quote:
d'r was maar 1 kussen.. dus dat moet je delenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Spannend..
als ik nou kom zaterdag heh.. mag euhm.. ik dan ook.. euhm.. in datzelfde.. euhm.. bed.. euhm.. "slapen"?
Nou dan geef ik jou die lege dvd's, jij zet een lekker potje Earl Grey en dan branden en ondertussen boek lezen, puzzels maken, dansen, yoga en wat dies meer zij!quote:
de hele week last van gehadquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r was maar 1 kussen.. dus dat moet je delen
en die haren die je tegenkomt.. die zijn van katten
oja.. kug kan niet goed tegen kietelen.. getuige zijn zere schouder![]()
hij kan iig niet zeggen dat we het vergeten zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:03 schreef Vlarp het volgende:
Simpele zielien.. Ryan_R is nog lang niet jarig
Volgens mij had ik Kug ook gekieteld op Club Rouge.. of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r was maar 1 kussen.. dus dat moet je delen
en die haren die je tegenkomt.. die zijn van katten
oja.. kug kan niet goed tegen kietelen.. getuige zijn zere schouder![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dan geef ik jou die lege dvd's, jij zet een lekker potje Earl Grey en dan branden en ondertussen boek lezen, puzzels maken, dansen, yoga en wat dies meer zij!
jij weet het ook alleen maar omdat hij je vriendje is!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef creno het volgende:
wat grappig, je gilt "jarig" en iedereen gaat meteen feliciteren, men leest dus echt gewoon maar de helft ofzo
Je bent niet de enige..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik haat kietelen.
heb je met moppersmurf geneukt??quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik haat kietelen.
ja voor in Droomvluchtquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zal er een paar voor je bewaren!![]()
Fijn..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:08 schreef creno het volgende:
ik ga slapen, dan mag KP jullie verder pesten op mijn pc !
Er staat toch echt ergens tussen dat het niet vandaag is, maar ja, toch bedankt ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:06 schreef creno het volgende:
wat grappig, je gilt "jarig" en iedereen gaat meteen feliciteren, men leest dus echt gewoon maar de helft ofzo
En dan liggen de volgende nacht je ouders weer in dat bed en dan vragen ze zich maar af wat die harde plekjes zijn in het lakenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee ik heb niet met Petre86 geneukt
in tegenstellig tot andere mensen ga ik geen sex hebben als er in huis nog andere mensen aanwezig zijn, of als ik in het bed van mijn ouders lig
ach.. bas had vast wel mee willen doen als je die gevraagd hadquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
in tegenstellig tot andere mensen ga ik geen sex hebben als er in huis nog andere mensen aanwezig zijn, of als ik in het bed van mijn ouders lig
Ik las het goed.. dus je kunt de felicitaties nog fijn ergens opbergenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Er staat toch echt ergens tussen dat het niet vandaag is, maar ja, toch bedankt ofzo...![]()
Of met gargamelquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:07 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
heb je met moppersmurf geneukt??![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Bas is een wandelend hormomenkanonquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach.. bas had vast wel mee willen doen als je die gevraagd had
of is het niet sociaal om de 3e te vragen?
Stuur maar naar mij dan zet ik wel even een ftp-servertje opquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo.. ik heb maar 70 kb/sec up hoor.. even 30 GB laten downloaden door iemand duurt wel een paar dagen
Hi-la-risch!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
wel sociaal om te doen, hartelijk en vriendelijk zelfs, getuigend van enig respect en consideratie voor de andere aanwezigen... maar helaas, het is nog steeds het bed van mijn ouders, en het is nog steeds jij, een onervaren jongeman die eerst een fatsoenlijke eerste keer moet hebben.
dat en ik heb sex voorlopig afgezworen
Hmm.. misschien moet ik ook eens cilibatair gaan leven..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
wel sociaal om te doen, hartelijk en vriendelijk zelfs, getuigend van enig respect en consideratie voor de andere aanwezigen... maar helaas, het is nog steeds het bed van mijn ouders, en het is nog steeds jij, een onervaren jongeman die eerst een fatsoenlijke eerste keer moet hebben.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hebben jullie last van RSI ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. misschien moet ik ook eens cilibatair gaan leven..
wie weet helpt het ...
alles wat iedereen leuk normaal en gezellig vindquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
ja dat weet ik ook niet, wie weet ga ik d'r wel van spugenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
leuker is in de python of vogelrock haha
ook naar jou ben ik dan 46989,3 MB / 70 kb/sec = 687386.33 sec = 190,94 uurquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:14 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij dan zet ik wel even een ftp-servertje op
Zeker omdat je zoveel seks krijgt? Ik snap wel dat je het dan afzweert.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ruk bijzonder weinig moet ik wel zeggen
Neuh.. ik wil alleen weer eens echte sex.. niet m'n eigen hand voelen..quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie last van RSI ofzo?.
ja is ook lastig gedoe met zo'n pincet en vergrootglas hequote:Op vrijdag 9 september 2005 00:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ruk bijzonder weinig moet ik wel zeggen
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja is ook lastig gedoe met zo'n pincet en vergrootglas he
WIE WIE WIE???! TOE!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:17 schreef Ang3l het volgende:ik ken er gewoon 3 van Herken de Homo!
1 van gay.nl, 1 heeft bij me op school gezeten en 1 heeft me proberen te versieren in de gaypalace.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |