Ga slapen puber, dit mag je helemaal niet lezen!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zeker omdat je zoveel seks krijgt? Ik snap wel dat je het dan afzweert.
Das wel erg langquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ook naar jou ben ik dan 46989,3 MB / 70 kb/sec = 687386.33 sec = 190,94 uur
En dan ga ik uit van het feit dat ik comtinu kan uploaden met 70 kb/sec.. en dat kan ook niet omdat ik ook vaak bittorrent heb draaienquote:
Moet ik 't verklappen ja? Koen, Egbert en Leon.quote:
Krijg nou wat... ik vroeg me al af waar die pijn in mijn vinger vandaag kwam...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie last van RSI ofzo?.
en waar bazeer je dat op?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
overigens KP is de mijne groter dan de jouwe
Die brandweerman had ik meteen door.. maar ze hopen dat ze door het beroep gaan twijfelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik 't verklappen ja? Koen, Egbert en Leon.
Koen van gay.nl, Egbert is de ex van Joshua en heeft bij me op de universiteit gezeten, en Leon de brandweerman ken ik uit de gaypalace.
stripboekentaal, het betekent dat zijn electromagnetische sidewinder groter is dan jouw fluxgevoelige mangaanstralerquote:
Mijn gaydar is geniaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koen van gay.nl, Egbert is de ex van Joshua en heeft bij me op de universiteit gezeten, en Leon de brandweerman ken ik uit de gaypalace.
alle mannen die er aan mee doen zijn lelijk behalve....quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben vaak een kleinere penis omdat het bloed niet goed doorstroomt, wist je dat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
overigens KP is de mijne groter dan de jouwe
Jerry, snoesje, penseel-pikkiequote:Op vrijdag 9 september 2005 00:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
stripboekentaal, het betekent dat zijn electromagnetische sidewinder groter is dan jouw fluxgevoelige mangaanstraler.
Nah ja.. nu blijft het nog leuk die serie, want gaat dat mokkel er met een homo vandoor of niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:24 schreef Jerruh het volgende:
koen is een vriend van me hehehe, hij zei da ie weg was voor tv maar voor dit, whehehe
Die brandweerman had ik ook door. Vooral zijn stem was opmerkelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die brandweerman had ik meteen door.. maar ze hopen dat ze door het beroep gaan twijfelen
Koen vermoede ik al.. en egbert euhm.. kan ik ff niet voor me halen
bovenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Groter kleiner.. Harde cijfers willen we horen!
[afbeelding]
Boven, op of onder de rode lijn?
soms, ja heel soms kan ik wel scherp zijn.quote:
Komt vooral ook door z'n accent ja. Maar tis echt een super schatjequote:Op vrijdag 9 september 2005 00:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die brandweerman had ik ook door. Vooral zijn stem was opmerkelijk.
klink klare onzin!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben vaak een kleinere penis omdat het bloed niet goed doorstroomt, wist je dat?
Ik wees er 3 of 4 gelijk aan toen ik beneden zat te kijken met mams.. weet alleen niet meer wie allemaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die brandweerman had ik ook door. Vooral zijn stem was opmerkelijk.
uuhhh kug hoeveel weeg je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben vaak een kleinere penis omdat het bloed niet goed doorstroomt, wist je dat?
Zal ik op m'n weblog de openbaring zetten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt vooral ook door z'n accent ja. Maar tis echt een super schatjeWel heel vaag om naar 2 (en 1 vage) bekenden te zitten kijken die zich hetero voordoen, *LOL*
Whehe, ja is goed. Zal z'n gay.nl ff zoeken voor jequote:Op vrijdag 9 september 2005 00:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal ik op m'n weblog de openbaring zetten?
Krijg ik eindelijk bezoekers en een rel met RTL
Oehhh... herhaal dat laatste nog eens?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Is dat "herken de homo" niet een beetje dwergwerp-esque?
dankjequote:Op vrijdag 9 september 2005 00:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja is goed. Zal z'n gay.nl ff zoeken voor je
Wat stom, z'n foto is weggehaaldvast voor het programma... http://www.gay.nl/vlammetje
ja doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal ik op m'n weblog de openbaring zetten?
Krijg ik eindelijk bezoekers en een rel met RTL
niet een beetje dwergwerp-esque?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oehhh... herhaal dat laatste nog eens?
ik weet dat je niet al te slim bent, maar je geeft hiermee toe dat je dus over Wolverine fantaseert.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:31 schreef TehRockstar het volgende:
Kug, fantaseer jij ook welles over Wolverine.
We hebben er nog maar 3.. we moeten ze wel allemaal hebben...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja doendie van amerika waren toch al bekend!! verkoop je verhaal aan de story leverd het nog geld op ook!
![]()
Liever Icemanquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:31 schreef TehRockstar het volgende:
Kug, fantaseer jij ook welles over Wolverine.
Je weet niet eens wat een jetlag is zeg.. en dan zeuren over carlag..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een carlag, ik moet slapen maar ben hartstikke wakker..
tijdens de formatieve jaren zat ik precies op het gemiddelde gewicht, daarbij heb ik dun bloed...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |