Ik was net 1 nummertje eerder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:33 schreef Ticootje het volgende:
oh sorry we hadden allebei hetzelfde id...
haal die andere maar weg
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik was net 1 nummertje eerder.
PM-girl, ik ga het aanpassen!
Dank je... het is nog wel even afwachten of alles goed is. Mn schoonzusje heeft in mei een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en is er een eierstok verwijderd. Daarna was ze een beetje onregelmatig ongi maar nu dus zwanger. Op 29 sept ook een spannende dag voor mijquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:03 schreef Bright het volgende:
[..]
Ha - tanteGefeliciteerd alvast joh
Laten we het hopen.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:04 schreef Wennie het volgende:
Hè Minoes
29 september is zeker een goeie dag Diaan; mijn laatste werkdag voor zwangerschapsverlof en m'n nichtje wordt 4 jaar
Aha op die manier!! Ik vind het echt jammer voor jequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef minoes_ het volgende:
MeNicole , ja je had een stukje verhaal gemistOmdat ik steeds zwaarder en dikker werd,ben ik maar es gaan testen,want ik zou ook zwanger kunnen zijn en gewoon ongi zijn geworden.Vandaar zo ver voor mijn nod.Maar het was dus niet zo,negatieve test dus.
Oftewel:ik word gewoon dik,bléh![]()
Groetjes,Minoes![]()
Deze testen geven regelmatig vage streepjes, ook als je niet zwanger bent!!quote:Op zondag 11 september 2005 11:01 schreef Ticootje het volgende:
http://www.zwangerschapstesten.nl/
zwangerschapstesten in de uitverkoop, bv 2 voor 1.99. Ken je nog eens ergens overheen piessen, hahaha
Hoi PM-girl, ik heb daar de laatste week ook wat last van. Ik hoop heel erg dat het een zwangerschapskwaal is, maar heb vroeger veel blaasontstekingen gehad en terwijl de blaasontsteking over was, had ik daar soms nog een paar dagen last van. Dan moest mijn blaas nog even wennen ofzo.quote:Op zondag 11 september 2005 08:40 schreef PM-girl het volgende:
Deze week heb ik last van iets raars. Ik moet soms ineens plassen en dan ook echt ineens, ik kan geen halve minuut meer wachten. Mijn blaasontsteking is voorbij lijkt het, maar dit heb ik gisteren ook nog gehad, ik moet dan echt rennen anders ben ik te laat. Herkent iemand dit?
Hopen dat dat zo blijftquote:
Die clearview dingen gaan nog wel, maar zijn ook niet 100% te vertrouwen. Die Romed-testen heb ik echt nog nooit iemand volledig positief over gehoord! (of helemaal geen streepje, of vage streepjes als je niet zwanger bent.. ). Al met al verbruik je van deze testen een stuk meer dan dat je met CB oid doet. (heb ze zelf ook gebruikt.. en door de vage streepjes of geen streepjes heb je er dus meer nodig om zekerheid te krijgen... en uiteindelijk doe je alsnog een CB om van 't gezeur af te zijn).quote:Op zondag 11 september 2005 11:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Deze testen geven regelmatig vage streepjes, ook als je niet zwanger bent!!
quote:Op maandag 12 september 2005 10:49 schreef Bright het volgende:
Helaas, gisteren bleek dat we nog wel even in dit forum zullen blijven ... De![]()
zijn er weer.
Dus blijkbaar is de periode geen 28 dagen, maar naar wat die vroeger was, rond de 30 dagen. Daarom maar de volgende NOD op 12 oktober, hoewel dat ook weer een gok is.
Alle anderen: Dat er veel streepjes mogen komen!
Erg spannend....quote:Op maandag 12 september 2005 13:26 schreef Ticootje het volgende:
nog niets te bekennen.....spannend he?
Psst wanneer ga je testen? Ik had ook speciaal voor jullie getest!! Nu jij speciaal voor mijquote:Op maandag 12 september 2005 13:26 schreef Ticootje het volgende:
nog niets te bekennen.....spannend he?
Of misschien was het niet een echte ongi maar meer iets van innestelbloedingen of zo ietsquote:Op maandag 12 september 2005 16:26 schreef Meimeltje het volgende:
Spannend Ticootje!!!
Ik was vorige week maar 2 dagen ongi, terwijl ik het met de pil altijd 3-4 dagen was en voordat ik de pil gebruikte altijd ongeveer 5 dagen. Maja misschien zijn mn hormonen nog een btje in de war van het stoppen met de pil
Nou dat denk ik (helaas) niet, want het was wel een flinke bloedingquote:Op maandag 12 september 2005 17:08 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Of misschien was het niet een echte ongi maar meer iets van innestelbloedingen of zo iets![]()
En bij jou ook nog niets????quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:49 schreef Ticootje het volgende:
psssst tamea al tekenen????
Dat gevoel had en heb ik ook de hele tijd hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef Ticootje het volgende:
nee nog niets hier.... maar heb wel t gevoel hoor dat het gaat komen.
maar wie weet...
Bright verwoordt het goed.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:22 schreef Bright het volgende:
Ben ook jaloers - voelde gelijk een steek toen ik het las, maar toch vind ik het heel erg fijn voor haar dat ze al een streepje van bijna 9 weken heeft; jaloers zijn gaat hier nu eenmaal samen met het verdriet van zelf geen streepje maar de ander ook de streepjes toewensen.
Jah gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 september 2005 13:56 schreef mouschy het volgende:
Hi,
goed nieuws!!!!!!!!! ik ben ZWANGER!!! na een heleboel gedoe (ik heb PCO) en hormonen is het gelukt! ben zo blij!!!Ben nu bijna 9 weken
![]()
Nee, ik heb nog niet getest, 1x stond ik al met de test in de hand, maar heeft mijn man mij nog even om gepraat. Ik test op zijn vroegst zondag, maar misschien ook pas woensdag. Ik vind het nu wel eng om te testen. Ik heb meerdere dingen waarvan ik denk: ik zou wel eens zwanger kunnen zijn, en als de test dan negatief uitvalt, baal ik heel erg. Dan weet ik het liever nog even niet. Stom he?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
cattie heb je eigenlijk al getest? Het klinkt namelijk veelbelovend
Niet stom hoor. Heel erg herkenbaar.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:44 schreef cattie het volgende:
Jammer Ticootje...![]()
En Mouschy, gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
(Wat kan het hier altijd dicht bij elkaar liggen he?)
[..]
Nee, ik heb nog niet getest, 1x stond ik al met de test in de hand, maar heeft mijn man mij nog even om gepraat. Ik test op zijn vroegst zondag, maar misschien ook pas woensdag. Ik vind het nu wel eng om te testen. Ik heb meerdere dingen waarvan ik denk: ik zou wel eens zwanger kunnen zijn, en als de test dan negatief uitvalt, baal ik heel erg. Dan weet ik het liever nog even niet. Stom he?
Ben je jarig dan? Balen dat je dit rotnieuws hebt gekrgenquote:Op donderdag 15 september 2005 19:02 schreef minoes_ het volgende:
Spekkie........jammer joh.
Soll.gesprek uitkomst=niet aangenomen,was te moeilijk te combineren met huidige baan![]()
En dat weer na overleg met mijn huidige werkgever.Die ga ik dus morgen eens bellen en vragen wat ze nu precies zeggen,want dit is de 2e afwijzing daardoor.Ze zeiden,,dat zij de eerste rechten haddenwaarop?dat ze me in kunnen plannen voor extra nachten?Nou,die kon ik hier niet krijgen,dus wat zeuren ze nou?
Jaja,ik weet het,off topic,maar dit verpest m'n verjaardag wel een beetje![]()
Ok,ontopic.........sexen met die handelVeel plezier
![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
Nee BE, dat kan je wel zeggen
Ben net ongesteld geworden, zoals vanouds op dag 25
mijn nod kan er weer uit dus
[tromgeroffel] Het wordt steeds spannender...... [/tromgeroffel]quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:41 schreef Tamea het volgende:
Nog steeds geen![]()
hier. ga straks maar een test kopen denk ik. Afhankelijk van hoe ik tel ben ik nu 2 of 5 dagen overtijd.
Ow Minoes, wat een rotdag voor je zeg. Ik wil je toch nog wel even feliciteren met je verjaardag en hoop dat je toch nog wel een leuke verjaardag hebt gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:03 schreef minoes_ het volgende:
En mijn verjaardag werd gister nog gezelliger,dezijn op de avond ook nog even op visite gekomen
![]()
En nu nog een maand wachten ook,grrrrr![]()
Modjes,nod kan er dus uit.
Groetjes,Minoes![]()
* Tamea roept al haar duivels ff op en spreekt ze vermanend toe "hup naar Slaapmeisje, daar kunnen jullie je nuttig maken"quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef Spekkiemonster het volgende:TAMEA!!!
wat goed! Een tweede streepje
![]()
Gefeliciteerd meis!!
Kan je jouw duivels gelijk richting slaapmeisje sturen nu ze bij jou toch niet komen de komende negen maanden
Laat we maar hopen dat ze besmettelijk zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Bright het volgende:
Tamea, gefeliciteerd!!!!
De streepjes gaan nu wel erg hard zeg![]()
![]()
* hoopt dat de streepjes nog lang niet op zijn
Nog een kleine twee weekjes hè Luna. Ben bang dat het er voor mij niet inzit deze maand. Ik denk dat ik woensdag mn eisprong heb gehad en aangezien mn vriend en ik alleen in het weekend bij elkaar zijn (nog wel) en alleen dan kunnen klussen, is de kans klein. Maarja we zullen wel zien.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef lunastar het volgende:
Inderdaad Diaan ik hoop het ook.. heel heel besmettelijk... hihi
Liever na deze ene keer voorlopig niet denk ik...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dames, dames toch. Erg lief bedoeld, maar ik hoef ze maar alleen voor deze ene keer hoor, niet voor de komende eeuw
Hmmmm balen, ongi geworden dus.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:21 schreef elle_driver het volgende:
NOD: 18 okt. 2005
Inderdaad Diaan, na deze ene keer even een paar maandjes nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Liever na deze ene keer voorlopig niet denk ik...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dames, dames toch. Erg lief bedoeld, maar ik hoef ze maar alleen voor deze ene keer hoor, niet voor de komende eeuw
Dankjewel!quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Balen PM-girl!
Ik heb het gewijzigd)
ik wil wel hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:51 schreef MeNicole het volgende:
Tamea hier ook nog maar een keer![]()
![]()
![]()
Oke wie volgt![]()
Jij goed gaan klussen dan deze maandquote:
Het vrouwelijk lichaam kan je soms zo misleiden... bah. Balen hoor Cattie.quote:Op zondag 18 september 2005 10:49 schreef cattie het volgende:
Heb net getest. Hartstikke negatief.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben helemaal van slag nu. Waarom heb ik dan in godsnaam al drie weken zere borsten en ben ik af en toe misselijk? Beeld ik het me zo in? Zijn mijn hormonen zo van slag? Klote lichaam.
Dankjewel!quote:Op zondag 18 september 2005 19:04 schreef cattie het volgende:
Zover ik weet gaat het ongeveer als volgt: Als je eisprong nadert, wordt je afscheiding "dradig" (je kunt er dan draden van trekken) en neemt toe, dan komt je eisprong en neemt het af. Dat betekent dat een paar dagen voor je eisprong het begint en hett tot een dag of 2 dagen nadien duurt ongeveer.
Je eisprong is dus als je die afscheiding hebt waarschijnlijk nog niet geweest en het is dan dus tijd om flink te klussen!
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, ik kan het vandaag niet zo goed verwoorden.
quote:Op maandag 19 september 2005 10:20 schreef PM-girl het volgende:
Slaapmeisje, al gebeld?
ok, spannend!quote:Op maandag 19 september 2005 10:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]ik heb vanmorgen gebeld hoor. Ik heb het even in het andere topic gezet (als zwanger worden niet/moeilijk gaat) omdat de details over de behandelingen wat mij betreft daar meer passen. Lief dat je het vraagt
same here, ook maar 3 dagen!(vind ik eigenlijk niet zo erg, het was wel een echte menstruastie alleen erg kort!)quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had dat ook Cattie. De eerste ongesteldheid (2 weken geleden) na stoppen met de pil duurde maar 2 dagen. Over 2 weken moet ik weer ongi worden en ik wacht maar even af hoelang het dan duurt. Ik ga er zelf vanuit dat het btje ontregelt was door de pil
Hmmquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:17 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames... Denk dat ik vroeger ongesteld ga worden... Heb al van dinsdag vreselijk ongi krampen... die ik normaal alleen bij ongi heb dus.... En daarstraks dus een hele prop slijn(sorry voor het detail)
Ik gok zo op zondag dat de rode duivels er zullen zijn...
Hoe is het met de rest van de dames??![]()
![]()
toi toi toi
![]()
![]()
voor iedereen
ik zal heel hard voor jouw duimen enquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmwe gingen nog wel gelijk op. Hopelijk heb je het bij het verkeerde eind. En dat detail: maakt niet uit hoor, we kennen het allemaal wel een beetje toch? Bij mij is het rustig, wel veel hoofdpijn, meer plassen en versterkt geurorgaan maar ik doe niets op mn lichaam uit. Ik blijf dus rustig afwachten.
![]()
Ow dat is lief van jequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef lunastar het volgende:
[..]
ik zal heel hard voor jouw duimen en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat van mij voor jouw erbij.. want dat van u klinkt positiever
groetjes![]()
Volgens de bijsluiter van mijn foliumzuur 4 weken voordat je van plan bent met je anticonceptie te stoppen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:22 schreef Beaker het volgende:
Wanneer moet je ongeveer gaan starten met het slikken van foliumzuur? Een jaar van te voren, een half jaar van te voren, een maand, een week??
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:51 schreef Beaker het volgende:
Ik gebruik al bijna twee jaar niets meeren nu
![]()
Vier weken voor de start beginnen dus?
HOe ist met jou Luna? Hier nog niets te zien.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef lunastar het volgende:
Beaker zoveel kwaad kan dat niet dat je later begint.. Ik weet nog dat ik al 13 weken zwanger was van mijn dochtertje voordat ik folium begon te slikken op aanraden van gyn... Dus ik zou zeggen begin er nu gewoon mee, dan kan het nooit kwaad
Geen bloed geeft moed... toch? En dat terwijl je nog wel dacht zondag ongi te worden. Hopelijk gaat er iets moois gebeuren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef lunastar het volgende:
FF mijn reactie verduidelijken... het was dus ook een vit.suplement voor vrouwen die zwanger wilen worden en voor zwangere vrouwen.. en heb dit dus tot enkele maanden na bevalling moeten innemen...
Verder weet ik er niet veel van, maar kan denk ik wel geen kwaad als je gewoon doorneemt.. want dat heb ik wel gevraagd aan gyn want ben uiteindelijk alles samengeteld nu al 21 maanden dus folium aan het slikken... en daarbij nu zo een half jaartje ook nog eens een volledig vit.complex
Hey diaan hier nog niks te zien alhoewel ik dus dezemorgend dacht dat ze er waren... Was vandaag mijn pillekes (ik zal het zo zeggen) ook vergeten juist...iets na 21u heb ik ze dan toch maar vlug ingenomen...
Minoes hoe bedoel je met even wennen aan mijn plaatje?? Heb het speciaal genomen omdat het een klavertje vier is dat duimt dat moet dus dubbel geluk brengen hier hoop ik
groetjes en toi toi toi dames![]()
![]()
![]()
t
Wij klussen niet om de dag, al is dat praktisch ook (nog) niet mogelijk, dan nog. Ik vind dat je moet klussen als je zin hebt om te klussen en niet met alleen maar 1 doel in dit geval zwanger worden.. maar ja dat is mijn mening natuurlijk en moet iedereen het voor zichzelf weten.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:38 schreef Meimeltje het volgende:
Lijkt wel of iedereen om de dag klustWij zijn er niet zo bewust mee bezig eigenlijk. Alleen rond de eisprong klussen we wel iedere dag, verder is het maar net hoe het uitkomt. We komen echter wel op minimaal 4 x in de week, dus lijkt me wel genoeg om het ooit een x raak te laten zijn
Dat denk ik ook, het wordt dan ook zo kunstmatig....quote:Op donderdag 29 september 2005 10:09 schreef Marie79 het volgende:
Hier wordt ook niet om de dag geklust hoor! Ook alleen maar als we zin hebben. We zijn al meer dan een jaar bezig en dan gaat het je toch tegenstaan denk ik zo...
Het begint ook meer stress en spanning te geven als het weer rond de KvK-tijd is ... Dus er teveel mee bezig te zijn is zeker niet goed voor het klussen; we hebben al een keer gehad dat we rond de KvK-tijd niks hebben gedaanquote:Op woensdag 28 september 2005 17:33 schreef Liane83 het volgende:
Wennie!
Wij klussen ook om de dag, maar tot nu toe nog geen resultaat![]()
Wij zijn 4 maanden bezig en dat is vergeleken met anderen op dit forum natuurlijk nog niet super lang.Maar het is wel waar dat het elke maand meer stress en spanning oplevert als ik weer ongi wordt.We willen ook zo ontzettend graag!
kan nu elk moment weer ongi worden.Heb erder geen kwaaltjes, dus het lijkt erop dat het deze maand weer niet raak is![]()
hier klussen we ook wanneer we zien hebben... maar het is in ieder geval genoeg want we komen ook ongeveer tot 3-4 keer per week...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij klussen niet om de dag, al is dat praktisch ook (nog) niet mogelijk, dan nog. Ik vind dat je moet klussen als je zin hebt om te klussen en niet met alleen maar 1 doel in dit geval zwanger worden.. maar ja dat is mijn mening natuurlijk en moet iedereen het voor zichzelf weten.
Verder nog geen![]()
te zien hier, al denk ik dat ze vandaag of morgen wel komen...
Hmmm ook al een negatieve test... balen zeg. En dan nog steeds niet ongi... we gaan wel erg gelijk opquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
ik blijf voor jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar hier dezemorgend getest en negatief... en ik had dat wel gedacht... ventje daar en tegen bleef maar kijken naar test... precies of er zo een + op zou komen![]()
hier dus wachten we gewoon op die rot![]()
dames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
groetjes![]()
En nega testen? Moet je dan misschien niet een keer naar de huisarts? of blijf je nog even afwachten?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zit nu op dag 39 van mijn cyclus en nog steeds geen, ook geen buikpijn die er op wijst dat het er aan zit te komen.
Alle andere dames, toi toi toi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |