Erg spannend....quote:Op maandag 12 september 2005 13:26 schreef Ticootje het volgende:
nog niets te bekennen.....spannend he?
Psst wanneer ga je testen? Ik had ook speciaal voor jullie getest!! Nu jij speciaal voor mijquote:Op maandag 12 september 2005 13:26 schreef Ticootje het volgende:
nog niets te bekennen.....spannend he?
Of misschien was het niet een echte ongi maar meer iets van innestelbloedingen of zo ietsquote:Op maandag 12 september 2005 16:26 schreef Meimeltje het volgende:
Spannend Ticootje!!!
Ik was vorige week maar 2 dagen ongi, terwijl ik het met de pil altijd 3-4 dagen was en voordat ik de pil gebruikte altijd ongeveer 5 dagen. Maja misschien zijn mn hormonen nog een btje in de war van het stoppen met de pil
Nou dat denk ik (helaas) niet, want het was wel een flinke bloedingquote:Op maandag 12 september 2005 17:08 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Of misschien was het niet een echte ongi maar meer iets van innestelbloedingen of zo iets![]()
En bij jou ook nog niets????quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:49 schreef Ticootje het volgende:
psssst tamea al tekenen????
Dat gevoel had en heb ik ook de hele tijd hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:37 schreef Ticootje het volgende:
nee nog niets hier.... maar heb wel t gevoel hoor dat het gaat komen.
maar wie weet...
Bright verwoordt het goed.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:22 schreef Bright het volgende:
Ben ook jaloers - voelde gelijk een steek toen ik het las, maar toch vind ik het heel erg fijn voor haar dat ze al een streepje van bijna 9 weken heeft; jaloers zijn gaat hier nu eenmaal samen met het verdriet van zelf geen streepje maar de ander ook de streepjes toewensen.
Jah gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 september 2005 13:56 schreef mouschy het volgende:
Hi,
goed nieuws!!!!!!!!! ik ben ZWANGER!!! na een heleboel gedoe (ik heb PCO) en hormonen is het gelukt! ben zo blij!!!Ben nu bijna 9 weken
![]()
Nee, ik heb nog niet getest, 1x stond ik al met de test in de hand, maar heeft mijn man mij nog even om gepraat. Ik test op zijn vroegst zondag, maar misschien ook pas woensdag. Ik vind het nu wel eng om te testen. Ik heb meerdere dingen waarvan ik denk: ik zou wel eens zwanger kunnen zijn, en als de test dan negatief uitvalt, baal ik heel erg. Dan weet ik het liever nog even niet. Stom he?quote:Op woensdag 14 september 2005 09:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
cattie heb je eigenlijk al getest? Het klinkt namelijk veelbelovend
Niet stom hoor. Heel erg herkenbaar.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:44 schreef cattie het volgende:
Jammer Ticootje...![]()
En Mouschy, gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
(Wat kan het hier altijd dicht bij elkaar liggen he?)
[..]
Nee, ik heb nog niet getest, 1x stond ik al met de test in de hand, maar heeft mijn man mij nog even om gepraat. Ik test op zijn vroegst zondag, maar misschien ook pas woensdag. Ik vind het nu wel eng om te testen. Ik heb meerdere dingen waarvan ik denk: ik zou wel eens zwanger kunnen zijn, en als de test dan negatief uitvalt, baal ik heel erg. Dan weet ik het liever nog even niet. Stom he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |