abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30422975
wie
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:05:18 #152
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_30423018
Ik heb xs4all en nooit last...

Tevens een goedemorgen post
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_30423110
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:05 schreef wonderer het volgende:
Ik heb xs4all en nooit last...

Tevens een goedemorgen post
Lekker in overeenstemming met de tekst boven je avatar!
pi_30423146
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Kabelinternet dan, is dat wat? En kan ik wel gewoon van een vaste tel.lijn afkomen? Nee zeker? (ik zit aan kostenbesparingen te denken)
Kan wel..

kun je kabelinternet nemen, en evt. telefoon ook via de kabel. Maar je kunt ook alleen internetten via kabel en dan je mobiel grbuiken als hoofdnummer
Huh!?
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:11:22 #155
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_30423192
xs4all
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:30:21 #156
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_30423815
zo zitten we hier met z'n alle even xs4all op te hemelen
je zou d'r haast van gaan denken dat het de default gayprovider is
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_30423855
vrolijkheidsbezorger?
alias Capriccio Dieu Donné
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:34:40 #158
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_30423943
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef Weemz het volgende:

[..]

Lekker in overeenstemming met de tekst boven je avatar!
Verschillende aspecten van mijn natuur, my dear Weemz
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_30423979
Maar van zo´n vaste-lijn-abo kan ik gewoon af komen? Afkomen? Nou ja, die kan ik gewoon skippen?
pi_30424132
En ik heb nog een dilemma, dokters....

Ik ben in D. en morgen moet ik in Z. zijn.

Maar maandag moet ik weer in D. zijn en dinsdag en woensdag. Dinsdag ga ik op en neer met de auto naar Z.,dat staat al vast.

Morgen moet ik eigenlijk heel ernstig met een opdracht aan de gang, waarvoor ik in D. moet zijn. Ik zou! Het! Ee! Ven! Tuu! Weel! Kunnen uitstellen naar vlg week, alleen óf ik dat kan is nog ernstig de vraag, afgezien van de deadlinestress die ik dan krijg.

Ik kan dus doen:

a) Nu naar Z. en maandag met de trein naar D.
b) Morgen met de auto op-en-neer naar Z., in de wetenschap dat ik dat dinsdag ook al moet doen (dus nog eens 230 km erbij = een boel benzine, jaaaa tankpasje maar ergens kan ik dat ook niet maken tegenover mijn ouders, voor de tigste keer...)

Als ik een retourtje trein moet betalen, kan ik niet meer eten, de rest v/d maand.

Wat oh wat moet ik doen?
pi_30424220
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:49 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Wat ben in godsnaam voor een kleine inteelt debiel? Als je gaat rellen, jij ingegroeide konthaar, doe het dan op zijn minst goed.

Ten eerste IK ben niet degene geweest die het over ICEMAN had in de eerste instantie, dat zijn nog altijd Ang3l en Cazman geweest.

Ten tweede, ik weet dat je ballen waarschijnlijk nog niet zijn ingedaald, maar als je al een plaatje post van een veenlijk, zoals je moeder, ben dan wel zo grappig om het te laten staan en het niet weg te halen omdat je bang bent dat je weer gebanned word.

Ten derde, als je al een plaatje post, en het weghaalt, doe het dan goed en verander niet halverwege van gedachten door iemand ander's zijn opmerking over te nemen. Eerst begin je met het ijlen over Iceman, maar omdat KP een betere opmerking maakt, jat je die maar. Waarmee je aangeeft dat je maar een middelmatig schraal halfblinde big bent.
Geweldigheid.

FYI, Ik haalde die pic weg omdat het er niet zo gezellig uitzag op de eerste pagina.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
pi_30424250
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Maar van zo´n vaste-lijn-abo kan ik gewoon af komen? Afkomen? Nou ja, die kan ik gewoon skippen?
Ja, dat kan. een KPN aansluiting is niet verplicht. En steeds meer huishoudens laten de KPN aansluiting vervallen omdat ze toch een mobiel hebben
Huh!?
pi_30424355
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:42 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ja, dat kan. een KPN aansluiting is niet verplicht. En steeds meer huishoudens laten de KPN aansluiting vervallen omdat ze toch een mobiel hebben
Het zijn dus geen jaarcontracten, zeg maar? Daar ben ik nl bang voor, anders wist ik het wel...
pi_30424425
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Star Trek is de zwakste sci-fi van de afgelopen jaren.

BattleStar Galactica is beter
Stargate SG1 is beter
en ergens is zelfs Stargate Atlantis beter.

4400 is zelfs beter
Je leest stripboekjes en je kijkt sci-fi. Daar kan ik als ingegroeide reethaar niet tegenop.
Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:51:30 #165
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_30424560
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
En ik heb nog een dilemma, dokters....

Ik ben in D. en morgen moet ik in Z. zijn.

Maar maandag moet ik weer in D. zijn en dinsdag en woensdag. Dinsdag ga ik op en neer met de auto naar Z.,dat staat al vast.

Morgen moet ik eigenlijk heel ernstig met een opdracht aan de gang, waarvoor ik in D. moet zijn. Ik zou! Het! Ee! Ven! Tuu! Weel! Kunnen uitstellen naar vlg week, alleen óf ik dat kan is nog ernstig de vraag, afgezien van de deadlinestress die ik dan krijg.

Ik kan dus doen:

a) Nu naar Z. en maandag met de trein naar D.
b) Morgen met de auto op-en-neer naar Z., in de wetenschap dat ik dat dinsdag ook al moet doen (dus nog eens 230 km erbij = een boel benzine, jaaaa tankpasje maar ergens kan ik dat ook niet maken tegenover mijn ouders, voor de tigste keer...)

Als ik een retourtje trein moet betalen, kan ik niet meer eten, de rest v/d maand.

Wat oh wat moet ik doen?
door morgen en dinsdag op en neer te gaan rijden maak je een kleine 500 kilometer
stel auto doet 1 op 10 dan is dat ongeveer een 1 tank benzine van 50 liter a 1 euro 42
weet echter niet wat je aan trein kaartje kwijt bent.
Voordeel van D is voor jouw en voor ons dat je dan wel over Internet beschikt.
pi_30424714
tot nu toe 35 euro ex btw naar Wanadoo en KPN
pi_30424727
en adsl staat gewoon op de rekening. Kan ik weigeren dat te betalen?
pi_30424768
Tanken met pappie's pasje en treinkaartje zelf, maar quanto costas? Naja, ik dub nog ff...
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:04:10 #169
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_30424991
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Tanken met pappie's pasje en treinkaartje zelf, maar quanto costas? Naja, ik dub nog ff...
vanaf Winterswijk naar Zwolle is het 14 euro 10 voor voordeel kaart en 23 euro voor een vol retour naar Zwolle
pi_30425016
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
Je kunt elke rekening weigeren te betalen, als het gegrond is dan komt het goed, maar vaak krijg je er heel veel geouwehoer door.

Ik zou gewoon betalen en een klacht indienen (per aangetekende post) dat je het niet eens bent met de afgeschreven abbokosten voor ADSL
Huh!?
pi_30425361
Ik ga fietsen
Huh!?
pi_30425689
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
niet betalen en zeggen dat je eerst de door jou gemaakte kosten gaat verrekenen, en omdat er geen dienst gelevert is zowieso niet betalen.. dus

en neem de auto.. je moeder ziet je liever rijden dan verhongeren
dag
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:44:53 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_30426353
Kan d'r ff iemand de rolootjes uit m'n snoepzak vissen en aan mij geven, kheb niet zo'n zin in de rest
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_30426400
.
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:52:26 #175
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_30426562
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:46 schreef DennisMoore het volgende:
.
Hey DennisMoore,
heb jij nu al wel eigen internet aansluiting in je nieuwe huisje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')