same here, ook maar 3 dagen!(vind ik eigenlijk niet zo erg, het was wel een echte menstruastie alleen erg kort!)quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef Meimeltje het volgende:
Ik had dat ook Cattie. De eerste ongesteldheid (2 weken geleden) na stoppen met de pil duurde maar 2 dagen. Over 2 weken moet ik weer ongi worden en ik wacht maar even af hoelang het dan duurt. Ik ga er zelf vanuit dat het btje ontregelt was door de pil
Hmmquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:17 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames... Denk dat ik vroeger ongesteld ga worden... Heb al van dinsdag vreselijk ongi krampen... die ik normaal alleen bij ongi heb dus.... En daarstraks dus een hele prop slijn(sorry voor het detail)
Ik gok zo op zondag dat de rode duivels er zullen zijn...
Hoe is het met de rest van de dames??![]()
![]()
toi toi toi
![]()
![]()
voor iedereen
ik zal heel hard voor jouw duimen enquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmwe gingen nog wel gelijk op. Hopelijk heb je het bij het verkeerde eind. En dat detail: maakt niet uit hoor, we kennen het allemaal wel een beetje toch? Bij mij is het rustig, wel veel hoofdpijn, meer plassen en versterkt geurorgaan maar ik doe niets op mn lichaam uit. Ik blijf dus rustig afwachten.
![]()
Ow dat is lief van jequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef lunastar het volgende:
[..]
ik zal heel hard voor jouw duimen en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat van mij voor jouw erbij.. want dat van u klinkt positiever
groetjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |