Ik vind DS9 net iets leuker eigenlijk. Beetje van dat vage spirituele.. en sisko is gewoon zo gaafquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:29 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah!leuk
niet dat ik ze wil. maar tis wel de leukste seriejaneway
![]()
alleen voyager vinnik leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind DS9 net iets leuker eigenlijk. Beetje van dat vage spirituele.. en sisko is gewoon zo gaaf
Je vindt hem toch niet leuk leuk heh?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
alleen voyager vinnik leuk
tom paris
niet echt mijn typ.. maar hij is wel zo ongeveer de lekkerste daar toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je vindt hem toch niet leuk leuk heh?
7 of 9quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
niet echt mijn typ.. maar hij is wel zo ongeveer de lekkerste daar toch?
of wie vind jij de knapste daar?
Sure you don'tquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
7 of 9
Uhm.. ik kijk star trek niet voor geile koppie's
Idd...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Sure you don'tOf moet je zeggen: "Sure you can't" door het gebrek aan geile koppies in Star Trek.
![]()
Voorlopig starten ze toch geen nieuwe serie meer...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef petre86 het volgende:
hehe.. maak een petitie voor meer geil.. uuhm knappe mannen in Star trek![]()
digitaal remasteren en personen vervangen door modellen kan ook niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voorlopig starten ze toch geen nieuwe serie meer...
Na het fiasco met Enterprise laten ze het wel even rusten..
De nadruk moet liggen op de star trek science, niet op modellen..quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
digitaal remasteren en personen vervangen door modellen kan ook niet?
Simpel: kijkers trekken. Mooie vrouwen doen het altijd goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De nadruk moet liggen op de star trek science, niet op modellen..
Ik snap dan alleen niet waarom ze ineens 7 of 9 met d'r grote tieten introduceren, en t'pal in Enterprise zetten
Helaas voor onsquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:06 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Simpel: kijkers trekken. Mooie vrouwen doen het altijd goed.
En dit is de bron: http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=674quote:KPN verhoogt de downloadsnelheden van haar DSL abonnementen. De nieuwe snelheden van de abonnementen zijn zojuist bekend gemaakt:
Start ADSL
huidige snelheid: 800/256 kbit/s*
nieuwe snelheid: 1500/256 kbit/s*
Lite ADSL
huidige snelheid: 1600/512 kbit/s*
nieuwe snelheid: 3000/512 kbit/s*
Basic ADSL
huidige snelheid: 3200/768 kbit/s*
nieuwe snelheid: 6000/768 kbit/s*
Fast ADSL
huidige snelheid: 8000/1024 kbit/s*
nieuwe snelheid: 12000/1024 kbit/s**
* De maximale snelheden zijn afhankelijk van de kwaliteit van de koperlijn, de afstand naar de nummercentrale en het gebruikte modem.
** Gebaseerd op ADSL2 plus technologie. Alleen bij verbindingen binnen het dekkingsgebied van ADSL2 plus en bij gebruik van een geschikt modem. Maximale snelheid en stabiliteit afhankelijk van de kwaliteit van de koperlijn en de afstand naar de nummercentrale.
KPN start dit jaar nog met het aanpassen van de snelheden. Wanneer XS4ALL abonnees precies gaan profiteren van de hogere snelheden is afhankelijk van de planning van KPN.
Hoe dan ook, ik blijf bij Wanadoo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Andyvie het volgende:
Mensen met een ADSL-verbinding dit bericht al gelezen?
[..]
En dit is de bron: http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=674
Ach, als ze eenmaal die troep hebben opgeruimd krijg je wel een enorm snelle verbinding. Maar hebben ze enige indicatie gegeven hoe lang het allemaal nog gaat duren?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik blijf bij Wanadoo...
Ik wist het om 10 uur al..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef Andyvie het volgende:
Mensen met een ADSL-verbinding dit bericht al gelezen?
[..]
En dit is de bron: http://www.xs4all.nl/nieuws/bericht.php?id=674
Hoi Waxquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:46 schreef Waxxer het volgende:
Hallo?
Ik word gek van die terpentinelucht hierIk zeur weer hoor
weg met de terpentinelucht!
Ik moet dat ook eens gaan kijken dan..quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef Sunjammer het volgende:
@Kug:
Mijn favo sci-fi serie is en blijft Babylon 5
zo hee.. mag ik je aanraken?quote:
Ik weet het écht niet....quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi Wax
Ga je nou mee naar de efteling eigenlijk?
Ga naar school huppelkut!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zo hee.. mag ik je aanraken?![]()
Heb je geen week OV ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet het écht niet....volgens mij lijd ik een administratief spookbestaan...
Maar ik laat het zsm weten!!
heb het eerste blok wel 6 uur per week lesquote:
Ga dan die mensen in dat studentenhuis ofzo maar lastvallen..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heb het eerste blok wel 6 uur per week les
quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga dan die mensen in dat studentenhuis ofzo maar lastvallen..
Da's wel klote dan..quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:15 schreef Waxxer het volgende:
Oke.
De keaugel is door de kerk.
De KPN heeft de hele tijd afgekeurd dat ik opnieuw word aangesloten bij Wanadoo, omdat ik al een lijn had. Maarrr die lijn is Wanadoo, maar dat mag de KPN er niet bij zetten. Zij zeggen alleen: sorry Wanadoo, er staat al een lijn open.
Met als gevolg dat mijn Wanadoo-aanvraag door Wanadoo is geannuleerd, omdat zij doorkrijgen dat zij niet kunnen worden aangesloten.
Ik ben nu contractvrij en kan doen wat ik wil.
Dat is positief.
Negatief is, dat het overal drie weken duurt voordat de aanvraag compleet is en ik over Internet beschik.
Ik zit nu dus nóg eens minimaal drie weken zonder internet.
Ik heb xs4all.. heb nooit problemen gehad. Ze beschermen hun klanten heel goed (zijn oa. initiatiefnemers in Bits for Freedom). Zijn wel een tikkie duurder dan de meeste providers, maar je krijgt er ook wat voor.quote:
we zullen u voorlopig diagnostiseren voor nog een aantal vervolg consultsquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:34 schreef Waxxer het volgende:
Nou, vertel mij wat....
Door die dwaling ben ik nu definitief afgesloten bij Wanadoo, hoorde ik zojuist. Nu moet Wanadoo dat nog aan de KPN doorgeven, zodat er geen data-lijn meer op mijn adres openstaat. Dán kan ik dus beginnen met de aanvraag van een nieuw Internet-abonnement.
Kortom, door die dwaling heb ik uren en uren gebeld, en het resultaat is dat ik nu nog minder heb dan toen het begon.
En ik realiseer me dat steeds meer als ik typ.
Dit topic is bijna therapeutisch.
Oh dokter dokter, wat moet ik nu??quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we zullen u voorlopig diagnostiseren voor nog een aantal vervolg consults![]()
valium mag ik u helaas niet vooerschrijven hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dokter dokter, wat moet ik nu??Ik heb valium nodig!! Waaaarrr is valium???
![]()
kan ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Kabelinternet dan, is dat wat?En kan ik wel gewoon van een vaste tel.lijn afkomen?
Nee zeker?
(ik zit aan kostenbesparingen te denken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |