Gelukkig zijn ze tot nu toe nog altijd aangelijnd geweest.quote:
Voor je 't weet ben je 't jongste lid van de roedel...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelijk heb je honden zien alles wat even groot is als concurrent en vallen dat meestal aan.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelijk heb je honden zien alles wat even groot is als concurrent en vallen dat meestal aan.
Ey !!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef wyccie het volgende:
Een hond doodschoppen is toch zelfverdediging he?![]()
Een chihuahua bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Als ze op twee poten staan, zijn sommige zelfs groter.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een chihuahua bijvoorbeeld.
Een hond doodschieten ook.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze tot nu toe nog altijd aangelijnd geweest.
Een hond doodschoppen is toch zelfverdediging he?![]()
Ach moet Smurfin niet zo pesten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een reuzemegagigachihuahua misschien.
Ik ben niet blauw!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach moet Smurfin niet zo pesten.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet blauw!
Ik heb nog nooit dat soort problemen gehad met @Home, maar volgens mij upload ik ook nooit met @Homequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:24 schreef Treinhomo het volgende:
Heb ik eindelijk 'n pracht van een plaatje, ligt 't uploadgedoe van @home dwars...![]()
Oh ja je drinkt niet.quote:
Als TH door blijft slaan wel......quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Een foto van Wyccie:
[afbeelding]
Nee. Weer een model. Maar dit keer een stuk moeilijkerquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Muzieknegerin?
Smurfin eerst ook niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als TH door blijft slaan wel......
Maar ik heb geen blond haar![]()
Logica van 'n dronken aardbei...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit dat soort problemen gehad met @Home, maar volgens mij upload ik ook nooit met @Home![]()
Oh? Ik heb me nooit verdiept in de geschiedenis van de Smurfen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Smurfin eerst ook niet.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens eigen zeggen zag Wyccie er nogal verlept uit dus deze komt meer in de buurt:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |