Wel goed... afgezien van het feit dat ik in [singles] post...quote:
Welke tips ookal weer?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef Elcaro het volgende:
nog thnx 4 the tips btw Joey!
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
dudette.. Pheno wil toch een afgelegen trouwlocatie....
Of je van of naar de edele delen toe moet rimmenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wel goed... afgezien van het feit dat ik in [singles] post...Had liever een lieve limburgse om te knuffelen
Ik ben een pinguin, hintquote:Op donderdag 8 september 2005 21:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Snap je mn opmerking nou echt niet?
Jij snapt hm ook nietquote:
Linkjes voor de voedingsschema's.... Ben vorige week aan een 'cut' begonnen, al 2k kwijtquote:
Dan moet je slapenquote:
Hint? ---> Down south... Juicy...quote:
Geef dat linkje ook maar naar mij doorquote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Linkjes voor de voedingsschema's.... Ben vorige week aan een 'cut' begonnen, al 2k kwijt
Als het gras maar goed gemaaid isquote:Op donderdag 8 september 2005 21:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan vind je t gek dat je nog single bent...![]()
Joey denkt south![]()
Dat kan ook, ik dacht wat verder naquote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hint? ---> Down south... Juicy...
Helemaal goedquote:Op donderdag 8 september 2005 21:55 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Linkjes voor de voedingsschema's.... Ben vorige week aan een 'cut' begonnen, al 2k kwijt
Eenvoudige, doch effectieve tip.quote:
Check! 8x per dag eten, kom net uit de sportschoolquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Belangrijk dus dat je om 2,5 a 3 uur eet en voldoende krachttraining doet zodat je geen spiermassa verlliest...
Mja... je post history in ogenschouw nemend is dat idd het enige waar je aan denkt...quote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef JoeyT het volgende:
Hint? ---> Down south... Juicy...
Ik blink uit in eenvoudquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eenvoudige, doch effectieve tip.
Ik ben op sleeptouw bij Elcaroquote:Op donderdag 8 september 2005 21:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Belangrijk dus dat je om 2,5 a 3 uur eet en voldoende krachttraining doet zodat je geen spiermassa verlliest...
Enige wat ik doe bedoel je?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mja... je post history in ogenschouw nemend is dat idd het enige waar je aan denkt...
je likt sappige tenenkaasquote:
Maar wel van een langharig engeltjequote:
Die regaeert al 10 minuten niet meer, ik denk in slaap gevallenquote:
Zo erg is het hier toch niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wel goed... afgezien van het feit dat ik in [singles] post...Had liever een lieve limburgse om te knuffelen
Zo'n eentje die op je tong piest ?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wel van een langharig engeltje
Wat je doet , dat doe je maar.. Jammer voor die vrouwen... maar die zouden ook verstandiger kunnen zijn..quote:
Niet meerquote:
Vrouwen!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die regaeert al 10 minuten niet meer, ik denk in slaap gevallen
Die vrouwen van hem niet, white trash enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat je doet , dat doe je maar.. Jammer voor die vrouwen... maar die zouden ook verstandiger kunnen zijn..
Ze slapen overal doorheenquote:
1 vrouw is t... En verstandig doen we later welquote:Op donderdag 8 september 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat je doet , dat doe je maar.. Jammer voor die vrouwen... maar die zouden ook verstandiger kunnen zijn..
Hey.. ik ben hier net.. hoe erg het is weet ik nog niet... Maar een lieve limburgse vrouw.... (ja heel specifiek 1 limburgse)quote:
Mn vriendin is niet witquote:Op donderdag 8 september 2005 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die vrouwen van hem niet, white trash enzo
Je doet ook al aan poepsex?quote:
Wow en dan noem je mij scherpquote:
Phenoquote:Op donderdag 8 september 2005 22:08 schreef Pheno het volgende:
Je doet ook al aan poepsex?
Nee, ik ben dronkenquote:
quote:
Dat is in het geval van JoeyT een legitieme vraagquote:
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Jij bent iemand die zich aan de regeltjes houdt of niet?
Dit topic heeft bashen als fundament
Nee ik vind dat de kritiek zich meer op jou moet richten dan op het onfortuinlijke meisje dat je gestrikt hebtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef JoeyT het volgende:
![]()
Jij bent iemand die zich aan de regeltjes houdt of niet?
Dit topic heeft bashen als fundament
Ja jij hebt gewoon een kortharige pot als vriendin en ik een roetmopquote:
ah... je hebt er een van russianbrides.tk ???quote:Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja jij hebt gewoon een kortharige pot als vriendin en ik een roetmop
Eigenlijk is ze wel blank maar geen nederlandse![]()
Zo'n slecht vriendje ben ik niet hoor...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee ik vind dat de kritiek zich meer op jou moet richten dan op het onfortuinlijke meisje dat je gestrikt hebt
nou goed?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo'n slecht vriendje ben ik niet hoor...![]()
Ze gebruikt je om het land in te komenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze wel blank maar geen nederlandse![]()
Nee was aanbieding bij de Aldi... Altijd maar de vraag waar ze dat spul vaandaan halenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ah... je hebt er een van russianbrides.tk ???![]()
Je zou haast anders gaan denken.... Maar alla.. daar gaat dit topic niet over hequote:Op donderdag 8 september 2005 22:16 schreef JoeyT het volgende:
Zo'n slecht vriendje ben ik niet hoor...![]()
Zou t?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gebruikt je om het land in te komen
[edit]quote:Op donderdag 8 september 2005 22:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee was aanbieding bij de Aldi... Altijd maar de vraag waar ze dat spul vaandaan halen![]()
Kga ff American History X kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef Pheno het volgende:
* Pheno voelt een rechtse wending in dit topic
quote:
Hi woman!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Mokster het volgende:
Hi guys!!
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:23 schreef Mokster het volgende:
Hi guys!!
Morgen is het alweer bijna weekend, en da's positiefquote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Hi woman!!
Ook al geen zin in morgen?
Q! Ze is weer wakker!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Hi woman!!
Q verlangde naar je.quote:
Hij wilt een date met je. Alweerquote:
Hey chica!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Hi woman!!
Hetzelfdequote:
Yep...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
Hoi Mokster, ook weer aanwezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |