Die mogen dan zwaaienquote:Op donderdag 8 september 2005 21:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das het punt, als je het klein wilt houden gaan er altijd mensen miepen dat ze niet mogen komen. Misschien kun je volgende keer trouwen zonder wederhelft, dan heb je alleen die idioote singles nog over die willen komen,.
Je deed het weer Muuk!quote:
van mijn kant ook: geen familiequote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het klein houden, maar goed. Van mijn kant is dat ook wel erg makkelijk
quote:
Joh ?quote:
het is jullie feestje.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Ik stoot zo wel mensen voor het hoofd, krijg ik langzaam het idee
quote:
Anders gaan we naar Vegasquote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Trouw op een onmogelijk tijdstip op een onbereikbare plaats.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Hmm,quote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
het is jullie feestje.
kijk wie jij het liefste bij je hebt op een zulk moment.
Dan dus geen vage kennissen of een goedmakertje naar collega's toe etc...
Dat doen we alquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Trouw op een onmogelijk tijdstip op een onbereikbare plaats.![]()
Das idd het probleem,quote:Op donderdag 8 september 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Is Nijmegen tegenwoordig dan zo slecht te bereiken?quote:
dat hebben we al geregeldquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maandag ochtend 10 uur?quote:
Ik dacht dat zij getuige was?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Vergeet Sabrina niet.
Ze mag in het huwelijksbootjequote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Vergeet Sabrina niet.
Veel bekende en onbekende Nederlanders zijn jullie voor gegaan . . .quote:
familie snapt t - nooit verwachtquote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das idd het probleem,. Ik weet niet hoe je het nu doet, maar als je het alleen tot je directe familie beperkt ofzo? Of beginnen ze dan al te mauwen?
9 uurquote:
Niet weer, hè . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
Vergeet Sabrina niet.
Daarom doe ik het ookquote:Op donderdag 8 september 2005 21:11 schreef _Arual_ het volgende:
ik slaap dan zelf nog
Das voor jou anders voor de deur,quote:Op donderdag 8 september 2005 21:09 schreef Mukie het volgende:
op een dinsdag om 9u ofzo op het 3-landenpunt
En ga het dan niet een half jaar van tevoren al overal verkondigenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Sabrina1981 neemt u aan tot uw wettige echtgenoot... en belooft u alle daarbijbehorende plichten te vervullen tot de dood u scheidt. Wat is daarop uw antwoord?"quote:
een half jaar van tevoren wisten we zelf nog van niksquote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef Light het volgende:
[..]
En ga het dan niet een half jaar van tevoren al overal verkondigen
Die stond al op mijn checklistquote:Op donderdag 8 september 2005 21:12 schreef Light het volgende:
[..]
En ga het dan niet een half jaar van tevoren al overal verkondigen
Zij is de enige? En als je wat later een kleine bijeenkomst doet met je beste vrienden als plijster op de wond?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
familie snapt t - nooit verwacht
maar nu begint een goede vriendin opeens te sputteren.
Het gaat natuurlijk om het ideequote:Op donderdag 8 september 2005 21:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
een half jaar van tevoren wisten we zelf nog van niks
Nee ik ook niet, puur om zulk gezeik te voorkomen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga gewoon nooit trouwen. Of een relatie hebben.
nu zit het er gewoon nog even niet in. We wonen nb nog allebei thuis, waar moet ik die mensen laten?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zij is de enige? En als je wat later een kleine bijeenkomst doet met je beste vrienden als plijster op de wond?
Ik heb een redelijke kofferbakquote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
nu zit het er gewoon nog even niet in. We wonen nb nog allebei thuis, waar moet ik die mensen laten?
Dat dacht ik twee jaar geleden ookquote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Juist. Niet om een andere reden.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, puur om zulk gezeik te voorkomen.![]()
Ik twee jaar geleden ook en nu nog steeds en over 20 jaar nog.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:16 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik twee jaar geleden ook
Moet je als je getrouwd bent officieel gezien niet samen op één plek wonen?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
nu zit het er gewoon nog even niet in. We wonen nb nog allebei thuis, waar moet ik die mensen laten?
Jij hebt nu je auto als babemagnet, ik spreek je nog welquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden ook en nu nog steeds en over 20 jaar nog.
Dat dacht ik twee jaar gelden ookquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden ook en nu nog steeds en over 20 jaar nog.
Misschien in Staphorst, maar hier nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet je als je getrouwd bent officieel gezien niet samen op één plek wonen?
geen flauw idee. dan maar onofficieelquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet je als je getrouwd bent officieel gezien niet samen op één plek wonen?
Alleen geen geld voor benzine om er in te rijden.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt nu je auto als babemagnet, ik spreek je nog wel![]()
Jullie waren toch een huis aan het bouwen? Combi van housewarming en verlaat trouwfeestje?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik zou het maar eens goed nakijken.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien in Staphorst, maar hier niet
Regel dan zo'n auto van de zaak, met tankpas enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alleen geen geld voor benzine om er in te rijden.
En zo'n babemagnet is het nou ook weer niet echt.
gmtaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jullie waren toch een huis aan het bouwen? Combi van housewarming en verlaat trouwfeestje?
Allang gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het maar eens goed nakijken.
dat was wel de intentie jaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jullie waren toch een huis aan het bouwen? Combi van housewarming en verlaat trouwfeestje?
Ik denk het niet, ik weet het zeker.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik twee jaar gelden ook
Dan zijn dit gouden tijden voor de airmilesquote:Op donderdag 8 september 2005 21:20 schreef Light het volgende:
[..]
Regel dan zo'n auto van de zaak, met tankpas enzo
jij bent dan ook de eeuwige singlequote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Dat veredelde botsautootje . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
Jij hebt nu je auto als babemagnet, ik spreek je nog wel![]()
Ik ben eeuwiger single dan QyRoZ.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij bent dan ook de eeuwige single
We gaan verkiezingen houdenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben eeuwiger single dan QyRoZ.![]()
Je hebt een muurtje om je heen gebouwdquote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik weet het zeker.
Daar zijn ze het niet mee eens? Zeikmutsen,quote:
mukiequote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Juist!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Muurtje? Echt 100 meter dik mên.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt een muurtje om je heen gebouwd![]()
en ik val in herhalingquote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik weet het zeker.
tegenwoordig heb je niets meer te zeggen over je trouwerijquote:Op donderdag 8 september 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
Zuipze Plato,.
[..]
Daar zijn ze het niet mee eens? Zeikmutsen,.
Eg nie!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben eeuwiger single dan QyRoZ.![]()
Gamma?quote:
Maar ik heb gelijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
en ik val in herhaling
dat dacht ik twee jaar geleden ook
* Frezer begint Another brick in the wall te neuriënquote:Op donderdag 8 september 2005 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt een muurtje om je heen gebouwd![]()
Nog welquote:
Ik dacht dat ik dat wasquote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat dacht jij niet twee jaar geleden ??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef _Arual_ het volgende:
en ik val in herhaling
dat dacht ik twee jaar geleden ook
heb ik ook ooit gedachtquote:
Bij mij was ook iedereen om me heen ervan overtuigd dat ik inderdaad, zoals ik dacht, altijd alleen zou blijven.quote:
aan mijquote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat dacht jij niet twee jaar geleden ??
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je niets meer te zeggen over je trouwerij
Nou ben ik een eigenwijze lul, dus het blijft besloten
Hey !! No-one is able to beat me . . .quote:
Dat ik op mijn 23e getrouwd zou zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat dacht jij niet twee jaar geleden ??
Weet ik veel, het is maar een akte met 5 handtekeningen geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Waar maken mensen zich ook druk over,
![]()
Joepi, een single contestquote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey !! No-one is able to beat me . . .![]()
![]()
We zullen een heren en dames poule makenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat ik op mijn 23e getrouwd zou zijn
Mijn oma vraagt al 10 jaar elke keer of ik al een vriendin heb.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En twee jaar geleden noemde mijn oma me een oude vrijster...
Cherry, ben je weer klaar om aanbeden te worden?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey !! No-one is able to beat me . . .![]()
![]()
Mijn andere oma niet, die weet niet eens meer wie ik ben.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn oma vraagt al 10 jaar elke keer of ik al een vriendin heb.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En twee jaar geleden noemde mijn oma me een oude vrijster...
Dat probleem heb ik trouwens zelf ook wel eens.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn andere oma niet, die weet niet eens meer wie ik ben.
Stug volk, die van voor de oorlogquote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn oma vroeg tien jaar lang of ik al een vriend hadquote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Maar dat is toch standaard in white trash families?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat ik op mijn 23e getrouwd zou zijn
Dat scheelt voor mij, ik heb nooit oma's of opa's gehad, dus lagere frequentie vervelende vragen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:32 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn andere oma niet, die weet niet eens meer wie ik ben.
Dat heb ik die van mij nog nooit horen vragen gelukkigquote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat kun jij wetenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar dat is toch standaard in white trash families?
"Wie bin ie noe weer dan?"quote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat scheelt voor mij, ik heb nooit oma's of opa's gehad, dus lagere frequentie vervelende vragen..
mij oma is uit de tijd dat iedereen voor z´n twintigste al minimaal 1 koter rond had hobbelenquote:
*rilquote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
mij oma is uit de tijd dat iedereen voor z´n twintigste al minimaal 1 koter rond had hobbelen
Als WO-er mag je dat naast je neer leggen... Vraag maar aan Platoquote:
Die is eeuwig WO'er en singlequote:Op donderdag 8 september 2005 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als WO-er mag je dat naast je neer leggen... Vraag maar aan Plato
Die van mij vraagt wanneer ik weer es met iemand thuiskom . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn oma vraagt al 10 jaar elke keer of ik al een vriendin heb.![]()
Toen mijn vader erachter kwam dat we abortus hadden laten plegen dacht hij eerst dat ik wilde vertellen dat ik homo sexueel benquote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn moeder vroeg een paar jaar geleden of ik dan misschien op mannen viel en dat dat helemaal niet erg was.
quote:
Je was toch bi?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toen mijn vader erachter kwam dat we abortus hadden laten plegen dacht hij eerst dat ik wilde vertellen dat ik homo sexueel ben![]()
Daar misschien wel jaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar dat is toch standaard in white trash families?
Jammer genoeg nietquote:
Ha! Dat ken ik!! Mij werd ook vriendelijk gevraagd of ik dan een vriendinnetje had?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn moeder vroeg een paar jaar geleden of ik dan misschien op mannen viel en dat dat helemaal niet erg was.
Dat heb ik ook al eens gehoord,quote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef QyRoZ het volgende:
Rot voor jequote:
Komt door dat korte haarquote:Op donderdag 8 september 2005 21:37 schreef fembol het volgende:
[..]
Ha! Dat ken ik!! Mij werd ook vriendelijk gevraagd of ik dan een vriendinnetje had?
princess fiona?quote:
En die tuinbroekquote:
Ik wil Donkey zijnquote:
gmtaquote:
Sowieso moeten vrouwen lang haar hebben...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:39 schreef fembol het volgende:
[..]
Vandaar!!
(neem lang haar dan! ben geen potje!)
Q!quote:
Hé! Op potjes passen wel weer dekseltjes he.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:39 schreef fembol het volgende:
[..]
Vandaar!!
(neem lang haar dan! ben geen potje!)
Dat waardeer ik. Het is dat ik tegen feest en vrolijke dingen ben. Daarentegen beschouw ik een huwelijk dan weer als iets negatiefs, dat scheelt.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Q!
Als ik een trouwfeest zou geven, dan zou ik je uitnodigen![]()
nee, dan stik ik in mijn slaapquote:Op donderdag 8 september 2005 21:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sowieso moeten vrouwen lang haar hebben...![]()
oh ja, waar staat dat dan, in de wet?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sowieso moeten vrouwen lang haar hebben...![]()
Ik blief geen deksel, ik blief een bouwvakker c.q. lekker hapje!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hé! Op potjes passen wel weer dekseltjes he.
Halloquote:
1 probleem: we weten het dan ook niet te vindenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef nixxx het volgende:
ik raad het dorpje Zoutkamp aan als trouwlocatie
Nee... In de bundel voor lekkere wijven...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
oh ja, waar staat dat dan, in de wet?
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef nixxx het volgende:
ik raad het dorpje Heerde aan als trouwlocatie
think north.... way northquote:Op donderdag 8 september 2005 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 probleem: we weten het dan ook niet te vinden
Zowies o vraag ik me af met welk soort 'wijven' jij omgaatquote:Op donderdag 8 september 2005 21:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee... In de bundel voor lekkere wijven...
Nooit gelezen?
nee joh, Zuurdijk!!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef nixxx het volgende:
ik raad het dorpje Zoutkamp aan als trouwlocatie
quote:
Dat zeg ik toch...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zowies o vraag ik me af met welk soort 'wijven' jij omgaat
Scherpquote:
En dan vind je t gek dat je nog single bent...quote:
dudette.. Pheno wil toch een afgelegen trouwlocatie....quote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan vind je t gek dat je nog single bent...![]()
Joey denkt south![]()
Jij denkt niet, vandaar de abortusquote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey denkt south![]()
Alsof de zuidpool zo warm isquote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey denkt south![]()
Niets met scherp te maken...quote:
Wel goed... afgezien van het feit dat ik in [singles] post...quote:
Welke tips ookal weer?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef Elcaro het volgende:
nog thnx 4 the tips btw Joey!
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
dudette.. Pheno wil toch een afgelegen trouwlocatie....
Of je van of naar de edele delen toe moet rimmenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wel goed... afgezien van het feit dat ik in [singles] post...Had liever een lieve limburgse om te knuffelen
Ik ben een pinguin, hintquote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Snap je mn opmerking nou echt niet?
Jij snapt hm ook nietquote:
Linkjes voor de voedingsschema's.... Ben vorige week aan een 'cut' begonnen, al 2k kwijtquote:
Dan moet je slapenquote:
Hint? ---> Down south... Juicy...quote:
Geef dat linkje ook maar naar mij doorquote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Linkjes voor de voedingsschema's.... Ben vorige week aan een 'cut' begonnen, al 2k kwijt
Als het gras maar goed gemaaid isquote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey denkt south![]()
Dat kan ook, ik dacht wat verder naquote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hint? ---> Down south... Juicy...
Helemaal goedquote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Linkjes voor de voedingsschema's.... Ben vorige week aan een 'cut' begonnen, al 2k kwijt
Eenvoudige, doch effectieve tip.quote:
Check! 8x per dag eten, kom net uit de sportschoolquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Belangrijk dus dat je om 2,5 a 3 uur eet en voldoende krachttraining doet zodat je geen spiermassa verlliest...
Mja... je post history in ogenschouw nemend is dat idd het enige waar je aan denkt...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef JoeyT het volgende:
Hint? ---> Down south... Juicy...
Ik blink uit in eenvoudquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eenvoudige, doch effectieve tip.
Ik ben op sleeptouw bij Elcaroquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Belangrijk dus dat je om 2,5 a 3 uur eet en voldoende krachttraining doet zodat je geen spiermassa verlliest...
Enige wat ik doe bedoel je?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mja... je post history in ogenschouw nemend is dat idd het enige waar je aan denkt...
je likt sappige tenenkaasquote:
Maar wel van een langharig engeltjequote:
Die regaeert al 10 minuten niet meer, ik denk in slaap gevallenquote:
Zo erg is het hier toch niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wel goed... afgezien van het feit dat ik in [singles] post...Had liever een lieve limburgse om te knuffelen
Zo'n eentje die op je tong piest ?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wel van een langharig engeltje
Wat je doet , dat doe je maar.. Jammer voor die vrouwen... maar die zouden ook verstandiger kunnen zijn..quote:
Niet meerquote:
Vrouwen!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die regaeert al 10 minuten niet meer, ik denk in slaap gevallen
Die vrouwen van hem niet, white trash enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat je doet , dat doe je maar.. Jammer voor die vrouwen... maar die zouden ook verstandiger kunnen zijn..
Ze slapen overal doorheenquote:
1 vrouw is t... En verstandig doen we later welquote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat je doet , dat doe je maar.. Jammer voor die vrouwen... maar die zouden ook verstandiger kunnen zijn..
Hey.. ik ben hier net.. hoe erg het is weet ik nog niet... Maar een lieve limburgse vrouw.... (ja heel specifiek 1 limburgse)quote:
Mn vriendin is niet witquote:Op donderdag 8 september 2005 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die vrouwen van hem niet, white trash enzo
Je doet ook al aan poepsex?quote:
Wow en dan noem je mij scherpquote:
Phenoquote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef Pheno het volgende:
Je doet ook al aan poepsex?
Nee, ik ben dronkenquote:
quote:
Dat is in het geval van JoeyT een legitieme vraagquote:
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Jij bent iemand die zich aan de regeltjes houdt of niet?
Dit topic heeft bashen als fundament
Nee ik vind dat de kritiek zich meer op jou moet richten dan op het onfortuinlijke meisje dat je gestrikt hebtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef JoeyT het volgende:
![]()
Jij bent iemand die zich aan de regeltjes houdt of niet?
Dit topic heeft bashen als fundament
Ja jij hebt gewoon een kortharige pot als vriendin en ik een roetmopquote:
ah... je hebt er een van russianbrides.tk ???quote:Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja jij hebt gewoon een kortharige pot als vriendin en ik een roetmop
Eigenlijk is ze wel blank maar geen nederlandse![]()
Zo'n slecht vriendje ben ik niet hoor...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee ik vind dat de kritiek zich meer op jou moet richten dan op het onfortuinlijke meisje dat je gestrikt hebt
nou goed?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo'n slecht vriendje ben ik niet hoor...![]()
Ze gebruikt je om het land in te komenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze wel blank maar geen nederlandse![]()
Nee was aanbieding bij de Aldi... Altijd maar de vraag waar ze dat spul vaandaan halenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ah... je hebt er een van russianbrides.tk ???![]()
Je zou haast anders gaan denken.... Maar alla.. daar gaat dit topic niet over hequote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef JoeyT het volgende:
Zo'n slecht vriendje ben ik niet hoor...![]()
Zou t?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gebruikt je om het land in te komen
[edit]quote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee was aanbieding bij de Aldi... Altijd maar de vraag waar ze dat spul vaandaan halen![]()
Kga ff American History X kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef Pheno het volgende:
* Pheno voelt een rechtse wending in dit topic
quote:
Hi woman!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Mokster het volgende:
Hi guys!!
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Mokster het volgende:
Hi guys!!
Morgen is het alweer bijna weekend, en da's positiefquote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Hi woman!!
Ook al geen zin in morgen?
Q! Ze is weer wakker!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Hi woman!!
Q verlangde naar je.quote:
Hij wilt een date met je. Alweerquote:
Hey chica!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Hi woman!!
Hetzelfdequote:
Yep...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
Hoi Mokster, ook weer aanwezig?
ja, ik ruik je hierquote:
Feestjes zijn te gezellig, daarom doe ik er eigenlijk niet aanquote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep...
Had een feestje...
Maar mn zusje wilde naar huis want ze voelde zich niet zo lekker.
Mwah, het schiet aardig op maar vanavond had ik ff een baal-avond.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey chica!!
Nee.... ga de zakdoekjes alvast maar klaarleggen.
Hoest met de scriptie??
Is dat ding nog niet afquote:Op donderdag 8 september 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah, het schiet aardig op maar vanavond had ik ff een baal-avond.
Nee, ik had wat vertraging ivm een verbroken relatie enzo... maar de deadline is a.s. woensdag.quote:
Ah ok. Dat moet dus wel lukken. Als ik het in 5 dagen kan....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik had wat vertraging ivm een verbroken relatie enzo... maar de deadline is a.s. woensdag.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wil hij altijd.
En we hebben nog nooit gedate.
Tijd genoeg nog dan toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Christine het volgende:
maar de deadline is a.s. woensdag.
Hoe dat zo ??quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef Mokster het volgende:
Hey chica!!
Nee.... ga de zakdoekjes alvast maar klaarleggen.
Hoest met de scriptie??
Ik heb het over zijn wens te daten niet over de zoveelste deed met Qquote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wil hij altijd.
En we hebben nog nooit gedate.
Mja, ik moet ook nog werken enzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah ok. Dat moet dus wel lukken. Als ik het in 5 dagen kan....
dat zou ik wel doen jaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook nog werken enzo.
Denk dat ik volgende week een paar dagen vrij neem.
Of even in het weekend doorrammenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook nog werken enzo.
Denk dat ik volgende week een paar dagen vrij neem.
Ha, absint!quote:
Gaan we weerquote:
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).quote:
Hoe lang heb je er gewerkt?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).
Maandag begin ik in Rijswijk.
Morgen dus afscheid nemen van mn collega's, boehoe...
Don't mention the S-wordquote:
Ah, dan heb je iig een band met ze. Ik zag al taferelen van een uitzendkracht voor mequote:
WTF is the S-word? Man speak Dutch, like normal people do.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't mention the S-word![]()
Dat voelt hij aan
Waar in Rijswijk?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).
Maandag begin ik in Rijswijk.
Morgen dus afscheid nemen van mn collega's, boehoe...
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
WTF is the S-word? Man speak Dutch, like normal people do.
Was n beetje kort helaas...quote:
De vraag is, ga je er reistijdtechnisch op vooruit?quote:
Ja... Moonah moet eens kappemn met dat fok=slecht gedoequote:Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef dawg het volgende:
Pff. Saai hier.
Niemand niets te rellen. Te roddelen misschien?
Heeft moonah zo'n bui?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... Moonah moet eens kappemn met dat fok=slecht gedoe
Ik heb op dit moment een perfecte reistijd: 7 minuten lopen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, ga je er reistijdtechnisch op vooruit?
Dus...Wat is dan het S-word?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef dawg het volgende:
Pheno. Wat heb ik daar nou aan? Hoi doei is nog altijd ©Sabrina. Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
En de Bavaria smaakt steeds beter eigenlijk.
A bit to good, I might add.
Ik ga er enorm op achteruit.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, ga je er reistijdtechnisch op vooruit?
Waar?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... Moonah moet eens kappemn met dat fok=slecht gedoe
Ik ben toch al gauw 7 minuten aan het fietsen naar m'n werk. Maar goed, dat valt nog best meequote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een perfecte reistijd: 7 minuten lopen.
5 als ik snel loop.
Hahahahhahahahahahaha man man als ik dat wist zou ik het niet vragen he.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus...Wat is dan het S-word?
* Pheno hoort de white stripes op de radio
Of beidenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of even in het weekend doorrammen![]()
Ik ben in 7 minuten toch wel op de snelweg om 90km te gaan rijdenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef Light het volgende:
[..]
Ik ben toch al gauw 7 minuten aan het fietsen naar m'n werk. Maar goed, dat valt nog best mee
Dat laatste is ook wel belangrijk natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga er enorm op achteruit.
Maar heb het idee dat ik er daar carrieretechnisch wel op vooruit zal gaan!!
Ze komt iig niet meer in de sc topicsquote:
Je bent singlequote:
Hmmm, sjah, minder..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Was n beetje kort helaas...
Maar zusje voelde zich niet goed... dus heb ik r maar naar huis gebracht...
Wel heel clichéquote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm, sjah, minder..
Samen uit samen thuis toch.
om er maar even wat standaards tegenaan te gooien
P-sies... Moet natuurlijk als zelfstandige vrouw wel goed voor mezelf kunnen zorgen!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Light het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel belangrijk natuurlijk
Eigenlijk zou ik dat helemaal niet zo erg vindenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in 7 minuten toch wel op de snelweg om 90km te gaan rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |