Op Colditz, duh.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Treinhomo het volgende:
Jij hebt gegoogled op 'TV-serie' ?
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:13 schreef Tokay het volgende:
Op Colditz, duh.
Ja nu zie ik het het is een actrice nou ja iemand die op TV mag acteren dat mag vaak de naam actrice niet heben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef Tokay het volgende:
Nu je het zegt, daar heeft ze heel veel van weg (en vice versa), maar ze is het niet.
Oei tong, da's wel een belediging voor deze mevrouw hoor!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Ja nu zie ik het het is een actrice nou ja iemand die op TV mag acteren dat mag vaak de naam actrice niet heben.
Nee, wel uit de betere TV-series, zoals dat heet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:21 schreef Treinhomo het volgende:
Uit een zeepserie ?
Zoals vroeger 'De fabriek' ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef Tokay het volgende:
Nee, wel uit de betere TV-series, zoals dat heet.
Ehm, meer als Pleidooi, Oud Geld en de Daltons enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef Treinhomo het volgende:
Zoals vroeger 'De fabriek' ?
Hoe lang is mevrouw ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, meer als Pleidooi, Oud Geld en de Daltons enzo.
Niet deze Daltons:quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:30 schreef Treinhomo het volgende:
Hoe lang is mevrouw ?
Dan kan ik een beetje een inschatting of ze Joe, Jack, William dan wel Avarell speelde...
Dat ben ik dan weer met je eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |