quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Maak je niet druk Kug. Die gast probeert alleen maar irritant te zijn. D'r zijn zoveel mensen die strips lezen en sci-fi kijken. Waarom? Omdat het gewoon fucking mooi en goed is
Zeg.. ga eens buiten spelen.. het internet is veel te gevaarlijk voor kleuters als jij..quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:57 schreef TehRockstar het volgende:
Vers Italiaans schepijs, hmm lekkerheid.
Kugari-Ken, ben je weer uitgereld?
Star Wars is iets minder cool.. maar het kanquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Valt Star Wars daar ook onder?
Hmm, Star Wars vond ik dan nog wel interessant.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Star Wars is iets minder cool.. maar het kan
Het gerucht gaat ja.. omdat er naar buiten is gekomen dat ze van een meisje gaat bevallen.. EEN MEISJE, lezen we het!?? En dat vond ze niet leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef creno het volgende:
tanja gaat big brother verlaten ?
Ze gaat eruit omdat ze van een meisje bevalt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het gerucht gaat ja.. omdat er naar buiten is gekomen dat ze van een meisje gaat bevallen.. EEN MEISJE, lezen we het!?? En dat vond ze niet leuk
Werd er niet een creme gemaakt van baby-voorhuidjes?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Zitten ze allemaal helemaal hyper te doen op tv omdat Kylie Minoque placenta-creme op d'r smoel smeertmens, dat gebruik ik al 2 jaar!! ZOOOOOOOO passez!
Awwwquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, mên, ik ga een ijsje eten met domme inhoudsloze mensen die totaal geen besef hebben dat de maatschappij hen uitkotst.
Ja maar dat was die andere creme!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Werd er niet een creme gemaakt van baby-voorhuidjes?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awwwwat humanitair verantwoord dat je die mensen jouw aanwezigheid gunt!
of worden ze uitgekotst OMDAT ze met je omgaan? In dat geval is het sadistsich en gemeen!
Placenta = moederkoek?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat was die andere creme!
Toen ik m'n gezicht op de straatstenen verloor heb ik creme gekregen met placenta d'rin, want die herstelt je huidZitten heel veel voedingsstoffen in
Wie was ook alweer degene die zijn tekst moest vertalen tot onder blondjes niveau voordat de ander het snapte?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee hoor, we worden gezellig samen uitgekotst, elk om dezelfde reden. We zijn dom en inhoudsloos.
Haha.. hmm.. iets van vrouwen is sowieso vies..quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef petre86 het volgende:
g'middag.. het is hier alweer gezellig jah...
@waxx: ga hardlopen? boks ergens tegenaan.. typ je een ongeluk in een nieuwe collumn. ga de baan op...iets?
Ang3l.. smeer jij dingen uit vrouwen op je kop waar je je lul nog niet eens in wil steken?jak!
Nee, ik twijfelde tussen het spul wat om die baby heen zit en moederkoek.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goh.. wist je dat hélémaal uit jezelf? Of moest je het opzoeken?
Jij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie was ook alweer degene die zijn tekst moest vertalen tot onder blondjes niveau voordat de ander het snapte?Don;t even TRY to compare yourself to me.
![]()
Maar ik ben niet inhoudsloos, slechts oppervlakkig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie was ook alweer degene die zijn tekst moest vertalen tot onder blondjes niveau voordat de ander het snapte?Don;t even TRY to compare yourself to me.
![]()
quote:
Dat heet vruchtwater aap...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik twijfelde tussen het spul wat om die baby heen zit en moederkoek.
Waar heb ik deze ongelovelijke vriendelijkheid aan te danken?
2 van de 3 goed. Wow!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar ik ben niet inhoudsloos, slechts oppervlakkig.En ik word nog uitgekotst ook.
I don't wanna go to jail ..... or some SOA-clinicquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalal ga lekker bij elkaar zitten en vecht het uit.. kun je daarna goedmaakseks hebben.. daat doelen jullie toch op?
Uhuh.quote:
Ik lees ze wel. Ik tel mee!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Uhuh.
En jij dan? Ben jij ook zo vreselijk oppervlakkig en inhoudsloos omdat je geen stripboekjes leest?
Nee, dat laten we netjes staan.. al is het alleen maar om TRS weg te krijgen hier...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dat "dom en inhoudsloos" vergelijkinkje is al aan flarden geschoten
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don't wanna go to jail ..... or some SOA-clinic
Niet met 14 jarigenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalal ga lekker bij elkaar zitten en vecht het uit.. kun je daarna goedmaakseks hebben.. daar doelen jullie toch op?
Wil je de gehele opsomming?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef petre86 het volgende:
[..]verder nog dingen die je tegenhouden?
Dankjewel, zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat laten we netjes staan.. al is het alleen maar om TRS weg te krijgen hier...
Stripboeken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Homo's doen alles wat leuk en hip is..
wie zijn er leuk en hip.. en wie doe jij?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Homo's doen alles wat leuk en hip is..
Van mij mag iedereen zelf doen wat hij leuk vind, ik snap alleen niet waarom ik dan uitgekotst word door de maatschappij.quote:
Ik doe mezelfquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie zijn er leuk en hip.. en wie doe jij?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |