Aaaaaahquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:07 schreef Treinhomo het volgende:
Tja; dan ga je als Sharpei vanzelf wel zo '' kijken,
als je voortdurend geslagen en geschopt wordt...
Je moet Treinsharpei een kusje geven eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik spijt van, daarom nu een kusje. Niet meer zo kjken!!!![]()
Spijt is wat de koe schijt...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:10 schreef wyccie het volgende:
Heb ik spijt van, daarom nu een kusje. Niet meer zo kjken!!!![]()
Die stinkt uit z'n bek...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Je moet Treinsharpei een kusje geven eigenlijk.![]()
quote:
Wyccie is verkouden.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Spijt is wat de koe schijt...![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb van jullie wel stoere meiden gemaakt he?
'Aailergisch', zogezegd...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:13 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een beetje bang voor honden.
quote:
Wel grappig, maar ik denk dat 't als strip beter tot z'n recht zou komen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:15 schreef mr_anonimous het volgende:
TH hoe vond je het vorige verhaaltje?
Kun jij een beetje tekenen TH?quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wel grappig, maar ik denk dat 't als strip beter tot z'n recht zou komen...
Ik loop meestal onopvallend met een grote boog om honden heen. Of ik kijk heeeeeel cool voor me uit en doe alsof het me niks kan schelen, maar houd de hond ondertussen wel goed in de gaten.quote:
Ja; ontvangstbewijzen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Kun jij een beetje tekenen TH?
Kijk, en dát ruiken ze...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef wyccie het volgende:
Ik loop meestal onopvallend met een grote boog om honden heen. Of ik kijk heeeeeel cool voor me uit en doe alsof het me niks kan schelen, maar houd de hond ondertussen wel goed in de gaten.
Gelijk heb je honden zien alles wat even groot is als concurrent en vallen dat meestal aan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik loop meestal onopvallend met een grote boog om honden heen. Of ik kijk heeeeeel cool voor me uit en doe alsof het me niks kan schelen, maar houd de hond ondertussen wel goed in de gaten.
Jammer anders kon jij mooi de illustraties verzorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |