Shit, ze hebben hem gevonden! *onderduikt*quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
Is dit die iceman waar Kug het over heeft?
[afbeelding]
hoe kom je aan die foto van kug??? lag hij toen naast je?!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
ötzi ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
haaj poepeleploempie van mequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:00 schreef Cazman het volgende:
dit wordt me te nichterig. Ik ga er vandoor
"zou cybart al doorhebben dat kugari-ken hem aanraakt in zijn slaap"quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:01 schreef Cybart het volgende:
*in mijn slaap mompel*
"zou trs al doorhebben dat er al weddenschappen zijn afgesloten op zijn vertrekdatum"
Trustequote:Op vrijdag 9 september 2005 01:00 schreef Cazman het volgende:
dit wordt me te nichterig. Ik ga er vandoor
nee, dat was een andere userquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"zou cybart al doorhebben dat kugari-ken hem aanraakt in zijn slaap"
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Oh, en TIP, is erg lachen en Petre86 moet zeker kijkeniedereen eigenlijk
Dat MOET, óók cb en kk
jullie MOETEN dat.
jammer dat het in 2003 pas wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Dat MOET, óók cb en kk
jullie MOETEN dat.
creatief met kurk?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
Dat MOET, óók cb en kk
jullie MOETEN dat.
psst.. knopje.. "bekijk video"quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
jammer dat het in 2003 pas wordt uitgezonden
(ken de serie wel.... kicken... net als borreltijd).....
trusten
Ik denk oh? Ik denk ff zoeken, en toen dacht ik staat er soms wat op zijn site en toen typte ik per ongeluk bijna www.robertlongkanker.nlquote:
trusten waxxquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk oh? Ik denk ff zoeken, en toen dacht ik staat er soms wat op zijn site en toen typte ik per ongeluk bijna www.robertlongkanker.nl![]()
![]()
(er stond al www.robertlongk)
![]()
GOED, ik moet slapen nu![]()
Hier dan! Eerst een tokkie-gezin dat op twee scooters hier door de buurt scheurt om half zes 's ochtends, om kranten te bezorgen ofzoiets en daarstraks een plantsoenmedewerker die met een soort gasbrander onschuldige sprietjes gras aan het uitmoorden is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef Waxxer het volgende:
Zooo, goeiemorgen!
Wat ben ik blij dat ik m'n bed uit ben, want op twéé plaatsen in de buurt zijn mensen bezig met maaien of die kanten aan het inkorten, dus twéé van die kutapparaten!! Om hálf négen 's ochtends!
Wel een naar oud zweet stinkende parketmeneer die zijn busje PAL achter de auto zet, zodat ik hier gevangen zit. Maar ook goedemorgen, SAJ!quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is natuurlijk nog geen reden om online te komen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier dan! Eerst een tokkie-gezin dat op twee scooters hier door de buurt scheurt om half zes 's ochtends, om kranten te bezorgen ofzoiets en daarstraks een plantsoenmedewerker die met een soort gasbrander onschuldige sprietjes gras aan het uitmoorden is..
Een heeeelll universitaire morgen!quote:
Straks is het nog fijn middagquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:49 schreef Semisane het volgende:
Mogge!Wat een fijne ochtend weer....ik heb besloten dat de laatste drie ochtenden voor mijn vakantie fijn zijn
missen? nee, alleen het loon mis ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een heeeelll universitaire morgen!Mis je de worsten, het vlees, de collega's en het uit de kluiten gewassen treinstation???
Aber ja, das ist doch logisch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
missen? nee, alleen het loon mis ik
en het treinstation waar je je fiets nog de hele week kan laten staan met alleen maar je normale slot er op? mwoah.. ze hebben daar geen muur waar je iets uit kan trekken, geen geld-automaat, geen burgerking, geen boekhandel.. maarrr wèl een mooie locatienaast het bos.. wij hebben een mooi station in W.
en toch is E. beter.. je kan hiet zelfs naar Dld
ach, vanmiddag ben ik weer daar.. en ik wil ook poenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aber ja, das ist doch logisch?![]()
Leuk he?? Grrrensoverschrrrijdende samenwerrrking!
Maar in W. heb je wel een Rabo, een winkelstraat, een Rabo, een Rabo, een enorme fabriek midden tussen de woningen, een rabo, een dubbel spoor, een homo met een scooter, een dijk, een Rabo, ga zo maar door!
Ik wil poen!
zo wordt hier even de spoorlijn Deventer Zwolle geevalueerd?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aber ja, das ist doch logisch?![]()
Leuk he?? Grrrensoverschrrrijdende samenwerrrking!
Maar in W. heb je wel een Rabo, een winkelstraat, een Rabo, een Rabo, een enorme fabriek midden tussen de woningen, een rabo, een dubbel spoor, een homo met een scooter, een dijk, een Rabo, ga zo maar door!
Ik wil poen!
ik woonde tot voor kort in het dorpje dat de laatste kans is om uit de trein te ontsnappen voordat je in [gruwel]Zwolle[/Gruwelquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo wordt hier even de spoorlijn Deventer Zwolle geevalueerd?
Daar kwam ik heel vroeger ook zeer regelmatig als ik op doorreis was.
En dan hup in Zwolle eruit om in de voor oorlogse deiselboemel naar het ijne Kampen te stappen. En als je geluk had dan liepen daar nog staphorster museumstukken rond op klompen, die van thuis de opdracht hadden gekregen om niet om zich heen te kijken, want dan zouden ze nog in verzoeking raken
hi hi. Ja heel momorabel was dat. Was dan altijd 3,5 uur onderweg om vanuit Braboland in het pitoreske Dronten te arriveren.![]()
Duitsers in de klas!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach, vanmiddag ben ik weer daar.. en ik wil ook poen
maarr.. mocht ik het niet halen.. dan heb ik nog 3 pakjes cup-a-soup op voorraad.. en een zak chips
hier heb je meer dan 1 raboen meer dan 2 sporen
en meer dan 1 winkelstraat
en meerdere enorme fabrieken
en kanaaldijken
en duitsers in de klas
dusss
rrrrrrrrr!
Héérlijk he??quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo wordt hier even de spoorlijn Deventer Zwolle geevalueerd?
Daar kwam ik heel vroeger ook zeer regelmatig als ik op doorreis was.
En dan hup in Zwolle eruit om in de voor oorlogse deiselboemel naar het ijne Kampen te stappen. En als je geluk had dan liepen daar nog staphorster museumstukken rond op klompen, die van thuis de opdracht hadden gekregen om niet om zich heen te kijken, want dan zouden ze nog in verzoeking raken
hi hi. Ja heel momorabel was dat. Was dan altijd 3,5 uur onderweg om vanuit Braboland in het pitoreske Dronten te arriveren.![]()
das waar.. nu nog een fatsoenlijke discotheek en het zou af zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Duitsers in de klas!!!Wat
!!
,,Frau Antje, ich hab'ne Frage über die sachen in Paragraph drei, Punkt D. Was soll das?!"
In Zwolle is ook wel e.e.a. te vinden!Treinen en alles en shoarmatentjes en stadsbussen enzo...
En bóótjes, niet te vergeten!
Ja en dan sta je daar.... als outsider... wéggekeken worden door de lokale kudde...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik woonde tot voor kort in het dorpje dat de laatste kans is om uit de trein te ontsnappen voordat je in [gruwel]Zwolle[/Gruwel] aankomt
Wat ben in godsnaam voor een kleine inteelt debiel? Als je gaat rellen, jij ingegroeide konthaar, doe het dan op zijn minst goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:55 schreef TehRockstar het volgende:
*plaatje van Kug*
quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en dan sta je daar.... als outsider... wéggekeken worden door de lokale kudde...![]()
En incidenteel, gezien TRS recente verleden, is dat de user die hem waarschijnlijk het beste ligt.quote:
maar "De Bierton" zorgde toendertijd wel voor wat tegengasquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Héérlijk he??Ik passeerde op dag één al een stel van die Staphorster klededracht-playmobielpopjes.... Maar an sich is Zwolle wel moderner geworden hoor. Ik weet er verder niet veel van, van het verleden, maar ik heb iig de indruk dat Zwolle érg christelijk was in vroeger tijden. Eng erg christelijk...
bierton is er nogsteedsquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar "De Bierton" zorgde toendertijd wel voor wat tegengas
Verder weet ik ook niet zo heel veel van Zwolle
kwam toen nog wel eens ooit in de Veemarkthallen en weet nog de enorme opslaghallen van een wazige firma met de naam O de Leeuw daar vlakbij
ik ook slecht 1 maal, maar ja het is net als Campariquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
bierton is er nogsteedsmaar ik ben er nooit geweest.. en naar wat ik hoor was dat niet voor niks
Erg fijn gewoon allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Straks is het nog fijn middagEn je hebt een fijn takenpakket, fijne collega's en een fijne invulling van de laatste dagen voor de vakantie!!
Ik kom 'm wel een keer bekijkenquote:
Goedemorgen!quote:
Je weet hoe goed mijn planning isquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom 'm wel een keer bekijken
Hmmz.. dinsdag is precies de eerste dag dat ik weer moet werken.. handig gepland SJ
M'n fietspakje is z'n geld wel waard ja!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Hallooo!!
Hoe was je ontbijt joh? En: heb jij goed geslapen, een goede nachtrust gehad?! En heb jij je fietspakje al doelmatig gebruikt??
![]()
Slecht dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je weet hoe goed mijn planning is
Zo ongeveerquote:
Ja, nou ja, ik was er wel net op tijd uit voor de parketvent die nu weg is, nu mag ik de kamer niet in en word ik high van de geur hier....quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n fietspakje is z'n geld wel waard ja!Trek het altijd aan als ik ga fietsen, fietst een stuk prettiger
Uhm.. ontbijt? Dat moet ik nog gaan doen. Maar ik wel heerlijk geslapen.
Jij ook hoop ik?
Neuh.. trek gewoon m'n pumatjes aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik was er wel net op tijd uit voor de parketvent die nu weg is, nu mag ik de kamer niet in en word ik high van de geur hier....Lag echt in coma vannacht. Fietsen is leuk he??
Heb je ook van die klik-schoentjes?
jah!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga ondertussen eens alle 7 seizoenen van Star Trek Voyager op DVD branden![]()
Ik heb dat regelmatig bij meerdere personen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:28 schreef Sunjammer het volgende:
Ieder zijn hobby.
En toch is het jammer dat een bepaald persoon hetero is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |