Volgens de bijsluiter van mijn foliumzuur 4 weken voordat je van plan bent met je anticonceptie te stoppen.quote:Op maandag 26 september 2005 19:22 schreef Beaker het volgende:
Wanneer moet je ongeveer gaan starten met het slikken van foliumzuur? Een jaar van te voren, een half jaar van te voren, een maand, een week??
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:51 schreef Beaker het volgende:
Ik gebruik al bijna twee jaar niets meeren nu
![]()
Vier weken voor de start beginnen dus?
HOe ist met jou Luna? Hier nog niets te zien.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef lunastar het volgende:
Beaker zoveel kwaad kan dat niet dat je later begint.. Ik weet nog dat ik al 13 weken zwanger was van mijn dochtertje voordat ik folium begon te slikken op aanraden van gyn... Dus ik zou zeggen begin er nu gewoon mee, dan kan het nooit kwaad
Geen bloed geeft moed... toch? En dat terwijl je nog wel dacht zondag ongi te worden. Hopelijk gaat er iets moois gebeuren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef lunastar het volgende:
FF mijn reactie verduidelijken... het was dus ook een vit.suplement voor vrouwen die zwanger wilen worden en voor zwangere vrouwen.. en heb dit dus tot enkele maanden na bevalling moeten innemen...
Verder weet ik er niet veel van, maar kan denk ik wel geen kwaad als je gewoon doorneemt.. want dat heb ik wel gevraagd aan gyn want ben uiteindelijk alles samengeteld nu al 21 maanden dus folium aan het slikken... en daarbij nu zo een half jaartje ook nog eens een volledig vit.complex
Hey diaan hier nog niks te zien alhoewel ik dus dezemorgend dacht dat ze er waren... Was vandaag mijn pillekes (ik zal het zo zeggen) ook vergeten juist...iets na 21u heb ik ze dan toch maar vlug ingenomen...
Minoes hoe bedoel je met even wennen aan mijn plaatje?? Heb het speciaal genomen omdat het een klavertje vier is dat duimt dat moet dus dubbel geluk brengen hier hoop ik
groetjes en toi toi toi dames![]()
![]()
![]()
t
Wij klussen niet om de dag, al is dat praktisch ook (nog) niet mogelijk, dan nog. Ik vind dat je moet klussen als je zin hebt om te klussen en niet met alleen maar 1 doel in dit geval zwanger worden.. maar ja dat is mijn mening natuurlijk en moet iedereen het voor zichzelf weten.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:38 schreef Meimeltje het volgende:
Lijkt wel of iedereen om de dag klustWij zijn er niet zo bewust mee bezig eigenlijk. Alleen rond de eisprong klussen we wel iedere dag, verder is het maar net hoe het uitkomt. We komen echter wel op minimaal 4 x in de week, dus lijkt me wel genoeg om het ooit een x raak te laten zijn
Dat denk ik ook, het wordt dan ook zo kunstmatig....quote:Op donderdag 29 september 2005 10:09 schreef Marie79 het volgende:
Hier wordt ook niet om de dag geklust hoor! Ook alleen maar als we zin hebben. We zijn al meer dan een jaar bezig en dan gaat het je toch tegenstaan denk ik zo...
Het begint ook meer stress en spanning te geven als het weer rond de KvK-tijd is ... Dus er teveel mee bezig te zijn is zeker niet goed voor het klussen; we hebben al een keer gehad dat we rond de KvK-tijd niks hebben gedaanquote:Op woensdag 28 september 2005 17:33 schreef Liane83 het volgende:
Wennie!
Wij klussen ook om de dag, maar tot nu toe nog geen resultaat![]()
Wij zijn 4 maanden bezig en dat is vergeleken met anderen op dit forum natuurlijk nog niet super lang.Maar het is wel waar dat het elke maand meer stress en spanning oplevert als ik weer ongi wordt.We willen ook zo ontzettend graag!
kan nu elk moment weer ongi worden.Heb erder geen kwaaltjes, dus het lijkt erop dat het deze maand weer niet raak is![]()
hier klussen we ook wanneer we zien hebben... maar het is in ieder geval genoeg want we komen ook ongeveer tot 3-4 keer per week...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij klussen niet om de dag, al is dat praktisch ook (nog) niet mogelijk, dan nog. Ik vind dat je moet klussen als je zin hebt om te klussen en niet met alleen maar 1 doel in dit geval zwanger worden.. maar ja dat is mijn mening natuurlijk en moet iedereen het voor zichzelf weten.
Verder nog geen![]()
te zien hier, al denk ik dat ze vandaag of morgen wel komen...
Hmmm ook al een negatieve test... balen zeg. En dan nog steeds niet ongi... we gaan wel erg gelijk opquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
ik blijf voor jullie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar hier dezemorgend getest en negatief... en ik had dat wel gedacht... ventje daar en tegen bleef maar kijken naar test... precies of er zo een + op zou komen![]()
hier dus wachten we gewoon op die rot![]()
dames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
groetjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |