Welcome to my world!!!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
Kennen jullie dat ?
Dat je om een uur of acht 'even' een tukkie gaat doen, en dat je dan dus om kwart over één wakker wordt...![]()
Dat wordt dus heel de nacht rondspoken...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
Kennen jullie dat ?
Dat je om een uur of acht 'even' een tukkie gaat doen, en dat je dan dus om kwart over één wakker wordt...![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef Tokay het volgende:
In de laatste post van het vorige deel opperde ik de naam Ronny Brunswijk. Was dat het goede antwoord, mr_a?
'quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, verhalenvertellers hadden we al gehad. Zou Nuongirl nog op zijn?
Als ze maar niet boos wakker wordt......quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
'
Als we hard roepen wordt ze misschien wakker.
NUONGIRL!!!!!!!!!!! WE NEED YOUR HELP!!!!
Vraag anders aan Golferin de kunstquiz of hij mijne sluit en de TT aanpast ,Wyccie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ze maar niet boos wakker wordt......
*fluistert heel hard 'Nuongirl!!!!!'*
Ik heb echt even na moeten denken wie golferin is!quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vraag anders aan Golferin de kunstquiz of hij mijne sluit en de TT aanpast ,Wyccie?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb echt even na moeten denken wie golferin is!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef Treinhomo het volgende:
Aaliyah ?
Die is ook hartstikke dood, maar nee, dit keer niet Aaliyah...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:57 schreef Treinhomo het volgende:
Aaliyah ?
Down for the dirtnap, checked out, six feet deep....quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:58 schreef Tokay het volgende:
Hartstikke dood, verscheiden, pushing up daisies...
Oh, ik dacht dat ze dood was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:58 schreef Tokay het volgende:
Hartstikke dood, verscheiden, pushing up daisies...
Naar de eeuwige jachtvelden, onder de groene zoden, ehm, wat is er nog meer?quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Down for the dirtnap, checked out, six feet deep....
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Down for the dirtnap, checked out, six feet under....
Dan kan ik er dus één toevoegen aan m'n necro-listje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef Tokay het volgende:
Die is ook hartstikke dood, maar nee, dit keer niet Aaliyah...
Klinkt als een nieuwe Jenna Jameson film.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan kan ik er dus één toeovoegen aan m'n necro-listje.
Op welke wijze heeft mevrouw de pijp aan Maarten gegeven ?
Schérp wyccie, héél scherp.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:59 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat ze dood was.
Dankjewel, Golferin...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:01 schreef golfer het volgende:
TT op gast-verzoek aangepast
Nou, ze was op vakantie in het buitenland en kreeg een ongeluk met haar auto.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:00 schreef Treinhomo het volgende:
Dan kan ik er dus één toeovoegen aan m'n necro-listje.
Klinkt als een nieuwe Jenna Jameson film!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan kan ik er dus één toevoegen aan m'n necro-listje.
Lisa Lopez?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, ze was op vakantie in het buitenland en kreeg een ongeluk met haar auto.
Ze zaten met z'n zevenen in de wagen, en alleen mevrouw legde het loodje...
Truste Tongquote:
quote:Het was dierendag vandaag. Dus mochten alle kinderen hun huisdier meenemen naar school.
Wyccie nam vandaag haar pinguins voor het eerst mee naar school. Ze ging eerst Tokay en Tokavia ophalen. Samen liepen ze naar school. TH kwam met zijn Treinsharpei aangelopen. Andy had zijn schildpad meegenomen. Juffrouw Diaan had geen huisdier zei ze. Ik heb agent Peaceman al. Wyccie’s pinguins waren al erg gewend aan het Nederlandse klimaat. Ze rende vrolijk door de klas. Treinsharpei zat maar aan Tokavia’s kooi te snuffelen. Tokay gaf Treinsharpei een tik op zijn neus met een lineaal. Treinsharpei kroop jankend onder TH’s stoel. Andy keek nog eens naar zijn schildpad. Die had zich teruggetrokken in zijn schild en was voorlopig nog niet van plan om buiten te komen spelen. Andy tikte op zijn schild maar de ninjaturtle gaf niet thuis. Treinsharpei was weer onder zijn stoel vandaan gekropen en begon nu achter Jack en Johnny aan te rennen. De arme pinguins waren hartstikke angstig. Wyccie gaf Treinsharpei een rotschop. En weer kroop Treinsharpei onder de stoel van TH. Ineens kwam agent Peaceman binnen. Hij had een hond bij zich. Een heuse politiehond. Agent Peaceman ging vertellen over hoe politiehonden getraind werden en wat hun taak was. Toen hij klaar was vroeg Andy verbaasd aan juffrouw Diaan waar haar huisdier was. Juffrouw Diaan antwoordde die is net uitgesproken.
Correct.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Lisa Lopez?
Ze was er niet op vakantie geloof ik maar om een kind te adopteren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Correct.
Lisa 'Left Eye' Lopes, van TLC. Omgekomen in Honduras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |