Lekker in overeenstemming met de tekst boven je avatar!quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:05 schreef wonderer het volgende:
Ik heb xs4all en nooit last...
Tevens een goedemorgen post
Kan wel..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Kabelinternet dan, is dat wat?En kan ik wel gewoon van een vaste tel.lijn afkomen?
Nee zeker?
(ik zit aan kostenbesparingen te denken)
Verschillende aspecten van mijn natuur, my dear Weemzquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef Weemz het volgende:
[..]
Lekker in overeenstemming met de tekst boven je avatar!
Geweldigheid.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat ben in godsnaam voor een kleine inteelt debiel? Als je gaat rellen, jij ingegroeide konthaar, doe het dan op zijn minst goed.
Ten eerste IK ben niet degene geweest die het over ICEMAN had in de eerste instantie, dat zijn nog altijd Ang3l en Cazman geweest.
Ten tweede, ik weet dat je ballen waarschijnlijk nog niet zijn ingedaald, maar als je al een plaatje post van een veenlijk, zoals je moeder, ben dan wel zo grappig om het te laten staan en het niet weg te halen omdat je bang bent dat je weer gebanned word.
Ten derde, als je al een plaatje post, en het weghaalt, doe het dan goed en verander niet halverwege van gedachten door iemand ander's zijn opmerking over te nemen. Eerst begin je met het ijlen over Iceman, maar omdat KP een betere opmerking maakt, jat je die maar. Waarmee je aangeeft dat je maar een middelmatig schraal halfblinde big bent.
Ja, dat kan. een KPN aansluiting is niet verplicht. En steeds meer huishoudens laten de KPN aansluiting vervallen omdat ze toch een mobiel hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Maar van zo´n vaste-lijn-abo kan ik gewoon af komen? Afkomen? Nou ja, die kan ik gewoon skippen?
Het zijn dus geen jaarcontracten, zeg maar?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dat kan. een KPN aansluiting is niet verplicht. En steeds meer huishoudens laten de KPN aansluiting vervallen omdat ze toch een mobiel hebben
Je leest stripboekjes en je kijkt sci-fi. Daar kan ik als ingegroeide reethaar niet tegenop.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
Star Trek is de zwakste sci-fi van de afgelopen jaren.
BattleStar Galactica is beter
Stargate SG1 is beter
en ergens is zelfs Stargate Atlantis beter.
4400 is zelfs beter
door morgen en dinsdag op en neer te gaan rijden maak je een kleine 500 kilometerquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
En ik heb nog een dilemma, dokters....
Ik ben in D. en morgen moet ik in Z. zijn.
Maar maandag moet ik weer in D. zijn en dinsdag en woensdag. Dinsdag ga ik op en neer met de auto naar Z.,dat staat al vast.
Morgen moet ik eigenlijk heel ernstig met een opdracht aan de gang, waarvoor ik in D. moet zijn. Ik zou! Het! Ee! Ven! Tuu! Weel! Kunnen uitstellen naar vlg week, alleen óf ik dat kan is nog ernstig de vraag, afgezien van de deadlinestress die ik dan krijg.
Ik kan dus doen:
a) Nu naar Z. en maandag met de trein naar D.
b) Morgen met de auto op-en-neer naar Z., in de wetenschap dat ik dat dinsdag ook al moet doen (dus nog eens 230 km erbij = een boel benzine, jaaaa tankpasje maar ergens kan ik dat ook niet maken tegenover mijn ouders, voor de tigste keer...)
Als ik een retourtje trein moet betalen, kan ik niet meer eten, de rest v/d maand.
Wat oh wat moet ik doen?
vanaf Winterswijk naar Zwolle is het 14 euro 10 voor voordeel kaart en 23 euro voor een vol retour naar Zwollequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Tanken met pappie's pasje en treinkaartje zelf, maar quanto costas?Naja, ik dub nog ff...
Je kunt elke rekening weigeren te betalen, als het gegrond is dan komt het goed, maar vaak krijg je er heel veel geouwehoer door.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
en adsl staat gewoon op de rekening. Kan ik weigeren dat te betalen?
niet betalen en zeggen dat je eerst de door jou gemaakte kosten gaat verrekenen, en omdat er geen dienst gelevert is zowieso niet betalen.. dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:57 schreef Waxxer het volgende:
en adsl staat gewoon op de rekening. Kan ik weigeren dat te betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |