Ik ben niet dronken, en ik ben geen aardbei. 't Is maar dat je het weet!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Logica van 'n dronken aardbei...![]()
Maar je hanteert wel de logica van een dergelijk schepsel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:32 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet dronken, en ik ben geen aardbei. 't Is maar dat je het weet!
Gargamel heeft Smurfin te voorschijn getoverd, ze had toen zwart haar en was eigenlijk slecht, Grote Smurf heeft haar toen blond getoverd en toen was ze goed. Mensen met zwart haar zijn dus slecht volgens de Smurfen, beetje nazistisch idee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh? Ik heb me nooit verdiept in de geschiedenis van de Smurfen.
quote:[..]
![]()
Dat Tong80 last heeft van gasoprispingen en liep te boeren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:33 schreef WokMaster het volgende:
voor Tong met gasoprispingen
wat houd dit in?
We raden hier plaatjes.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:33 schreef WokMaster het volgende:
voor Tong met gasoprispingen
wat houd dit in?
Logisch ben ik niet altijd, komt door het tijdstipquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar je hanteert wel de logica van een dergelijk schepsel.
't is maar dat je 't weet...
Ik ben dus onlogisch en ook nog eens slecht.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:34 schreef mr_anonimous het volgende:Mensen met zwart haar zijn dus slecht
Nee je bent een lief klein vrouwtje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben dus onlogisch en ook nog eens slecht.![]()
Tja; da's logisch...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dus onlogisch en ook nog eens slecht.![]()
'k heb net 'n halve pizza op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:41 schreef wyccie het volgende:
Heb jij ook zo'n honger?
Wat denk je zelf ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:44 schreef wyccie het volgende:
Ken je dat model niet? Kijk jij nooit naar America's Next Topmodel?
Nou kijk je weer zo. Als dat ook betekent dat je me lief vindt........quote:
Hoe werkt dat ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:49 schreef wyccie het volgende:
Ook niet met Photobucket?
Ai; en daar wringt 'm nou net de schoen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:57 schreef wyccie het volgende:
Is dat nou je prachtplaat?![]()
Dat is Confucius niet. Dat is Mao ook niet. Is het wel een chinees?
Mijn schoenen zijn uit. Japanner? Koreaan? Vietnamees? Cambodjaan? Filippijn?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ai; en daar wringt 'm nou net de schoen...
Nee, je had 't goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:00 schreef wyccie het volgende:
Mijn schoenen zijn uit. Japanner? Koreaan? Vietnamees? Cambodjaan? Filippijn?
Hij wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:03 schreef wyccie het volgende:
Hij weet het zelf ook niet?
Nou klinkt dit mij weer wat onlogisch in de oren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij wel.
China ook.
Alleen is de rest van de wereld daar nogal verdeeld over.
Als je tijdens geschiedenis niet al te vaak ziek bent geweest, wel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:07 schreef wyccie het volgende:
Nou klinkt dit mij weer wat onlogisch in de oren.![]()
Zou ik die man kunnen kennen?
Ik heb nog nooit gespijbeld, ziek ben ik ook zelden. Maar van geschiedenis herinner ik me weinig meer dan de klassieke oudheid. Ik heb nog even overwogen om geschiedenis als 9e vak te nemen, maar helaas was ik toen een beetje dom en koos ik voor aardrijkskunde.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je tijdens geschiedenis niet al te vaak ziek bent geweest, wel...
Jij hebt 2 extra vakken gedaan ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:12 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit gespijbeld, ziek ben ik ook zelden. Maar van geschiedenis herinner ik me weinig meer dan de klassieke oudheid. Ik heb nog even overwogen om geschiedenis als 9e vak te nemen, maar helaas was ik toen een beetje dom en koos ik voor aardrijkskunde.
Eentje extra was sowieso nodig omdat ik gymnasium deed (en ik vind Latijn gewoon leuk), en de 9e heb ik maar 1 jaartje gedaan. Aardrijkskunde was toch niet zo heel leukquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt 2 extra vakken gedaan ?
Bij mijn weten is Gymnasium toch ook gewoon 7 vakken ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:20 schreef wyccie het volgende:
Eentje extra was sowieso nodig omdat ik gymnasium deed (en ik vind Latijn gewoon leuk), en de 9e heb ik maar 1 jaartje gedaan. Aardrijkskunde was toch niet zo heel leuk
Dan ben je niet dom. Hooguit wat wereldvreemd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:20 schreef wyccie het volgende:
Zou je trouwens niet denken he? Zo dom kom ik over hier
Nee, atheneum is 7, gymnasium is 8 vakken omdat je Latijn of Grieks (of allebei) erbij moet doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij mijn weten is Gymnasium toch ook gewoon 7 vakken ?
Geschiedenis is inderdaad veel leuker...![]()
Vroeger....in jouw tijdquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:26 schreef Treinhomo het volgende:
'k zou zweren dat Gymnasium vroeger ook 7 vakken was.
Zal 't wel 's aan m'n concertmaatje vragen; die heeft gymnasium gedaan...
Ook een onderwerp als 'vrouwenemancipatie' is geschiedenis...
Je moet niet zo nauw kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:29 schreef wyccie het volgende:
Vrouwenemancipatie en een Chinees van wie men zich afvraagt of het een chinees is? Het wordt steeds gekker.
Oh mijn god, dan heb ik een nieuwtje voor je.... Ik ben zelfquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je moet niet zo nauw kijken.
Dat doen de Chinezen al...
Jij ben Aziatisch ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:31 schreef wyccie het volgende:
Oh mijn god, dan heb ik een nieuwtje voor je.... Ik ben zelf![]()
Nee, helemaal niet. Was het maar waarquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
How come ?
Veel westerse voorouders ?
Ja...maar....generaliseren maakt het leven nou juist zo makkelijk en overzichtelijk...quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:37 schreef wyccie het volgende:
Nee, helemaal niet. Was het maar waar
Niet iedereen daar heeft spleetogen. Niet generaliseren he!Er zijn ook lange Aziaten en Scandinaviërs met bruin haar.
In hokjes denken ook, daarom doe ik dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja...maar....generaliseren maakt het leven nou juist zo makkelijk en overzichtelijk...![]()
Maar je zal denk ik toch wel met me eens zijn dat de grootste gemene deler van de Aziaten 'spleetogen' heeft, klein is en zwart haar heeft.
Wat vraag je dat beleefd. Ben ik niet van je gewendquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:50 schreef Treinhomo het volgende:
'k gebruik zelf de term 'spleetogen' niet/nauwelijks, omdat ik 't een naar woord vind.
Ik heb een Filippijnse vriendin gehad, en die had toch duidelijk kleinere ogen dan ikke...
Waar liggen jouw roots, als ik vragen mag ?
Indonesië ?
Waarom de 'quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:52 schreef wyccie het volgende:
Wat vraag je dat beleefd. Ben ik niet van je gewend
Ik ben gewoon chinees![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |