Laat we maar hopen dat ze besmettelijk zijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef Bright het volgende:
Tamea, gefeliciteerd!!!!
De streepjes gaan nu wel erg hard zeg![]()
![]()
* hoopt dat de streepjes nog lang niet op zijn
Nog een kleine twee weekjes hè Luna. Ben bang dat het er voor mij niet inzit deze maand. Ik denk dat ik woensdag mn eisprong heb gehad en aangezien mn vriend en ik alleen in het weekend bij elkaar zijn (nog wel) en alleen dan kunnen klussen, is de kans klein. Maarja we zullen wel zien.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:31 schreef lunastar het volgende:
Inderdaad Diaan ik hoop het ook.. heel heel besmettelijk... hihi
Liever na deze ene keer voorlopig niet denk ik...quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dames, dames toch. Erg lief bedoeld, maar ik hoef ze maar alleen voor deze ene keer hoor, niet voor de komende eeuw
Hmmmm balen, ongi geworden dus.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:21 schreef elle_driver het volgende:
NOD: 18 okt. 2005
Inderdaad Diaan, na deze ene keer even een paar maandjes nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Liever na deze ene keer voorlopig niet denk ik...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dames, dames toch. Erg lief bedoeld, maar ik hoef ze maar alleen voor deze ene keer hoor, niet voor de komende eeuw
Dankjewel!quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Balen PM-girl!
Ik heb het gewijzigd)
ik wil wel hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:51 schreef MeNicole het volgende:
Tamea hier ook nog maar een keer![]()
![]()
![]()
Oke wie volgt![]()
Jij goed gaan klussen dan deze maandquote:
Het vrouwelijk lichaam kan je soms zo misleiden... bah. Balen hoor Cattie.quote:Op zondag 18 september 2005 10:49 schreef cattie het volgende:
Heb net getest. Hartstikke negatief.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben helemaal van slag nu. Waarom heb ik dan in godsnaam al drie weken zere borsten en ben ik af en toe misselijk? Beeld ik het me zo in? Zijn mijn hormonen zo van slag? Klote lichaam.
Dankjewel!quote:Op zondag 18 september 2005 19:04 schreef cattie het volgende:
Zover ik weet gaat het ongeveer als volgt: Als je eisprong nadert, wordt je afscheiding "dradig" (je kunt er dan draden van trekken) en neemt toe, dan komt je eisprong en neemt het af. Dat betekent dat een paar dagen voor je eisprong het begint en hett tot een dag of 2 dagen nadien duurt ongeveer.
Je eisprong is dus als je die afscheiding hebt waarschijnlijk nog niet geweest en het is dan dus tijd om flink te klussen!
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, ik kan het vandaag niet zo goed verwoorden.
quote:Op maandag 19 september 2005 10:20 schreef PM-girl het volgende:
Slaapmeisje, al gebeld?
ok, spannend!quote:Op maandag 19 september 2005 10:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]ik heb vanmorgen gebeld hoor. Ik heb het even in het andere topic gezet (als zwanger worden niet/moeilijk gaat) omdat de details over de behandelingen wat mij betreft daar meer passen. Lief dat je het vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |