geen flauw idee. dan maar onofficieelquote:Op donderdag 8 september 2005 21:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet je als je getrouwd bent officieel gezien niet samen op één plek wonen?
Alleen geen geld voor benzine om er in te rijden.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt nu je auto als babemagnet, ik spreek je nog wel![]()
Jullie waren toch een huis aan het bouwen? Combi van housewarming en verlaat trouwfeestje?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
nu zit het er gewoon nog even niet in. We wonen nb nog allebei thuis, waar moet ik die mensen laten?
Ik zou het maar eens goed nakijken.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien in Staphorst, maar hier niet
Regel dan zo'n auto van de zaak, met tankpas enzoquote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alleen geen geld voor benzine om er in te rijden.
En zo'n babemagnet is het nou ook weer niet echt.
gmtaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jullie waren toch een huis aan het bouwen? Combi van housewarming en verlaat trouwfeestje?
Allang gedaanquote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou het maar eens goed nakijken.
dat was wel de intentie jaquote:Op donderdag 8 september 2005 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jullie waren toch een huis aan het bouwen? Combi van housewarming en verlaat trouwfeestje?
Ik denk het niet, ik weet het zeker.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik twee jaar gelden ook
Dan zijn dit gouden tijden voor de airmilesquote:Op donderdag 8 september 2005 21:20 schreef Light het volgende:
[..]
Regel dan zo'n auto van de zaak, met tankpas enzo
jij bent dan ook de eeuwige singlequote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga gewoon nooit trouwen. Of een relatie hebben.
Dat veredelde botsautootje . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 21:18 schreef Pheno het volgende:
Jij hebt nu je auto als babemagnet, ik spreek je nog wel![]()
Ik ben eeuwiger single dan QyRoZ.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij bent dan ook de eeuwige single
We gaan verkiezingen houdenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben eeuwiger single dan QyRoZ.![]()
Je hebt een muurtje om je heen gebouwdquote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik weet het zeker.
Daar zijn ze het niet mee eens? Zeikmutsen,quote:
mukiequote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Juist!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Muurtje? Echt 100 meter dik mên.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt een muurtje om je heen gebouwd![]()
en ik val in herhalingquote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik weet het zeker.
tegenwoordig heb je niets meer te zeggen over je trouwerijquote:Op donderdag 8 september 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
Zuipze Plato,.
[..]
Daar zijn ze het niet mee eens? Zeikmutsen,.
Eg nie!quote:Op donderdag 8 september 2005 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben eeuwiger single dan QyRoZ.![]()
Gamma?quote:
Maar ik heb gelijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
en ik val in herhaling
dat dacht ik twee jaar geleden ook
* Frezer begint Another brick in the wall te neuriënquote:Op donderdag 8 september 2005 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt een muurtje om je heen gebouwd![]()
Nog welquote:
Ik dacht dat ik dat wasquote:Op donderdag 8 september 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat dacht jij niet twee jaar geleden ??quote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef _Arual_ het volgende:
en ik val in herhaling
dat dacht ik twee jaar geleden ook
heb ik ook ooit gedachtquote:
Bij mij was ook iedereen om me heen ervan overtuigd dat ik inderdaad, zoals ik dacht, altijd alleen zou blijven.quote:
aan mijquote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat dacht jij niet twee jaar geleden ??
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je niets meer te zeggen over je trouwerij
Nou ben ik een eigenwijze lul, dus het blijft besloten
Hey !! No-one is able to beat me . . .quote:
Dat ik op mijn 23e getrouwd zou zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat dacht jij niet twee jaar geleden ??
Weet ik veel, het is maar een akte met 5 handtekeningen geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Waar maken mensen zich ook druk over,
![]()
Joepi, een single contestquote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey !! No-one is able to beat me . . .![]()
![]()
We zullen een heren en dames poule makenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat ik op mijn 23e getrouwd zou zijn
Mijn oma vraagt al 10 jaar elke keer of ik al een vriendin heb.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En twee jaar geleden noemde mijn oma me een oude vrijster...
Cherry, ben je weer klaar om aanbeden te worden?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey !! No-one is able to beat me . . .![]()
![]()
Mijn andere oma niet, die weet niet eens meer wie ik ben.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn oma vraagt al 10 jaar elke keer of ik al een vriendin heb.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En twee jaar geleden noemde mijn oma me een oude vrijster...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |