozer zal dan gewoon geduld hebben, voor jou misschien het nodige teken om te kunnen ontspannen zonder die druk erbij te hebben.
Goeie tips, danks!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd, scheer jezelf eerst (geurtje blijft hangen in schaamhaar, neemt al wat weg van de gene die je voelt misschien) accepteer dat er een luchtje aan zit en bekijk idd andere vrouwen eens om te ontdekken dat je vagina waarschijnlijk met een bepaald type vagina overeen komt.
Probeer eens te masturberen zonder iets ertussen. Ga niet direct voor het orgasme maar probeer gewoon eens hoe je op elke aanraking reageert.
Wat ik als man heb gemerkt is dat vrouwen al naar gelang hun bui op dat moment meer of minder gesloten zijn. Soms is het echt zonder voorspel meteen rammen en soms lukt het helemaal niet wat je ook probeert.
Mijn vriendin geeft dat dan ook gewoon aan, zegt ze terwijl ik bezig ga "sorry maar het lukt gewoon even niet". Fair enough, niet leuk maar wel eerlijk en het voorkomt dat we beiden gefrustreerd raken omdat het niet lukt.![]()
edit: ik bedoel hiermee het orgasme, bij jou gaat het bij de penetratie al mis. Geef het gewoon aan en elke goeie gozer zal dan gewoon geduld hebben, voor jou misschien het nodige teken om te kunnen ontspannen zonder die druk erbij te hebben.
ben je bang voor een nieuwe jongen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:28 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Goeie tips, danks!![]()
@JJ: nee, geen partner op dit moment.
Nee nooit eigenlijk, ging gewoon vanzelf.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:26 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
jullie hebben vast een goede discussie erover gehad...TS dus niet.
dan ben jij een van de weinigen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijk, ging gewoon vanzelf.Zij gaf het gewoon een keer aan, ik accepteerde dat zonder druk uit te oefenen en sindsdien werkt dat tussen ons zo.
Dat werkt overigens twee kanten op, soms heb ik zelf geen zin of weet ik al vantevoren dat ik geen orgasme ga krijgen en dan zeg ik het ook eerlijk.
Als ik wel zin heb maar te moe oid voor een orgasme ben dan heeft ze de keus om al dan niet bezig te gaan. Als ik echt geen zin heb dan legt ze zich daarbij neer net zoals ik dat andersom zou doen.
TS mag zich weleens uit d'r hoofd laten praten dat "dingen" moeten, zoals bijv. de penetratie na de orale sex.Niks moet, alles mag, geef het gewoon eerlijk aan en een groot deel van de blokkade is al verdwenen.
Nee dat niet, heb zelfs heel veel behoefte aan een beetje liefde!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ben je bang voor een nieuwe jongen?
Ook daar zit een grens aan, je kan iemand niet eeuwig laten wachten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:27 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
psies, en elke vent die het niet kan opbrengen, is jou niet waard...
geldt volgens mij op veel vlakken alquote:
iedereen heeft behoeft aan wat liefde...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef M_Frohike het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb zelfs heel veel behoefte aan een beetje liefde!![]()
Maar wel voor de sex dus. Op vakantie had ik een leuke jongen ontmoet en heb daar ook mee zitten vozen maar wanneer het voor mijn gevoel te dichtbij komt (en dat is al voordat de rits opengaat!!) dan spant iedere spier zich aan en is het helemaal over! Terwijl ik dan eigenlijk best verder wil en ook wel zin heb... erg frustrerend!![]()
We dachten destijds allebei dat dat de beste manier was, gewoon veel en vaak zodat het gewenning wordt of zo.... Begrijp nu dat het zo HELEMAAL niet werkt maar goed, ik had toen ook nog nooit van vaginisme gehoord en dacht dus dat het iets lichamelijks was dat door veel sex te hebben wel zou slijten of zo....quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef hollander172 het volgende:
TS mag zich weleens uit d'r hoofd laten praten dat "dingen" moeten, zoals bijv. de penetratie na de orale sex.Niks moet, alles mag, geef het gewoon eerlijk aan en een groot deel van de blokkade is al verdwenen.
er zit een groot verschil tussen wachten en EEUWIG wachten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ook daar zit een grens aan, je kan iemand niet eeuwig laten wachten.Dat moet je ook respecteren want die ander heeft ook gewoon behoeftes.
Desondanks zou je je nooit gedwongen moeten voelen, dat is ook helemaal de intentie niet van sex.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:33 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
dan ben jij een van de weinigen...
idd, niets moet, alles mag...das het beste motto in bed (of op andere plaatsen)
Ja hoor die doen het prima!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef hollander172 het volgende:
Andere vraag, wordt TS bij het masturberen of denken aan sex wel vochtig? Ofwel zijn de normale sexuele reflexen wel aanwezig?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |