Jaaa, met die lange nagels over m'n rug krassen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik weet dat je niet al te slim bent, maar je geeft hiermee toe dat je dus over Wolverine fantaseert.
Ik moet je helaas teleurstellen, maar nee, ik fantaseer niet net als jij over Wolverine
EEY!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja doendie van amerika waren toch al bekend!! verkoop je verhaal aan de story leverd het nog geld op ook!
![]()
Wat een kut testquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:35 schreef keizerpinguin het volgende:
doe de test!!!!:
http://www.rtl.nl/reality/herkendehomo/home/test.xml
dit was mij uitslag!
Uitslag:
Je scoort lekker in het midden. Geen heel hoog of heel laag gay-gehalte. Men zou je ook wel als metroseksueel kunnen omschrijven. Hoogswaarschijnlijk kijk je regelmatig naar Herken de Homo en heb je het idee dat de kandidaten net als jij zijn.
ohquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben er nog maar 3.. we moeten ze wel allemaal hebben...
Hahaha ja idd, maar die term die je gebruikt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
niet een beetje dwergwerp-esque?
Robert "Bobby" Drakequote:
HOE goed ken je ze?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EEY!Het is MIJN verhaal ja1 IK ken die 2!!!
Wolvie vind ik de mees uitgekauwde overhypte superheld allertijdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik weet dat je niet al te slim bent, maar je geeft hiermee toe dat je dus over Wolverine fantaseert.
Ik moet je helaas teleurstellen, maar nee, ik fantaseer niet net als jij over Wolverine
De ene heeft bij me op school gezeten en is een ex van een kennis van me. De ander ken ik van een avondje stappen in rotterdam en van gay.nl.quote:
Ik heb dus echt die hele serie gekocht, he.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
ja en in house of M is hij alweer de hoofdpersoon
Ik geloof dat ik in een aangename "culturele" luwte zit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha ja idd, maar die term die je gebruikt!Ik vind het een rijtje griezelige ogen, en ik heb aan cowboyhoedenculturen net zo'n hekel als aan gaashemdjes, Rachel Hazes-huid en homoseksuele querulanten. (dat vind IK IK IK IK IK IK, cb/kk)
![]()
Tss niet eens een eervolle bronvermeldingquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef Vlarp het volgende:
http://www.vlarp.nl/weblog/show_entry.php?id=309
details! details!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene heeft bij me op school gezeten en is een ex van een kennis van me. De ander ken ik van een avondje stappen in rotterdam en van gay.nl.
pas op, zo stijg je nog in zijn achtingquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb dus echt die hele serie gekocht, he.
Dat is ZO cool!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
House of M 8 delige mini-serie, en deze week kwam #6 uit, volgende maand pas #7 en de maand daarop #8
Jij je zinquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss niet eens een eervolle bronvermeldingik zal nog eens iets zeggen
Schat, uh uh uhu, tell me about NYC, tell me about NYC!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat een jetlag is zeg.. en dan zeuren over carlag..
Leon is brandweerman. En op stap heeft ie strakke shirtjs aan. Hij fitnessed ook. En 1 van z'n vrienden is ontzettend nichterig. En hij bleef maar biertjes voor me bestellen en die vriend bleef maar met me dansen en m'n nr vragen maar ik vond de brandwereman liever. Heeft echt van die brede knuffelarmpjesquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
details! details!
van zoals in die grafiek in dit topic enzo..
Ik loog, ik ben geen echte fan!111!!!1!!11quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
jah, dus erg knap dat je de hele serie gekocht hebt... want dat is dus onmogelijk.
Ahhww.. had jij een 747?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Schat, uh uh uhu, tell me about NYC, tell me about NYC!!Ik heb die 747 ervaren hoor, vreeeeselijk, dus ik naar de Anti-Aging corner op Schiphol natuurlijk meteen, cuty, joehoe zeg hey, ik wás de jetlag. En vandaag ben ik na zes files, acht wegwerkzaamhedenplekken en 300 asfaltkilometers com-pléét overvallen door een carlag.
Hoop dat het gauw overgaat, dit is echt niks, ben compléét uit mijn ritme...
OMFGBBQ Je had me helemaal tuk!?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik loog, ik ben geen echte fan!111!!!1!!11
Ontzettende hit in Amerika? Die is na vier afleveringen van de buis gehaald...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
hahah kijk eens wat ik vond!!!
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Ik wou dat ik net zo cool als jij was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
OMFGBBQ Je had me helemaal tuk!?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leon is brandweerman. En op stap heeft ie strakke shirtjs aan. Hij fitnessed ook. En 1 van z'n vrienden is ontzettend nichterig. En hij bleef maar biertjes voor me bestellen en die vriend bleef maar met me dansen en m'n nr vragen maar ik vond de brandwereman liever. Heeft echt van die brede knuffelarmpjesen toen we naar de auto liepen heeft ie me heel lief gedragen op z'n rug
Haai peterquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
oeh WD heeft zijn volgende slachtoffer alweer in het vizier
dat zal nooit lukken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik wou dat ik net zo cool als jij was.
Heh.. ik heb het spreekverbod doorbroken..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ontzettende hit in Amerika? Die is na vier afleveringen van de buis gehaald...
Zie, ik ben al goed op weg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat zal nooit lukken.
Je bent lelijk, hebt geen vrienden, niemand houdt van je, en je bent dom.
hahah you basterd!! maar wat dacht je van Ang3lquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heh.. ik heb het spreekverbod doorbroken..![]()
Ang3l is liefquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hahah you basterd!! maar wat dacht je van Ang3l
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga pitten
"Een valse nichtenstreek!"quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhww.. had jij een 747?Wij hadden maar een 767
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |