maar de "na de uitzending show" in navolging van oprahquote:Op donderdag 8 september 2005 23:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sesamstraat is al afgelopen hoor.. *op klok kijk*
Wat een walgelijke gedachte.quote:
Waxxer, heb je in het landelijke D wel een snelle verbinding?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom maar langs met een laptop of harde schijf.. op DVD branden is teveel werk
Oeh, een minimeet!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja hoor..
Als je zo graag wilt kom je maar een keer met je laptop langs
Spannend..quote:
maar ik mag van mijn mamma geen snoepjes aanpakken van vreemde meneren hoorquote:Op donderdag 8 september 2005 23:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik heb weer gestrooit!!!
[afbeelding]
Jij moet ook trekken, niet je laptop.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh, een minimeet!![]()
Maar 30GB
a) wat veel
b) dat (talking about) trekt mijn laptop niet!
Hallo.. ik heb maar 70 kb/sec up hoor.. even 30 GB laten downloaden door iemand duurt wel een paar dagenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waxxer, heb je in het landelijke D wel een snelle verbinding?
moet je gewoon heel lief aan Vlarp vragen of die je een FTP linkje wil sturen
Voor MIJ toch niet??quote:Op donderdag 8 september 2005 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kom maar langs met een laptop of harde schijf.. op DVD branden is teveel werk
Je mag een selectie makenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh, een minimeet!![]()
Maar 30GB
a) wat veel
b) dat (talking about) trekt mijn laptop niet!
net als voor de housewarmingquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zo, als in: Deze maand!
@ Cybart: Er is nog niemand uitgenodigt hoor
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef Cybart het volgende:
ja 12 uur.....
Proficiat Robbert !!!!!!!!!!!
je kent me toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik mag van mijn mamma geen snoepjes aanpakken van vreemde meneren hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |