Ik niet. I'd love to stay and chat (rel) maar ik heb betere dingen te doen... zoals oefenen voor het optreden morgenquote:
de maatschappij dat ben jij!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen zelf doen wat hij leuk vind, ik snap alleen niet waarom ik dan uitgekotst word door de maatschappij.
Veel succes/plezier.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. I'd love to stay and chat (rel) maar ik heb betere dingen te doen... zoals oefenen voor het optreden morgentot straks!
Huppelse!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. I'd love to stay and chat (rel) maar ik heb betere dingen te doen... zoals oefenen voor het optreden morgentot straks!
Uhuh.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
God zij dank zou je toch geen kans maken..
Genoeg.. maar die doe ik nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
en verder is ern niks en niemand hip enzo?
Ik heb boodschappen gedaan in een dorp verderop, da's 10 heen en 10 terug, met de auto, radio hard aan... helpt al een beetje...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:14 schreef petre86 het volgende:
g'middag.. het is hier alweer gezellig jah...
@waxx: ga hardlopen? boks ergens tegenaan.. typ je een ongeluk in een nieuwe collumn. ga de baan op...iets?
Ang3l.. smeer jij dingen uit vrouwen op je kop waar je je lul nog niet eens in wil steken?jak!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En nu op je knieën!!
Oh nee, doe maar niet!!
Nou en?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:36 schreef wonderer het volgende:
Af en toe is het toch wel een homo topic, alle politieke correctheid ten spijt
Wax? Heb je weer snoepjes aangenomen van vreemden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe in het echt eens zo!! Lachen!Dat wil ik wel eens zien!
![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax? Heb je weer snoepjes aangenomen van vreemden?![]()
www.chatboy.nl , 't is wel een andere manier van spanning kwijtrakenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee hoorIk ben alleen en het is stil en ik ben opgefokt door die kut-klote-stomme-telecom-en-internet-bedrijven en heb gewoon zin NU naar de snelweg in Duitsland te rijden en dan even topsnelheid planken om mijn adrenaline kwijt te raken... Maar dat doe ik maar niet he?
Als het op die manier moet, heb ik geen ding meer over daaro...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.chatboy.nl , 't is wel een andere manier van spanning kwijtraken![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:36 schreef Waxxer het volgende:
Hee maar is het nou veertien jáár of veertien céntimeter of veertien dátes?Ik ben 't ff kwijt?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als het op die manier moet, heb ik geen ding meer over daaro...Dan slijt'ie nog sneller dan een schoen van de Bristol
Niks, viel me gewoon op.quote:
omdat het bij sommige mensen hier ook zo isquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, viel me gewoon op.
Waarom denken mensen vaak dat er meer achter een opmerking zit?
zoals bij jou?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat het bij sommige mensen hier ook zo is
hebben de geraffineerden daar vast wel truucjes voor waxxquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als het op die manier moet, heb ik geen ding meer over daaro...Dan slijt'ie nog sneller dan een schoen van de Bristol
Ik betrap mezelf er te vaak op dat ik denk "oh als ze maar niet denken dat ..." terwijl ik alleen maar zeg wat het is, niks erachter of wat. "wat een leuk shirt" betekent niet "kun je wat voor me doen" ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat het bij sommige mensen hier ook zo is
niet zoveel van aantrekkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er te vaak op dat ik denk "oh als ze maar niet denken dat ..." terwijl ik alleen maar zeg wat het is, niks erachter of wat. "wat een leuk shirt" betekent niet "kun je wat voor me doen" ofzo...
Het onweert hier als de pest. Zullen wel wolken zijn die het zo donker maken. Het is hier ook al bijna nacht. Heerlijkquote:
het is hier benauwd.. warm..donker.. druppelt zacht al...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het onweert hier als de pest. Zullen wel wolken zijn die het zo donker maken. Het is hier ook al bijna nacht. Heerlijk
Het zal jouw kant wel opkomen. Zorg ervoor dat je accu vol isquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
het is hier benauwd.. warm..donker.. druppelt zacht al...
hdd is net een weekje vervangenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zal jouw kant wel opkomen. Zorg ervoor dat je accu vol isIk zit nu ook op de laptop, stekkers uit de gewone computer. Ik hoef geen gefrituurde harde schijf
Precies. En aangezien ik alleen maar zit te wachten tot er onlline iets gebeurt, lees ik Dochters van de Verlossing van Lydia Rood. Fucking spannend, beter dan het eerste boek, Broeders van de Zesde Dag.quote:
geen paniek hoor, u doet gewoon een beroep op de mentale online ondersteuning hierzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |