ja, ik ruik je hierquote:
Feestjes zijn te gezellig, daarom doe ik er eigenlijk niet aanquote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep...
Had een feestje...
Maar mn zusje wilde naar huis want ze voelde zich niet zo lekker.
Mwah, het schiet aardig op maar vanavond had ik ff een baal-avond.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey chica!!
Nee.... ga de zakdoekjes alvast maar klaarleggen.
Hoest met de scriptie??
Is dat ding nog niet afquote:Op donderdag 8 september 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Mwah, het schiet aardig op maar vanavond had ik ff een baal-avond.
Nee, ik had wat vertraging ivm een verbroken relatie enzo... maar de deadline is a.s. woensdag.quote:
Ah ok. Dat moet dus wel lukken. Als ik het in 5 dagen kan....quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik had wat vertraging ivm een verbroken relatie enzo... maar de deadline is a.s. woensdag.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wil hij altijd.
En we hebben nog nooit gedate.
Tijd genoeg nog dan toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef Christine het volgende:
maar de deadline is a.s. woensdag.
Hoe dat zo ??quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef Mokster het volgende:
Hey chica!!
Nee.... ga de zakdoekjes alvast maar klaarleggen.
Hoest met de scriptie??
Ik heb het over zijn wens te daten niet over de zoveelste deed met Qquote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wil hij altijd.
En we hebben nog nooit gedate.
Mja, ik moet ook nog werken enzo.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah ok. Dat moet dus wel lukken. Als ik het in 5 dagen kan....
dat zou ik wel doen jaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook nog werken enzo.
Denk dat ik volgende week een paar dagen vrij neem.
Of even in het weekend doorrammenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook nog werken enzo.
Denk dat ik volgende week een paar dagen vrij neem.
Ha, absint!quote:
Gaan we weerquote:
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).quote:
Hoe lang heb je er gewerkt?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).
Maandag begin ik in Rijswijk.
Morgen dus afscheid nemen van mn collega's, boehoe...
Don't mention the S-wordquote:
Ah, dan heb je iig een band met ze. Ik zag al taferelen van een uitzendkracht voor mequote:
WTF is the S-word? Man speak Dutch, like normal people do.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't mention the S-word![]()
Dat voelt hij aan
Waar in Rijswijk?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Morgen mn allerlaatste dagje in mn huidige functie (op Schiphol).
Maandag begin ik in Rijswijk.
Morgen dus afscheid nemen van mn collega's, boehoe...
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
WTF is the S-word? Man speak Dutch, like normal people do.
Was n beetje kort helaas...quote:
De vraag is, ga je er reistijdtechnisch op vooruit?quote:
Ja... Moonah moet eens kappemn met dat fok=slecht gedoequote:Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef dawg het volgende:
Pff. Saai hier.
Niemand niets te rellen. Te roddelen misschien?
Heeft moonah zo'n bui?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... Moonah moet eens kappemn met dat fok=slecht gedoe
Ik heb op dit moment een perfecte reistijd: 7 minuten lopen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, ga je er reistijdtechnisch op vooruit?
Dus...Wat is dan het S-word?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef dawg het volgende:
Pheno. Wat heb ik daar nou aan? Hoi doei is nog altijd ©Sabrina. Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
En de Bavaria smaakt steeds beter eigenlijk.
A bit to good, I might add.
Ik ga er enorm op achteruit.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, ga je er reistijdtechnisch op vooruit?
Waar?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... Moonah moet eens kappemn met dat fok=slecht gedoe
Ik ben toch al gauw 7 minuten aan het fietsen naar m'n werk. Maar goed, dat valt nog best meequote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment een perfecte reistijd: 7 minuten lopen.
5 als ik snel loop.
Hahahahhahahahahahaha man man als ik dat wist zou ik het niet vragen he.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus...Wat is dan het S-word?
* Pheno hoort de white stripes op de radio
Of beidenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of even in het weekend doorrammen![]()
Ik ben in 7 minuten toch wel op de snelweg om 90km te gaan rijdenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef Light het volgende:
[..]
Ik ben toch al gauw 7 minuten aan het fietsen naar m'n werk. Maar goed, dat valt nog best mee
Dat laatste is ook wel belangrijk natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 22:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga er enorm op achteruit.
Maar heb het idee dat ik er daar carrieretechnisch wel op vooruit zal gaan!!
Ze komt iig niet meer in de sc topicsquote:
Je bent singlequote:
Hmmm, sjah, minder..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Was n beetje kort helaas...
Maar zusje voelde zich niet goed... dus heb ik r maar naar huis gebracht...
Wel heel clichéquote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm, sjah, minder..
Samen uit samen thuis toch.
om er maar even wat standaards tegenaan te gooien
P-sies... Moet natuurlijk als zelfstandige vrouw wel goed voor mezelf kunnen zorgen!!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Light het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel belangrijk natuurlijk
Eigenlijk zou ik dat helemaal niet zo erg vindenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in 7 minuten toch wel op de snelweg om 90km te gaan rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |