Phenoquote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef Pheno het volgende:
Je doet ook al aan poepsex?
Nee, ik ben dronkenquote:
quote:
Dat is in het geval van JoeyT een legitieme vraagquote:
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Jij bent iemand die zich aan de regeltjes houdt of niet?
Dit topic heeft bashen als fundament
Nee ik vind dat de kritiek zich meer op jou moet richten dan op het onfortuinlijke meisje dat je gestrikt hebtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef JoeyT het volgende:
![]()
Jij bent iemand die zich aan de regeltjes houdt of niet?
Dit topic heeft bashen als fundament
Ja jij hebt gewoon een kortharige pot als vriendin en ik een roetmopquote:
ah... je hebt er een van russianbrides.tk ???quote:Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja jij hebt gewoon een kortharige pot als vriendin en ik een roetmop
Eigenlijk is ze wel blank maar geen nederlandse![]()
Zo'n slecht vriendje ben ik niet hoor...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee ik vind dat de kritiek zich meer op jou moet richten dan op het onfortuinlijke meisje dat je gestrikt hebt
nou goed?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo'n slecht vriendje ben ik niet hoor...![]()
Ze gebruikt je om het land in te komenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze wel blank maar geen nederlandse![]()
Nee was aanbieding bij de Aldi... Altijd maar de vraag waar ze dat spul vaandaan halenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ah... je hebt er een van russianbrides.tk ???![]()
Je zou haast anders gaan denken.... Maar alla.. daar gaat dit topic niet over hequote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef JoeyT het volgende:
Zo'n slecht vriendje ben ik niet hoor...![]()
Zou t?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gebruikt je om het land in te komen
[edit]quote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee was aanbieding bij de Aldi... Altijd maar de vraag waar ze dat spul vaandaan halen![]()
Kga ff American History X kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef Pheno het volgende:
* Pheno voelt een rechtse wending in dit topic
quote:
Hi woman!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Mokster het volgende:
Hi guys!!
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Mokster het volgende:
Hi guys!!
Morgen is het alweer bijna weekend, en da's positiefquote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Hi woman!!
Ook al geen zin in morgen?
Q! Ze is weer wakker!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Hi woman!!
Q verlangde naar je.quote:
Hij wilt een date met je. Alweerquote:
Hey chica!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Hi woman!!
Hetzelfdequote:
Yep...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
Hoi Mokster, ook weer aanwezig?
ja, ik ruik je hierquote:
Feestjes zijn te gezellig, daarom doe ik er eigenlijk niet aanquote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep...
Had een feestje...
Maar mn zusje wilde naar huis want ze voelde zich niet zo lekker.
Mwah, het schiet aardig op maar vanavond had ik ff een baal-avond.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey chica!!
Nee.... ga de zakdoekjes alvast maar klaarleggen.
Hoest met de scriptie??
Is dat ding nog niet afquote:Op donderdag 8 september 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah, het schiet aardig op maar vanavond had ik ff een baal-avond.
Nee, ik had wat vertraging ivm een verbroken relatie enzo... maar de deadline is a.s. woensdag.quote:
Ah ok. Dat moet dus wel lukken. Als ik het in 5 dagen kan....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik had wat vertraging ivm een verbroken relatie enzo... maar de deadline is a.s. woensdag.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wil hij altijd.
En we hebben nog nooit gedate.
Tijd genoeg nog dan toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Christine het volgende:
maar de deadline is a.s. woensdag.
Hoe dat zo ??quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef Mokster het volgende:
Hey chica!!
Nee.... ga de zakdoekjes alvast maar klaarleggen.
Hoest met de scriptie??
Ik heb het over zijn wens te daten niet over de zoveelste deed met Qquote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wil hij altijd.
En we hebben nog nooit gedate.
Mja, ik moet ook nog werken enzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah ok. Dat moet dus wel lukken. Als ik het in 5 dagen kan....
dat zou ik wel doen jaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook nog werken enzo.
Denk dat ik volgende week een paar dagen vrij neem.
Of even in het weekend doorrammenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook nog werken enzo.
Denk dat ik volgende week een paar dagen vrij neem.
Ha, absint!quote:
Gaan we weerquote:
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).quote:
Hoe lang heb je er gewerkt?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).
Maandag begin ik in Rijswijk.
Morgen dus afscheid nemen van mn collega's, boehoe...
Don't mention the S-wordquote:
Ah, dan heb je iig een band met ze. Ik zag al taferelen van een uitzendkracht voor mequote:
WTF is the S-word? Man speak Dutch, like normal people do.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't mention the S-word![]()
Dat voelt hij aan
Waar in Rijswijk?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).
Maandag begin ik in Rijswijk.
Morgen dus afscheid nemen van mn collega's, boehoe...
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
WTF is the S-word? Man speak Dutch, like normal people do.
Was n beetje kort helaas...quote:
De vraag is, ga je er reistijdtechnisch op vooruit?quote:
Ja... Moonah moet eens kappemn met dat fok=slecht gedoequote:Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef dawg het volgende:
Pff. Saai hier.
Niemand niets te rellen. Te roddelen misschien?
Heeft moonah zo'n bui?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... Moonah moet eens kappemn met dat fok=slecht gedoe
Ik heb op dit moment een perfecte reistijd: 7 minuten lopen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, ga je er reistijdtechnisch op vooruit?
Dus...Wat is dan het S-word?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef dawg het volgende:
Pheno. Wat heb ik daar nou aan? Hoi doei is nog altijd ©Sabrina. Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
En de Bavaria smaakt steeds beter eigenlijk.
A bit to good, I might add.
Ik ga er enorm op achteruit.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, ga je er reistijdtechnisch op vooruit?
Waar?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... Moonah moet eens kappemn met dat fok=slecht gedoe
Ik ben toch al gauw 7 minuten aan het fietsen naar m'n werk. Maar goed, dat valt nog best meequote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een perfecte reistijd: 7 minuten lopen.
5 als ik snel loop.
Hahahahhahahahahahaha man man als ik dat wist zou ik het niet vragen he.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus...Wat is dan het S-word?
* Pheno hoort de white stripes op de radio
Of beidenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of even in het weekend doorrammen![]()
Ik ben in 7 minuten toch wel op de snelweg om 90km te gaan rijdenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef Light het volgende:
[..]
Ik ben toch al gauw 7 minuten aan het fietsen naar m'n werk. Maar goed, dat valt nog best mee
Dat laatste is ook wel belangrijk natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga er enorm op achteruit.
Maar heb het idee dat ik er daar carrieretechnisch wel op vooruit zal gaan!!
Ze komt iig niet meer in de sc topicsquote:
Je bent singlequote:
Hmmm, sjah, minder..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Was n beetje kort helaas...
Maar zusje voelde zich niet goed... dus heb ik r maar naar huis gebracht...
Wel heel clichéquote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm, sjah, minder..
Samen uit samen thuis toch.
om er maar even wat standaards tegenaan te gooien
P-sies... Moet natuurlijk als zelfstandige vrouw wel goed voor mezelf kunnen zorgen!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Light het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel belangrijk natuurlijk
Eigenlijk zou ik dat helemaal niet zo erg vindenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in 7 minuten toch wel op de snelweg om 90km te gaan rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |