Shit, ze hebben hem gevonden! *onderduikt*quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
Is dit die iceman waar Kug het over heeft?
[afbeelding]
hoe kom je aan die foto van kug??? lag hij toen naast je?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
ötzi ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
haaj poepeleploempie van mequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:00 schreef Cazman het volgende:
dit wordt me te nichterig. Ik ga er vandoor
"zou cybart al doorhebben dat kugari-ken hem aanraakt in zijn slaap"quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:01 schreef Cybart het volgende:
*in mijn slaap mompel*
"zou trs al doorhebben dat er al weddenschappen zijn afgesloten op zijn vertrekdatum"
Trustequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:00 schreef Cazman het volgende:
dit wordt me te nichterig. Ik ga er vandoor
nee, dat was een andere userquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"zou cybart al doorhebben dat kugari-ken hem aanraakt in zijn slaap"
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Oh, en TIP, is erg lachen en Petre86 moet zeker kijkeniedereen eigenlijk
Dat MOET, óók cb en kk
jullie MOETEN dat.
jammer dat het in 2003 pas wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Dat MOET, óók cb en kk
jullie MOETEN dat.
creatief met kurk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Dat MOET, óók cb en kk
jullie MOETEN dat.
psst.. knopje.. "bekijk video"quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
jammer dat het in 2003 pas wordt uitgezonden
(ken de serie wel.... kicken... net als borreltijd).....
trusten
Ik denk oh? Ik denk ff zoeken, en toen dacht ik staat er soms wat op zijn site en toen typte ik per ongeluk bijna www.robertlongkanker.nlquote:
trusten waxxquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk oh? Ik denk ff zoeken, en toen dacht ik staat er soms wat op zijn site en toen typte ik per ongeluk bijna www.robertlongkanker.nl![]()
![]()
(er stond al www.robertlongk)
![]()
GOED, ik moet slapen nu![]()
Hier dan! Eerst een tokkie-gezin dat op twee scooters hier door de buurt scheurt om half zes 's ochtends, om kranten te bezorgen ofzoiets en daarstraks een plantsoenmedewerker die met een soort gasbrander onschuldige sprietjes gras aan het uitmoorden is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef Waxxer het volgende:
Zooo, goeiemorgen!
Wat ben ik blij dat ik m'n bed uit ben, want op twéé plaatsen in de buurt zijn mensen bezig met maaien of die kanten aan het inkorten, dus twéé van die kutapparaten!! Om hálf négen 's ochtends!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |