Welcome to my world!!!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
Kennen jullie dat ?
Dat je om een uur of acht 'even' een tukkie gaat doen, en dat je dan dus om kwart over één wakker wordt...![]()
Dat wordt dus heel de nacht rondspoken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
Kennen jullie dat ?
Dat je om een uur of acht 'even' een tukkie gaat doen, en dat je dan dus om kwart over één wakker wordt...![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef Tokay het volgende:
In de laatste post van het vorige deel opperde ik de naam Ronny Brunswijk. Was dat het goede antwoord, mr_a?
'quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, verhalenvertellers hadden we al gehad. Zou Nuongirl nog op zijn?
Als ze maar niet boos wakker wordt......quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
'
Als we hard roepen wordt ze misschien wakker.
NUONGIRL!!!!!!!!!!! WE NEED YOUR HELP!!!!
Vraag anders aan Golferin de kunstquiz of hij mijne sluit en de TT aanpast ,Wyccie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ze maar niet boos wakker wordt......
*fluistert heel hard 'Nuongirl!!!!!'*
Ik heb echt even na moeten denken wie golferin is!quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vraag anders aan Golferin de kunstquiz of hij mijne sluit en de TT aanpast ,Wyccie?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb echt even na moeten denken wie golferin is!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef Treinhomo het volgende:
Aaliyah ?
Die is ook hartstikke dood, maar nee, dit keer niet Aaliyah...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef Treinhomo het volgende:
Aaliyah ?
Down for the dirtnap, checked out, six feet deep....quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:58 schreef Tokay het volgende:
Hartstikke dood, verscheiden, pushing up daisies...
Oh, ik dacht dat ze dood was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:58 schreef Tokay het volgende:
Hartstikke dood, verscheiden, pushing up daisies...
Naar de eeuwige jachtvelden, onder de groene zoden, ehm, wat is er nog meer?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Down for the dirtnap, checked out, six feet deep....
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Down for the dirtnap, checked out, six feet under....
Dan kan ik er dus één toevoegen aan m'n necro-listje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef Tokay het volgende:
Die is ook hartstikke dood, maar nee, dit keer niet Aaliyah...
Klinkt als een nieuwe Jenna Jameson film.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan kan ik er dus één toeovoegen aan m'n necro-listje.
Op welke wijze heeft mevrouw de pijp aan Maarten gegeven ?
Schérp wyccie, héél scherp.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat ze dood was.
Dankjewel, Golferin...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:01 schreef golfer het volgende:
TT op gast-verzoek aangepast
Nou, ze was op vakantie in het buitenland en kreeg een ongeluk met haar auto.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:00 schreef Treinhomo het volgende:
Dan kan ik er dus één toeovoegen aan m'n necro-listje.
Klinkt als een nieuwe Jenna Jameson film!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan kan ik er dus één toevoegen aan m'n necro-listje.
Lisa Lopez?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, ze was op vakantie in het buitenland en kreeg een ongeluk met haar auto.
Ze zaten met z'n zevenen in de wagen, en alleen mevrouw legde het loodje...
Truste Tongquote:
quote:Het was dierendag vandaag. Dus mochten alle kinderen hun huisdier meenemen naar school.
Wyccie nam vandaag haar pinguins voor het eerst mee naar school. Ze ging eerst Tokay en Tokavia ophalen. Samen liepen ze naar school. TH kwam met zijn Treinsharpei aangelopen. Andy had zijn schildpad meegenomen. Juffrouw Diaan had geen huisdier zei ze. Ik heb agent Peaceman al. Wyccie’s pinguins waren al erg gewend aan het Nederlandse klimaat. Ze rende vrolijk door de klas. Treinsharpei zat maar aan Tokavia’s kooi te snuffelen. Tokay gaf Treinsharpei een tik op zijn neus met een lineaal. Treinsharpei kroop jankend onder TH’s stoel. Andy keek nog eens naar zijn schildpad. Die had zich teruggetrokken in zijn schild en was voorlopig nog niet van plan om buiten te komen spelen. Andy tikte op zijn schild maar de ninjaturtle gaf niet thuis. Treinsharpei was weer onder zijn stoel vandaan gekropen en begon nu achter Jack en Johnny aan te rennen. De arme pinguins waren hartstikke angstig. Wyccie gaf Treinsharpei een rotschop. En weer kroop Treinsharpei onder de stoel van TH. Ineens kwam agent Peaceman binnen. Hij had een hond bij zich. Een heuse politiehond. Agent Peaceman ging vertellen over hoe politiehonden getraind werden en wat hun taak was. Toen hij klaar was vroeg Andy verbaasd aan juffrouw Diaan waar haar huisdier was. Juffrouw Diaan antwoordde die is net uitgesproken.
Correct.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Lisa Lopez?
Ze was er niet op vakantie geloof ik maar om een kind te adopteren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Correct.
Lisa 'Left Eye' Lopes, van TLC. Omgekomen in Honduras.
Aaaaaahquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:07 schreef Treinhomo het volgende:
Tja; dan ga je als Sharpei vanzelf wel zo '' kijken,
als je voortdurend geslagen en geschopt wordt...
Je moet Treinsharpei een kusje geven eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik spijt van, daarom nu een kusje. Niet meer zo kjken!!!![]()
Spijt is wat de koe schijt...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
Heb ik spijt van, daarom nu een kusje. Niet meer zo kjken!!!![]()
Die stinkt uit z'n bek...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Je moet Treinsharpei een kusje geven eigenlijk.![]()
quote:
Wyccie is verkouden.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Spijt is wat de koe schijt...![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb van jullie wel stoere meiden gemaakt he?
'Aailergisch', zogezegd...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een beetje bang voor honden.
quote:
Wel grappig, maar ik denk dat 't als strip beter tot z'n recht zou komen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
TH hoe vond je het vorige verhaaltje?
Kun jij een beetje tekenen TH?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wel grappig, maar ik denk dat 't als strip beter tot z'n recht zou komen...
Ik loop meestal onopvallend met een grote boog om honden heen. Of ik kijk heeeeeel cool voor me uit en doe alsof het me niks kan schelen, maar houd de hond ondertussen wel goed in de gaten.quote:
Ja; ontvangstbewijzen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Kun jij een beetje tekenen TH?
Kijk, en dát ruiken ze...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef wyccie het volgende:
Ik loop meestal onopvallend met een grote boog om honden heen. Of ik kijk heeeeeel cool voor me uit en doe alsof het me niks kan schelen, maar houd de hond ondertussen wel goed in de gaten.
Gelijk heb je honden zien alles wat even groot is als concurrent en vallen dat meestal aan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik loop meestal onopvallend met een grote boog om honden heen. Of ik kijk heeeeeel cool voor me uit en doe alsof het me niks kan schelen, maar houd de hond ondertussen wel goed in de gaten.
Jammer anders kon jij mooi de illustraties verzorgen.quote:
Gelukkig zijn ze tot nu toe nog altijd aangelijnd geweest.quote:
Voor je 't weet ben je 't jongste lid van de roedel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelijk heb je honden zien alles wat even groot is als concurrent en vallen dat meestal aan.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelijk heb je honden zien alles wat even groot is als concurrent en vallen dat meestal aan.
Ey !!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef wyccie het volgende:
Een hond doodschoppen is toch zelfverdediging he?![]()
Een chihuahua bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Als ze op twee poten staan, zijn sommige zelfs groter.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een chihuahua bijvoorbeeld.
Een hond doodschieten ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze tot nu toe nog altijd aangelijnd geweest.
Een hond doodschoppen is toch zelfverdediging he?![]()
Ach moet Smurfin niet zo pesten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een reuzemegagigachihuahua misschien.
Ik ben niet blauw!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach moet Smurfin niet zo pesten.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet blauw!
Ik heb nog nooit dat soort problemen gehad met @Home, maar volgens mij upload ik ook nooit met @Homequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef Treinhomo het volgende:
Heb ik eindelijk 'n pracht van een plaatje, ligt 't uploadgedoe van @home dwars...![]()
Oh ja je drinkt niet.quote:
Als TH door blijft slaan wel......quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Een foto van Wyccie:
[afbeelding]
Nee. Weer een model. Maar dit keer een stuk moeilijkerquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Muzieknegerin?
Smurfin eerst ook niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als TH door blijft slaan wel......
Maar ik heb geen blond haar![]()
Logica van 'n dronken aardbei...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit dat soort problemen gehad met @Home, maar volgens mij upload ik ook nooit met @Home![]()
Oh? Ik heb me nooit verdiept in de geschiedenis van de Smurfen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Smurfin eerst ook niet.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens eigen zeggen zag Wyccie er nogal verlept uit dus deze komt meer in de buurt:
[afbeelding]
Ik ben niet dronken, en ik ben geen aardbei. 't Is maar dat je het weet!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Logica van 'n dronken aardbei...![]()
Maar je hanteert wel de logica van een dergelijk schepsel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet dronken, en ik ben geen aardbei. 't Is maar dat je het weet!
Gargamel heeft Smurfin te voorschijn getoverd, ze had toen zwart haar en was eigenlijk slecht, Grote Smurf heeft haar toen blond getoverd en toen was ze goed. Mensen met zwart haar zijn dus slecht volgens de Smurfen, beetje nazistisch idee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh? Ik heb me nooit verdiept in de geschiedenis van de Smurfen.
quote:[..]
![]()
Dat Tong80 last heeft van gasoprispingen en liep te boeren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:33 schreef WokMaster het volgende:
voor Tong met gasoprispingen
wat houd dit in?
We raden hier plaatjes.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:33 schreef WokMaster het volgende:
voor Tong met gasoprispingen
wat houd dit in?
Logisch ben ik niet altijd, komt door het tijdstipquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar je hanteert wel de logica van een dergelijk schepsel.
't is maar dat je 't weet...
Ik ben dus onlogisch en ook nog eens slecht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:34 schreef mr_anonimous het volgende:Mensen met zwart haar zijn dus slecht
Nee je bent een lief klein vrouwtje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dus onlogisch en ook nog eens slecht.![]()
Tja; da's logisch...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dus onlogisch en ook nog eens slecht.![]()
'k heb net 'n halve pizza op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:41 schreef wyccie het volgende:
Heb jij ook zo'n honger?
Wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:44 schreef wyccie het volgende:
Ken je dat model niet? Kijk jij nooit naar America's Next Topmodel?
Nou kijk je weer zo. Als dat ook betekent dat je me lief vindt........quote:
Hoe werkt dat ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:49 schreef wyccie het volgende:
Ook niet met Photobucket?
Ai; en daar wringt 'm nou net de schoen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:57 schreef wyccie het volgende:
Is dat nou je prachtplaat?![]()
Dat is Confucius niet. Dat is Mao ook niet. Is het wel een chinees?
Mijn schoenen zijn uit. Japanner? Koreaan? Vietnamees? Cambodjaan? Filippijn?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ai; en daar wringt 'm nou net de schoen...
Nee, je had 't goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:00 schreef wyccie het volgende:
Mijn schoenen zijn uit. Japanner? Koreaan? Vietnamees? Cambodjaan? Filippijn?
Hij wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:03 schreef wyccie het volgende:
Hij weet het zelf ook niet?
Nou klinkt dit mij weer wat onlogisch in de oren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij wel.
China ook.
Alleen is de rest van de wereld daar nogal verdeeld over.
Als je tijdens geschiedenis niet al te vaak ziek bent geweest, wel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:07 schreef wyccie het volgende:
Nou klinkt dit mij weer wat onlogisch in de oren.![]()
Zou ik die man kunnen kennen?
Ik heb nog nooit gespijbeld, ziek ben ik ook zelden. Maar van geschiedenis herinner ik me weinig meer dan de klassieke oudheid. Ik heb nog even overwogen om geschiedenis als 9e vak te nemen, maar helaas was ik toen een beetje dom en koos ik voor aardrijkskunde.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je tijdens geschiedenis niet al te vaak ziek bent geweest, wel...
Jij hebt 2 extra vakken gedaan ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit gespijbeld, ziek ben ik ook zelden. Maar van geschiedenis herinner ik me weinig meer dan de klassieke oudheid. Ik heb nog even overwogen om geschiedenis als 9e vak te nemen, maar helaas was ik toen een beetje dom en koos ik voor aardrijkskunde.
Eentje extra was sowieso nodig omdat ik gymnasium deed (en ik vind Latijn gewoon leuk), en de 9e heb ik maar 1 jaartje gedaan. Aardrijkskunde was toch niet zo heel leukquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt 2 extra vakken gedaan ?
Bij mijn weten is Gymnasium toch ook gewoon 7 vakken ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:20 schreef wyccie het volgende:
Eentje extra was sowieso nodig omdat ik gymnasium deed (en ik vind Latijn gewoon leuk), en de 9e heb ik maar 1 jaartje gedaan. Aardrijkskunde was toch niet zo heel leuk
Dan ben je niet dom. Hooguit wat wereldvreemd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:20 schreef wyccie het volgende:
Zou je trouwens niet denken he? Zo dom kom ik over hier
Nee, atheneum is 7, gymnasium is 8 vakken omdat je Latijn of Grieks (of allebei) erbij moet doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij mijn weten is Gymnasium toch ook gewoon 7 vakken ?
Geschiedenis is inderdaad veel leuker...![]()
Vroeger....in jouw tijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef Treinhomo het volgende:
'k zou zweren dat Gymnasium vroeger ook 7 vakken was.
Zal 't wel 's aan m'n concertmaatje vragen; die heeft gymnasium gedaan...
Ook een onderwerp als 'vrouwenemancipatie' is geschiedenis...
Je moet niet zo nauw kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:29 schreef wyccie het volgende:
Vrouwenemancipatie en een Chinees van wie men zich afvraagt of het een chinees is? Het wordt steeds gekker.
Oh mijn god, dan heb ik een nieuwtje voor je.... Ik ben zelfquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je moet niet zo nauw kijken.
Dat doen de Chinezen al...
Jij ben Aziatisch ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:31 schreef wyccie het volgende:
Oh mijn god, dan heb ik een nieuwtje voor je.... Ik ben zelf![]()
Nee, helemaal niet. Was het maar waarquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
How come ?
Veel westerse voorouders ?
Ja...maar....generaliseren maakt het leven nou juist zo makkelijk en overzichtelijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:37 schreef wyccie het volgende:
Nee, helemaal niet. Was het maar waar
Niet iedereen daar heeft spleetogen. Niet generaliseren he!Er zijn ook lange Aziaten en Scandinaviërs met bruin haar.
In hokjes denken ook, daarom doe ik dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja...maar....generaliseren maakt het leven nou juist zo makkelijk en overzichtelijk...![]()
Maar je zal denk ik toch wel met me eens zijn dat de grootste gemene deler van de Aziaten 'spleetogen' heeft, klein is en zwart haar heeft.
Wat vraag je dat beleefd. Ben ik niet van je gewendquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:50 schreef Treinhomo het volgende:
'k gebruik zelf de term 'spleetogen' niet/nauwelijks, omdat ik 't een naar woord vind.
Ik heb een Filippijnse vriendin gehad, en die had toch duidelijk kleinere ogen dan ikke...
Waar liggen jouw roots, als ik vragen mag ?
Indonesië ?
Waarom de 'quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:52 schreef wyccie het volgende:
Wat vraag je dat beleefd. Ben ik niet van je gewend
Ik ben gewoon chinees![]()
Chinees zijn is zo saai, daar zijn er al een miljard van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarom de '' ?
Dan maakt meneer dus deel uit van 'jouw' geschiedenis...
En dat zijn al-le-maal individuen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:57 schreef wyccie het volgende:
Chinees zijn is zo saai, daar zijn er al een miljard van.
Oooohhh.... ja die naam ken ik wel. Maar ik luister nooit als mijn moeder wat zegt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:59 schreef Treinhomo het volgende:
Da's Chiang Kai Chek.
Leider van de Kuomintang.
Da's waarquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dat zijn al-le-maal individuen...![]()
'n soort 'wyccie van zes miljoen' ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:03 schreef wyccie het volgende:
Maar ik had gewoon liever een beetje van alles willen zijn.
Dat is wel heel veel he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'n soort 'wyccie van zes miljoen' ?
En er staat nog een dame naast hem!quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:10 schreef Treinhomo het volgende:
Julio Iglesias.
Jaquote:
'k ken heel dat wuuf niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:13 schreef wyccie het volgende:
En er staat nog een dame naast hem!
Doet me denken aan de tijd dat ik die Filippijnse vriendin had.quote:JaIk moet er over minder dan 4 uur uit.
Miranda Rijnsburger, zijn vrouw, Nederlandse.quote:
Ach da's liefquote:Doet me denken aan de tijd dat ik die Filippijnse vriendin had.
Die woonde in California. Zij moest werken tot 17:00.
En dan was 't hier dus 02:00...lag dus nooit voor die tijd in bed.
En als je dan 's morgens vroeg weg moet (uurtje of 06:00) doet dat best wel zeer.
'k was blij dat ik toen 's morgens niet hoefde te rijden. (zat samen met een collega op een bus)
'k ben stiekem ook wel lief...quote:
Wat voor werk doe je ?quote:Ik denk dat ik morgen na het werken maar een dutje ga doen. Of tijdens mijn pauze![]()
Gewoon in een winkel. Ik zal morgen vast wel weer heel chagrijnig tegen de klanten doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 04:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben stiekem ook wel lief...
Tussen de '' en de '
' buien door...
[..]
Wat voor werk doe je ?
Moet je in een winkel in SM-benodigdheden gaan werken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:23 schreef wyccie het volgende:
Gewoon in een winkel. Ik zal morgen vast wel weer heel chagrijnig tegen de klanten doen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je in een winkel in SM-benodigdheden gaan werken.
Daar wordt dat juist als uitermate klantvriendelijk ervaren...
Jahaaaa...quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een net meisje, weet je nog.
Ik niet. Ik ben onlogischquote:Op zaterdag 10 september 2005 04:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jahaaaa...
...maar je bent toch ook een vampirella ?
Die zijn ook wel van zwart leer, lak, latex en de hele handel...
Oh je gaat nu toch niet dat Mannen komen van Mars, Vrouwen komen van Venus gedoe hier verkondigen he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat maakt vrouwen deels ook zo interessant...
Kan wel zijn, maar tóch leen ik m'n auto niet aan je uit...quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:32 schreef wyccie het volgende:
Oh je gaat nu toch niet dat Mannen komen van Mars, Vrouwen komen van Venus gedoe hier verkondigen he?
Ik heb wel ruimtelijk inzicht hoor![]()
Nee! Dat zou ik als ik jou was ook niet doen! Misschien als ik 27 ben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar tóch leen ik m'n auto niet aan je uit...
'k heb nog steeds geen huis...quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:37 schreef wyccie het volgende:
Nee! Dat zou ik als ik jou was ook niet doen! Misschien als ik 27 ben.Dan doe ik alles in 1 keer goed: huis en auto (hopelijk).
Woon je in een doos?quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb nog steeds geen huis...![]()
Okee, jij luistert dus wel naar de radio, dan weet je deze ook:quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:41 schreef Treinhomo het volgende:
Rob Stenders.
Nee; in een één-kamer appartement.
'k luisterde graag naar de radio.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:44 schreef wyccie het volgende:
Okee, jij luistert dus wel naar de radio, dan weet je deze ook:
[afbeelding]
Kinderen wil ik sowieso niet, dus da's geen issue.quote:
Ach, zolang je het er naar je zin hebt, en geen gezin hebt is dat nog goed te doen toch?
Heeeeeel af en toe word ik wakker met een nummer dat ik leuk vind, maar dan weet ik niet van wie het is. Dat is ook frustrerend wakker worden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k luisterde graag naar de radio.
Afgelopen week heb ik noodgedwongen (m'n wisselaar gaf de geest) weer radio moeten luisteren.
Wát een tenenkrommend drama...
Jij wil ook al geen kinderenquote:Kinderen wil ik sowieso niet, dus da's geen issue.
Maar 't is er wel een beetje klein. (of ik heb teveel zooi; dat kan ook)
Alhoewel ik in een identiek appartement toch 1,5 jaar samen heb gewoond...
Maar; ik woon wél midden in de stad, en ik heb een prachtig uitzicht over de haven.
CD's kun je nooit teveel hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:52 schreef wyccie het volgende:
(Je hebt te veel cd's, je kunt er wat aan mij geven, maar dan zou ik ook een andere woning moeten zoeken.)
Ik heb weleens cd's weggegeven, omdat ik een betere wou, en omdat ik het dubbel had.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
CD's kun je nooit teveel hebben.
En ik geef niks weg.
'k wil je gaarne een MP3-serenade brengen, maar daar houdt 't dan ook mee op...
Hmmm....dubbel. Dat begint nu inderdaad steeds vaker voor te komen. Dan sta ik in de platenzaak en weet ik niet eens meer of ik die CD al heb.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:59 schreef wyccie het volgende:
Ik heb weleens cd's weggegeven, omdat ik een betere wou, en omdat ik het dubbel had.
MP3-serenadeHeb je niet eens een gitaar?
Geen interesse.quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....dubbel. Dat begint nu inderdaad steeds vaker voor te komen. Dan sta ik in de platenzaak en weet ik niet eens meer of ik die CD al heb.
Wat ik uit m'n hoofd dubbel heb:
'Undusputed attitude' van Slayer
'Vrij' van Henk Westbroek.
Interesse ?
'k heb inderdaad geen gitaar; kan er toch niet op spelen.
't enige wat ik wel een beetje kan, is percussie. Maar da's in een flat niet aan te raden...
Jeroen Kijk in de Vegtequote:Op zaterdag 10 september 2005 05:06 schreef Treinhomo het volgende:
Ken 'm toch niet, joh...
Die zit toch in de reet van Ruud de Wild ?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:10 schreef Treinhomo het volgende:
Peter Teekamp ?
Of zijn we 't station 'DJ's' reeds gepasseerd ?
Ik heb geen enkel idee, ik ken hem alleen van tvquote:Op zaterdag 10 september 2005 05:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die zit toch in de reet van Ruud de Wild ?
als ik iets slechte radio vind, dan is 't dát wel...
Slap aftreksel van 'Ron flon flon'...
Die heb ik laatst zélf nog geplaatst...quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:12 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik lees net dat hij muziekproducer is. Maar volgens mij is hij ook wel een beetje DJ, maar misschien niet op de radio.
'k kijk nagenoeg geen TV.quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen enkel idee, ik ken hem alleen van tv
Dat is Norman Cook toch helemaal niet joh!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die heb ik laatst zélf nog geplaatst...
Norman Cook.
Wel !quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:15 schreef wyccie het volgende:
Dat is Norman Cook toch helemaal niet joh!!!![]()
'Confirmed'quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:16 schreef wyccie het volgende:
Alleen Mythbusters toch?
's dat met Bart Peters ?quote:Ken je Popquiz a go go dan ook niet?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wel !![]()
[..]
'Confirmed'
[..]
's dat met Bart Peters ?
En Bob Fosko in één van de teams...
Nee, geen geld voor. En niemand wil meequote:Op zaterdag 10 september 2005 05:23 schreef Treinhomo het volgende:
Ga jij veel naar concerten/festivals ?
'k ken mensen, die halen dat in hun hele leven niet eens...quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar naar een festival en 2 keer naar een concert denk ik.![]()
Bejaarden zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 05:28 schreef Treinhomo het volgende:
'k ken mensen, die halen dat in hun hele leven niet eens...
En dan tellen ze 'Dire strairs' al als concert.
Tamme knoeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 05:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k wil wel met je mee, hoor...
Nou ja; aangezien ík een auto heb, mag je wel met mij mee.
Jaar of veertig, getrouwd, kinderen, altijd goed opgelet in de hoe-het-hoort-klas.quote:
Jouw muziek dan toch, want de mijne is dat absoluut niet;quote:Tamme knoei![]()
Dat bedoel ik ook. Dan wil je toch niet mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:34 schreef Treinhomo het volgende:
Jouw muziek dan toch, want de mijne is dat absoluut niet;
dat blaast, bij tijd en wijle, de vouwen uit je broek...
'k denk dat die al een uur of wat geleden was...quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:38 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof dat dit wel een goede tijd is om te gaan slapen, vind je ook niet?
Da's waar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k denk dat die al een uur of wat geleden was...
Ik denk dat ze het hier wel weten. Nieuw album leadzanger Stones (McCartney)quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:14 schreef peaceman het volgende:
Wie zijn de Dire Strairs?
quote:
en ik heb niet goed opgelet , leo blokhuis was al gelijk geradenquote:
Je hebt dus gewoon in de URL gespiekt...Bij plaatjes van tong kan dat nog...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:28 schreef Tokay het volgende:
Ja, ik heb het even opgezocht, het is Colditz.![]()
Gekeken....En nu ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:39 schreef tong80 het volgende:
Engels kijk eens naar het haarnetje van de achterste dame.
Opgezocht via Google.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:31 schreef Treinhomo het volgende:
Je hebt dus gewoon in de URL gespiekt...Bij plaatjes van tong kan dat nog...
Op Colditz, duh.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Treinhomo het volgende:
Jij hebt gegoogled op 'TV-serie' ?
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:13 schreef Tokay het volgende:
Op Colditz, duh.
Ja nu zie ik het het is een actrice nou ja iemand die op TV mag acteren dat mag vaak de naam actrice niet heben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef Tokay het volgende:
Nu je het zegt, daar heeft ze heel veel van weg (en vice versa), maar ze is het niet.
Oei tong, da's wel een belediging voor deze mevrouw hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Ja nu zie ik het het is een actrice nou ja iemand die op TV mag acteren dat mag vaak de naam actrice niet heben.
Nee, wel uit de betere TV-series, zoals dat heet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:21 schreef Treinhomo het volgende:
Uit een zeepserie ?
Zoals vroeger 'De fabriek' ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef Tokay het volgende:
Nee, wel uit de betere TV-series, zoals dat heet.
Ehm, meer als Pleidooi, Oud Geld en de Daltons enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef Treinhomo het volgende:
Zoals vroeger 'De fabriek' ?
Hoe lang is mevrouw ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, meer als Pleidooi, Oud Geld en de Daltons enzo.
Niet deze Daltons:quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:30 schreef Treinhomo het volgende:
Hoe lang is mevrouw ?
Dan kan ik een beetje een inschatting of ze Joe, Jack, William dan wel Avarell speelde...
Dat ben ik dan weer met je eens.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef Modus het volgende:
Trijntje?
Haar bekendste films zijn 'The Bourne supremacy', 'Blow' en 'Lola rennt'.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
Ik ken er genoeg maar deze heeft waarschijnlijk in een recente film gespeeld ?
One-hundred-and-eighty !!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:10 schreef Tokay het volgende:
Franka Potente
Bingo!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:25 schreef Treinhomo het volgende:
Kevin Costner ?
En waarom gaar D_H daar zo raar van doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:25 schreef Tokay het volgende:
Bingo!
Hij zal een binnenpretje gehad hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:28 schreef Treinhomo het volgende:
En waarom gaar D_H daar zo raar van doen
kevin costner moet je niet serieus nemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En waarom gaar D_H daar zo raar van doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |