Shit, ze hebben hem gevonden! *onderduikt*quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
Is dit die iceman waar Kug het over heeft?
[afbeelding]
hoe kom je aan die foto van kug??? lag hij toen naast je?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
ötzi ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
haaj poepeleploempie van mequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:00 schreef Cazman het volgende:
dit wordt me te nichterig. Ik ga er vandoor
"zou cybart al doorhebben dat kugari-ken hem aanraakt in zijn slaap"quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:01 schreef Cybart het volgende:
*in mijn slaap mompel*
"zou trs al doorhebben dat er al weddenschappen zijn afgesloten op zijn vertrekdatum"
Trustequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:00 schreef Cazman het volgende:
dit wordt me te nichterig. Ik ga er vandoor
nee, dat was een andere userquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"zou cybart al doorhebben dat kugari-ken hem aanraakt in zijn slaap"
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Oh, en TIP, is erg lachen en Petre86 moet zeker kijkeniedereen eigenlijk
Dat MOET, óók cb en kk
jullie MOETEN dat.
jammer dat het in 2003 pas wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Dat MOET, óók cb en kk
jullie MOETEN dat.
creatief met kurk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Dat MOET, óók cb en kk
jullie MOETEN dat.
psst.. knopje.. "bekijk video"quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
jammer dat het in 2003 pas wordt uitgezonden
(ken de serie wel.... kicken... net als borreltijd).....
trusten
Ik denk oh? Ik denk ff zoeken, en toen dacht ik staat er soms wat op zijn site en toen typte ik per ongeluk bijna www.robertlongkanker.nlquote:
trusten waxxquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk oh? Ik denk ff zoeken, en toen dacht ik staat er soms wat op zijn site en toen typte ik per ongeluk bijna www.robertlongkanker.nl![]()
![]()
(er stond al www.robertlongk)
![]()
GOED, ik moet slapen nu![]()
Hier dan! Eerst een tokkie-gezin dat op twee scooters hier door de buurt scheurt om half zes 's ochtends, om kranten te bezorgen ofzoiets en daarstraks een plantsoenmedewerker die met een soort gasbrander onschuldige sprietjes gras aan het uitmoorden is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef Waxxer het volgende:
Zooo, goeiemorgen!
Wat ben ik blij dat ik m'n bed uit ben, want op twéé plaatsen in de buurt zijn mensen bezig met maaien of die kanten aan het inkorten, dus twéé van die kutapparaten!! Om hálf négen 's ochtends!
Wel een naar oud zweet stinkende parketmeneer die zijn busje PAL achter de auto zet, zodat ik hier gevangen zit. Maar ook goedemorgen, SAJ!quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is natuurlijk nog geen reden om online te komen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier dan! Eerst een tokkie-gezin dat op twee scooters hier door de buurt scheurt om half zes 's ochtends, om kranten te bezorgen ofzoiets en daarstraks een plantsoenmedewerker die met een soort gasbrander onschuldige sprietjes gras aan het uitmoorden is..
Een heeeelll universitaire morgen!quote:
Straks is het nog fijn middagquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:49 schreef Semisane het volgende:
Mogge!Wat een fijne ochtend weer....ik heb besloten dat de laatste drie ochtenden voor mijn vakantie fijn zijn
missen? nee, alleen het loon mis ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een heeeelll universitaire morgen!Mis je de worsten, het vlees, de collega's en het uit de kluiten gewassen treinstation???
Aber ja, das ist doch logisch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
missen? nee, alleen het loon mis ik
en het treinstation waar je je fiets nog de hele week kan laten staan met alleen maar je normale slot er op? mwoah.. ze hebben daar geen muur waar je iets uit kan trekken, geen geld-automaat, geen burgerking, geen boekhandel.. maarrr wèl een mooie locatienaast het bos.. wij hebben een mooi station in W.
en toch is E. beter.. je kan hiet zelfs naar Dld
ach, vanmiddag ben ik weer daar.. en ik wil ook poenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aber ja, das ist doch logisch?![]()
Leuk he?? Grrrensoverschrrrijdende samenwerrrking!
Maar in W. heb je wel een Rabo, een winkelstraat, een Rabo, een Rabo, een enorme fabriek midden tussen de woningen, een rabo, een dubbel spoor, een homo met een scooter, een dijk, een Rabo, ga zo maar door!
Ik wil poen!
zo wordt hier even de spoorlijn Deventer Zwolle geevalueerd?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aber ja, das ist doch logisch?![]()
Leuk he?? Grrrensoverschrrrijdende samenwerrrking!
Maar in W. heb je wel een Rabo, een winkelstraat, een Rabo, een Rabo, een enorme fabriek midden tussen de woningen, een rabo, een dubbel spoor, een homo met een scooter, een dijk, een Rabo, ga zo maar door!
Ik wil poen!
ik woonde tot voor kort in het dorpje dat de laatste kans is om uit de trein te ontsnappen voordat je in [gruwel]Zwolle[/Gruwelquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo wordt hier even de spoorlijn Deventer Zwolle geevalueerd?
Daar kwam ik heel vroeger ook zeer regelmatig als ik op doorreis was.
En dan hup in Zwolle eruit om in de voor oorlogse deiselboemel naar het ijne Kampen te stappen. En als je geluk had dan liepen daar nog staphorster museumstukken rond op klompen, die van thuis de opdracht hadden gekregen om niet om zich heen te kijken, want dan zouden ze nog in verzoeking raken
hi hi. Ja heel momorabel was dat. Was dan altijd 3,5 uur onderweg om vanuit Braboland in het pitoreske Dronten te arriveren.![]()
Duitsers in de klas!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach, vanmiddag ben ik weer daar.. en ik wil ook poen
maarr.. mocht ik het niet halen.. dan heb ik nog 3 pakjes cup-a-soup op voorraad.. en een zak chips
hier heb je meer dan 1 raboen meer dan 2 sporen
en meer dan 1 winkelstraat
en meerdere enorme fabrieken
en kanaaldijken
en duitsers in de klas
dusss
rrrrrrrrr!
Héérlijk he??quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo wordt hier even de spoorlijn Deventer Zwolle geevalueerd?
Daar kwam ik heel vroeger ook zeer regelmatig als ik op doorreis was.
En dan hup in Zwolle eruit om in de voor oorlogse deiselboemel naar het ijne Kampen te stappen. En als je geluk had dan liepen daar nog staphorster museumstukken rond op klompen, die van thuis de opdracht hadden gekregen om niet om zich heen te kijken, want dan zouden ze nog in verzoeking raken
hi hi. Ja heel momorabel was dat. Was dan altijd 3,5 uur onderweg om vanuit Braboland in het pitoreske Dronten te arriveren.![]()
das waar.. nu nog een fatsoenlijke discotheek en het zou af zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Duitsers in de klas!!!Wat
!!
,,Frau Antje, ich hab'ne Frage über die sachen in Paragraph drei, Punkt D. Was soll das?!"
In Zwolle is ook wel e.e.a. te vinden!Treinen en alles en shoarmatentjes en stadsbussen enzo...
En bóótjes, niet te vergeten!
Ja en dan sta je daar.... als outsider... wéggekeken worden door de lokale kudde...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik woonde tot voor kort in het dorpje dat de laatste kans is om uit de trein te ontsnappen voordat je in [gruwel]Zwolle[/Gruwel] aankomt
Wat ben in godsnaam voor een kleine inteelt debiel? Als je gaat rellen, jij ingegroeide konthaar, doe het dan op zijn minst goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
*plaatje van Kug*
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en dan sta je daar.... als outsider... wéggekeken worden door de lokale kudde...![]()
En incidenteel, gezien TRS recente verleden, is dat de user die hem waarschijnlijk het beste ligt.quote:
maar "De Bierton" zorgde toendertijd wel voor wat tegengasquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Héérlijk he??Ik passeerde op dag één al een stel van die Staphorster klededracht-playmobielpopjes.... Maar an sich is Zwolle wel moderner geworden hoor. Ik weet er verder niet veel van, van het verleden, maar ik heb iig de indruk dat Zwolle érg christelijk was in vroeger tijden. Eng erg christelijk...
bierton is er nogsteedsquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar "De Bierton" zorgde toendertijd wel voor wat tegengas
Verder weet ik ook niet zo heel veel van Zwolle
kwam toen nog wel eens ooit in de Veemarkthallen en weet nog de enorme opslaghallen van een wazige firma met de naam O de Leeuw daar vlakbij
ik ook slecht 1 maal, maar ja het is net als Campariquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
bierton is er nogsteedsmaar ik ben er nooit geweest.. en naar wat ik hoor was dat niet voor niks
Erg fijn gewoon allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Straks is het nog fijn middagEn je hebt een fijn takenpakket, fijne collega's en een fijne invulling van de laatste dagen voor de vakantie!!
Ik kom 'm wel een keer bekijkenquote:
Goedemorgen!quote:
Je weet hoe goed mijn planning isquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom 'm wel een keer bekijken
Hmmz.. dinsdag is precies de eerste dag dat ik weer moet werken.. handig gepland SJ
M'n fietspakje is z'n geld wel waard ja!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Hallooo!!
Hoe was je ontbijt joh? En: heb jij goed geslapen, een goede nachtrust gehad?! En heb jij je fietspakje al doelmatig gebruikt??
![]()
Slecht dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je weet hoe goed mijn planning is
Zo ongeveerquote:
Ja, nou ja, ik was er wel net op tijd uit voor de parketvent die nu weg is, nu mag ik de kamer niet in en word ik high van de geur hier....quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n fietspakje is z'n geld wel waard ja!Trek het altijd aan als ik ga fietsen, fietst een stuk prettiger
Uhm.. ontbijt? Dat moet ik nog gaan doen. Maar ik wel heerlijk geslapen.
Jij ook hoop ik?
Neuh.. trek gewoon m'n pumatjes aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik was er wel net op tijd uit voor de parketvent die nu weg is, nu mag ik de kamer niet in en word ik high van de geur hier....Lag echt in coma vannacht. Fietsen is leuk he??
Heb je ook van die klik-schoentjes?
jah!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga ondertussen eens alle 7 seizoenen van Star Trek Voyager op DVD branden![]()
Ik heb dat regelmatig bij meerdere personen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:28 schreef Sunjammer het volgende:
Ieder zijn hobby.
En toch is het jammer dat een bepaald persoon hetero is
Ik vind DS9 net iets leuker eigenlijk. Beetje van dat vage spirituele.. en sisko is gewoon zo gaafquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah!leuk
niet dat ik ze wil. maar tis wel de leukste seriejaneway
![]()
alleen voyager vinnik leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind DS9 net iets leuker eigenlijk. Beetje van dat vage spirituele.. en sisko is gewoon zo gaaf
Je vindt hem toch niet leuk leuk heh?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
alleen voyager vinnik leuk
tom paris
niet echt mijn typ.. maar hij is wel zo ongeveer de lekkerste daar toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vindt hem toch niet leuk leuk heh?
7 of 9quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet echt mijn typ.. maar hij is wel zo ongeveer de lekkerste daar toch?
of wie vind jij de knapste daar?
Sure you don'tquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
7 of 9
Uhm.. ik kijk star trek niet voor geile koppie's
Idd...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Sure you don'tOf moet je zeggen: "Sure you can't" door het gebrek aan geile koppies in Star Trek.
![]()
Voorlopig starten ze toch geen nieuwe serie meer...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef petre86 het volgende:
hehe.. maak een petitie voor meer geil.. uuhm knappe mannen in Star trek![]()
digitaal remasteren en personen vervangen door modellen kan ook niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voorlopig starten ze toch geen nieuwe serie meer...
Na het fiasco met Enterprise laten ze het wel even rusten..
De nadruk moet liggen op de star trek science, niet op modellen..quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
digitaal remasteren en personen vervangen door modellen kan ook niet?
Simpel: kijkers trekken. Mooie vrouwen doen het altijd goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De nadruk moet liggen op de star trek science, niet op modellen..
Ik snap dan alleen niet waarom ze ineens 7 of 9 met d'r grote tieten introduceren, en t'pal in Enterprise zetten
Helaas voor onsquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Simpel: kijkers trekken. Mooie vrouwen doen het altijd goed.
En dit is de bron: http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=674quote:KPN verhoogt de downloadsnelheden van haar DSL abonnementen. De nieuwe snelheden van de abonnementen zijn zojuist bekend gemaakt:
Start ADSL
huidige snelheid: 800/256 kbit/s*
nieuwe snelheid: 1500/256 kbit/s*
Lite ADSL
huidige snelheid: 1600/512 kbit/s*
nieuwe snelheid: 3000/512 kbit/s*
Basic ADSL
huidige snelheid: 3200/768 kbit/s*
nieuwe snelheid: 6000/768 kbit/s*
Fast ADSL
huidige snelheid: 8000/1024 kbit/s*
nieuwe snelheid: 12000/1024 kbit/s**
* De maximale snelheden zijn afhankelijk van de kwaliteit van de koperlijn, de afstand naar de nummercentrale en het gebruikte modem.
** Gebaseerd op ADSL2 plus technologie. Alleen bij verbindingen binnen het dekkingsgebied van ADSL2 plus en bij gebruik van een geschikt modem. Maximale snelheid en stabiliteit afhankelijk van de kwaliteit van de koperlijn en de afstand naar de nummercentrale.
KPN start dit jaar nog met het aanpassen van de snelheden. Wanneer XS4ALL abonnees precies gaan profiteren van de hogere snelheden is afhankelijk van de planning van KPN.
Hoe dan ook, ik blijf bij Wanadoo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Andyvie het volgende:
Mensen met een ADSL-verbinding dit bericht al gelezen?
[..]
En dit is de bron: http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=674
Ach, als ze eenmaal die troep hebben opgeruimd krijg je wel een enorm snelle verbinding. Maar hebben ze enige indicatie gegeven hoe lang het allemaal nog gaat duren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik blijf bij Wanadoo...
Ik wist het om 10 uur al..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Andyvie het volgende:
Mensen met een ADSL-verbinding dit bericht al gelezen?
[..]
En dit is de bron: http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=674
Hoi Waxquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:46 schreef Waxxer het volgende:
Hallo?
Ik word gek van die terpentinelucht hierIk zeur weer hoor
weg met de terpentinelucht!
Ik moet dat ook eens gaan kijken dan..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef Sunjammer het volgende:
@Kug:
Mijn favo sci-fi serie is en blijft Babylon 5
zo hee.. mag ik je aanraken?quote:
Ik weet het écht niet....quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi Wax
Ga je nou mee naar de efteling eigenlijk?
Ga naar school huppelkut!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zo hee.. mag ik je aanraken?![]()
Heb je geen week OV ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet het écht niet....volgens mij lijd ik een administratief spookbestaan...
Maar ik laat het zsm weten!!
heb het eerste blok wel 6 uur per week lesquote:
Ga dan die mensen in dat studentenhuis ofzo maar lastvallen..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heb het eerste blok wel 6 uur per week les
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga dan die mensen in dat studentenhuis ofzo maar lastvallen..
Da's wel klote dan..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Waxxer het volgende:
Oke.
De keaugel is door de kerk.
De KPN heeft de hele tijd afgekeurd dat ik opnieuw word aangesloten bij Wanadoo, omdat ik al een lijn had. Maarrr die lijn is Wanadoo, maar dat mag de KPN er niet bij zetten. Zij zeggen alleen: sorry Wanadoo, er staat al een lijn open.
Met als gevolg dat mijn Wanadoo-aanvraag door Wanadoo is geannuleerd, omdat zij doorkrijgen dat zij niet kunnen worden aangesloten.
Ik ben nu contractvrij en kan doen wat ik wil.
Dat is positief.
Negatief is, dat het overal drie weken duurt voordat de aanvraag compleet is en ik over Internet beschik.
Ik zit nu dus nóg eens minimaal drie weken zonder internet.
Ik heb xs4all.. heb nooit problemen gehad. Ze beschermen hun klanten heel goed (zijn oa. initiatiefnemers in Bits for Freedom). Zijn wel een tikkie duurder dan de meeste providers, maar je krijgt er ook wat voor.quote:
we zullen u voorlopig diagnostiseren voor nog een aantal vervolg consultsquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:34 schreef Waxxer het volgende:
Nou, vertel mij wat....
Door die dwaling ben ik nu definitief afgesloten bij Wanadoo, hoorde ik zojuist. Nu moet Wanadoo dat nog aan de KPN doorgeven, zodat er geen data-lijn meer op mijn adres openstaat. Dán kan ik dus beginnen met de aanvraag van een nieuw Internet-abonnement.
Kortom, door die dwaling heb ik uren en uren gebeld, en het resultaat is dat ik nu nog minder heb dan toen het begon.
En ik realiseer me dat steeds meer als ik typ.
Dit topic is bijna therapeutisch.
Oh dokter dokter, wat moet ik nu??quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we zullen u voorlopig diagnostiseren voor nog een aantal vervolg consults![]()
valium mag ik u helaas niet vooerschrijven hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dokter dokter, wat moet ik nu??Ik heb valium nodig!! Waaaarrr is valium???
![]()
kan ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Kabelinternet dan, is dat wat?En kan ik wel gewoon van een vaste tel.lijn afkomen?
Nee zeker?
(ik zit aan kostenbesparingen te denken)
Lekker in overeenstemming met de tekst boven je avatar!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:05 schreef wonderer het volgende:
Ik heb xs4all en nooit last...
Tevens een goedemorgen post
Kan wel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Kabelinternet dan, is dat wat?En kan ik wel gewoon van een vaste tel.lijn afkomen?
Nee zeker?
(ik zit aan kostenbesparingen te denken)
Verschillende aspecten van mijn natuur, my dear Weemzquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef Weemz het volgende:
[..]
Lekker in overeenstemming met de tekst boven je avatar!
Geweldigheid.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat ben in godsnaam voor een kleine inteelt debiel? Als je gaat rellen, jij ingegroeide konthaar, doe het dan op zijn minst goed.
Ten eerste IK ben niet degene geweest die het over ICEMAN had in de eerste instantie, dat zijn nog altijd Ang3l en Cazman geweest.
Ten tweede, ik weet dat je ballen waarschijnlijk nog niet zijn ingedaald, maar als je al een plaatje post van een veenlijk, zoals je moeder, ben dan wel zo grappig om het te laten staan en het niet weg te halen omdat je bang bent dat je weer gebanned word.
Ten derde, als je al een plaatje post, en het weghaalt, doe het dan goed en verander niet halverwege van gedachten door iemand ander's zijn opmerking over te nemen. Eerst begin je met het ijlen over Iceman, maar omdat KP een betere opmerking maakt, jat je die maar. Waarmee je aangeeft dat je maar een middelmatig schraal halfblinde big bent.
Ja, dat kan. een KPN aansluiting is niet verplicht. En steeds meer huishoudens laten de KPN aansluiting vervallen omdat ze toch een mobiel hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Maar van zo´n vaste-lijn-abo kan ik gewoon af komen? Afkomen? Nou ja, die kan ik gewoon skippen?
Het zijn dus geen jaarcontracten, zeg maar?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dat kan. een KPN aansluiting is niet verplicht. En steeds meer huishoudens laten de KPN aansluiting vervallen omdat ze toch een mobiel hebben
Je leest stripboekjes en je kijkt sci-fi. Daar kan ik als ingegroeide reethaar niet tegenop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Star Trek is de zwakste sci-fi van de afgelopen jaren.
BattleStar Galactica is beter
Stargate SG1 is beter
en ergens is zelfs Stargate Atlantis beter.
4400 is zelfs beter
door morgen en dinsdag op en neer te gaan rijden maak je een kleine 500 kilometerquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
En ik heb nog een dilemma, dokters....
Ik ben in D. en morgen moet ik in Z. zijn.
Maar maandag moet ik weer in D. zijn en dinsdag en woensdag. Dinsdag ga ik op en neer met de auto naar Z.,dat staat al vast.
Morgen moet ik eigenlijk heel ernstig met een opdracht aan de gang, waarvoor ik in D. moet zijn. Ik zou! Het! Ee! Ven! Tuu! Weel! Kunnen uitstellen naar vlg week, alleen óf ik dat kan is nog ernstig de vraag, afgezien van de deadlinestress die ik dan krijg.
Ik kan dus doen:
a) Nu naar Z. en maandag met de trein naar D.
b) Morgen met de auto op-en-neer naar Z., in de wetenschap dat ik dat dinsdag ook al moet doen (dus nog eens 230 km erbij = een boel benzine, jaaaa tankpasje maar ergens kan ik dat ook niet maken tegenover mijn ouders, voor de tigste keer...)
Als ik een retourtje trein moet betalen, kan ik niet meer eten, de rest v/d maand.
Wat oh wat moet ik doen?
vanaf Winterswijk naar Zwolle is het 14 euro 10 voor voordeel kaart en 23 euro voor een vol retour naar Zwollequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Tanken met pappie's pasje en treinkaartje zelf, maar quanto costas?Naja, ik dub nog ff...
Je kunt elke rekening weigeren te betalen, als het gegrond is dan komt het goed, maar vaak krijg je er heel veel geouwehoer door.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
en adsl staat gewoon op de rekening. Kan ik weigeren dat te betalen?
niet betalen en zeggen dat je eerst de door jou gemaakte kosten gaat verrekenen, en omdat er geen dienst gelevert is zowieso niet betalen.. dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
en adsl staat gewoon op de rekening. Kan ik weigeren dat te betalen?
Nee...quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:52 schreef Stroekie het volgende:
Hey DennisMoore,
heb jij nu al wel eigen internet aansluiting in je nieuwe huisje?
als het bij jouw dan ook maar geen Waxstory wordtquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee....
Ik heb nog 14 minuten bij Time2Surf....
Stripboekjes zoals jij ze omschrijft bevatten veel subversieve ideeen en borduren voor op veel meta-textuele presences van befaamde en mythologische theoretici. Ik denkt niet dat je in dat debiele misvormde hoofd van jou ook maar ergens de theorie achter het collectieve bewustzijn van de mensheid grip heeft, zo heb je waarschijnlijk ook geen flauw idee van wat een meme is en hoe zich deze manifesteert in het menselijk gedrag. Je bent te debiel en onderontwikkeld om mee te doen in de discussie over genen vs omgeving, nature - nurture.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:47 schreef TehRockstar het volgende:
Je leest stripboekjes en je kijkt sci-fi. Daar kan ik als ingegroeide reethaar niet tegenop.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Star Trek is de zwakste sci-fi van de afgelopen jaren.
BattleStar Galactica is beter
Stargate SG1 is beter
en ergens is zelfs Stargate Atlantis beter.
4400 is zelfs beter
Like duh.. dat heet conditie opbouwen en vet verbranden..quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:34 schreef TehRockstar het volgende:
Dat doe je snel.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Stripboekjes zoals jij ze omschrijft bevatten veel subversieve ideeen en borduren voor op veel meta-textuele presences van befaamde en mythologische theoretici. Ik denkt niet dat je in dat debiele misvormde hoofd van jou ook maar ergens de theorie achter het collectieve bewustzijn van de mensheid grip heeft, zo heb je waarschijnlijk ook geen flauw idee van wat een meme is en hoe zich deze manifesteert in het menselijk gedrag. Je bent te debiel en onderontwikkeld om mee te doen in de discussie over genen vs omgeving, nature - nurture.
en terwijl jij je VMBO, of LWOO afmaakt met een certificaatje in plaats van een volwaardig diploma en je niet verder kan interesseren in de wereld behalve het oppervlakkige omdat je mismaakte hormonale huishouding je in de weg zit, zal ik lachend op jou neerkijken en zien dat jij en volkstammen van andere debiele oppervlakkig teringnichten, de afgrond in tuimelen en er nooit meer uit kunnen komen. Ik lach in de wetenschap dat mensen jou en jouw soort uitkotsen en jij te dom bent om in te zien dat ze van je walgen.
Grappig ook dat Science Fiction voornamelijk theorie in een toekomstige samenleving weet te projecteren, en als genre meer invloed heeft gehad op jou miserabele lege leventje dan jij durft in te zien.
Jij bent een blinde kleine uitgescheten keutel die niet doorheeft dat mensen hem heel snel doorspoelen, waarna hij terecht komt bij de rest van het afgedankte afval van de menselijke maatschappij.
Stront, dat is wat je bent.
Mensen zoals ik, de rest van de maatschappij, scheiten jou uit.
Dus doei doei "rocky" veel plezier met al je vriendjes.
Maak je niet druk Kug. Die gast probeert alleen maar irritant te zijn. D'r zijn zoveel mensen die strips lezen en sci-fi kijken. Waarom? Omdat het gewoon fucking mooi en goed isquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
*briljant verhaal inkort*
Stront, dat is wat je bent.
Mensen zoals ik, de rest van de maatschappij, scheiten jou uit.
Dus doei doei "rocky" veel plezier met al je vriendjes.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Like duh.. dat heet conditie opbouwen en vet verbranden..
Jesus hoe oud ben jij uberhaupt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Oh, en over het VMBO, LWOO gedoe. Ik zit reeds in de derde klas van het gymnasium met redelijke cijfers.![]()
Niet dat dat je iets kan schelen maar het leek me handig om erbij te vermelden.![]()
sex met een zombie ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:02 schreef TehRockstar het volgende:
Kug, de levende grammofoonplaat.Ik ga maar eens iets inhoudsloos doen met inhoudsloze mensen. Da-hag.
Nee, mên, ik ga een ijsje eten met domme inhoudsloze mensen die totaal geen besef hebben dat de maatschappij hen uitkotst.quote:
Ben je zo erg homo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, mên, ik ga een ijsje eten met domme inhoudsloze mensen die totaal geen besef hebben dat de maatschappij hen uitkotst.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Maak je niet druk Kug. Die gast probeert alleen maar irritant te zijn. D'r zijn zoveel mensen die strips lezen en sci-fi kijken. Waarom? Omdat het gewoon fucking mooi en goed is
Zeg.. ga eens buiten spelen.. het internet is veel te gevaarlijk voor kleuters als jij..quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:57 schreef TehRockstar het volgende:
Vers Italiaans schepijs, hmm lekkerheid.
Kugari-Ken, ben je weer uitgereld?
Star Wars is iets minder cool.. maar het kanquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Valt Star Wars daar ook onder?
Hmm, Star Wars vond ik dan nog wel interessant.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Star Wars is iets minder cool.. maar het kan
Het gerucht gaat ja.. omdat er naar buiten is gekomen dat ze van een meisje gaat bevallen.. EEN MEISJE, lezen we het!?? En dat vond ze niet leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef creno het volgende:
tanja gaat big brother verlaten ?
Ze gaat eruit omdat ze van een meisje bevalt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het gerucht gaat ja.. omdat er naar buiten is gekomen dat ze van een meisje gaat bevallen.. EEN MEISJE, lezen we het!?? En dat vond ze niet leuk
Werd er niet een creme gemaakt van baby-voorhuidjes?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Zitten ze allemaal helemaal hyper te doen op tv omdat Kylie Minoque placenta-creme op d'r smoel smeertmens, dat gebruik ik al 2 jaar!! ZOOOOOOOO passez!
Awwwquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, mên, ik ga een ijsje eten met domme inhoudsloze mensen die totaal geen besef hebben dat de maatschappij hen uitkotst.
Ja maar dat was die andere creme!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Werd er niet een creme gemaakt van baby-voorhuidjes?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awwwwat humanitair verantwoord dat je die mensen jouw aanwezigheid gunt!
of worden ze uitgekotst OMDAT ze met je omgaan? In dat geval is het sadistsich en gemeen!
Placenta = moederkoek?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat was die andere creme!
Toen ik m'n gezicht op de straatstenen verloor heb ik creme gekregen met placenta d'rin, want die herstelt je huidZitten heel veel voedingsstoffen in
Wie was ook alweer degene die zijn tekst moest vertalen tot onder blondjes niveau voordat de ander het snapte?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor, we worden gezellig samen uitgekotst, elk om dezelfde reden. We zijn dom en inhoudsloos.
Haha.. hmm.. iets van vrouwen is sowieso vies..quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef petre86 het volgende:
g'middag.. het is hier alweer gezellig jah...
@waxx: ga hardlopen? boks ergens tegenaan.. typ je een ongeluk in een nieuwe collumn. ga de baan op...iets?
Ang3l.. smeer jij dingen uit vrouwen op je kop waar je je lul nog niet eens in wil steken?jak!
Nee, ik twijfelde tussen het spul wat om die baby heen zit en moederkoek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goh.. wist je dat hélémaal uit jezelf? Of moest je het opzoeken?
Jij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie was ook alweer degene die zijn tekst moest vertalen tot onder blondjes niveau voordat de ander het snapte?Don;t even TRY to compare yourself to me.
![]()
Maar ik ben niet inhoudsloos, slechts oppervlakkig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie was ook alweer degene die zijn tekst moest vertalen tot onder blondjes niveau voordat de ander het snapte?Don;t even TRY to compare yourself to me.
![]()
quote:
Dat heet vruchtwater aap...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik twijfelde tussen het spul wat om die baby heen zit en moederkoek.
Waar heb ik deze ongelovelijke vriendelijkheid aan te danken?
2 van de 3 goed. Wow!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar ik ben niet inhoudsloos, slechts oppervlakkig.En ik word nog uitgekotst ook.
I don't wanna go to jail ..... or some SOA-clinicquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalal ga lekker bij elkaar zitten en vecht het uit.. kun je daarna goedmaakseks hebben.. daat doelen jullie toch op?
Uhuh.quote:
Ik lees ze wel. Ik tel mee!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Uhuh.
En jij dan? Ben jij ook zo vreselijk oppervlakkig en inhoudsloos omdat je geen stripboekjes leest?
Nee, dat laten we netjes staan.. al is het alleen maar om TRS weg te krijgen hier...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dat "dom en inhoudsloos" vergelijkinkje is al aan flarden geschoten
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't wanna go to jail ..... or some SOA-clinic
Niet met 14 jarigenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalal ga lekker bij elkaar zitten en vecht het uit.. kun je daarna goedmaakseks hebben.. daar doelen jullie toch op?
Wil je de gehele opsomming?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef petre86 het volgende:
[..]verder nog dingen die je tegenhouden?
Dankjewel, zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat laten we netjes staan.. al is het alleen maar om TRS weg te krijgen hier...
Stripboeken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Homo's doen alles wat leuk en hip is..
wie zijn er leuk en hip.. en wie doe jij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Homo's doen alles wat leuk en hip is..
Van mij mag iedereen zelf doen wat hij leuk vind, ik snap alleen niet waarom ik dan uitgekotst word door de maatschappij.quote:
Ik doe mezelfquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie zijn er leuk en hip.. en wie doe jij?![]()
![]()
Ik niet. I'd love to stay and chat (rel) maar ik heb betere dingen te doen... zoals oefenen voor het optreden morgenquote:
de maatschappij dat ben jij!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen zelf doen wat hij leuk vind, ik snap alleen niet waarom ik dan uitgekotst word door de maatschappij.
Veel succes/plezier.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. I'd love to stay and chat (rel) maar ik heb betere dingen te doen... zoals oefenen voor het optreden morgentot straks!
Huppelse!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. I'd love to stay and chat (rel) maar ik heb betere dingen te doen... zoals oefenen voor het optreden morgentot straks!
Uhuh.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
God zij dank zou je toch geen kans maken..
Genoeg.. maar die doe ik nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
en verder is ern niks en niemand hip enzo?
Ik heb boodschappen gedaan in een dorp verderop, da's 10 heen en 10 terug, met de auto, radio hard aan... helpt al een beetje...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef petre86 het volgende:
g'middag.. het is hier alweer gezellig jah...
@waxx: ga hardlopen? boks ergens tegenaan.. typ je een ongeluk in een nieuwe collumn. ga de baan op...iets?
Ang3l.. smeer jij dingen uit vrouwen op je kop waar je je lul nog niet eens in wil steken?jak!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En nu op je knieën!!
Oh nee, doe maar niet!!
Nou en?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:36 schreef wonderer het volgende:
Af en toe is het toch wel een homo topic, alle politieke correctheid ten spijt
Wax? Heb je weer snoepjes aangenomen van vreemden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe in het echt eens zo!! Lachen!Dat wil ik wel eens zien!
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax? Heb je weer snoepjes aangenomen van vreemden?![]()
www.chatboy.nl , 't is wel een andere manier van spanning kwijtrakenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee hoorIk ben alleen en het is stil en ik ben opgefokt door die kut-klote-stomme-telecom-en-internet-bedrijven en heb gewoon zin NU naar de snelweg in Duitsland te rijden en dan even topsnelheid planken om mijn adrenaline kwijt te raken... Maar dat doe ik maar niet he?
Als het op die manier moet, heb ik geen ding meer over daaro...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.chatboy.nl , 't is wel een andere manier van spanning kwijtraken![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:36 schreef Waxxer het volgende:
Hee maar is het nou veertien jáár of veertien céntimeter of veertien dátes?Ik ben 't ff kwijt?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als het op die manier moet, heb ik geen ding meer over daaro...Dan slijt'ie nog sneller dan een schoen van de Bristol
Niks, viel me gewoon op.quote:
omdat het bij sommige mensen hier ook zo isquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, viel me gewoon op.
Waarom denken mensen vaak dat er meer achter een opmerking zit?
zoals bij jou?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat het bij sommige mensen hier ook zo is
hebben de geraffineerden daar vast wel truucjes voor waxxquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als het op die manier moet, heb ik geen ding meer over daaro...Dan slijt'ie nog sneller dan een schoen van de Bristol
Ik betrap mezelf er te vaak op dat ik denk "oh als ze maar niet denken dat ..." terwijl ik alleen maar zeg wat het is, niks erachter of wat. "wat een leuk shirt" betekent niet "kun je wat voor me doen" ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat het bij sommige mensen hier ook zo is
niet zoveel van aantrekkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er te vaak op dat ik denk "oh als ze maar niet denken dat ..." terwijl ik alleen maar zeg wat het is, niks erachter of wat. "wat een leuk shirt" betekent niet "kun je wat voor me doen" ofzo...
Het onweert hier als de pest. Zullen wel wolken zijn die het zo donker maken. Het is hier ook al bijna nacht. Heerlijkquote:
het is hier benauwd.. warm..donker.. druppelt zacht al...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het onweert hier als de pest. Zullen wel wolken zijn die het zo donker maken. Het is hier ook al bijna nacht. Heerlijk
Het zal jouw kant wel opkomen. Zorg ervoor dat je accu vol isquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
het is hier benauwd.. warm..donker.. druppelt zacht al...
hdd is net een weekje vervangenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zal jouw kant wel opkomen. Zorg ervoor dat je accu vol isIk zit nu ook op de laptop, stekkers uit de gewone computer. Ik hoef geen gefrituurde harde schijf
Precies. En aangezien ik alleen maar zit te wachten tot er onlline iets gebeurt, lees ik Dochters van de Verlossing van Lydia Rood. Fucking spannend, beter dan het eerste boek, Broeders van de Zesde Dag.quote:
geen paniek hoor, u doet gewoon een beroep op de mentale online ondersteuning hierzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |