Chinees zijn is zo saai, daar zijn er al een miljard van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarom de '' ?
Dan maakt meneer dus deel uit van 'jouw' geschiedenis...
En dat zijn al-le-maal individuen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:57 schreef wyccie het volgende:
Chinees zijn is zo saai, daar zijn er al een miljard van.
Oooohhh.... ja die naam ken ik wel. Maar ik luister nooit als mijn moeder wat zegt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:59 schreef Treinhomo het volgende:
Da's Chiang Kai Chek.
Leider van de Kuomintang.
Da's waarquote:Op zaterdag 10 september 2005 03:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dat zijn al-le-maal individuen...![]()
'n soort 'wyccie van zes miljoen' ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:03 schreef wyccie het volgende:
Maar ik had gewoon liever een beetje van alles willen zijn.
Dat is wel heel veel he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'n soort 'wyccie van zes miljoen' ?
En er staat nog een dame naast hem!quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:10 schreef Treinhomo het volgende:
Julio Iglesias.
Jaquote:
'k ken heel dat wuuf niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:13 schreef wyccie het volgende:
En er staat nog een dame naast hem!
Doet me denken aan de tijd dat ik die Filippijnse vriendin had.quote:JaIk moet er over minder dan 4 uur uit.
Miranda Rijnsburger, zijn vrouw, Nederlandse.quote:
Ach da's liefquote:Doet me denken aan de tijd dat ik die Filippijnse vriendin had.
Die woonde in California. Zij moest werken tot 17:00.
En dan was 't hier dus 02:00...lag dus nooit voor die tijd in bed.
En als je dan 's morgens vroeg weg moet (uurtje of 06:00) doet dat best wel zeer.
'k was blij dat ik toen 's morgens niet hoefde te rijden. (zat samen met een collega op een bus)
'k ben stiekem ook wel lief...quote:
Wat voor werk doe je ?quote:Ik denk dat ik morgen na het werken maar een dutje ga doen. Of tijdens mijn pauze![]()
Gewoon in een winkel. Ik zal morgen vast wel weer heel chagrijnig tegen de klanten doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 04:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben stiekem ook wel lief...
Tussen de '' en de '
' buien door...
[..]
Wat voor werk doe je ?
Moet je in een winkel in SM-benodigdheden gaan werken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:23 schreef wyccie het volgende:
Gewoon in een winkel. Ik zal morgen vast wel weer heel chagrijnig tegen de klanten doen![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je in een winkel in SM-benodigdheden gaan werken.
Daar wordt dat juist als uitermate klantvriendelijk ervaren...
Jahaaaa...quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een net meisje, weet je nog.
Ik niet. Ik ben onlogischquote:Op zaterdag 10 september 2005 04:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jahaaaa...
...maar je bent toch ook een vampirella ?
Die zijn ook wel van zwart leer, lak, latex en de hele handel...
Oh je gaat nu toch niet dat Mannen komen van Mars, Vrouwen komen van Venus gedoe hier verkondigen he?quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat maakt vrouwen deels ook zo interessant...
Kan wel zijn, maar tóch leen ik m'n auto niet aan je uit...quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:32 schreef wyccie het volgende:
Oh je gaat nu toch niet dat Mannen komen van Mars, Vrouwen komen van Venus gedoe hier verkondigen he?
Ik heb wel ruimtelijk inzicht hoor![]()
Nee! Dat zou ik als ik jou was ook niet doen! Misschien als ik 27 ben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar tóch leen ik m'n auto niet aan je uit...
'k heb nog steeds geen huis...quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:37 schreef wyccie het volgende:
Nee! Dat zou ik als ik jou was ook niet doen! Misschien als ik 27 ben.Dan doe ik alles in 1 keer goed: huis en auto (hopelijk).
Woon je in een doos?quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb nog steeds geen huis...![]()
Okee, jij luistert dus wel naar de radio, dan weet je deze ook:quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:41 schreef Treinhomo het volgende:
Rob Stenders.
Nee; in een één-kamer appartement.
'k luisterde graag naar de radio.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:44 schreef wyccie het volgende:
Okee, jij luistert dus wel naar de radio, dan weet je deze ook:
[afbeelding]
Kinderen wil ik sowieso niet, dus da's geen issue.quote:
Ach, zolang je het er naar je zin hebt, en geen gezin hebt is dat nog goed te doen toch?
Heeeeeel af en toe word ik wakker met een nummer dat ik leuk vind, maar dan weet ik niet van wie het is. Dat is ook frustrerend wakker worden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k luisterde graag naar de radio.
Afgelopen week heb ik noodgedwongen (m'n wisselaar gaf de geest) weer radio moeten luisteren.
Wát een tenenkrommend drama...
Jij wil ook al geen kinderenquote:Kinderen wil ik sowieso niet, dus da's geen issue.
Maar 't is er wel een beetje klein. (of ik heb teveel zooi; dat kan ook)
Alhoewel ik in een identiek appartement toch 1,5 jaar samen heb gewoond...
Maar; ik woon wél midden in de stad, en ik heb een prachtig uitzicht over de haven.
CD's kun je nooit teveel hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:52 schreef wyccie het volgende:
(Je hebt te veel cd's, je kunt er wat aan mij geven, maar dan zou ik ook een andere woning moeten zoeken.)
Ik heb weleens cd's weggegeven, omdat ik een betere wou, en omdat ik het dubbel had.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
CD's kun je nooit teveel hebben.
En ik geef niks weg.
'k wil je gaarne een MP3-serenade brengen, maar daar houdt 't dan ook mee op...
Hmmm....dubbel. Dat begint nu inderdaad steeds vaker voor te komen. Dan sta ik in de platenzaak en weet ik niet eens meer of ik die CD al heb.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:59 schreef wyccie het volgende:
Ik heb weleens cd's weggegeven, omdat ik een betere wou, en omdat ik het dubbel had.
MP3-serenadeHeb je niet eens een gitaar?
Geen interesse.quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....dubbel. Dat begint nu inderdaad steeds vaker voor te komen. Dan sta ik in de platenzaak en weet ik niet eens meer of ik die CD al heb.
Wat ik uit m'n hoofd dubbel heb:
'Undusputed attitude' van Slayer
'Vrij' van Henk Westbroek.
Interesse ?
'k heb inderdaad geen gitaar; kan er toch niet op spelen.
't enige wat ik wel een beetje kan, is percussie. Maar da's in een flat niet aan te raden...
Jeroen Kijk in de Vegtequote:Op zaterdag 10 september 2005 05:06 schreef Treinhomo het volgende:
Ken 'm toch niet, joh...
Die zit toch in de reet van Ruud de Wild ?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:10 schreef Treinhomo het volgende:
Peter Teekamp ?
Of zijn we 't station 'DJ's' reeds gepasseerd ?
Ik heb geen enkel idee, ik ken hem alleen van tvquote:Op zaterdag 10 september 2005 05:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die zit toch in de reet van Ruud de Wild ?
als ik iets slechte radio vind, dan is 't dát wel...
Slap aftreksel van 'Ron flon flon'...
Die heb ik laatst zélf nog geplaatst...quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:12 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik lees net dat hij muziekproducer is. Maar volgens mij is hij ook wel een beetje DJ, maar misschien niet op de radio.
'k kijk nagenoeg geen TV.quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen enkel idee, ik ken hem alleen van tv
Dat is Norman Cook toch helemaal niet joh!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die heb ik laatst zélf nog geplaatst...
Norman Cook.
Wel !quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:15 schreef wyccie het volgende:
Dat is Norman Cook toch helemaal niet joh!!!![]()
'Confirmed'quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:16 schreef wyccie het volgende:
Alleen Mythbusters toch?
's dat met Bart Peters ?quote:Ken je Popquiz a go go dan ook niet?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wel !![]()
[..]
'Confirmed'
[..]
's dat met Bart Peters ?
En Bob Fosko in één van de teams...
Nee, geen geld voor. En niemand wil meequote:Op zaterdag 10 september 2005 05:23 schreef Treinhomo het volgende:
Ga jij veel naar concerten/festivals ?
'k ken mensen, die halen dat in hun hele leven niet eens...quote:Op zaterdag 10 september 2005 05:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ga ongeveer 1 keer per jaar naar een festival en 2 keer naar een concert denk ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |